Аутсорсинг маркетингу — це повноцінний маркетинговий відділ, який працює на неї віддалено. І це не тільки послуги маркетологів, але й фахівців з SEO, PPC, SMM, програмістів та багатьох інших, залежно від мети та методів розкрутки.
Грамотний інтернет-маркетинг – це основа для зростання будь-якого бізнесу в Мережі, але зібрати відділ, який його забезпечуватиме – завдання не з легких і не з дешевих, особливо на ранніх етапах розвитку. А тому послуга аутсорсингу така популярна серед онлайн-підприємців. По суті, ви отримуєте у власне розпорядження цілу команду досвідчених фахівців з різних сфер. При цьому платити потрібно лише за виконану роботу замість того, щоб утримувати постійно.
Яким компаніям підходить аутсорсинг
Насамперед, це молоді онлайн-підприємства, яким необхідний приріст клієнтів у стислі терміни. Замість того, щоб зібрати та налагодити роботу цілого відділу всередині власного штату, вони користуються послугами маркетингових агенцій, де всі необхідні фахівці вже є. Це дозволяє суттєво заощадити час.
Які сфери інтернет-маркетингу «дружать» з аутсорсингом
Розглянемо на прикладі нашої агенції, ми беремо на аутсорс:
- контекстну рекламу;
- пошукове просування;
- Email-маркетинг;
- контент-маркетинг;
- просування у соцмережах.
Варто розуміти, що під аутсорсингом маркетингу та реклами мається на увазі комплекс послуг. Будь-які інструменти діють у рази ефективніше, якщо доповнювати їх один одному. Саме такий підхід ми й застосовуємо у роботі, обираючи найрезультативніші канали клієнтів ще при побудові стратегії.
Якщо ж передавати в аутсорс лише частину роботи маркетингового відділу, варто забезпечити ефективну комунікацію власних співробітників з виконавцями.
Плюси та мінуси аутсорсингу
До основних плюсів можна віднести:
- економія фінансів;
- економія часу;
- справді досвідчені фахівці (якщо правильно вибрати виконавця).
Недоліки:
- відсутність повного контролю за ходом робіт.
Співробітник маркетингового агентства має одну незаперечну перевагу перед штатним маркетологом, яку ми помітили на власному досвіді. За час роботи, фахівці агентств працюють з безліччю клієнтів, їх навчання відбувається інтенсивніше, а тому вони краще пристосовані до ринку, що змінюється і можуть швидше включатися в роботу.
При виборі підрядника найкраще керуватися проектами з портфоліо. Якщо там є справді результативні кейси, близькі до вашої ніші, то фахівці такого агентства швидше зорієнтуються у вашому бізнесі.
Звичайно умови ринку постійно змінюються, а тому маркетингові дослідження та аналітика – наріжні камені будь-якого проекту. Але завдяки роботі з клієнтами з найрізноманітніших ніш нам вдалося накопичити достатньо напрацювань, щоб впроваджувати їх без зайвих зволікань.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!