0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як розкрутити бренд косметики: найкращі методи та стратегії

22 серпня 2023
1851
0
Поділіться
Зміст

    Попит народжує пропозицію. А пропозиція, своєю чергою, провокує активну конкуренцію у будь-якій ніші. І сфера косметології, безперечно, не є винятком із правил. Тому сьогодні ми з вами поговоримо про те, як розкрутити бренд косметики, які методи та інструменти можна для цього використовувати, як створювати якісний та актуальний для вашої аудиторії контент і найголовніше — як ефективно продавати свою продукцію та заробляти!

    Інтерес до косметики в інтернеті та особливості попиту

    За прогнозами фахівців, до 2025 року обсяг світового ринку косметики та засобів особистої гігієни досягне 716,6 мільярда доларів США. При цьому сукупний темп річного росту складе близько 5,9%.

    Такий стрімкий ріст попиту обумовлений кількома факторами:

    • збільшення популярності онлайн-покупок як явища;
    • зростаючий асортимент продукції, доступної в Мережі;
    • зручна можливість порівнювати ціни та характеристики різних товарів перед покупкою;
    • швидка доставка продукції на поштове відділення або одразу додому.

    Очевидно, що на цьому фоні активно збільшується конкуренція, через що для привернення уваги потенційної аудиторії потрібні нові методи просування косметики. Наприклад:

    • пропозиція персоналізованих товарів;
    • облік уподобань клієнтів;
    • надання вичерпної інформації про кожний продукт.

    І, звичайно ж, тут чудово працюють традиційні інструменти просування бізнесу в Мережі. Головне – підійти до цього питання грамотно та комплексно.

    Аналіз вебсайтів популярних торгових марок косметики

    Ми в Elit-Web завжди рекомендуємо починати просування нового бренду косметики з детального аналізу основних конкурентів – лідерів ніші. І тут, мабуть, потрібно підкреслити одну важливу особливість. Серед великих компаній зі світовим ім'ям стратегія просування бренду косметики часто будується саме на SEO. Пошукове просування дає активний та стабільний потік трафіку, хоч і вимагає серйозних вкладень. Особливо на початковому етапі.

    Для таких компаній SMM та контекстна реклама – це, скоріше, допоміжні інструменти. Вони дозволяють підтримувати контакт з аудиторією та інформувати про нові товари чи послуги відповідно. Але на першому місці все також залишається SEO.

    Ось тільки чи підійде таке просування косметичного бренду молодій компанії, у якої поки немає надбюджетів? Або потрібен інший підхід? Розбираймось!

     

    Скільки потрібно вкласти у залучення потенційних покупців

    Відразу обмовимося, що так одразу назвати точну вартість просто неможливо. Необхідно знати вашу нішу, конкурентів, специфіку продукту, особливості цільової аудиторії та масу інших нюансів, що так чи інакше впливають на вартість просування. І лише після комплексного аналізу ми готові будемо назвати ціну.

    Ми можемо дати невеликий орієнтир: розраховуйте, що інвестиції у залучення потенційних покупців становитимуть 10-20% від ваших загальних доходів. При цьому на просування нового бренду косметики спочатку краще виділяти меншу частку, оскільки  ідоходи у більшості випадків теж набагато менші, ніж у авторитетних компаній.

    Ось кілька порад, які допоможуть оптимізувати ваші інвестиції у залучення потенційних покупців:

    • Точно визначте свій цільовий ринок.
    • Створіть привабливу рекламу, яка буде цікава вашій цільовій аудиторії.
    • Використовуйте різні канали залучення потенційних покупців, щоб охопити якнайбільше клієнтів.
    • Слідкуйте за результатами своїх маркетингових кампаній, щоб визначити, які з них працюють найбільш ефективно.

    Інвестиції у залучення потенційних покупців можуть бути одним із найефективніших способів збільшити продажі вашого бізнесу. Однак, важливо підходити до цього питання розумно і інвестувати тільки в ті канали, які дійсно працюють.

     

    Як вибрати канали для просування: їх плюси та мінуси

    Давайте коротко розглянемо основні канали розкручування:

    • Контекстна реклама. Має високу релевантність оголошень, можливість тонкого налаштування таргетингу, дає швидкі результати та дозволяє відстежувати ефективність. Але водночас може мати високу вартість за клік (CPC) вимагає постійного моніторингу та оптимізації, а також призводить до ризиків показу оголошень нецільовим користувачам.
    • SEO. Дає довгостроковий ефект, дозволяє залучати великі обсяги трафіку з пошукових систем, сприяє підвищенню впізнаваності бренду та рівня довіри до нього. Однак SEO вимагає часу та зусиль, може вимагати чималих вкладень, особливо на початковому етапі, а перші видимі результати доводиться чекати кілька тижнів.
    • SMM. Дозволяє зручно спілкуватися з аудиторією та вибудовувати довірчі відносини з клієнтами, сприяє поширенню контенту та збільшенню впізнаваності бренду. Але, як і SEO, вимагає часу та зусиль, постійного моніторингу та оновлення контенту.
    • SERM (робота з репутацією). Підвищує видимість сайту у пошукових системах, сприяє зростанню впізнаваності бренду та рівня довіри до нього, збільшує кількість відвідувачів вебресурсу. Але робота з репутацією у Мережі вимагає багато часу та зусиль для досягнення результату.
    • Реклама у блогерів. Дає можливість швидко охопити велику аудиторію, покращити імідж бренду та підвищити його впізнаваність. Але вартість реклами у блогерів може бути дуже високою, а сам вибір інфлюєнсерів для співпраці — часом дуже непросте завдання. Помилитесь – ризикуєте не отримати бажаний ефект і витратити гроші даремно.

    Оптимальна стратегія просування бренду косметики — це поєднання різних форматів та методів розкручування для досягнення найкращих результатів. Так, часу, зусиль та коштів доведеться витратити більше. Але й результати будуть того варті.

     

    Як розробити ефективну стратегію розкручування

    Виразно не варто діяти навмання і «за ситуацією», якщо ви починаєте просувати власний бренд чи інтернет-магазин. Необхідно розробити комплексну стратегію просування:

    1. Визначити свої цілі та завдання. Що ви хочете досягти за допомогою своєї стратегії розкручування? Ви бажаєте збільшити впізнаваність бренду, підвищити продаж чи залучити нових клієнтів? Як тільки ви позначите свої цілі, то можете почати розробляти стратегію, яка відповідатиме цим цілям.
    2. Вивчіть свою цільову аудиторію. Хто ваші потенційні клієнти? Які їх потреби та інтереси?Яку інформацію вони шукають? Як тільки ви дізнаєтесь про свою ЦA, то зможете почати створювати контент та рекламу, яка буде цікава потенційним клієнтам.
    3. Виберіть правильні канали просування. Обміркуйте, які канали будуть найефективнішими для досягнення ваших цілей? Це можуть бути пошукова оптимізація (SEO), контекстна реклама, соціальні мережі, Email-маркетинг чи інші канали.
    4. Створіть привабливий контент. Він зобов'язаний бути цікавим, інформативним та релевантним для вашої цільової аудиторії. З ним має бути приємно та цікаво знайомитися.
    5. Оцінюйте результати своїх зусиль. Важливо відстежувати результати ваших маркетингових кампаній, щоб побачити, які з них працюють найефективніше. Це допоможе вам оптимізувати свої зусилля та отримати максимальну віддачу від своєї стратегії розкручування.

    Якщо не впевнені, що зможете розробити та реалізувати стратегію просування самостійно, краще не гаяти часу і сил даремно, а відразу звернутися до фахівців.

     

    Як створити привабливий та зручний сайт для продажу косметики

    Сайт – це один з основних інструментів продаж. Навіть за наявності кількох каналів саме сайт зазвичай залишається головним, адже за його допомогою клієнт може ознайомитись з асортиментом та зручно оформити замовлення.

    Ваш сайт повинен бути інтуїтивним, зрозумілим, доступним і функціональним, тому що він застосовуватиметься відразу для безлічі цілей:

    • безпосередньо продаж косметичної продукції;
    • просування у пошукових системах Google, Bing та інших;
    • застосування як джерела інформації для клієнтів про бренд та його продукти;
    • комунікація з клієнтами та формування взаємозв'язку з іншими вашими майданчиками.

    Звичайно ж, сайт має бути адаптований під мобільні пристрої, тому що більша частина сучасного інтернет-трафіку приходить саме з мобільних телефонів. І не забувайте про якісну оптимізацію!

     

    Як просувати свій інтернет-магазин косметики

    Якщо говорити максимально коротко, як розкрутити бренд косметики, то ми зазвичай рекомендуємо концентрувати увагу на чотирьох аспектах:

    1. SEO-оптимізація під вимоги пошукових систем та алгоритмів.
    2. Контекстна та інші види реклами.
    3. Офлайн-просування: листівки, буклети, білборди та інше.
    4. Реклама на самому продукті, який ви продаєте.

    Намагайтеся сконцентруватися на цих напрямках і особисто оцініть, які з них найефективніші саме у вашому випадку. Згодом ви навчитеся їх грамотно комбінувати і досягати найкращих результатів.

     

    Як співпрацювати з лідерами думок і блогерами

    Лідери думок, блогери та амбасадори бренду – це люди, які мають вплив на думку та поведінку своєї аудиторії в інтернеті. Вони можуть допомогти вам просувати ваш бренд, товар або послугу, підвищуючи впізнаваність, довіру та продажі.

    Щоб успішно співпрацювати з ними, вам потрібно:

    • Вибрати відповідних партнерів для бренду. Необхідно враховувати такі фактори, як тематика, аудиторія, стиль, репутація та ціна просування у лідера думок чи блогера. Крім того, варто перевірити його статистику, відгуки та приклади реклами.
    • Скласти пропозицію про співпрацю. Ви повинні чітко сформулювати цілі, завдання, умови та очікування від співпраці, а також вказати формат, терміни, бюджет та бажаний KPI вашої рекламної кампанії.
    • Організувати роботу з лідерами думок або блогерами. Потрібно підписати договір чи угоду про співпрацю, в якому прописані всі деталі та зобов'язання сторін. Домовлятися лише на словах ми не рекомендуємо.
    • Контролювати результати співробітництва. Вам потрібно буде відстежувати та аналізувати ефективність вашої рекламної кампанії за допомогою різних метрик та інструментів. Наприклад, ви можете використовувати Google Analytics, Facebook Pixel, UTM-мітки або інші способи вимірювання охоплення, залучення, конверсії, продажів та інших показників.

    Так, співпраця з лідерами думок може дати відмінні та досить швидкі результати. Але так само може опинитися зайвою витратою часу та грошей, притому дуже чималих. Тому наполегливо рекомендуємо не поспішати в цьому питанні та ретельно підходити до нього.

     

    Який контент буде цікавий і корисний вашій аудиторії

    Варіантів насправді досить багато:

    • фотографії вашої продукції у різних ракурсах;
    • фото та відео із застосуванням ваших продуктів;
    • навчальні майстер-класи для підписників та гостей акаунту;
    • демонстрація правильного нанесення та ефективного використання продукції;
    • організація конкурсів та розіграшів;
    • інформативні та корисні статті із залученням експертів;
    • відгуки інших клієнтів та багато іншого.

    Дуже важливо, щоб контент був різноманітним і зовсім не обов'язково тільки таким, що заохочує до покупки. Більш того, саме такого контенту, що спонукає до покупки, повинно бути не більше 15-20%.Решта – це пізнавальні, інформативні або розважальні матеріали. Надлишок реклами відштовхує аудиторію.

     

    Як керувати репутацією свого бренду в інтернеті (SERM)

    SERM (Search Engine Reputation Management) – це процес впливу на те, як ваш бренд сприймається користувачами інтернету та потенційними клієнтами. Мета SERM – створити позитивний образ бренду, підвищити довіру та лояльність аудиторії, захистити від негативної інформації та чорного піару.

    Щоб ефективно керувати репутацією свого бренду в інтернеті, вам потрібно:

    • Аналізувати поточну пошукову видачу за вашим брендом та розділити її на три категорії: позитивну, негативну та нейтральну, щоб працювати з кожною окремо.
    • Вибирати та оптимізувати стратегію просування залежно від ситуації.
    • Розміщувати позитивний контент на різних майданчиках, таких як сайти з відгуками, форум, Q&A сайти, соціальні мережі, довідники та каталоги, геосервіси та інші.
    • Оптимізувати пошукову видачу за вашим брендом, використовуючи різні методи SEO.
    • Моніторити результати просування і аналізувати ефективність вашої стратегії SERM.

    Хороша репутація – важлива складова успіху у будь-якому бізнесі. І просування косметичного бренду у цьому плані не є винятком.

     

    Як використовувати соціальні мережі для просування косметики

    Соцмережі – це дійсно важливий та функціональний інструмент просування. Але і до них потрібний особливий підхід. Зокрема вам потрібно:

    1. Вибрати придатні платформи просування для вашого бізнесу. Швидше за все, це будуть Instagram, Facebook та YouTube, але можливі й інші варіанти.
    2. Розробити стратегію просування в соцмережах, попередньо визначивши цілі, цільову аудиторію, конкурентів, тон та стиль спілкування, ключові меседжі та інше.
    3. Створювати якісний, унікальний, цікавий та актуальний контент для соцмереж, який сподобається вашим підписникам та потенційним клієнтам.
    4. Активно взаємодіяти з аудиторією в соцмережах, щоб не тільки інформувати та продавати косметику, але й вибудовувати довірчі відносини з фоловерами.
    5. Аналізувати результати просування і постійно оптимізувати використовувані методи просування косметики для підвищення ефективності розкручування.

    Який би метод просування ви не вибрали, дуже важливо підходити до цього питання комплексно. А ще краще – звертатися до відповідних фахівців, які нададуть вам експертні послуги на всіх етапах просування вашого бренду чи інтернет-магазину. І команда Elit-Web у вашому розпорядженні!

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.