0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

SEO-просування сайту відразу під кілька європейських регіонів

Поділіться
Зміст

    Бажання розширити бізнес на іноземний ринок обґрунтовано багатьма причинами: більший охоплення цільової аудиторії, впізнаваність бренду далеко за територією батьківщини. Для елітних постачальників товарів та послуг можна додати ще й платоспроможну категорію замовників.

    І тут постають закономірні питання: як, куди, де?

    Спеціально для вас ми підготували статтю про те, як правильно організувати просування сайту одразу у кількох зарубіжних регіонах. Розкажемо, як це робиться ефективно, яких результатів можна досягти. Будемо орієнтуватися на Європу.

    просування сайту в Європі

    Роль менталітету та мови при розкрутці сайтів в Європі

    Найчастіше одержуємо такі заявки: «Хочу просуватися під Європу, сайт англійською». Як правило, це вимовляють клієнти, які виходять на європейський ринок та думають, що англійська версія сайту гарантує успіх.

    Це велика помилка, враховуючи, що в європейському гео складається з 30+ держав, і вона розбита на мовні групи. Загалом добре володіють англійською німці та жителі скандинавських країн. Чи гудати вони англійською? Так, але це лише мала частина.

    Відповідно, відразу сайт буде втрачати левову частку клієнтів та відвідувачів.

    Вже доведено та перевірено, що для кожної країни потрібна своя мовна версія сайту!

    Як вирішити цю проблему?

    Просування сайтів у Європі має свої складнощі. Це зумовлено тим, що європейці висувають більше вимог щодо якості та інформативності ресурсів. Але за допомогою грамотної оптимізації все ж таки можна добитися великого трафіку з пошуку.

    Що для цього потрібно? Насамперед потрібно виконати грамотний переклад ресурсу мовою тієї країни, де він буде просуватися. Якщо ж вебресурс працюватиме у кількох державах, то й перекладів, відповідно, має бути кілька. І ще важливо, щоб користувачі мали можливість самостійно вибрати варіант інтерфейсу сайту.

    Також при просуванні ресурсу відразу в кількох країнах є сенс зробити його регіональну версію. За рахунок цього потенційні клієнти швидше знаходитимуть сайт у пошуковій видачі. Крім того, для успішного ранжування в кожному регіоні потрібна геоприв'язка країни до домену за допомогою індикатора. Виглядає це так: domain.com/de-ch/, domain.com/de-at/, domain.com/de-de/.

    Кожну версію домену потрібно зареєструвати в Google Webmaster як окремий ресурс, і присвоїти папкам потрібні регіони. Для сайтів з ідентичним контентом із кількома мовними версіями в коді обов'язково потрібно прописати атрибути alternate та hreflang. За рахунок них пошукові системи видають релевантні версії в результатах пошукових запитів. І в процесі індексування не відбувається склеювання сторінок.

    Ще потрібно посилити посилальний профіль, розпочати просування сайту на Європу в соціальних мережах, попрацювати з контентом, адаптувавши його під європейські пошукові системи. Ці та інші маніпуляції досить затратні. Але за рахунок великого трафіку з пошуку за правильної оптимізації вони окупаються багаторазово.

    просування сайту під кілька європейських регіонів

    Складнощі при просуванні сайту в Європейських ГЕО

    При розкручуванні ресурсу в європейських країнах основний «біль» фахівців — це контент, посилання та розуміння менталітету тієї чи іншої держави.

    Читайте також

    Кому і для чого може знадобитися просування піддоменів

    Звести нанівець складності при просуванні вам допоможе виконання таких робіт:

    1. Складання портрета ЦА.
    2. Визначення конкурентів (як прямих, так і непрямих).
    3. Визначення рівня оптимізації внутрішніх сторінок ресурсу.
    4. Виявлення слабких сторін сайту. Розробка плану застосування точок зростання.
    5. Складання широкого семантичного ядра, підбір релевантних ключових запитів для пошукових систем.
    6. Проведення технічного аудиту, виправлення помилок, що заважають ресурсу зайняти перші позиції у видачі.
    7. Проведення кластеризації пошукових запитів для посадкових сторінок.
    8. Виконання внутрішньої оптимізації (перелінкування, використання мікророзмітки, опрацювання метатегів і т. д.).

    Щоб скласти підходящу під попит пропозицію, потрібно провести комерційний аналіз. Комплекс заходів включає аналіз:

    • особливостей менталітету і культури потенційних клієнтів;
    • цільової аудиторії;
    • регіонального попиту.
    • конкурентів.

    До речі, вивчивши конкуруючі організації, які вийшли на ринок раніше, ви зможете отримати багато корисної інформації. Наприклад, дізнатися обсяг попиту продукції на європейському ринку, вивчити «фішки» з організації продажів та багато іншого. На що звернути увагу, аналізуючи нішу та конкурентів? Ви повинні бути зосереджені на:

    • Пошуковій видачі за всіма категоріями запитів та видимістю сайтів SERP. Це дозволить вам швидко виявити основні конкуруючі організації.
    • Контенті. Проаналізуйте, що використовують інші, в якому порядку вони розміщують тексти та зображення, які ключі вписують у текст тощо.
    • Посилальних профілях. Важливо виявити «фішки», за допомогою яких ви зможете покращити просування сайтів по Європі.
    • Трафіку. Вивчайте трафікогенеруючі сторінки, аналізуйте інтереси аудиторії, входи за країнами та інше.

    Дізнатися про можливість просування Вашого сайту на Європейському ринку

    Адреса сайту

    Також не забувайте, що у кожного регіону та ринку своя мова та менталітет, а значить, і особливості складання пошукових запитів. Не всі «фішки», які працюють у нас, будуть ефективні в європейських країнах. Багато хто з них може накласти зворотний ефект. І йдеться не лише про контент, а й, наприклад, про правила отримання зворотних посилань. У європейських країнах отримати посилання без договору та відповідної оплати досить складно. Тому радимо максимально вивчити країну та ринок, перш ніж приступати до просування. 

    як контролювати зворотні посилання

    Зворотні посилання для успішного просування сайтів в Європі

    Зворотні посилання незалежно від регіону просування грають одну з ключових ролей у процесі зростання позицій сайту в пошуковій видачі. При просуванні ресурсу чекає робота з нарощування маси посилань з акцентом на європейське ГЕО. І тут доведеться зіткнутися з низкою проблем:

    • недостатня кількість бірж, а на наявних все дуже дорого і не завжди якісно;
    • в багатьох країнах необхідне документальне підтвердження вчинення угоди про купівлю беклінку;
    • більшою мірою використовується система «аутрич»;
    • у Європі більшість робить свої сітки сайтів;
    • «аутрич» часто супроводжується великими часовими витратами, а якість результату іноді нижча за очікування.

    Загалом процес із зворотними посиланнями аналогічний тому, що відбувається в англомовному сегменті. Основний метод отримання якісних вічних посилань – це аутрич. Розглянемо докладніше.

    Аутрич - це спосіб лінкбілдингу, в основі якого лежать довготривале налагодження відносин та укладання домовленостей з блогерами, адміністраціями організацій, журналістами.

    Спочатку вибираєте підходящі ресурси, а потім розсилаєте листи з пропозицією про співпрацю та опис умів, листуєте, доки не досягнете бажаної мети (розміщення банера або статей зі посиланнями, згадки сайту у відеороликах тощо).

    Зазначимо все, що стосується лінкбілдингу під Європу:

    1. Аналізуйте посилальні профілі конкурентів, складайте анкор-лист сайту, визначайте типи посилань, будуйте стратегію посилань для отримання якісних тематичних беклінків.
    2. Підсилюйте профіль посилання різними посиланнями (постові, гості, директорії, коментарі, статті та прес-релізи, пости у соціальних мережах), дублюйте зворотні посилання конкурентів.

    Дотримуйтесь плавної динаміки нарощування маси посилань.

    Пошук виконавців для написання текстового контенту: Лайфхак від Elit-Web

    Текстовий контент здатний стати одним із найефективніших інструментів маркетингу, якщо довірити його створення експертам. Йдеться про копірайтинг, підготовку інформації, написання метатегів, наповнення сайту та інші процеси. Економити на цьому однозначно не варто, особливо якщо потрібний контент іноземною мовою.

    Ми можемо впевнено рекомендувати вам майданчик Upwork для пошуку грамотних фахівців SEO у Європі. Ми просуваємо сайти під Європу протягом кількох років, і саме тут знаходимо експертів, які виправдовують усі наші очікування. На цьому майданчику ви можете досить швидко знайти спеціаліста зі знанням мови на рівні native speaker. І бути впевненими, що оптимізація сайту в Європі повністю себе окупить.

    Тому, якщо ви знаходитесь у пошуку копірайтера чи редактора, зверніть увагу на Upwork. Тут можна знайти фахівців, які працюють віддалено. Головне у співпраці — коректно ставити завдання та грамотно складати ТЗ. Як показує практика, цього достатньо для плідної та ефективної роботи. Що стосується оплати, то тут можливі два варіанти: часткова передоплата або розрахунок за фактом.

    Особливості просування сайтів у різних регіонах Європи

    Розкрутка сайтів у Європі має свої «фішки». Але варто розуміти, що та сама тактика не працюватиме у Франції і, наприклад, у Швеції. Є свої тонкощі та особливості просування сайту в Європі, про які ми коротко розповімо далі.

    Специфіка розкрутки сайту у Франції

    Тут пріоритетним пошукачем залишається Google, яким користується близько 87% людей. Інші 13% віддають перевагу не таким поширеним системам: Bing, MSN, Yahoo та різні регіональні. Ось чому акцент переважно потрібно робити на оптимізацію під Google. Працюючи з сайтом, оптимізатори опрацьовують безліч внутрішніх та зовнішніх факторів, щоб вивести ресурс на хороші позиції.

    Особлива увага приділяється таким моментам:

    • домен бажано реєструвати у місцевій зоні - .fr. Оскільки зареєструвати його можуть лише резиденти та міжнародні компанії, багатьом доводиться задовольнятися .com та .eu. Загалом це не проблема, оскільки сайти успішно просуваються у цих зонах;
    • Велике значення має контент-маркетинг. Необхідно розробляти цікавий та корисний контент із якісною структурою та унікальністю. Краще залучати до написання native-копірайтерів або, як мінімум, доручати вичитування текстів носіям мови;
    • хороших бірж нарощування посилань мало. Прийде домовлятися з місцевими вебмайстрами, щоби публікувати зворотні лінки.

    Цікавий момент. У просуванні сайтів під Францію оптимізатори стикаються із поняттям «замороженої видачі». Це коли ніяк не вийде вивести сайт у топ за півроку. Як мінімум, виведення у топ-10 займає 8-10 місяців. І проблема актуальна не лише для глобальних ресурсів, а й для регіональних.

    Просування сайту в Іспанії

    При розкручуванні сайтів у цій країні теж береться до уваги ряд особливостей:

    • рекомендовано користуватися послугами місцевого хостинг-провайдера;
    • зовнішні посилання бажано закуповувати, причому на авторитетних та тематичних сайтах з контентом іспанською;
    • дуже бажано задіяти цитування, яке передбачає розміщення відомостей про компанію чи магазин у всіх популярних каталогах.

    Щодо доменних зон, можна використовувати будь-які. І місцеві, і європейські.

    Тонкості SEO на ринку Швеції

    Ще при розробці сайту для просування в цій країні важливо враховувати наявність двох версій – шведської та англійської. Це одна з найважливіших умов успішного розкручування. Що стосується особливостей просування у Швеції, вони такі:

    • робота над репутацією дуже потрібна, тому фахівці чимало уваги приділяють позитивним відгукам;
    • важливо розміщувати якісний контент. Саме якісний. Якщо інформація на сайті вирішує проблему користувача та відповідає його запитам максимально, ресурс буде корисним та гідним займати високі позиції;
    • у Швеції використовують чимало місцевих пошукових систем, тому в роботі із сайтами потрібно намагатися залучати трафік із максимальної кількості каналів.

    Не варто також забувати, що висока конверсія прямо пов'язана із зручністю інтерфейсу та оформлення замовлення. Втім, це стосується всіх ресурсів.

    Популярні доменні зони європейських сайтів

    Важливе правило просування сайтів у країнах Європи — наскільки можна застосовувати місцеву доменну зону. Розглянемо деякі з них:

    Країна

    Доменна зона

    Данія

    .dk

    Нідерланди

    .nl

    Італія

    .it

    Польща

    .pl

    Франція

    .fr

    Німеччина

    .co.de та .de

    Греція

    .gr

    Іспанія

    .es

    Швеція

    .se

    Читайте також

    Кейс: Виведення сайту з 5 афіліатами

    Чек-лист просування сайту в Європі

    чек-лист просування сайту в Європі

    1. Аналіз:

    • ринку;
    • товарів, товарів, послуг;
    • конкурентів;
    • особливостей попиту та менталітету.

    2. Розкручування по регіонах. Просування за допомогою піддоменів або підпапок:

    • Elit-web.ua;
    • Elit-web.de;
    • Elit-web.fr.

    Зверніть увагу: elit-web – піддомен, а .ua, .de та .fr – домени країн.

    3. Беклінки:

    • добірка донорів;
    • складання плану нарощування посилальної маси;
    • складання анкор-аркушів;
    • контроль наявності.

    4. Циклічні процеси:

    • аналіз ніші та конкурентів у видачі;
    • коригування стратегії;
    • робота із семантичним ядром;
    • створення контент-плану;
    • складання ТЗ на тексти.

    Якщо у вас вже є досвід просування сайтів в інтернеті по СНД, він стане в нагоді для розкрутки проекту в Європі. Система побудови роботи практично не відрізняється від звичної, але більше години і сил доведеться витратити на аналіз ринку та менталітету цільової аудиторії, щоб отримати довготривалий результат.

    Розкрутка ресурсу англійською та іншими європейськими мовами має свої особливості та складності. Ми займаємося просуванням сайтів різних ніш у Європі. Гарантуємо професійний підхід розвитку вашого бізнесу. Якщо сайт вашої компанії вже має англомовну версію, ви хочете просувати ресурс у європейських країнах, тоді ми реалізуємо адаптацію контенту відповідно до вимог пошукових систем.

    Висновок

    Досвід розкрутки сайтів у СНД, безумовно, можна використовувати для просування західних вебсайтів. Але для отримання довготривалого результату потрібно проаналізувати ринок, вивчити менталітет цільової аудиторії та багато іншого. На це часто витрачається більше часу і сил, ніж при роботі з сайтами в СНД. Тому що SEO просування у Європі має свої складності.

    Наша компанія займається просуванням сайтів у Європі протягом кількох років. Гарантуємо професійний підхід та ефективні рішення у різних нішах. Ми маємо великий досвід просування ресурсів у європейських країнах, і готові реалізувати проєкти будь-якої складності. Якщо цікавить ціна просування сайту в Європі, залишайте заявку на сайті, і ми вам перетелефонуємо.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    Скільки коштує реклама в «Інстаграм»
    Іванина Роман
    21 жовтня 2022
    Просування сайтів у Німеччині
    Іванина Роман
    20 жовтня 2022
    Отримайте детальний прорахунок бюджету для ефективного просування вашого сайту