Керуєте кількома акаунтами в Instagram? Намагаєтесь підтримувати регулярність публікацій? Витрачаєте занадто багато часу на завдання, що повторюються? Спробуйте автоматизувати свою роботу та дізнайтесь, як робити відкладені публікації в Інстаграм. Тим більше, що для цього є різні способи автопостингу. Більше ніякого поспіху для публікацій в останню хвилину — лише добре спланована та постійна присутність на платформі. Читайте нашу статтю, пробуйте та позбавляйтеся стресу, пов'язаного з тим, що ви не встигаєте поставити пост в Instagram в потрібний час.
Чому варто спробувати відкладений постинг в Інстаграмі
Не секрет, що показники охоплення та залучення аудиторії багато в чому залежать від того, чи потрапив пост у стрічку користувача та коли саме він його побачив. Говорячи простими словами, автопостинг в Інстаграм дозволяє виставити пост, який відображається у стрічці у вказаний вами час. Запланувати публікації можна у різний спосіб:
- власне в Instagram;
- на платформі Meta;
- за допомогою спеціальних інструментів планування у соцмережах.
У наступних розділах детальніше розповімо, як працює кожен із цих методів. А поки поговоримо, чи потрібен взагалі відкладений постинг в Інстаграм.
Вже не перший рік точаться суперечки про те, що насправді впливає на просування постів: час публікації чи активність користувачів у вигляді лайків, репостів і коментарів.
Насправді, це мікс всього. Безперечно, якість контенту, регулярність постів і показники взаємодії з аудиторією можуть бути важливими, але час теж необхідно враховувати. Якщо люди побачать ваш пост в період, коли вони активні та готові сприймати інформацію, лайків і коментарів буде явно більше.
Згідно з дослідженням SocialPilot, найбільш вдалими днями для публікації в Instagram є будні. Більш глибокий аналіз показує, що люди реагують на пости в такі проміжки часу:
- на початку робочого дня та після його закінчення (з 8:00 до 10:00, з 17:00 до 19:00). Вони можуть переглядати свою стрічку Instagram по дорозі на роботу або після закінчення робочого дня;
- обідній час (з 12:00 до 15:00). Швидше за все, люди відкриють свій Instagram у перерві.
І ще один висновок: вихідні — не надто вдалий вибір для публікації посту, оскільки більшість людей зайняті особистими справами. Але якщо ви все ж наважитеся опублікувати контент, краще вибрати період з 13:00 до 17:00.
Hubspot віддає перевагу часу з 14:00 до 15:00 та четвергу як найкращому дню для публікації в Instagram. Sprout Social як кращі тимчасові інтервали називає середу об 11:00 і п'ятницю з 10:00 до 11:00, а Journal — понеділок, вівторок і п'ятницю об 11:00 і вівторок о 14:00.
Серед причин, чому варто освоїти відкладений постинг в Інстаграм, крім економії часу фахівця, можна виділити такі:
- можливість працювати з аудиторією, яка перебуває у різних часових поясах. Ви зможете охопити користувачів, навіть якщо їхня активність припадає на незручний для вас час;
- більш чіткий розподіл обов'язків у команді. Наприклад, хтось може готувати контент, а комусь можна доручити розміщувати відкладені записи в Інстаграм;
- наявність гарантій своєчасного розміщення контенту незалежно від зовнішніх факторів, наприклад відсутності світла чи інтернету;
- можливість готувати публікації й одразу розміщувати їх із комп'ютера. Це буде корисно, якщо ви використовуєте Figma чи Photoshop;
- можливість спланувати публікації на тижні вперед, що дуже зручно перед святами та коли підходить сезон розпродажів.
І нарешті, враховуйте, що створення публікацій у Instagram в останню хвилину — прямий шлях до професійного вигоряння. Плануючи свій робочий час, ви можете бути продуктивнішим. Наприклад, можна підготувати всі підписи за один раз або відредагувати зображення на тиждень вперед. Це допомагає мозку залишатися зосередженим, а не постійно перемикатися між різними типами роботи. Результат? Ви встигаєте зробити більше завдань за менший час.
Плануємо пост в Інстаграмі
Після багатьох років прохань Instagram додав функцію планування публікацій у застосунку наприкінці 2022 року. Тепер користувачі можуть планувати до 25 публікацій на день і терміном до 75 днів наперед. Пам'ятайте, що доступ до цієї функції є лише в акаунтах Instagram Business і Creator. Планувати контент у власних профілях неможливо.
Щоб розпочати, виконайте такі дії:
Крок 1. Відкрийте програму Instagram і натисніть «+» у нижній частині екрана або проведіть по домашній стрічці праворуч, щоб створити новий контент.
Крок 2. Виберіть Post, Reel або Story, залежно від типу створюваного контенту.
Крок 3. Зробіть фотографію або запишіть відео за допомогою камери в програмі або завантажте зі своєї фотогалереї.
Крок 4. Вставте текст, наклейки, музику, ефекти й інші елементи, а потім додайте підпис.
Крок 5. Натисніть Advanced settings у нижній частині екрана.
Крок 6. Увімкніть опцію «Запланувати цю публікацію», потім виберіть бажану дату та час у меню.
Крок 7. Поверніться на попередній екран і натисніть кнопку «Запланувати».
Пам'ятайте, що планування в програмі Instagram не дозволяє робити кроспостинг в інших акаунтах, у профілі Facebook і на інших платформах. Якщо ви хочете запланувати публікацію та зробити кроспостинг, вивчіть наступні два варіанти.
Сервіси для відкладених публікацій
Автопостинг в Інстаграм можна запустити за допомогою спеціальних сервісів. Але крім основної функції планування публікацій, у них доступні кроспостинг, спільна робота у команді, глибока аналітика й інші можливості. Про це розповімо докладніше.
У чому переваги автопостингу в Інстаграмі через спеціалізовані сервіси
Однією з головних переваг інструментів є можливість працювати з кількома акаунтами одночасно та планувати публікації на різних платформах. Це зручно, коли компанія має кілька брендів або потрібно запустити активності паралельно в Instagram, Facebook і на інших платформах.
Серед основних переваг спеціалізованих сервісів виділяють такі:
- розширені можливості аналітики, яка виходить за межі тієї, що можна оцінити через Instagram;
- візуальне планування. Ті бренди, для яких особливо важлива візуальна сторона акаунту, оцінять, що на деяких платформах можна подивитися, як виглядатимуть публікації в профілі до їх розміщення;
- інтеграція з редакторами, наприклад Canva;
- можливість роботи у команді, де кожному співробітнику можуть бути призначені різні ролі;
- підтримка публікації reels і stories. У стандартних інструментах Meta не завжди можна запланувати автопостинг в інших форматах.
В інструментах, з якими відкладений запис в Інстаграм стає можливим, є інші корисні функції: автопідбір гештегів, ротація постів або повторне використання контенту.
Недоліки сервісів автопостингу в Інстаграмі
Як кажуть, у нашому світі ніщо не ідеальне: ви можете зіткнутися з труднощами, коли робитимете відкладений пост в Інстаграм через інші послуги.
Серед недоліків сторонніх інструментів можуть бути такі:
- ціна. Доступ до багатьох платформ платний. Так, можна зустріти безкоштовні версії чи пробні періоди, але найчастіше у таких випадках функціонал обмежений;
- технічні труднощі. Початкове налаштування може зайняти час, оскільки потрібно підключити різні акаунти, налаштувати права доступу та вивчити інтерфейс;
- ризики втрат даних. Якщо сервіс припинить своє існування, дані можуть потрапити до третіх осіб, що створює загрозу безпеці акаунту.
В цілому, щоб розібратися, як зробити відкладений постинг в Інстаграм за допомогою сервісів, потрібен час. Але результат вартий витрачених зусиль.
Огляд найкращих сервісів автопостингу в соцмережах
Пропонуємо короткий огляд можливостей найпопулярніших сервісів, які допомагають виконати Instagram відкладений постинг.
Pallyy. Одна з найзручніших особливостей сервісу — спосіб планування постів. Достатньо перетягнути зображення або відео прямо на дату в календарі, коли ви бажаєте його опублікувати, а потім додати підписи, гештеги та перший коментар. З мінусів — додаткова плата за кожного користувача.
Hootsuite. З ним зручно працювати, якщо ви керуєте великою кількістю акаунтів для різних брендів. З основних переваг — інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, потужний аналітичний модуль і можливість командної роботи. Функціонал дозволяє запланувати відкладені сториз Інстаграм. З мінусів — висока ціна, але вже в базовому плані доступне управління 10 акаунтами.
Buffer. Має всі функції, які очікують від універсального планувальника. Замість того, щоб вибирати час для кожної публікації окремо, їх можна згрупувати, а потім спланувати показ кожної групи. Є можливість інтеграції з Canva. Однак у сервісі відсутні деякі розширені функції.
Later. Серед особливостей цього інструменту — можливість прямо в ньому редагувати фотографії, знаходити релевантні гештеги, готувати публікацію та зберігати її як чернетку, а також генерувати підписи за допомогою AI. Сервіс надає доступ до візуального планувальника.
Плануємо публікацію через Business Suite
Meta Business Suite — це ще один інструмент, який дозволить швидко вирішити питання, як зробити в Інстаграм відкладений пост. Доступ до цієї платформи є повністю безкоштовним, що особливо важливо для малого бізнесу.
Переваги Business Suite
Мабуть, головна перевага платформи Business Suite полягає в тому, що вона розроблена в корпорації Meta, тому питання її інтеграції з Instagram і Facebook знімається повністю. Плюси роботи в Business Suite полягають у тому, що:
- на ній можна проаналізувати базові метрики: охоплення, залучення, кількість кліків, демографічні дані;
- на підставі даних активності аудиторії можна вибрати релевантний час для публікації;
- на платформі зберігаються дані про попередні пости, тому можна швидко знайти та повторно використовувати контент;
- програма Meta Business Suite доступна для iOS та Android, що дозволяє керувати акаунтами в будь-якому місці та за допомогою будь-якого гаджета.
Недоліки Business Suite
І звичайно, не обійшлося без обмежень.
Нагадуємо, що платформа підтримує лише Instagram і Facebook. Якщо вам потрібно планувати автопостинг одночасно в різних соцмережах, краще вибирати інші інструменти.
Також у Meta Business Suite найважче налагодити роботу в команді. Так, на платформі можна диференціювати різні рівні доступу, але не можна керувати членами команди, наприклад ставити завдання або контролювати статус виконання.
Платформа підтримує автопостинг сториз Інстаграм, але можливості редагування та додавання інтерактивних елементів обмежені. А публікація reels може вимагати ручної активації.
Як запланувати публікацію в Business Suite
Якщо вам потрібна відкладена публікація в Інстаграм, використовуйте Meta Business Suite. Для роботи в цьому сервісі необхідно прив'язати бізнес-акаунт Instagram до сторінки Facebook. Далі виконуємо такі кроки:
1. Відкрийте Meta Business Suite і натисніть кнопку «Створити публікацію» або «Створити рилз».
2. Вкажіть, у якому акаунті Instagram ви хочете розмістити публікацію. За потреби можна одночасно опублікувати пост і на сторінці Facebook.
3. Завантажте зображення або відео. Напишіть текст посту, додайте гештеги, позначте користувачів (якщо потрібно) та вкажіть геолокацію.
4. Активуйте функцію «Встановити дату та час». Виберіть потрібний момент для публікації. Ви можете подивитися, що рекомендує платформа з урахуванням активності вашої аудиторії.
5. Натисніть кнопку «Зберегти», а потім підтвердіть свої дії.
6. Після публікації переконайтеся, що контент відображається коректно.
Цей процес дозволяє ефективно планувати пости в піковий час активності аудиторії.
Підбиваючи підсумки
Отже, ви побачили, що відкладена публікація в Інстаграм — це не дуже складне завдання. Пробуйте різні інструменти, вибирайте зручний для себе сервіс і шукайте шляхи, як можна спростити свій робочий процес.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!