0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як показувати рекламу в Google Картах?

Поділіться
Зміст

    Реклама на Google Картах – корисний формат пошукової реклами, за допомогою якого можна залучати більше клієнтів на місцях. Принцип її роботи досить простий:

    1. Користувач відкриває сервіс Google Карти і вводить запит, що його цікавить: «ресторан Київ», «ремонт телефонів Харків» тощо.
    2. Алгоритм підбирає найрелевантніші результати з урахуванням геолокації.
    3. Над органічними результатами видачі відображаються рекламні посилання, релевантні запиту. На мапі рекламовані адреси позначені квадратами.

    реклама на гугл картах

    Такий формат реклами — чудовий додаток до SEO. Все нескладно налаштувати та запустити. Це може бути дуже ефективним рішенням. Але не будемо зупинятися на теорії, а перейдемо до практики — налаштування та запуск реклами на Google Maps.

    Крок 1. Реєстрація в Google My Business та додавання компанії на Google

    Для початку вам потрібно створити профіль у Google My Business, якщо ви ще цього не зробили. Додайте всю необхідну інформацію: фізичну адресу, контакти, дані юрособи та ін. Обов'язково вкажіть, чи обслуговує ваша компанія клієнтів тільки в межах міста/області або працює на ширшу аудиторію.

    google my business

    Радимо додати номер телефону та URL сайту, вказати вид діяльності. Вся ключова інформація відображатиметься у результатах видачі. Відповідно, вона має бути актуальною, зрозумілою та привабливою для цільового клієнта, щоб він клікнув за оголошенням.

    google мій бізнес

    Зверніть увагу! Детальна інформація про вашу компанію відображатиметься на Google Картах тільки після того, як набереться більше 5 відгуків з оцінкою від 3 зірок. До речі, кількість оцінок та зоряність безпосередньо впливають на ранжування. Зважайте на це.

    Дані про відгуки можна переглянути прямо на сторінці Google Мій Бізнес у пункті «Відгуки». Відповідати на відгуки користувачів можна лише після підтвердження даних про те, щоб ви власник компанії.

    My Business

    Якщо ваша компанія має філії, їх також слід додати до Google Мій Бізнес. Це можна зробити через опцію «Ярлики», додавши код філії в «Розширені відомості». Кожній філії в My Business ви при необхідності можете присвоїти до 10 ярликів. Це допоможе зручно їх систематизувати.

    Не забудьте вказати час роботи. Можна додати графік і для святкових днів, щоб користувачі знали про будь-які зміни. Логотип та короткий опис – незамінні атрибути.

    пошукова реклама

    Крім того, рекомендуємо звернути увагу на блок «Атрибути». Тут можна додати другорядні відомості про роботу компанії. Наприклад, наявність стоянки для транспорту, паркування для інвалідів, дозвіл на відвідування тварин та ін. Атрибути допомагають користувачам більше дізнатися про вас і вашу компанію без переходу на сайт і читання відгуків.

    Зверніть увагу! Список доступних атрибутів безпосередньо залежить від того, яку категорію товарів/послуг, що пропонуються, ви вказали при реєстрації.

    Щоб додати більше наочності, радимо завантажити в Google Мій бізнес фотографії в різних категоріях: Огляд, Інтер'єр, Фасад, Колектив та ін.

    Запуск реклами в Google Картах

    Крок 2. Запуск реклами у Google Картах

    Перейдіть до Google Мій Бізнес та виберіть у бічному меню пункт «Створити оголошення»:

    налаштування гугл карт

    Ви будете перенаправлені в Google Ads, де необхідно вибрати мету рекламної кампанії. Доступно кілька варіантів: «Отримати більше дзвінків», «Збільшити кількість продажів і реєстрацій на вебсайті», «Збільшити кількість відвідувань локального магазину».

    google ads Тепер за допомогою бігунка встановіть радіус, в якому користувачі бачитимуть ваші оголошення на Google Картах. Радимо уникати надто маленького радіусу, інакше ви сильно обмежите аудиторію. Але й робити його занадто великим теж не варто, щоб уникнути нецільових показів.

    Наступний етап особливо важливий. Вам необхідно вказати список ключових слів, за якими будуть відображатися ваші оголошення на Google Картах. Підходьте до цього питання з повною відповідальністю. Вибирайте лише відповідні ключові запити. Система автоматично даватиме підказки за додатковими ключовими словами. Додайте ті, які точно вам підходять. Зазвичай достатньо 7-10 ключових слів.

    ключові слова

    Тепер залишається скласти текстовий опис. Можливостей тут не так багато. Є лише короткі заголовки та описи. Тому будьте лаконічні, намагайтеся вмістити все найважливіше.

    як оцінити ефективність реклами в Google картах Насамкінець необхідно вибрати бюджет рекламної кампанії. Залежно від суми будуть відрізнятися охоплення аудиторії та кількість кліків. До речі, оплата стягується саме за кліки, а не за покази. Тому важливо правильно налаштувати рекламу та підібрати релевантні ключові слова. Інакше ви платитимете за нецільові покази та кліки.

    Як оцінити ефективність реклами в Google Картах

    Рекламні інструменти на Google Картах дозволяють відстежувати основні дії користувачів:

    1. Кліки на оголошення.
    2. Клік по кнопці «Маршрути».
    3. Натискання кнопки «Зателефонувати».

    Якщо у вашої реклами недостатньо кліків, насамперед рекомендуємо переглянути налаштування геотаргетингу. Цілком можливо, що ви його занадто звузили, і ваші рекламні оголошення просто мають дуже маленьку аудиторію. Спробуйте збільшити радіус та оцінити результати після коригування. Пам'ятайте, що не усі потенційні клієнти знаходяться поблизу. Хтось може бути в іншій частині міста або взагалі за його межами, але машиною дістанеться за лічені хвилини.

    Дуже зручно відстежувати результати Google Ads. Для цього потрібно вибрати меню зліва «Групи оголошень». Ви побачите детальну статистику з переглядами, переходами, ціною натискання на елементи Карт.

    результати в Google Ads

    Зауважте, що у звіті ви можете отримати багато додаткових даних:

    1. У якому з мікрорайонів та районів ваша реклама демонструється частіше, ніж у інших.
    2. Звідки приходить найбільше відвідувачів на вашу сторінку.
    3. Скільки разів користувачі прокладали маршрут до вас.
    4. Скільки всього зафіксовано переходів із Google Maps на сайт компанії.

    Ці дані важливі не тільки для того, щоб при необхідності вносити коригування в рекламу і підвищувати ефективність рекламної кампанії, але й для покращення юзабіліті сайту, вдосконалення навігації, доопрацювання рубрик, що цікавлять аудиторію.

    Висновки

    Звичайно, рекламу в Google Maps не варто розглядати як основу вашої рекламної кампанії. Це відмінний допоміжний метод просування, який підходить для офлайн-магазинів, громадських закладів, для б'юті-індустрії тощо. Він допомагає власнику бізнесу залучати більше цільових клієнтів, а самим клієнтам — швидше знаходити пропозиції, що їх цікавлять.

    Якщо ви хочете почати показувати рекламу на Google Картах, можете дотримуватися наших рекомендацій. А ще краще – звертайтеся до Elit-Web. Ми виконаємо налаштування та запуск самостійно, заощадивши вам час, гроші та нерви.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом