Допоможемо розкрутити ваш інтернет-магазин одягу та отримувати реальних клієнтів із пошуку
Просування сайтів різних тематик має свої характерні риси. І треба розуміти, як розкрутити інтернет-магазин одягу, щоб результати справді виправдали сили та вкладення. У разі таких ресурсів стратегія просування будується навколо таких особенностей:
Збір СЯ, написання та розміщення текстів, опрацювання структури, усунення технічних помилок.
Робота з масою посилань, аналіз конкурентів, реєстрація на тематичних майданчиках і т.д.
Просування магазину одягу не зупиняється на інструментах SEO. Можна використовувати контекстну рекламу, соціальні мережі. Це не обов'язкова умова ефективної розкрутки, але в комплексі вдається досягти поставлених завдань швидше та з більшою віддачею.
Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.
У будь-який час ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проєктом.
Існує кілька основних методів оцінки розкручування інтернет-магазину одягу:
У першому випадку ви платите за виконану роботу, в решті – за отриманий результат (трафік, позиції чи ліди). У кожного з цих способів оцінки існують власні переваги та недоліки. Наприклад, у просуванні за лідами платити потрібно тільки після того, як ви отримаєте результат, але обійдеться такий вид дорожче.
Щоб розрахувати вартість до початку робіт, спеціалістам необхідно провести аудит ресурсу. Таким чином можна визначити фронт робіт на перші кілька місяців просування та розрахувати необхідний бюджет.
Якщо ж ви обрали просування з оплатою за результат, вартість переходу або заявки залежатиме від рівня конкуренції в сегменті ринку, технічного стану сайту та інших зовнішніх факторів. Вартість ви можете дізнатися, проконсультувавшись у наших фахівців.
SEO-просування магазину одягу – це тривалий та відповідальний процес, який потребує постійної уваги від виконавця. Важливо не тільки використовувати будь-який спосіб підвищити ранжування сайту, але й уникати переоптимізації та інших помилок недосвідченого оптимізатора:
Це може позначитися на позиціях ресурсу і натягнути на нього фільтр. Тому краще спочатку обирати професіоналів.