0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

10 «фішок» для просування малого бізнесу у США

Поділіться
Зміст

    Як просувати малий бізнес у США? Якщо ви спеціалізуєтеся не на національних продуктах, вам необхідно стати своїм серед місцевих. Для цього потрібна комплексна маркетинг-стратегія і, в першу чергу, SEO-просування сайту.

    65% американців шукають товари в інтернеті – і щоб стати своїм, важливо стати на одну сходинку з місцевими конкурентами (ми маємо на увазі пошукову видачу).

    Приклад: споживач вводить запит "перукарні Флориди" / Florida hairdressers. Відкриє він максимум перші 5-7 результатів. З двох причин:

    • він обмежений у часі;
    • він довіряє Google.

    Фішки для просування малого бізнесу в США

    Щоб потрапити на першу сторінку видачі в США, більше недостатньо розподілити по сайту ключові слова – потрібна повноцінна маркетингова система, яка покаже Google, що вашому сайту можна довіряти. Ресурси без якісного контенту, без зовнішніх посилань та без піару ранжуватись не будуть. Що робити, щоб пробитися до топу серед американських конкурентів, – розповідаємо далі.

    "Фішка" №1. Ретельно опрацьовуйте ключові слова

    Чим довша ключова фраза, тим рідше її вводять у пошук. На такі «ключі» варто звернути увагу малому бізнесу, оскільки 2–3-слівні запити давно і успішно задіяні великими мультифункціональними корпораціями.

    Приклад із вітчизняного онлайну: який би товар ви не шукали в інтернеті, якщо ви поставите загальний запит – наприклад, «нашийник для кішки», на першому місці з великою ймовірністю буде провідний маркетплейс ROZETKA.

    Ретельно опрацьовуйте ключові слова

    Але якщо ви розширите запит і погуглите «антипаразитарний нашийник для котів від бліх», картина видачі кардинально зміниться. Подивіться – на арену виходять представники малого бізнесу.

    Але якщо ви розширите запит і погуглить

    Резюмуємо: для малого бізнесу низькочастотні «ключі». Чим більше тим краще.

    Інструменти для вибору ключових слів: планувальник ключових слів Google, KWFinder, Moz Keyword Explorer.

    "Фішка" №2. Зареєструйтесь у Google My Business

    Обліковий запис Google My Business – один із найпростіших способів для малого бізнесу підвищити видимість в інтернеті та збільшити пошуковий трафік. Реєстрація дає кілька переваг:

    • одержання точки на Google Maps;
    • можливість безкоштовно розповісти інтернет-користувачам про компанію десь, окрім власного сайту;
    • формування рейтингу; отримання відгуків;
    • зовнішнє посилання на сайт (важливо для SEO).

    Обліковий запис Google My Business дає додатковий приплив клієнтів. Користувач гугліт потрібний товар поблизу, бачить ваш бізнес на Google Maps і відразу може ознайомитися з відгуками, переліком послуг, переглянути зображення та зв'язатися з вами за вказаними контактами.

    Особливо ця опція корисна для оптимізації сайту під запити «поряд зі мною» та голосового пошуку. У таких випадках Google пропонує результати, ґрунтуючись на аналізі облікових записів, зареєстрованих у Google My Business.

    Зареєструйтесь у Google My Business

    Багато сторонніх програм та послуг покладаються на аналітику Google для отримання даних про компанії. Використовувати Google Insights зручно для малого бізнесу - так ви можете дізнатися, як клієнти знаходять вас в інтернеті.

    "Фішка" №3. Мобільна версія – у пріоритеті

    З кожним новим апдейтом Google мобільна версія сайту стає важливішою – причому як для пошукової системи, так і для користувачів. Ресурс повинен легко адаптуватися під різні розміри екранів та бути зручним у плані юзабіліті.

    Google визначає рейтинг сайту, орієнтуючись на дизайн мобільної версії. Виходячи з рекомендацій пошукової системи, ресурс для ПК та смартфонів повинен містити однакову інформацію, метаописи, заголовки та структуровані дані.

    "Фішка" №4. Оптимізація голосового пошуку

    За прогнозами аналітиків, підтримка візуального та голосового пошуків у недалекому майбутньому дозволить малому бізнесу збільшити дохід від e-commerce на 30% . Особливо це актуально для США, де Google Home та Amazon Echo стають все популярнішими. Американці є прихильниками голосового пошуку – це дозволяє їм не бути прив'язаними до смартфону під час роботи чи дозвілля – щоб замовити обід чи записатися на стрижку, досить просто подати голосову команду.

    Як цей факт впливає на закордонне SEO? Голосовий пошук змінює уявлення про ключові слова. Ось кілька факторів, які варто врахувати під час оптимізації:

    • більше 70% голосових запитів , які отримує Google Assistant, будуються розмовною мовою;
    • вони довші за звичайні, мінімум 5–6 слів. Користувач не гуглитиме «вартість манікюру Бостон», він запитає «Скільки коштує манікюр у Бостоні»;
    • багато голосових запитів будуються у форматі запитання і починаються з таких слів: що, як, чому, коли і де.

    Зверніть увагу на останній пункт: аналіз подібних ключових фраз допомагає не лише оптимізувати сайт, а й підібрати ідеї для створення контенту, у тому числі статей у блог. Аргументовано відповідайте користувачам на запитання, щоб не виникло думки шукати додаткову інформацію на конкурентних сайтах.

    Оптимізація голосового пошуку

    "Фішка" №5. Відеоконтент – у тренді

    Сучасних інтернет-користувачів поєднують дві проблеми: потреба у великих обсягах інформації та гостра нестача часу. Тому найпопулярнішим форматом контенту стають відеоролики – їх можна дивитися і одночасно займатися своїми справами. За прогнозами, у 2022 році відеотрафік становитиме 82% всього світового трафіку .

    Відеоконтент сам по собі може залучити більше трафіку. Але це не все. Google також почав показувати відео у вигляді фрагментів у відповідь на пошукові запити. Отже, перший крок використання відеоконтенту для вашої стратегії SEO - це виробляти його більше.

    Відеоконтент – у тренді

    Ось так виглядає блог однієї із клінінгових компаній США

    Ви повинні переконатися, що сканери Google розуміють, про що ваше відео. Для цього необхідно увімкнути відповідне текстове посилання. Крім того, ви повинні використовувати релевантні ключові слова у метатегах та заголовках відео.

    "Фішка" №6. Перелінковка сайту

    Просто залучити відвідувачів на посадкову сторінку недостатньо – це не головна мета малого бізнесу. Щоб отримати прибуток від трафіку, необхідно захопити відвідувача вглиб сайту – показати якнайбільше товарних позицій, контенту, інформації, що продає, яка допоможе переконати потенційного клієнта стати реальним. Для цього SEO-оптимізатори використовують перелінкування. Це коли одна сторінка сайту посилається на іншу – так по колу. Наприклад, стаття у блозі «Чим годувати сіамського кота» пропонуватиме користувачеві перейти на сторінку з товарними картками корму та на статтю «Як правильно доглядати сіамських кошенят».

    За допомогою перелінкування можна збільшити такі важливі фактори ранжирування, як середній час на сторінці, глибина переглядів та показник відмов. Крім того, внутрішні посилання допомагають зробити структуру ресурсу організованішою. Вони спрощують пошуковим роботам Google розуміння вашого контенту та встановлення зв'язків між сторінками сайту.

    "Фішка" №7. Збільшення швидкості завантаження сторінок

    Швидкість завантаження є одним із факторів ранжирування. Статистика свідчить: якщо американському користувачеві доводиться чекати довше 3 секунд, з ймовірністю він закриє сторінку і перейде на наступну вкладку.

    Причин, через які сайт довго вантажиться, може бути кілька. Ось найпоширеніші:

    • зображення та медіафайли з великою вагою;
    • надмірно складний код CSS та JavaSctopt;
    • перевантажені бази даних – як правило, за постійних змін на сайті.

    Дізнатися швидкість завантаження сторінок можна за допомогою спеціальних сервісів: Google Page Speed Insights, SpeedTest.me, ToolsPingdom.com і т. д. У них ви зможете отримати рекомендації щодо поліпшення показника.

    Збільшення швидкості завантаження сторінок

    "Фішка" №8. Якісний лінкбілдинг

    Лінкбілдинг – це розміщення посилань на сторонніх ресурсах: сайтах, новинних та інформаційних порталах, у блогах, соціальних мережах тощо. Пошукові роботи бачать, що на сайт посилаються, його рекомендують, а це означає, що ресурсу можна довіряти.

    У Рунеті отримати посилання ззовні порівняно просто – достатньо скористатися послугами спеціальних бірж, які продають лінки. У США це нелегально і Google жорстко за цим стежить. Щоб отримати зовнішні посилання, доведеться витратити багато часу та ресурсів. Що можна зробити для американського лінкбілдингу:

    • писати якісні статті для інфоблогів, органічно вписувати в них посилання та домовлятися з редакторами інтернет-видань про розміщення;
    • співпрацювати з інфлюєнсерами – блогерами та знаменитостями (необов'язково це мають бути зірки світового масштабу, для просування малого бізнесу достатньо буде думки місцевої авторитетної персони).

    Частину ідей можна підглянути у конкурентів. Використовуйте трекер зворотних посилань Linkody, щоб вивчити показники посилань інших гравців ніші: рейтинг спаму, країни, IP-адреса, DA і т.д.

    Головне, що варто врахувати при зовнішньому просуванні малого бізнесу – це репутація сайтів, на яких ви плануєте залишати посилання. Це мають бути авторитетні ресурси з високими показниками активності та відвідуваності, без спаму та санкцій з боку Google. Також не забуваємо, що лінкбілдинг може використовуватись як інструмент для залучення трафіку, а тому звертаємо увагу, чи буває на сайті-донорі ваша цільова аудиторія.

    "Фішка" №9. Залучення клієнтів у соціальних мережах

    Соціальні мережі є невід'ємною частиною сучасного користувача і ваша цільова аудиторія – не виняток. Навіть якщо ваш продукт не підходить для продажу в рамках SMM, бізнес-аккаунт відіграє важливу роль для піару, комунікації зі споживачами та підвищення популярності бренду – адже саме ці три фактори такі важливі для просування малого бізнесу в США.

    За допомогою SMM ви зможете знаходити цільову аудиторію, знайомити її з брендом та залаштунком виробництва, розповідати про акції та спеціальні пропозиції, проводити розіграші та вікторини. Перевага соціальних мереж для бізнесу в тому, що клієнтам максимально легко залишити зворотний зв'язок, відгук або уточнити інформацію, що цікавить. Спілкуйтеся з аудиторією так, як вони звикли спілкуватися – через соціальні мережі!

    Залучення клієнтів у соціальних мережах

    Крім звичних Facebook, Instagram та TikTok, найпопулярнішими платформами серед жителів США є такі:

    • Pinterest;
    • Quora;
    • Medium;
    • Slideshare.

    Соціальні мережі та e-commerce інтегруються, і керівництво платформ регулярно запроваджує оновлення, які допомагають вести бізнес ефективніше. Facebook, Instagram та TikTok впроваджують платіжні системи, щоб користувачі могли оформлювати платежі прямо у соціальній мережі. Крім того, тут легше відстежувати конкурентів і можна залишати посилання, які слугуватимуть для лінкбілдингу. Не варто упускати і можливість рекламуватися у блогерів. Головне, щоб у інфлюєнсера була схожа на вашу цільову аудиторію.

    "Фішка" №10. SEO-аудит

    Ефективна стратегія SEO – це метод спроб і помилок. Щоб покращити концепцію просування, необхідно проаналізувати, як сайт працює з погляду оптимізації.

    Без регулярного аудиту легко пропустити дрібні деталі на кшталт показників спаму, битих посилань чи неунікального контенту. Такі нюанси не видно неозброєним оком, але можуть значно зіпсувати статистику у видачі та звести зусилля з просування нанівець. Крім того, аудит сайту дозволить побачити похибку у стратегії просування бізнесу та вчасно змінити курс.

    Digital-агентство Elit-Web пропонує провести SEO-аудит вашого сайту безкоштовно. У стислі терміни ми надамо звіт з виявленими похибками, які можуть завадити вам у виході на ринок США.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом