0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Що таке SERM і чи потрібен він вам?

18 липня 2019
2876
0
Поділіться
Зміст

    У разі високої конкуренції ключову роль боротьби за клієнта грає репутація компанії чи її продукту. З появою інтернету інформація стала доступнішою для споживачів, а компанії отримали потужний інструмент для формування власної репутації. Саме цим і займаються спеціалісти SERM.

    serm: що це таке?

    SERM: Що таке?

    Вдаватися в англійську мову з головою не будемо, російською це перекладається так: «Управління репутацією в ПС», де «ПС» – пошукові системи.

    Особистість, бізнес, продукт, послуга - знайти інформацію в пошуку легко! 80-90% власників бізнесу або певних продуктів вважають, що відстежувати відгуки та подібну інформацію не потрібно. "Якщо продукт хороший, то він сам себе продає" - дуже поширена помилка.

    Поширення інформації – поганої чи доброї – може бути миттєвим. Подібно до вірусного ролика, знятого 2-3 години тому і вже набрав сотні тисяч, мільйони переглядів. Але важливо розуміти, що будь-яка інформація про вас – це добре, потрібно просто вміти правильно її використовувати.

    Бренд публічно похвалили – треба, щоби про це знав кожен. Максимальна кількість ріпостів та лайків, хвалебні відгуки на сайті тощо. Негативна думка бажано обробляти, а не намагатися задавити десятками хвалебних коментарів. Навіть якщо власний інтернет-ресурс постійно модерується, існує багато інших сайтів, форумів, соціальних мереж, де думка може розлітатися за лічені хвилини.

    Висновок: управління репутацією продуктів бізнесу є важливим аспектом просування як такого.

    Коли потрібно SERM?

    Ситуації банальні:

    1. Конкурентами замовлений чорний піар, негативний потік відгуків іде звідусіль і не припиняється.
    2. Переповненість пошукової видачі Google негативною думкою про організацію або продукт.
    3. У пошуку багато неправдивих відомостей про товари чи послуги.
    4. Відсутність уваги нової сфери діяльності – тобто. популяризація.

    Задіяти SERM для просування Вашого сайту

    Адреса сайту

    Робота над репутацією: за та проти

    Негативних аспектів немає, позитивні є:

    • Війна із конкурентами, які замовили чорний PR. Подібні дії завдають сильної шкоди певним брендам.
    • Наявність реальних негативних відгуків людей. Причини їх виникнення слід усунути, принагідно займаючись роботою над позитивними відгуками.

    Краще довіритися професіоналам із успішними кейсами. Приховати інформацію у всесвітньому павутинні неможливо, тут кожен може вільно висловлювати власну думку. Не варто намагатися приховати недоліки, якщо вони є справжніми, то важливо донести до споживача, якими перевагами вони компенсуються.

    Наприклад, висока вартість тому, що висока якість, товар довго доставлявся, зате безкоштовно і прямо додому до замовника. Образ бренду не може складатися тільки зі світлих сторін, це викликає недовіру.

    Якщо хтось навмисне намагається зіпсувати вам репутацію, то подібні випади, як правило, легко розбиваються про факти. Наприклад, відгук: «я вніс передоплату, але так і не отримав товар», якщо покупець дійсно не отримав товар – це ваша помилка, яку потрібно виправити. Дайте відповідь йому в коментарях і попросіть більше інформації. Справжній споживач не проґавить можливості повернути гроші чи товар, замовний коментатор не відповість взагалі, або продовжить виплескувати негатив, через що тільки втратить авторитет в очах інших читачів.

    Інтернет-маркетинг
    Ми створюємо систему взаємодії різних інструментів просування, синергія яких розробляються. Вашого бізнесу в Інтернеті.
    Получить консультацию
    Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время

    Особливості якісного керування репутацією в інтернеті

    Ми виділили 5 пунктів:

    1. Моніторинг згадок про бренд.
    2. Наявність посилань, відгуків на зовнішніх майданчиках (сайти відгуків, форуми, блоги, соціальні мережі – що більше позитивних, то краще).
    3. Видимість негативної та позитивної думки у видачі пошукових систем (робота з негативом з ТОП-10 ПС).
    4. Спілкування з клієнтами;
    5. Оперативність реакції на думки (зокрема, негативні). Найважливішим є момент при чорному піарі з боку нечесних конкурентів.

    Методи регулювання репутації у мережі

    Ми виділили три відомі методи SERM:

    1. Прихований маркетинг чи передача інформації без участі кінцевого покупця, споживача. Тобто людина не відчуває факту маніпуляції. На прикладі виглядає так: компанією оплачується публічне використання продукції популярній особі. Умовно, використання популярним блогером у Stories у Instagram з аудиторією понад 1 мільйон людей.
    2. Виявлення факторів, що впливають на репутацію окремих продуктів або бізнесу в цілому. Існують навіть супутні послуги. Для замовлення цієї послуги за межами СНД (зарубіжні сайти), варто набрати в пошуку фразу «Online Reputation Management», гідних російськомовних аналогів поки немає.
    3. Репутація у видачі пошукових гігантів. Аналіз згадок, своєчасні відповіді на позитивні та негативні відгуки, думки. Просування власного інтернет-ресурсу + кілька додаткових майданчиків для створення позитивної репутації на перших позиціях у пошуку.

    Кому знадобиться SERM? Бренди (в т.ч. особистий), товар, фірма, окремі веб-ресурси, громадські особи – основна цільова аудиторія. Потребуєте ви створення позитивного інтернет-образу чи ні - вирішуйте самостійно!

    мотивуємо покупців та клієнтів залишати позитивні відгуки

    Мотивуємо покупців та клієнтів залишати позитивні відгуки

    Негативну думку залишать у будь-якому випадку – звичайна людська психологія. Якщо все сподобалося, послуга виконана на хорошому рівні або товар перевершив очікування, отримати думку стає складніше. Потрібно додатково мотивувати людину до цієї дії.

    Дотримуйтесь нашої інструкції:

    • Поліпшіть обслуговування. Дивіться на конкурентів; як вони відповідають по телефону; які дії роблять; що покращили б у них і таке інше.
    • Виведіть товар чи послуг на той рівень, при якому порадили б його власним родичам та друзям.
    • Просіть зворотний зв'язок у покупців, клієнтів.

    Розкажіть, де хотіли б бачити думку людини; Зробіть акцент на чесності відкликання. Існує ймовірність, що він буде негативним, але тоді Ви точно знатимете, що слід виправити – у цьому сенс зворотного зв'язку.

    Читайте також

    SEO-маркетинг

    Чи потрібний SERM-менеджер?

    Помітили, що бренд, товар чи послуга перестали користуватися попитом, звернули увагу на появу величезної кількості безпідставних негативних думок про продукт – це чорний PR від конкурентів.

    Виправилися, але відгуки в пошуковій видачі, на сайтах на кшталт otzovik.com, як і раніше, у більшості зі знаком «-» - також є сенс звернутися до спеціалізованого агентства або до фрілансера з досвідом, що надає цю послугу.

    Негатив простіше приймається людьми, тому позитивні відгуки мають бути акуратними, максимально людськими та різноманітними – тут важливо не перебрати. Обов'язково враховуйте це та тримайте інформаційне поле у чистоті.

    Найсильніше на SERM впливає те, як ви працюєте з клієнтом. Якщо ви чесні та виконуєте обіцянки, то самі покупці формуватимуть позитивну репутацію. Якщо ж ви намагаєтеся наділити компанію або продукт перевагами, яких немає, то SERM здатний принести лише короткочасний результат.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом