Кілька місяців тому в блозі Elit-Web вийшла велика стаття « Просування медичних послуг ». Рекомендуємо ознайомитися, якщо ви її пропустили, тому що багато тез із неї застосовні і для нашої нової теми «Просування медичного обладнання».
Сьогодні ми поговоримо про онлайн-і офлайн-методи розкрутки, про нововведення в маркетингу в медичній сфері і обов'язково розглянемо кілька вдалих прикладів реклами в цьому сегменті. Почнемо!
Особливості просування медтехніки
Ситуація наступна: попит на медтехніку та медичне обладнання постійно зростає. Разом з ним збільшується і конкуренція у цій ніші, а поточна епідеміологічна ситуація у світі лише стимулює цей процес.
Щоб ефективно конкурувати у сфері продажу медтехніки, необхідно:
- Комплексно проаналізувати свою цільову аудиторію.
- Дослідити потреби медпрацівників та пацієнтів.
- Стимулювати продажі не лише в інтернеті, а й в офлайні.
- Працювати з різними форматами реклами, щоб охопити усі цільові групи.
Як грамотно стимулювати продаж медичного обладнання, які інструменти для цього вибрати? Про це читайте далі.
Методи просування медичного обладнання
Про такі поширені способи просування, як SEO для медичних пристроїв та зовнішня реклама, ми ще поговоримо далі. У випадку з медтехнікою та обладнанням є кілька специфічних методів:
- проведення медичних вебінарів та семінарів, у тому числі і безкоштовних;
- участь у тематичних виставках, презентаціях;
- виготовлення корисної сувенірної продукції (рукавички, захисні маски та ін.).
Подібні заходи є хорошим доповненням для базового просування медичного обладнання, але робити їх основними все ж таки не варто. Хоча винятки із правил бувають.
Просування медичних товарів в інтернеті
Сьогодні ефективно конкурувати поза інтернетом неможливо. Якщо вас немає в Мережі, про високі продажі можна забути. Ми рекомендуємо чотири напрямки розкручування.
Просування сайту медичного обладнання
Просування медичного обладнання в інтернеті - це в першу чергу SEO: внутрішня та зовнішня оптимізації, виведення ресурсу в топ результатів пошукової видачі за релевантними ключовими запитами, нарощування зовнішньої маси посилань та ін. Просування сайту медтехніки за допомогою SEO дозволяє залучити великі обсяги органічного трафіку і працює на перспективу.
Контекстна реклама медичних товарів
Якщо результати просування потрібні якнайшвидше, а часу чекати, коли SEO почне залучати трафік, ні, найкращим рішенням стає контекстна реклама в Google. Ваші контекстні оголошення побачить зацікавлена аудиторія буквально одразу після запуску рекламної кампанії. Але вони перестануть демонструватися, коли ви припините вкладати кошти. На перспективу контекстна реклама не працює.
Просування медобладнання у соцмережах
Таргетована реклама це ще один варіант швидкого залучення клієнтів. Ви налаштовуєте таргет у популярних соціальних мережах, складаєте портрет своєї цільової аудиторії та показуєте оголошення тільки їй. Головне, детально вивчити ЦА, щоб точно налаштувати націлення та не витратити бюджет на нецільові покази. Недолік такого формату той самий, що й у контекстної реклами. Як тільки ви припиняєте вкладати в націлювання кошти, показ об'яв зупиняється, трафік просідає.
Email-маркетинг медтехніки
Маючи на руках базу електронних адрес «холодних» та «теплих» клієнтів, можна запускати ефективні маркетингові кампанії за допомогою email-розсилки. Перевага такого формату полягає у його інформативності. У листі можна розповісти про свою пропозицію значно більше, ніж у контекстному оголошенні або в рекламній публікації для націлювання. Але все це працює лише за наявності у вас актуальної бази email-адрес.
Офлайн-просування медичних товарів
Хоча реклама медтехніки в офлайні здає позиції останніми роками, вона все ще залишається дуже актуальною. Тому повністю відмовлятись від неї ми не рекомендуємо. Особливо від наведених нижче форматів.
Зовнішня реклама
Так звана зовнішня реклама все ще непогано працює у сфері продажу медтехніки. До цього формату належать вивіски, лайтбокси, рекламні щити та стели, реклама на/в транспорті тощо. Зовнішня реклама може бути досить ефективною, але й нюансів тут багато. Наприклад, для її розміщення потрібно все узгодити, отримати дозвіл у Комітеті благоустрою міста. Крім того, вулиці зараз перенасичені рекламою, через що спрацьовує так звана банерна сліпота. Люди підсвідомо ігнорують будь-яку рекламну інформацію.
Реклама медтехніки в газетах та журналах
Все ще непогано працює реклама у друкованих ЗМІ, особливо у тематичних, медичних. Розміщення в профільній періодиці може коштувати дорожче, ніж, наприклад, у звичайній регіональній газеті, але й ефект від реклами буде вищим. Все ж таки медичні журнали читають переважно фахівці галузі. Тобто потенційно ваша цільова аудиторія.
Нововведення у маркетингу у сфері медицини
Є кілька важливих змін, які необхідно враховувати при просуванні медобладнання:
- Через активне зростання конкуренції важливо як пропонувати якісний продукт, а й забезпечувати кращий сервіс. Потрібно, щоб маркетингова служба працювала бездоганно.
- Інформація про товари повинна бути детальною, зрозумілою, вичерпною та, головне, доступною з будь-якого пристрою.
- Сайт компанії зобов'язаний відповідати актуальним вимогам, бути зручним, простим у навігації, інформативним та функціональним.
- Основну увагу в просуванні онлайн-магазину медтехніки необхідно приділяти саме SEO-маркетингу, тому що це найперспективніший напрямок, що дає пролонгований ефект.
Крім того, ви повинні стежити за змінами та нововведеннями у сфері пошукових алгоритмів. Наприклад, листопадовий апдейт Google вкотре наголосив на важливості мобільної версії сайту. Якщо він погано адаптований для мобільних пристроїв, то буде нижче результатів пошукової видачі навіть на робочому столі.
Приклади реклами медичного обладнання
Розгляньмо кілька вдалих прикладів рекламних матеріалів, про які говорили вище:
Контекстна реклама медичних товарів:
Просування медобладнання у соцмережах:
Email-маркетинг медтехніки:
Зовнішня реклама:
Реклама медтехніки в газетах та журналах:
Висновки
Об'єктивно кажучи, просування та реклама медичної техніки не так сильно відрізняються від інших товарів та послуг. Методи тут застосовуються ті ж: SEO, контекстна реклама, націлення в соцмережах, email-розсилки та ін. Є деякі види офлайн-реклами, але вони задіяні набагато меншою мірою.
Якщо вас цікавить послуга просування медичних сайтів , її надає агентство інтернет-маркетингу Elit-Web. Ми займаємось саме інтернет-просуванням у комплексі – від аналізу цільової аудиторії та аудиту сайту до оптимізації, розкрутки, запуску рекламних кампаній, аналізу досягнутих результатів та подальшого доопрацювання стратегії просування. Звертайтесь!
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!