Промокод: XXXXXX
Просування інтернет-магазину одягу

Просування інтернет-магазину одягу

Допоможемо розкрутити ваш інтернет-магазин одягу та отримувати реальних клієнтів із пошуку

Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Особливості просування сайту магазину одягу

Просування сайтів різних тематик має свої характерні риси. І треба розуміти, як розкрутити інтернет-магазин одягу, щоб результати справді виправдали сили та вкладення. У разі таких ресурсів стратегія просування будується навколо таких особенностей:

  • юзабіліті та дружній дизайн;
  • робота з внутрішньої оптимізації;
  • залучення клієнтів з допомогою широкого товарного ряду;
  • правильне позиціонування у географічному плані;
  • комплексний підхід до розкручування (використання різних інструментів).
Ознайомтесь з нашою комерційною пропозицією
Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Етапи робіт

Основа основ – це пошукова оптимізація. Саме SEO-просування допомагає інтернет-магазину одягу піднятися на перші позиції та заявити аудиторії про себе. Заходи з розкручування можна розділити на такі етапи:

Внутрішня оптимізація

Докладніше Згорнути

Збір СЯ, написання та розміщення текстів, опрацювання структури, усунення технічних помилок.

Зовнішня оптимізація.

Докладніше Згорнути

Робота з масою посилань, аналіз конкурентів, реєстрація на тематичних майданчиках і т.д.

Робота з факторами поведінки.

Докладніше Згорнути

Просування магазину одягу не зупиняється на інструментах SEO. Можна використовувати контекстну рекламу, соціальні мережі. Це не обов'язкова умова ефективної розкрутки, але в комплексі вдається досягти поставлених завдань швидше та з більшою віддачею.

Зрозуміла та зручна звітність

Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.

У будь-який час ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проєктом.

Вартість послуги

Існує кілька основних методів оцінки розкручування інтернет-магазину одягу:

  • за обсягом робіт, виконаних фахівцями;
  • за залученим трафіком;
  • за позиціями;
  • за лідами.

У першому випадку ви платите за виконану роботу, в решті – за отриманий результат (трафік, позиції чи ліди). У кожного з цих способів оцінки існують власні переваги та недоліки. Наприклад, у просуванні за лідами платити потрібно тільки після того, як ви отримаєте результат, але обійдеться такий вид дорожче.

Щоб розрахувати вартість до початку робіт, спеціалістам необхідно провести аудит ресурсу. Таким чином можна визначити фронт робіт на перші кілька місяців просування та розрахувати необхідний бюджет.

Якщо ж ви обрали просування з оплатою за результат, вартість переходу або заявки залежатиме від рівня конкуренції в сегменті ринку, технічного стану сайту та інших зовнішніх факторів. Вартість ви можете дізнатися, проконсультувавшись у наших фахівців.

Замовити просування магазину одягу

SEO-просування магазину одягу – це тривалий та відповідальний процес, який потребує постійної уваги від виконавця. Важливо не тільки використовувати будь-який спосіб підвищити ранжування сайту, але й уникати переоптимізації та інших помилок недосвідченого оптимізатора:

  • неунікальний контент;
  • переспам;
  • неорганічне зростання маси посилань;
  • залучення нецільового трафіку (наприклад, за запитами «дешево», «безкоштовно» тощо).

Це може позначитися на позиціях ресурсу і натягнути на нього фільтр. Тому краще спочатку обирати професіоналів.