0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

SEO-просування сайту відразу під кілька європейських регіонів

Поділіться
Зміст

    Бажання розширити бізнес на іноземний ринок обґрунтовано багатьма причинами: більший охоплення цільової аудиторії, впізнаваність бренду далеко за територією батьківщини. Для елітних постачальників товарів та послуг можна додати ще й платоспроможну категорію замовників.

    І тут постають закономірні питання: як, куди, де?

    Спеціально для вас ми підготували статтю про те, як правильно організувати просування сайту одразу у кількох зарубіжних регіонах. Розкажемо, як це робиться ефективно, яких результатів можна досягти. Будемо орієнтуватися на Європу.

    просування сайту в Європі

    Особливості менталітету та мови

    Найчастіше одержуємо такі заявки: «Хочу просуватися під Європу, сайт англійською». Як правило, це вимовляють клієнти, які виходять на європейський ринок та думають, що англійська версія сайту гарантує успіх.

    Це велика помилка, враховуючи, що в європейському гео складається з 30+ держав, і вона розбита на мовні групи. Загалом добре володіють англійською німці та жителі скандинавських країн. Чи гудати вони англійською? Так, але це лише мала частина.

    Відповідно, відразу сайт буде втрачати левову частку клієнтів та відвідувачів.

    Вже доведено та перевірено, що для кожної країни потрібна своя мовна версія сайту!

    Як вирішити цю проблему?

    Просувати сайт у Європі дещо складніше, ніж у СНД, оскільки європейці більш вимогливі до якості та інформативності ресурсів. Проте грамотна пошукова оптимізація здатна забезпечити досить великий трафік із пошуку, за допомогою якого всі витрати на просування будуть окуплятися багаторазово.

    Насамперед потрібний хороший переклад сайту мовою країни, в якій планується його просувати. Якщо передбачається охоплення одразу кількох держав, слід зробити переклад їх мовами. Потрібно надати користувачам можливість вибирати варіант інтерфейсу веб-ресурсу самостійно.

    Наступний важливий момент створення регіональної версії сайту. Це дозволить потенційним клієнтам швидше знаходити ресурс у пошуковій видачі. При просуванні одразу в кількох країнах є сенс зробити регіональні версії.

    Припустимо, якщо ви хочете просувати сайт німецькою під Німеччину, захопивши Австрію та Швейцарію, то просто запустити німецьку версію буде мало. Чому так?

    Все просто: щоб успішно ранжуватися в кожному з перерахованих регіонів, потрібно, окрім мовної версії, налаштовувати ще й геоприв'язку країни до домену за допомогою індикатора. Виглядає це так:

    domain.com/de-de/

    domain.com/de-at/

    domain.com/de-ch/

    Далі реєструєте в Google Webmaster кожну версію домену як окремий сайт, надаєте папкам потрібні регіони. Не забудьте прописати в коді атрибути hreflang та alternate. Це необхідно для сайтів з ідентичним контентом на кількох мовах. Буде робитися, коли потрібно, щоб пошукові системи видавали релевантні версії в результатах запитів. Крім того, атрибут перешкоджає склеюванню сторінок у процесі індексування.

    За рахунок цього і кількох досить витратних маніпуляцій із контентом ви будете ранжуватися у потрібних вам ГЕО.

    Крім того, сайт потрібно адаптувати під європейські пошукові системи, посилити профіль, запустити розкрутку в соціальних мережах.

    просування сайту під кілька європейських регіонів

    Складнощі при просуванні сайту в Європейських ГЕО

    Які складнощі зустрічаються під час просування сайту в Європейських країнах? Контент + посилання + розуміння менталітету тієї чи іншої країни.

    Читайте також

    Кому і для чого може знадобитися просування піддоменів

    З чого ми радимо розпочати?

    Ось список робіт:

    1. Скласти портрет цільової аудиторії. Визначити, кого варто орієнтуватися.
    2. Вирахувати прямих та непрямих конкурентів.
    3. Визначити рівень оптимізації внутрішніх сторінок сайту.
    4. Виявити слабкі сторони проекту. Прописати план впровадження точок зростання.
    5. Підібрати відповідні ключові запити. Скласти максимально широке семантичне ядро сайту.
    6. Провести технічний аудит. Потрібно знайти та виправити помилки, які заважають зайняти сайту лідируючі позиції у видачі.
    7. Провести кластеризацію пошукових запитів для посадкових сторінок.
    8. Виконати внутрішню оптимізацію (пропрацювати мета-теги та зображення, впровадити мікророзмітку, зробити перелінковку тощо).

    Знаєте це послів'я: «Знавши б, де впадеш, соломку підстелив би»? Ось правильна передача суті цієї статті. Комерційний аналіз — комплекс заходів, вкладених у вивчення споживання та складання відповідного під нього пропозиції. Має проаналізувати такі фактори:

    • регіональний попит;
    • цільова аудиторія ;
    • особливості менталітету та культури потенційних клієнтів;
    • конкуренти.

    Конкуруючі організації - величезний джерело корисної інформації, з якого ви можете отримати:

    • обсяг споживання продукції на зарубіжному ринку;
    • ідеї щодо організації продажів;
    • варіанти "фішок";
    • пропозиція та УТП .

    Ви зможете проаналізувати конкурентів, які вийшли на ринок за рік чи навіть раніше.

    Отже, ще раз наголошуємо. Проводячи аналіз ніші та конкурентів:

    1. Аналізуйте пошукову видачу за всіма категоріями запитів (ВЧ, СЧ, НЧ) та видимість сайтів у SERP. Тоді ви легко виявите основних конкурентів.
    2. Проаналізуйте контент. Дивіться, що використовують конкуренти, які елементи контенту розташовані на сторінці, яка є черговістю (інформаційні, новинні та комерційні тексти, зображення, форми захоплення, кількість символів на сторінках, частота входження ключових слів тощо).
    3. Вивчайте профілі посилань (типи беклінків, анкор-лист, доменні зони донорів, динаміка нарощування посилального профілю). Визначте "фішки" конкурентів, які допоможуть просуванню сайту.
    4. Аналізуйте трафік (джерела, входи країнами, інтереси аудиторії, основні трафікогенеруючі сторінки).

    Врахуйте, що різні ринки та регіони мають відмінності у менталітетах, мовах, особливостях складання пошукових запитів тощо. Все це вам необхідно розуміти при розробці сайту та його розкручуванні під конкретну європейську країну. Іноді те, що прийнятно і зрозуміло для вас, здатне викликати обурення та неприязні в англійця чи швейцарця. Так що не пошкодуйте часів та грошей, щоб більше дізнатися про країну та ринок, на які маєте намір вийти.

    Дізнатися про можливість просування Вашого сайту на Європейському ринку

    Адреса сайту

    І це стосується не лише контенту, а й правил отримання зворотних посилань. Наприклад, звичні способи нарощування маси посилань сайту в Україні чи Росії не діють у Німеччині. У Європі більш вимогливо ставитися до звітності, тому без відповідної оплати, підкріпленої договором з юрособою, посилання дістати буде складніше.

    як контролювати зворотні посилання

    Зворотні посилання, як і раніше, важливі

    Зворотні посилання незалежно від регіону просування грають одну з ключових ролей у процесі зростання позицій сайту в пошуковій видачі. При просуванні ресурсу чекає робота з нарощування маси посилань з акцентом на європейське ГЕО. І тут доведеться зіткнутися з низкою проблем:

    • недостатня кількість бірж, а на наявних все дуже дорого і не завжди якісно;
    • в багатьох країнах необхідне документальне підтвердження вчинення угоди про купівлю беклінку;
    • більшою мірою використовується система «аутрич»;
    • у Європі більшість робить свої сітки сайтів;
    • «аутрич» часто супроводжується великими часовими витратами, а якість результату іноді нижча за очікування.

    Загалом процес із зворотними посиланнями аналогічний тому, що відбувається в англомовному сегменті. Основний метод отримання якісних вічних посилань – це аутрич. Розглянемо докладніше.

    Аутрич - це спосіб лінкбілдингу, в основі якого лежать довготривале налагодження відносин та укладання домовленостей з блогерами, адміністраціями організацій, журналістами.

    Спочатку вибираєте підходящі ресурси, а потім розсилаєте листи з пропозицією про співпрацю та опис умів, листуєте, доки не досягнете бажаної мети (розміщення банера або статей зі посиланнями, згадки сайту у відеороликах тощо).

    Зазначимо все, що стосується лінкбілдингу під Європу:

    1. Аналізуйте посилальні профілі конкурентів, складайте анкор-лист сайту, визначайте типи посилань, будуйте стратегію посилань для отримання якісних тематичних беклінків.
    2. Підсилюйте профіль посилання різними посиланнями (постові, гості, директорії, коментарі, статті та прес-релізи, пости у соціальних мережах), дублюйте зворотні посилання конкурентів.

    Дотримуйтесь плавної динаміки нарощування маси посилань.

    Пошук виконавців для написання текстового контенту: Лайфхак від Elit-Web

    Ще один питання, який має бути вирішено, — це нейтиви, знавці необхідної мови для виконання різної роботи з оптимізації контенту. Йдеться про такі процеси, як копірайтинг, наповнення, написання метатегів, підготовка інформації тощо.

    Такий майданчик, як Upwork, вже додався для вирішення всіх проблем. Саме цей ресурс із пошуку виконавців ми можемо впевнено рекомендувати, оскільки за роки роботи з просування сайтів під Європу Upwork жодного разу нас не підводив. Знайти професійного копірайтера тут можна досить швидко. Завдяки сервісу «Апворк» ви можете знайти спеціаліста зі знанням мови на рівні native speaker і з необхідною спеціалізацією. Це, звичайно, коштуватиме дорожче, ніж використовувати базовий мовний рівень та перекладача, але буде на порядок ефективніше розвантажити вашу команду для роботи над іншими аспектами проекту.

    Тут основний обсяг ресерчу та пошуку співробітників буде націлений на копірайтерів та редакторів. Бажано, звісно, щоби останні перебували в офісі та могли оперативно реагувати на надходження нового завдання, мали змогу обговорити нюанси, внести виправлення, якщо мають своє бачення організації контенту. А ось копірайтери і на віддаленні цілком справляються. Головне, грамотно складати ТЗ та коректно ставити завдання.

    Щодо оплати, то тут, як і загалом під час роботи зі виконавцями на віддаленні, є 2 варіанти: передоплата або розрахунок після отримання результату.

    Особливості просування сайтів у різних регіонах Європи

    Свої фішки розкручування веб-ресурсів під логічні. Але не вийде використовувати одну й ту саму тактику для просування сайту, скажімо, в Іспанії та у Франції. Будуть свої відмінності та тонкощі, які ми зараз коротко розглянемо.

    Специфіка розкрутки сайту у Франції

    Тут пріоритетним пошукачем залишається Google, яким користується близько 87% людей. Інші 13% віддають перевагу не таким поширеним системам: Bing, MSN, Yahoo та різні регіональні. Ось чому акцент переважно потрібно робити на оптимізацію під Google. Працюючи з сайтом, оптимізатори опрацьовують безліч внутрішніх та зовнішніх факторів, щоб вивести ресурс на хороші позиції.

    Особлива увага приділяється таким моментам:

    • домен бажано реєструвати у місцевій зоні - .fr. Оскільки зареєструвати його можуть лише резиденти та міжнародні компанії, багатьом доводиться задовольнятися .com та .eu. Загалом це не проблема, оскільки сайти успішно просуваються у цих зонах;
    • Велике значення має контент-маркетинг. Необхідно розробляти цікавий та корисний контент із якісною структурою та унікальністю. Краще залучати до написання native-копірайтерів або, як мінімум, доручати вичитування текстів носіям мови;
    • хороших бірж нарощування посилань мало. Прийде домовлятися з місцевими вебмайстрами, щоби публікувати зворотні лінки.

    Цікавий момент. У просуванні сайтів під Францію оптимізатори стикаються із поняттям «замороженої видачі». Це коли ніяк не вийде вивести сайт у топ за півроку. Як мінімум, виведення у топ-10 займає 8-10 місяців. І проблема актуальна не лише для глобальних ресурсів, а й для регіональних.

    Просування сайту в Іспанії

    При розкручуванні сайтів у цій країні теж береться до уваги ряд особливостей:

    • рекомендовано користуватися послугами місцевого хостинг-провайдера;
    • зовнішні посилання бажано закуповувати, причому на авторитетних та тематичних сайтах з контентом іспанською;
    • дуже бажано задіяти цитування, яке передбачає розміщення відомостей про компанію чи магазин у всіх популярних каталогах.

    Щодо доменних зон, можна використовувати будь-які. І місцеві, і європейські.

    Тонкості SEO на ринку Швеції

    Ще при розробці сайту для просування в цій країні важливо враховувати наявність двох версій – шведської та англійської. Це одна з найважливіших умов успішного розкручування. Що стосується особливостей просування у Швеції, вони такі:

    • робота над репутацією дуже потрібна, тому фахівці чимало уваги приділяють позитивним відгукам;
    • важливо розміщувати якісний контент. Саме якісний. Якщо інформація на сайті вирішує проблему користувача та відповідає його запитам максимально, ресурс буде корисним та гідним займати високі позиції;
    • у Швеції використовують чимало місцевих пошукових систем, тому в роботі із сайтами потрібно намагатися залучати трафік із максимальної кількості каналів.

    Не варто також забувати, що висока конверсія прямо пов'язана із зручністю інтерфейсу та оформлення замовлення. Втім, це стосується всіх ресурсів.

    Популярні доменні зони європейських сайтів

    Важливе правило просування сайтів у країнах Європи — наскільки можна застосовувати місцеву доменну зону. Розглянемо деякі з них:

    Країна

    Доменна зона

    Данія

    .dk

    Нідерланди

    .nl

    Італія

    .it

    Польща

    .pl

    Франція

    .fr

    Німеччина

    .co.de та .de

    Греція

    .gr

    Іспанія

    .es

    Швеція

    .se

    Читайте також

    Кейс: Виведення сайту з 5 афіліатами

    Чек-лист просування сайту в Європі

    чек-лист просування сайту в Європі

    1. Аналіз:

    • ринку;
    • товарів, товарів, послуг;
    • конкурентів;
    • особливостей попиту та менталітету.

    2. Розкручування по регіонах. Просування за допомогою піддоменів або підпапок:

    • Elit-web.ua;
    • Elit-web.de;
    • Elit-web.fr.

    Зверніть увагу: elit-web – піддомен, а .ua, .de та .fr – домени країн.

    3. Беклінки:

    • добірка донорів;
    • складання плану нарощування посилальної маси;
    • складання анкор-аркушів;
    • контроль наявності.

    4. Циклічні процеси:

    • аналіз ніші та конкурентів у видачі;
    • коригування стратегії;
    • робота із семантичним ядром;
    • створення контент-плану;
    • складання ТЗ на тексти.

    Якщо у вас вже є досвід просування сайтів в інтернеті по СНД, він стане в нагоді для розкрутки проекту в Європі. Система побудови роботи практично не відрізняється від звичної, але більше години і сил доведеться витратити на аналіз ринку та менталітету цільової аудиторії, щоб отримати довготривалий результат.

    Розкрутка ресурсу англійською та іншими європейськими мовами має свої особливості та складності. Ми займаємося просуванням сайтів різних ніш у Європі. Гарантуємо професійний підхід розвитку вашого бізнесу. Якщо сайт вашої компанії вже має англомовну версію, ви хочете просувати ресурс у європейських країнах, тоді ми реалізуємо адаптацію контенту відповідно до вимог пошукових систем.

    КОМПЛЕКСНИЙ АУДИТ САЙТУ
    Професійний комплексний аудит сайту - глобальний аналіз вашого проекту ✔ Детальний звіт з переліком помилок та рекомендацій для покращення ✔ Збільшення конверсій
    Получить консультацию
    Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    Отримайте детальний прорахунок бюджету для ефективного просування вашого сайту