Поділіться
Зміст

    З інформації, що міститься в цій статті, ви отримаєте відповіді на питання щодо просування сайтів у США, дізнаєтеся, які існують методи розкрутки ресурсів в Америці, що працює в 2021 році, які потрібні бюджети, яка конкуренція на найбільшому ринку.

    що таке ринок США - чому багато хто намагається підкорювати американський онлайн ринок

    Більшість споживачів у США шукають та замовляють послуги та продукти за допомогою пошукових систем. Відповідно, власники комерційних компаній насамперед орієнтуються на «онлайн». Але просто бути в інтернеті для бізнесменів недостатньо. Щоб мати стабільну прибуток, потрібно пробитися в топ і "застовпити" за собою місце лідера ринку. Саме для цього власники сайтів замовляють послуги SEO.

    Багато компаній створюють свій перший ресурс і чекають на потенційних клієнтів, нічого не вживаючи для їхнього залучення. Як правило, це все безрезультатно. Якщо сайт знаходиться далі за другу сторінку видачі, то майже ніхто не доходить до нього.

    Щоб допомогти з вирішенням цієї проблеми, ми підготували рекомендації щодо розкручування сайту практично будь-якого бізнесу в США. З цього посібника з SEO під США ви дізнаєтеся про все, що потрібно для регіонального SEO-просування та виведення позицій вашого сайту у топ видачі Google.

    Ми розповімо, як правильно оптимізувати ресурс, щоб зайняти топ у регіональній видачі США, відображатися першими на Google Картах за допомогою Google My Business і, нарешті, отримувати продажі з пошукових систем.

    З нашою стратегією просування сайтів у США можете бути впевнені, що ваші клієнти 100% знайдуть вас у пошуку Google.

    Що таке ринок США? Чому багато хто намагається підкорювати американський онлайн-ринок?

    що таке ринок США - SEO-просування

    Отже, що таке ринок США у 2020-2021 роках? Це все ще найбільший у світі онлайн-ринок із величезною купівельною спроможністю людей. З кожним роком продаж в інтернеті в цьому регіоні неухильно зростає, а світова пандемія лише простимулювала користувачів купувати у Мережі. Як показує практика, така тенденція буде продовжуватись.

    На даний момент ринок Google у США є ґрунтовно монополізованим гігантами, які поглинули дрібні проекти. Наприклад, найбільша онлайн-платформа на ринку США та світу «Амазон» фіксує рекордні прибутки щороку, а фінансовий стан власника зростає у геометричній прогресії.

    Обсяги продажів в американських онлайн-магазинах зросли в іншому кварталі фінансового року на 44% або $62 млрд (до $201 млрд без урахування сезонних коливань) рік у рік. Це найбільший стрибок за історію збору даних (з 2001 р.).

    Головна мета будь-якого бізнесу, будь то онлайн-магазин чи сфера послуг — заробляти гроші. Де ж як не на ринку США це робити?

    Конкуренція на ринку США у 2021 році

    Відразу треба розуміти, що просування в США — це, як правило, довго, дорого і складно, що найбільше стосується висококонкурентних ніш: health, technology, retail, logistics, legal і далі за списком.

    Просуваючи сайт під ринок СНД, можна ефективно працювати з бюджетами 1000-1500 $ на місяць. При цьому ви будете отримувати хороший результат (хоча і на нашому ринку цінова політика неухильно показує зростання, годинник фахівця стає дорожчим з кожним роком). Виходячи ринку США, все це можна множити у кілька разів.

    Провести аналіз конкурентів для англомовного сайту

    Адреса сайту

    Американський ринок SEO – досить дороге задоволення, але вкладення та праця завжди будуть виправдані, якщо робити все правильно та системно.

    Фундаментальні відмінності SEO-просування в США

    Порада для власників бізнесу!

    Якщо ви не готові інвестувати в проект протягом мінімум року, двічі подумайте про те, чи варто виходити на ринок США взагалі. До того ж перші значні результати вдасться отримати не раніше ніж через 6-9 місяців, але тут все залежить від вхідних даних (ніша, вік домену, якість сайту, посилання, бренд).

    методи, які працюють при просуванні в США

    Отже, в чому полягають основні відмінності SEO-просування у США?

    1. Дуже висока конкуренція. На SEO-ринку США практично неможливо пробитися у топ за ВЧ-запитами. Набагато простіше та ефективніше вести розкрутку сайту за великою кількістю низькочастотних запитів.
    2. Наявність у веб-ресурсу максимально природного профілю посилання. Не варто використовувати біржі посилань. Ефект від SEO буде лише в тому випадку, якщо на сайт ведуть посилання з відомих блогів, статей, форумів з коментарями користувачів і т. д. Не менш важливими є посилання із соціальних мереж, особливо з такого ресурсу, як Pinterest. Крім того, зростання маси посилань має бути поступовим, без різких стрибків, що може викликати «підозри» з боку пошукової системи.
    3. Просування геозалежних запитів у США слід супроводжувати реєстрацією у локальних лістингах, обов'язково зареєструвати сайт у Google Places.

    Розкрутка сайтів у США — складний та копіткий процес, який потребує значних інвестицій у розвиток власного ресурсу. Але на виході (за правильно вибраних методів) витрати будуть окуплятися багаторазово, в результаті ви отримаєте відчутний дохід.

    Методи, які працюють при просуванні в США

    При просуванні сайту в США важливо використовувати комплексний підхід, тобто правильно вибудувати всі процеси і робити лише те, що гарантовано призведе до результату. Ще раз акцентуємо: основна запор успіху SEO у США – це правильні посилання + крутий контент. Але Google теж не стоїть на місці, щороку ускладнюється і стає більш вимогливим до сайтів. Тому завжди потрібно бути в курсі діючих алгоритмів їхнього ранжирування та стежити за апдейтами «Гугла».

    Якщо колись можна було закуповуватися на SAPE, написати тексти за пару баксів у індусів з фівера, чого було достатньо, щоб стати в топ, то зараз про такий метод і мови не може бути. Цього не вистачить, щоби навіть «заповзти» у топ 20–30 і отримувати трафік.

    Крім того, візуал сайту стає все більш важливим фактором ранжирування, що стосується і контенту: він перш за все повинен зацікавити потенційного покупця вашого товару/послуги.

    Оскільки з 2021 року, за даними Google, поведінкові фактори стануть одними з найважливіших при ранжируванні сайту, то в процесі розкручування сайту під США варто приділити цьому моменту особливу увагу.

    Отже, який підхід використовуємо при просуванні проекту під US-ринок?

    Як показує практика, успішна стратегія SEO під США обов'язково має містити такі етапи, як:

    • експертиза ринку та споживання (аналіз конкурентів);
    • упор на НЧ- та СЧ-запиті;
    • експертний контент - залучати до написання тільки професійних копірайтерів, які знаються на тематиці;
    • аналіз ресурсу посилань, формування стратегії нарощування посилальної маси на 6-9 місяців наперед;
    • технічний аудит сайту та, отже, усунення всіх технічних помилок;
    • юзабіліті-аудит (старо використовуємо hotjar + конкурентів) і, відповідно, покращення Usability.

    Якщо сайт і в цілому бренд не розкручені на ринку США, то сподіватися «вискочити» за ВЧ-запитами в перші 4-6 місяців точно не має сенсу, оскільки практично в будь-якій ніші ви зіткнетеся з 8-10 потужними сайтами в топі, які збирають сотні тисяч трафіку за ВЧ-запитами

    Підвищити продаж вашого бізнесу. Отримайте безкоштовну пропозицію.

    Один з наших експертів проведе аналіз та підготує унікальну пропозицію для Вас.

    image

    Виходячи з цього, в першу чергу ми намагаємося отримати трафік та позиції по ключах з нижчою конкуренцією - враховуємо KD (keyword difficulty) під час збору семантичного ядра сайту. Це дозволить отримувати продажів відразу, а чи не через 2 роки. Після того як вдасться закріпитися по СЧ- і НЧ-ключах, можна переходити до боротьби за них із частотністю 20 000-100 000 тисяч або з досить високим keyword difficulty.

    Тут все ж таки дуже багато залежить від конкретної ніші, тому що в деяких з них стати в топ по ключу з частотністю 5000 - це вже величезний конверт у продажу і велика частка трафіку в ніші.

    Посилання у 2021 році. Чи працюють?

    Що б не говорили представники Google у «Твіттері», а посилання як працювали, так і працюватимуть далі у SEO. Є багато різних типів беклінків та, відповідно, методів їх отримання. Все залежить від вимог сайту та клієнта.

    Для «білих» проектів ми використовуємо лише White Hat SEO, тобто лінки одержуємо шляхом аутрича або за допомогою експертного та класного контенту. Це основна частка витрати бюджету на SEO. Найбільша сума, заплачена нами за посилання, становила близько 3000 доларів, але це швидше разовий випадок. Зараз ми намагаємося все ж таки використовувати складніші і, можливо, більш затратні за часом методи, отримати лінки безкоштовно, якщо це дозволяє робити ніша, в якій просуваємо сайт. Але власник ресурсу, який бажає, щоб його бізнес працював у США за допомогою просування сайту , повинен бути готовим інвестувати у посилання, оскільки не завжди можна отримувати їх безкоштовно.

    у чому полягають складності просування сайтів у США

    У чому складності просування сайтів у США?

    Насамперед це висока конкуренція на ринку, по-друге, складність місцевого менталітету та нетиповість особливостей цільової аудиторії, по-третє, це великі бюджети, необхідні на витрати (робота команди фахівців, контент, посилання, дизайнер).

    Крім залучення трафіку з Google, потрібно грамотно підійти до продажу товарів чи послуг, навчитися розуміти місцевий ринок. Необхідно формувати правильні УТП, що просувається, має бути конкурентним на ринку, повинна виконуватися швидка доставка, є ще багато інших факторів та особливостей, що викликають довіру покупців до компанії та бренду в цілому.

    Висновки:

    Онлайн-покупки продовжують зростати, і пандемія тільки стимулює це. Наприклад, прибутки нашого клієнта (рітейл) під час карантину і всього, що відбувалося в США у 2020 році, значно збільшилися, при цьому середній чек товару був близько 2000$.

    Інвестування та закріплення на ринку США дозволить вашому бізнесу міцно стояти на ногах у будь-яких ситуаціях.

    Чи варто російським компаніям виходити на американський ринок?

    Відповідь однозначно стоїть!

    Дедалі більше вітчизняних компаній різного профілю шукають шляхи виходу на американський ринок, і їм обов'язково будуть потрібні послуги інтернет-просування. Ціни таких послуг в Америці в середньому становлять 20000 $ на місяць, а термін виведення конкурентних запитів у топ займає близько року. Очевидно, що співпраця з вітчизняними фахівцями у сфері SEO є найефективнішим рішенням для компаній, що розширюють поле своєї діяльності за межі СНД через більш вигідну вартість послуг та високу швидкість виконання робіт.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом