Поділіться
Зміст

    Сьогодні соціальні мережі зайняли стійке місце серед засобів просування бізнесу. Не стали винятком медичні компанії, зокрема стоматологічні кабінети та клініки. Instagram — це дуже цінний інструмент для розвитку малого бізнесу та залучення нових клієнтів. Використовуючи можливості Інстаграму, ви налагодите тісний взаємозв'язок із людьми, збільшите впізнаваність свого бренду. Користувачі зможуть стежити за тим, як працює клініка, прочитати відгуки попередніх клієнтів, поставити запитання. Ми пропонуємо вам повний гайд, як просувати стоматологію в Інстаграм, щоб заробити хорошу репутацію для своєї клініки.

    Чому варто приділити увагу просуванню стоматології в Інстаграмі?

    Інвестування часу та ресурсів у розвиток акаунтів у соцмережах виправдовує витрачені зусилля, особливо якщо ви працюєте разом із професіоналами. Серед понад 4,5 млрд користувачів Інстаграму у світі обов'язково знайдуться люди, які живуть поруч із вашою клінікою та шукають хорошого лікаря.

    Просування стоматології в Інстаграм може бути корисним для компанії з декількох причин. Зокрема, це дозволить досягти таких цілей:

    • розширити базу клієнтів. Платформа надає доступ до величезної аудиторії користувачів, що допомагає залучати нових пацієнтів;
    • візуально продемонструвати результати лікування. Це може переконати потенційних клієнтів у якості надання послуг;
    • ділитися корисною інформацією про профілактику захворювань порожнини рота, щоб підвищити обізнаність пацієнтів та зміцнити їхню довіру;
    • налагодити контакт із клієнтами. Відповідаючи на запитання та коментарі, ви покажете, що готові до взаємодії з людьми;
    • створити відомий бренд. За допомогою креативного дизайну, унікального логотипа та стилю контенту ви можете реально виділитись серед конкурентів.

    Розвиваючи акаунт в Інстаграмі, стоматологічні клініки застосовують рекламні інструменти цієї соцмережі, що дозволяє залучити зацікавлених пацієнтів.

    Професійні стоматологи можуть використовувати Instagram, щоб продемонструвати таланти своєї команди, підвищити обізнаність про стан зубів та розширити кількість потенційних клієнтів. Чим більш автентичним буде контент, тим більше людей привабить ваш акаунт.

    З чого розпочати розкрутку акаунту клініки стоматології в Інстаграмі?

    Ми пропонуємо зробити декілька простих, але дієвих кроків, щоб запустити проєкт і збільшити присутність своєї стоматологічної клініки в інтернеті. Будь-яка робота в цьому напрямі починається з детального вивчення цільової аудиторії та розробки стратегії просування.

     

    Створення портрета вашої цільової аудиторії

    Перед тим як почати просування в Інстаграм стоматологічної клініки, необхідно чітко усвідомити, з ким вам доведеться взаємодіяти. Створення портрета цільової аудиторії — це важливий крок, який допоможе розробити ефективну маркетингову стратегію та створювати контент, цікавий та привабливий для користувачів.

    Завжди корисно знати, хто є потенційними клієнтами конкретної стоматології, у чому зацікавлені ці люди, які в них потреби та проблеми. Зібравши детальну інформацію про свою ЦА, ви зможете краще налаштувати таргетовану рекламу. І тоді вона буде показана тим людям, які найбільше зацікавлені у ваших послугах.

    Вам потрібно знати не тільки місцеперебування своїх потенційних клієнтів, але й рівень їхнього доходу, інтереси, захоплення, вік, професію. Все це дасть вам можливість вибрати адекватний tone-of-voice для взаємодії з людьми.

     

    Розробка та написання контент-плану для просування

    Наступний крок — чітка стратегія взаємодії з аудиторією. У цьому допоможе структурований та конкретний контент-план, який дозволяє тримати руку на пульсі та забезпечувати ефективніше керування акаунтом в Інстаграмі.

    У будь-якій роботі важлива чітка мета та структура, яка допомагає її досягти. Спочатку потрібно визначити, які типи контенту вам потрібно публікувати і як вони чергуються. Якщо ви плануєте проводити акції, конкурси чи інші заходи, контент-план дозволяє спланувати їх розклад. Отже, заздалегідь складений план публікацій допоможе уникнути поспіху та стресу в процесі роботи, вирішити питання, як просувати стоматологію в Інстаграм.

    Яких цілей досягає акаунт стоматології в Instagram?

    Можна виділити п'ять основних завдань та цілей, яких допомагає досягти просування стоматології в Інстаграм.

     

    Охоплення та збільшення залученості цільової аудиторії

    Розвиток акаунту в Instagram є невіддільною частиною комунікаційної стратегії клініки. Це дає можливість залучити нових пацієнтів, оскільки ще більше людей дізнаються про стоматологічні послуги. Подальша активна взаємодія з підписниками, відповіді на запитання допомагають зміцнити довіру до вашої роботи.

    Завдяки можливостям платформи, заточеної на фото та відеоконтент, ви зможете продемонструвати результати своєї роботи, показати приміщення клініки, персонал та пацієнтів. Взаємодія з підписниками, проведення конкурсів, опитувань та інших інтерактивних заходів сприяє зміцненню лояльності аудиторії. Це допомагає створити глибший зв'язок із потенційними клієнтами, що особливо важливо в медичній сфері, де довіра відіграє ключову роль.

    Створення та просування персонального бренду лікаря та клініки загалом

    Активність в Instagram дозволяє створити та зміцнити бренд стоматологічної клініки. Регулярне оновлення контенту, коректний довірчий стиль спілкування та грамотно підібрані хештеги сприятимуть формуванню унікальності.

    Підвищення впізнаваності особистого бренду лікаря та стоматологічної клініки має безліч переваг та важливих плюсів:

    • створює довіру серед пацієнтів та потенційних клієнтів, дарує їм впевненість;
    • допомагає виділитися на тлі інших пропозицій, залучити більше людей;
    • поширює інформацію про здоровий спосіб життя, профілактику хвороб та правила гігієни порожнини рота.

    Якщо ви визначились, як вести Інстаграм стоматології, і сформували відомий бренд, ви привернете увагу не лише пацієнтів, а й колег, що в перспективі призведе до партнерських відносин та нових можливостей для розвитку бізнесу.

    Довіра цільової аудиторії та її лояльність

     

    Лояльність цільової аудиторії щодо стоматологічної клініки свідчить про високу якість та надійність медичних послуг. Довіра допомагає зменшити стрес та занепокоєння перед відвідуванням стоматології. Задоволені пацієнти схильні ділитися своїм досвідом звертання до вас із друзями, родиною та в соціальних мережах. Рекомендації від них є потужним способом залучення нових клієнтів, адже гарний досвід починається з позитивного ставлення інших людей.

    Пацієнти, які відчувають, що їх цінують та поважають, схильні звертатися за допомогою протягом тривалого часу.

    Позитивна репутація клініки

    Instagram — це візуальна платформа, яка дозволяє демонструвати якісні результати лікування, розповідати про процедури, що проводяться. Відеоогляди та відгуки реальних пацієнтів переконують інших людей у ​​вашій професійності та турботі про них. Крім того, завдяки можливостям Instagram ви зможете дати інформацію про правильний догляд за зубами, профілактику захворювань порожнини рота та інші аспекти стоматології. Це зміцнює вашу репутацію як експерта в цій галузі. Загалом Instagram надає стоматологічним клінікам потужний інструмент для створення та зміцнення позитивної репутації, залучення пацієнтів та взаємодії з аудиторією.

    Збільшення попиту на стоматологічні послуги

    Реклама стоматології в Інстаграм здатна вплинути на зростання попиту на послуги клініки. Ви можете використовувати рекламні інструменти Instagram для залучення нових клієнтів. Це дозволяє працювати з широкою та релевантною аудиторією. Впровадження популярних хештегів та використання сучасних трендів дає можливість збільшити видимість контенту, що, своєю чергою, сприяє зростанню інтересу до вашої клініки.

    Отже, розвиток профілю в Інстаграм стоматологічної клініки може призвести до збільшення загального інтересу до вашої роботи, що сприяє зростанню попиту на послуги.

    Як визначити, що писати в Інстаграмі?

     

    Ми вже з вами з'ясували, що просування стоматології в Інстаграм просто необхідно для кожної клініки, яка поважає себе. А тепер варто розібратися, як зробити ваш акаунт цікавим і несхожим на інші. Для цього потрібно якнайкраще розібратися в психології своїх потенційних клієнтів і в тому, за допомогою яких тригерів на них можна вплинути. Відразу хочемо сказати, що формування довіри в медичній сфері — це тривалий процес. Людина може довго придивлятися до вашої клініки, перш ніж вона вирішить записатися до лікаря. Тому налаштовуємося на роботу та включаємо до свого контент-плану публікації на такі теми.

    Наведіть соціальні докази

    Це психологічний метод, який ґрунтується на значущості думки клієнтів у процесі ухвалення рішення. Люди найчастіше схильні довіряти іншим і чинити так, як вони. Це працює краще тоді, коли своє ставлення до чогось висловлює лідер думки.

    До контент-плану стоматології бажано включити відгуки людей, фотографії щасливих пацієнтів або зображення знаменитостей, які відвідують клініку. Все це допоможе створити враження, що установа є популярною, що пропонує високий рівень обслуговування.

    Розкажіть історії пацієнтів

     

    Фахівці мас-медіа знають, що в центрі будь-якої історії має бути конкретна людина. Користувачам нецікава загальна інформація. Їм треба зрозуміти, яким прийшов Олег Петрович у клініку, як він отримав послугу та що в нього змінилося. Збирайте цікаві історії, домовляйтеся зі своїми пацієнтами про те, щоб зробити фото до та після процедури, просіть їхнього дозволу на декілька кадрів у процесі лікування. Всі ці дані ви потім використаєте, і у вас не виникатиме запитань, як вести Інстаграм стоматології.

    Розвінчуйте упередження

    Дуже часто люди відмовляються від відвідування лікаря через свої страхи, високий рівень тривожності. Тому вам варто зібрати основні упередження своєї аудиторії та включити до контент-плану акаунту інформаційні матеріали, які розвінчують їх.

    Наприклад, люди часто бояться пережити біль чи дискомфорт під час стоматологічних маніпуляцій. Щоб розвіяти всі сумніви, варто періодично розповідати про сучасні методи анестезії, нові технології, інноваційне обладнання, увагу персоналу. І треба наголосити, що все це в комплексі допомагає знизити хворобливі відчуття пацієнта.

     

    Також людей нерідко хвилюють естетичні аспекти (наприклад, як виглядатиме людина після протезування). Розвіяти сумніви допоможуть фото до та після процедури.

    І найголовніше — правильно обраний переконливий tone-of-voice, готовність обговорити всі проблеми перед відвідинами лікаря допоможуть вам подолати негативні упередження.

    Логічно обґрунтуйте знижки

    Практично в масовій свідомості склалося ще одне упередження про те, що якщо в компанії пропонується знижка на послуги, то це означає, що рівень сервісу дуже низький або в клініці немає клієнтів. Тому просте оголошення про акцію та зниження ціни може мати зворотний ефект у рекламі стоматології.

    Ми радимо діяти трохи хитріше, пропонувати обґрунтування знижки. Наприклад, це може бути рекламна акція, присвячена дню народження клініки або якомусь святу. Також добре працюють знижки для певних категорій громадян (наприклад, перед початком навчального року — на профілактичний огляд для школярів чи студентів, перед 14 лютого — на чищення зубів для пар тощо).

    У таких випадках потенційні клієнти вже не ставлять собі зайвих питань і не шукають, у чому каверза.

    Доведіть свою експертність

    Кожна людина хоче потрапити лише до хорошого та грамотного фахівця. Люди готові довіряти своє здоров'я лише професіоналам. Тому одна з обов'язкових рубрик вашого контент-плану має бути присвячена знайомству з командою, їхніми професійними досягненнями.

     

    Але пам'ятайте, що найкраще працює конкретна інформація. Доведіть, що співробітники вашої клініки мають спеціалізовані знання в конкретних галузях медицини (наприклад, в ортодонтії, імплантології або естетичній стоматології). Покажіть їхні дипломи, сертифікати, проінформуйте про проходження стажування.

    Статус персоналу сприяє формуванню довгострокових відносин із пацієнтами та повторним візитам.

    Використовуйте обмеження на надання послуг

    Це ще один потужний тригер, який підштовхує людину якнайшвидше прийняти рішення. Вам потрібно переконати свого читача, що якщо він не діятиме швидко, то проґавить можливість потрапити до лікаря. На цьому принципі започатковано короткострокові акції та знижки, які актуальні лише 2–3 дні. Також можна використовувати цю ідею при відповідях на запитання в директ. Наприклад, перепитайте, чи записувати людину до лікаря на сьогодні/завтра, а то у фахівця залишилося буквально 3 вільні слоти на цьому тижні.

     

    Дайте гарантії

    Давайте будемо чесні з собою та погодимося, що людині не завжди важливо, яке суперобладнання є в клініці. Його більше турбує власний стан здоров'я. Тому прямо та чітко повідомте про те, які гарантії надаються пацієнтам, особливо наголосіть, що робити в разі невдоволення чи проблем після лікування.

    Прикладами того, як просувати стоматологію в Інстаграм та запропонувати гарантії пацієнтам, можуть бути такі тези:

    1. «Наші гарантії діють впродовж 1 року після завершення лікування».
    2. «Якщо протягом 6 місяців після лікування ви помітите якісь недоліки, пов'язані з нашими послугами, ми усунемо всі проблеми безплатно».

    Підштовхніть до простої дії

    Зрештою, хочемо нагадати, що вам необхідно простежити за тим, щоб процедура запису до лікаря була максимально простою. Інакше пацієнт піде до конкурента.

    Рекомендуємо вставити посилання на заповнення форми зворотного зв'язку в описі профілю. Також не забудьте вказати повну контактну інформацію. Акаунт може мати кнопку «Зв'язатися» прямо під вашим ім'ям у профілі. Її можна налаштувати так, щоб вона вела на номер телефона, електронну пошту чи месенджер. Ще один спосіб — закріпіть у розділі «Актуальне» сторіс із текстом «Телефонуйте нам для запису» та вкажіть номер телефона.

     

    Отже, чим простіше зв'язатися з вами, тим краще.

    Як швидко набрати зацікавлених підписників

    Всі, для кого актуальне питання, як просувати стоматологію в Інстаграм, замислюються над тим, як збільшити кількість підписників і як перетворити їх на своїх клієнтів. Безперечно, почати потрібно з розширення охоплення.

    Хороший ефект дає платний поступ, але про це ми поговоримо далі. Наразі хочемо запропонувати декілька безкоштовних методів.

     

    Використовуйте допомогу співробітників

    Не кожна людина, яка приходить до вашої медустанови, автоматично стає вашим підписником у соцмережах. Одне з важливих правил розкрутки сторінки в Інстаграм стоматологічної клініки — робота на результат усіх співробітників. Погодьтеся, якщо пацієнтові запропонувати на ресепшені підписатися на профіль в Instagram, у залі очікування розмістити табличку з QR-кодом і нагадати про це в кабінеті лікаря, то якась із пропозицій точно спрацює. А якщо ще й згадати, що в Інстаграмі завжди є актуальні акції та знижки, то кількість охочих обов'язково зросте. Також стимулюйте підписуватись на соцмережі компанії на сайті, у зовнішній рекламі та в інших місцях зіткнення з цільовою аудиторією.

    Крім того, нагадаємо, що просто розміщувати фотографії в Instagram недостатньо, якщо ви хочете отримати підписників. Те, як ви взаємодієте з людьми, є важливою частиною SMM-маркетингу для стоматологів, і активність у додатку зміцнить ваш авторитет. Завжди відповідайте доброзичливим, професійним тоном, стежте за своїми пацієнтами та ділитесь публікаціями, у яких вас згадали.

     

    Чи варто автоматизувати набір підписників

    У деяких публікаціях, де фахівці пишуть, як вести Інстаграм стоматології, є поради про те, що можна використовувати метод масфоловінгу для швидкого збільшення числа підписників. Суть його полягає в тому, що ви починаєте підписуватися на велику кількість акаунтів, сподіваючись, що вони теж підпишуться на вас. Однак важливо розуміти, що ця стратегія не є особливо ефективною в медичній галузі.

    З одного боку, дійсно, якщо ви підписуєтеся на велику кількість акаунтів, багато користувачів побачать ваш профіль і контент. З іншого боку, ви не можете контролювати, хто саме підпишеться на вас. Можливо, що багато хто з них не буде зацікавлений у стоматологічних послугах. Навіть якщо ви отримаєте велику кількість підписників, це не гарантує активність та залучення у вашому контенті.

    Тому ми рекомендуємо використовувати такий метод для локального просування та створення партнерських постів. Наприклад, ви підписуєтесь на сторінку популярного ресторану, що знаходиться поблизу. Його клієнти це помічають, і тоді більше ймовірності, що вони зацікавляться стоматологічними послугами, які можна отримати поруч зі знайомим закладом. Можна піти далі та залишити свої флаєри з QR-кодом у цьому ресторані, попередньо домовившись про співпрацю.

    Але ще раз нагадаємо, що автоматизація в нарощуванні підписників не особливо вітається алгоритмами соціальних мереж, не кажучи вже про роботу.

    А ось на що варто звернути увагу, то це на хештеги, дуже актуальні в Instagram сьогодні. Хештеги, які включають місце розташування, спеціальність та ім'я лікаря, можуть допомогти потенційним пацієнтам знайти вашу стоматологічну клініку.

     

    Як використовувати Instagram Stories у просуванні стоматології?

    Звичайні пости — не єдиний спосіб спілкування з користувачами в Instagram. До того ж вони можуть бути навіть не найефективнішим методом. Reels та Stories дають можливість спілкуватися з вашими підписниками у неформальному стилі. На відміну від постів сторіс можуть бути менш структурованими, дозволяючи вам трохи розслабитися та показати свою індивідуальність. Це чудова можливість провести для фоловерів екскурсію клінікою, розповісти про нові методи й поділитися цікавими фактами про здоров'я порожнини рота.

    Пропонуємо декілька ідей для ваших сторіс в Інстаграм стоматологічної клініки:

    • покажіть фрагменти процедури чищення зубів або відбілювання;
    • запишіть сесію питань та відповідей, де користувачі запитують про стоматологію та отримують інформацію від фахівця;
    • покажіть, як працює ваша клініка зсередини, познайомте з окремими членами своєї команди, розкажіть про обладнання та атмосферу в установі;
    • дайте корисні поради про правильне чищення, застосування зубної нитки та вибір зубних щіток;
    • використовуйте Stories для оголошення про спеціальні пропозиції, знижки або акції для ваших підписників.

    Не забувайте, що ви можете використовувати ці відео в інших соціальних мережах.

    Як просувати Інстаграм стоматологічної клініки за допомогою блогерів?

     

    Просування стоматології в Інстаграм через інфлюєнсерів може стати ефективною стратегією для охоплення ширшої аудиторії та завоювання довіри. Для досягнення цих цілей дотримуйтесь такого плану:

    • знайдіть блогерів, у яких є підписники, які відповідають вашій цільовій аудиторії. Шукайте тих, хто публікує контент про здоровий спосіб життя, підтримку доброго самопочуття, оскільки ці теми часто перетинаються з доглядом за зубами;
    • ретельно вивчіть акаунти інфлюєнсерів, з якими ви плануєте співпрацювати. Зверніть увагу на якість контенту, рівень залучення та загальну репутацію. Переконайтеся, що вони мають справжню, зацікавлену ​​аудиторію;
    • зв'яжіться з лідерами думок, розкажіть про себе, свою стоматологічну практику, поясніть, чому ви хочете співпрацювати. Підкресліть, як аудиторія блогера може отримати користь із такого співробітництва;
    • придумайте ідеї для спільної роботи. Це можуть бути рекламні пости, поради щодо догляду за зубами, залаштунковий контент у вашій клініці або сеанси запитань та відповідей;
    • запропонуйте щось цінне аудиторії інфлюєнсера. Це можуть бути безплатні первинні консультації, ексклюзивні знижки чи подарунки;
    • чітко сформулюйте умови співробітництва, зокрема результати, графік публікацій, компенсації (якщо мети не буде досягнуто);
    • у процесі роботи відстежуйте показники залучення, кількість нових підписників, трафік на сайт та конверсію. Це допоможе оцінити ефективність партнерства.

    Пам'ятайте, що успішна співпраця досягається внаслідок узгодження вашої стратегії просування клініки з позицією інфлюєнсерів. Мета полягає в тому, щоб створити цінний та привабливий контент для потенційних клієнтів сторінки в Інстаграм стоматологічної клініки.

     

    Як використати можливості таргетованої реклами для просування стоматології в Інстаграмі?

    Виділення частини вашого бюджету в соціальних мережах для просування постів в Instagram і реклами в сторіс може мати велике значення. Оскільки Instagram використовує алгоритми, що показують контент користувачам залежно від того, наскільки він актуальний, деякі люди можуть ніколи не побачити ваші публікації без реклами, навіть якщо вони підписані на вас.

    Таргетована реклама стоматології в Інстаграм дуже багатолика. Пропонуємо вам декілька коротких рекомендацій щодо просування постів:

    1. Почніть із малого. Наприклад, ви помітили, що один із постів протягом тижня має найбільше охоплення. Запустіть його рекламне просування та проаналізуйте результати. Якщо ви зможете наростити охоплення та залучення, це означає, що ви рухаєтеся в правильному напрямку.
    2. Визначте цільову аудиторію. Хто ваш ідеальний клієнт? Які його інтереси? Де він живе? Чим займається? Як тільки дізнаєтесь все потрібне про свою цільову аудиторію, ви зможете налаштувати таргетинг оголошень на неї.
    3. Увімкніть посилання з закликом до дії в пости, що просуваються. Звичайні пости в Instagram не дозволяють розміщувати посилання в підписі, а ті, що просуваються, — дозволяють. Це може бути посилання на сайт, сторінку у Facebook або спеціальну пропозицію. Для досягнення найкращих результатів використовуйте те саме посилання, яке ви вказали в біо в Instagram.
    4. Просувайте пости, що запрошують до взаємодії. Наприклад, якщо ви проводите акцію, де просите людей поставити лайк вашій сторінці, або пропонуєте знижку на певні послуги.
    5. Запускайте рекламу в сторіс. Вона приверне увагу і, наприклад, посилатиметься на ваш сайт.
    6. Тестуйте різні варіанти оголошень. Не всі пости, що просуваються, будуть однаково ефективними. Тестуйте різні варіанти, щоб побачити, що працює краще.

    Загалом просування стоматології в Інстаграм за допомогою таргетованої реклами — це чудовий спосіб підвищити впізнаваність бренду, залучити нових клієнтів та збільшити продажі. Ви можете таргетувати рекламу на основі таких критеріїв, як місце розташування, інтереси, вік, стать, сімейний стан тощо. Це дозволяє показувати оголошення лише тим користувачам, які з більшою ймовірністю будуть зацікавлені в тому, що ви пропонуєте.

    Короткі висновки

    Як ми з вами переконалися, розвиток акаунту стоматології в Інстаграмі — це потужний маркетинговий інструмент, яким потрібно вміло користуватися. Не забувайте стежити за актуальними трендами та аналізувати результати. Якщо у вас залишилися питання щодо того, як просувати стоматологію в Інстаграм, ви можете задати їх фахівцям Elit-Web.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.