0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як вийти з-під Баден-Бадена від Яндекса

27 липня 2017
2999
0
Поділіться
Зміст

    Фільтр Баден-Баден Яндекс – новий алгоритм визначення безглуздих текстів, результатом його роботи може стати погіршення позицій переоптимізованих сторінок у результатах пошуку.

    На початку квітня 2017 року до нас звернувся клієнт з проханням провести аналіз його сайту та виявити причини різкого падіння позицій. Причину виявили дуже швидко. Увійшовши до «Яндекс.Вебмайстер», ми побачили таке повідомлення:

    баден баден яндекс

    Поспілкувавшись із клієнтом, ми з'ясували, що сайт раніше просувався в іншої компанії, яка й займалася текстовим наповненням.

    Падіння позицій виглядало ось так:

    алгоритм баден баден

    Після того, як проблема була виявлена, ми склали план виведення сайту з-під фільтра, ознайомили з ним клієнта і приступили до роботи.

    Вхідні дані

    Для початку трохи інформації про веб-ресурс замовника та про алгоритм "Баден-Баден":

    Сайт : інтернет-магазин з продажу будівельних матеріалів та сантехніки.

    Кількість посадкових сторінок : більше 300 (текст був на кожній посадочній сторінці).

    Регіон : Москва та область.

    Рівень внутрішньої оптимізації : задовільний. Оптимізація сайту раніше була проведена, але не повною мірою. Проведений нами технічний аудит показав, що сайт має ряд істотних технічних помилок.

    Рівень зовнішньої оптимізації . Коли ми почали роботу, на сайт посилалося 340 доменів. Загальна якість посилальної маси була нижчою за середню.

    Ми склали план дій, який передбачав 4 етапи:

    1. Аналіз та коригування текстів на сайті.
    2. Технічні доопрацювання на сайті.
    3. Аналіз профілю посилання.
    4. Прискорення переіндексації сторінок.

    Про фільтр. Компанія Яндекс наприкінці березня 2017 року оголосила про вихід абсолютно нового фільтра, що песимізує, який за задумом його творців повинен був боротися з проявами спаму в контенті сторінок сайту. Варто відразу обмовитися, Баден-Баден не став радикально новим алгоритмом. Це така собі вдосконалена версія фільтра "Антиспам", який був випущений кілька років тому.

    Як і будь-яке інше нововведення Яндекса щодо контролю пошукової видачі, «Баден-Баден» спочатку не сприймався всерйоз. Багато веб-майстрів вважали, що під санкції потраплять лише ті сайти, які використовують дуже спамні тексти, але реальність виявилася іншою.

    Доповідь Михайла Сливинського, керівника служби роботи з вебмайстрами Яндекс, (Москва) на міжнародній конференції "Тиждень Байнету 2017".

    Еволюція "Баден-Бадена". Незважаючи на те, що цей фільтр вийшов нещодавно, він вже має свою історію еволюції. Перші сайти, які потрапили під нього, песимізувалися локально (посторінково). Простіше кажучи, позиції просідали лише на сторінках, на яких знаходилися переоптимізовані тексти. Але так було лише спочатку.

    Через деякий час "Баден-Баден" став знижувати у видачі весь сайт, що містить спамний контент.

    За що можна потрапити під фільтр? Причина попадання під Баден-Баден тільки одна - це текстовий спам на сторінках сайту. При цьому саме поняття спаму стало дещо ширшим. Якщо раніше Яндекс вважав переоптимізованими тексти, які були явно наповнені неприродними входженнями запитів, то тепер під санкціями може опинитися текст, який не має жодної цінності для користувача.

    Перевірити чи не потрапив Ваш сайт під фільтр

    Адреса сайту

    Іншими словами, навіть якщо тексти на вашому сайті повністю відповідають вимогам нудоти, водності, відсотку входження ключів і т.д., але при цьому марні для людей і написані для роботів, то ви ризикуєте потрапити під цей фільтр.

    Етап 1 . Аналіз та коригування текстів на сайті .

    Спочатку необхідно було детально проаналізувати всі тексти на сторінках сайту. Для цього ми залучили професійних коректорів, які вичитали понад 300 текстів. Насамперед, нам потрібно було отримати оцінку їхньої корисності, для нас це була ключова характеристика.

    Якщо текст у розділі «Продаж плитки» описує лише переваги компанії, але при цьому взагалі ніяк не допомагає користувачу з вибором товару, наприклад, не відповідає на практичні запитання:

    • на що звертати увагу при покупці;
    • які характеристики враховувати;
    • номенклатуру продукції та ін.

    — такий текст є неякісним. І його треба переписати.

    Також нам необхідно отримати технічні дані щодо кожного тексту. А саме:

    • водність тексту;
    • академічна нудота;
    • класична нудота;
    • кількість символів;
    • кількість граматичних помилок та ін.

    Для цього підходить сервіс перевірки SEO-текстів Адвего.

    фільтр баден баден

    Отримавши оцінку всіх текстів, ми склали список тих, які потрібно вимкнути. У разі таких текстів було 129.

    Варто сказати, що відключаючи неякісні тексти, ми паралельно давали завдання на написання нових, щоб після виходу сайту з Баден-Бадена відразу розмістити їх на посадкових сторінках.

    Важливо : за своїм досвідом ми вже знаємо, що краще тексти не змінювати, а повністю переписувати. Чомусь Яндекс не дуже високо котирує переписані тексти.

    Що стосується описів товарів, то було прийнято рішення їх приховати на якийсь час, поки сайт не вийде з-під фільтра. Ми розуміли, що тексти описів, швидше за все, не є причиною санкцій, але перевірити кілька тисяч описів ми не мали фізичної можливості.

    Етап 2 . Технічні доробки на сайті .

    Незважаючи на те, що «Баден-Баден» карає за неякісний контент, рівень технічної оптимізації сайту також дуже важливий.

    Ми провели повний технічний аудит сайту та склали список доробок, які потім були реалізовані. Таким чином ми показали Яндексу, що, незважаючи на отримання санкцій, не припиняли роботу над якістю сайту.

    Ну і ще один важливий плюс технічної оптимізації сайту полягає в тому, що після виходу з-під фільтра сайт буде готовий до повноцінного просування. Жодних доопрацювань не потрібно.

    Етап 3. Аналіз профілю посилання.

    Знову ж таки, з першого погляду ці роботи не пов'язані з фільтром «Баден-Баден». Але нам обов'язково потрібно було їх виконати, щоб додати сайту довіри з боку ПС, і цим прискорити вихід з-під санкцій.

    Клієнт надав нам доступи до посилальних бірж. Ми зробили вивантаження всіх доменів, що посилаються, а потім перевірили їх на якість за допомогою спеціалізованих сервісів. У результаті отримали перелік майданчиків, від яких потрібно відмовитися.

    баден баден яндекс алгоритм

    Далі зняли всі посилання з тих донорів, які не пройшли перевірку на якість.

    Етап 4. Прискорення переіндексації сторінок .

    Так як перед нами стояла мета максимально швидко вивести сайт з-під фільтра, ми зробили все можливе, щоб максимально прискорити переобхід проблемних сторінок пошуковим ботом Яндекса.

    Для цього ми прогнали всі сторінки сайту через спеціальний інструмент «Яндекс.Вебмайстра» (перехід сторінок).

    фільтр баден баден яндекса

    Вихід з-під фільтра

    Після виконання всіх робіт ми:

    1. Відправили в "Яндекс.Вебмайстре" сигнал, що проблеми з контентом усунуті (для цього у "Вебмайстрі" є спеціальна кнопка).
    2. Написали листа до служби підтримки Яндекса про те, що всі порушення ліквідовані.

    Результат не змусив на себе довго чекати. Через 3 тижні після сигналу усунення порушень сайт вийшов з-під фільтра.

    Сумарний час від моменту потрапляння під санкції і до моменту виходу з-під них трохи більше 2-х місяців.

    Зростання пошукового трафіку

    як вийти з баден бадена

    Зростання кількості фраз у пошуковій видачі Яндекс

    перевірити сайт на баден баден

    Зверніть увагу, що зростання плавне. Це пов'язано з тим, що тексти описів товарних сторінок ми повернули після виходу з-під фільтра.

    Післямова

    Пошуковики дедалі активніше борються з неякісним переоптимізованим контентом та покупними SEO-посиланнями, які свого часу працювали на штучне підвищення позицій у видачі. Фільтри Яндекса та Google принесли чимало «просідань» та інших бід власникам сайтів. Але при грамотному аналізі та чіткому плані роботи вивести сайт з-під фільтра не проблема.

    Фахівці агентства інтернет-маркетингу «Elit-Web» на власному досвіді показали, що з таким завданням справляються якісно, адже механізми виведення відпрацьовані та налагоджені на практиці. Після технічного аудиту та проведених робіт з просування сайту (як за фільтром «Баден-Баден», так і за гучним «Мінусінськом»), сайти замовників не тільки займали колишні позиції в ранжируванні, а й покращували їх у рази. Підтвердженням цього є аналітичні дані на скріншотах.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом