Тисячі брендів щодня заробляють величезні гроші за допомогою інтернет-реклами. Залучати покупців та клієнтів із мережі насправді вигідно, і так триватиме ще довго. А який канал трафіку найефективніший? Складно назвати прямо "най", але один з найкращих - це однозначно YouTube. На вересень 2021 року платформа налічує 2,3 млрд активних користувачів! Тільки уявіть, скільки тут мешкає ваших потенційних покупців. Налаштовувати та запускати рекламу в YouTube однозначно варто, але спершу не завадить розібратися у наболілому питанні – цінах.
Скільки коштує реклама у «Ютубі»? Які формати тут використовуються взагалі? Де замовити налаштування реклами в YouTube? Зараз розберемося.
Як формується вартість розміщення реклами на "Ютубі"?
Багато що визначається складністю проекту та розробленої стратегії. Візьмемо, наприклад, дві різні стратегії показу відеореклами:
- Робота з холодною цільовою аудиторією . Передбачається запуск відео про продукт. Він допоможе ознайомити потенційного клієнта із пропозицією та привернути до нього увагу. Подібні відео спрямовані на відвідувачів, які увійшли на сайт за загальним інформаційним запитом. Важливо допомогти людині вибрати товар чи послугу, познайомити ближче з брендом — тобто запустити процес залучення більш глибоких етапів вирви продажів. Можна відзначити 3 основні цілі такого відео: завоювати довіру ЦА, допомогти з вибором, відсікти нецільових користувачів (який сенс витрачати на них рекламний бюджет?).
- Робота з теплою цільовою аудиторією . Така відеореклама контактує з користувачами, які готові до придбання конкретного товару або послуги. Але поки що вони не визначилися з місцем придбання. Логічно показати людині відео з відгуками про продукт, аргументувати переваги співпраці з компанією загалом. Рекламодавцю важливо прискорити процес ухвалення рішення на користь своєї пропозиції. До речі, це можна зробити за допомогою цікавих акцій або обмежених за часом спеціальних пропозицій.
Логічно, що ціна реклами на YouTube, яка спрямована на теплу ЦА, буде вищою. Але й ефект від показу таких оголошень у рази кращий, адже ймовірність здійснення людиною покупки чи замовлення більша. Але це дуже поверховий розгляд вартості. Щоб зрозуміти в результаті, скільки коштує відеореклама, необхідно розглянути її види і методи рекламування товарів.
Основні формати реклами на YouTube
Платформа пропонує рекламодавцям значну кількість форматів оголошень. На сьогодні є 5 основних видів безпосередньо відеореклами:
1). In-Stream без пропуску
Це 15-секундний відеоролик на початку, середині або кінці основного відео. Плюс такого формату для рекламодавця у тому, що користувачеві доведеться доглянути рекламу до кінця. Отже, ймовірність повідомлення вище.
2). Video Discovery
Дає можливість рекламувати ролик у списку схожих відео та у видачі результатів пошуку. Підійде тим, хто хоче збільшити кількість переглядів конкретного матеріалу. До речі, це єдиний формат, де можна рекламуватись без посилання на веб-сайт.
3). Bumper Ads, або заставки
Рекламний ролик тривалістю 6 секунд без налаштування пропуску. Направлений збільшення охоплення, підвищення впізнаваності бренду. Такий собі вкидання-нагадування для користувачів, які вже переглянули ваше відео. Можна використовувати в серійних показах та ремаркетингу.
4). Masthead
Відеобанер на головній сторінці YouTube. Підійде великим рекламодавцям. Розміщення можливе лише через торгового представника Google.
5). In-Stream із опцією пропуску
Показ можливий на початку, середині або наприкінці відео, але користувач може клікнути на пропуск через 5 секунд. Щодо вартості відеореклами в «Ютубі», оплата буде списана лише за умови перегляду оголошення від 30 секунд (або повністю, якщо тривалість менша).
На ресурсі можна й інші види реклами. Наприклад, оголошення з'являються праворуч від відео над списком із роликами, причому лише на ПК. У YouTube буває ще графічна реклама, яка настроюється через кабінет «Адвордс», текстові оверлеї, лайтбокси. Різновидів багато, але відеореклама, як правило, цікавить рекламодавців найчастіше.
Скільки коштує реклама на «Ютубі»
Можна умовно прикинути витрати на налаштування та ведення рекламних кампаній у YouTube, якщо ви звертаєтесь до стороннього виконавця. Послуга включатиме:
- кількість рекламних систем розміщення;
- кількість відео;
- місця розміщення;
- оформлення каналу;
- формати відео, що використовуються;
- ремаркетингова кампанія;
- створення відеороликів.
За такого розкладу місячний бюджет складе приблизно 700 доларів. Плюс послуги спеціалістів агенції.
Скільки коштує реклама у блогерів на «Ютуб»
Найбільше прибутку приносять прямі договори рекламну інтеграцію. Тобто рекламодавець домовляється з блогером, і той за певну суму просуває товар чи послугу на YouTube. Чому такий формат ефективний? Все просто:
- у автора каналу найчастіше конкретна цільова аудиторія. Якщо це блог про макіяж, то основну ЦА складають дівчата. Отже, можна просувати косметику та інші товари;
- є фактор довіри. Люди схильні вірити своєму улюбленому блогеру, керуватися його експертністю, внаслідок чого лояльно сприймають рекламні відео на YouTube;
- якщо подати товар або послугу, що рекламується, креативно, його з великою ймовірністю запам'ятають і куплять;
- результати рекламної кампанії виміряти нескладно.
А якою ж буде вартість розміщення реклами на YouTube? Все прямо залежить від популярності блогера. У російськомовному сегменті вже сформовані приблизні розцінки (вказано у доларах):
- 15-20 - канал до 100 000 передплатників;
- до 70 - до 200 000;
- 150-250 - від 300 000;
- 300-500 - від 500 тис.
Далі йдуть індивідуальні цифри. Якщо говорити про найбільших блогерів, ціна реклами на «Ютубі» буде дуже високою. Приблизно такий:
Де замовити рекламу на YouTube?
Найскладніше з блогерами. Важливо залучити до рекламування товару такого лідера думок, у якого буде сконцентровано вашу аудиторію. Причому хочеться, щоб вартість реклами у «Ютубі» виявилася адекватною.
Для цього потрібно уважно обирати блогера. Є кілька способів пошуку:
- звернутися безпосередньо - при цьому швидкий відгук можна чекати лише від новачків. За авторитетними блогерами ганяються місяцями;
- доручити завдання агентству - компанія гратиме роль посередника і спростить комунікацію з блогером;
- пройтися тематичними біржами — тут сконцентровано дуже багато блогерів з YouTube, але ось відповідальність за результат слабка;
- звернутися за рекомендацією — якщо якийсь інфлюєнсер уже працював із вашими знайомими, цілком імовірно успішна співпраця.
Що стосується налаштування та ведення відеореклами , тут краще довірити завдання експертам. Часом вартість реклами на YouTube виявляється непідйомною лише тому, що за роботу взялася недосвідчена людина. Не варто економити на якісних послугах, щоби потім не ризикувати бюджетом.
Висновки
Точно сказати, скільки коштує відеореклама у «Ютубі» неможливо. Ціни залежить від формату ролика, кількості переглядів. У вартість також входить супровід - налагодження та ведення рекламної кампанії. Якщо йдеться про співпрацю з блогерами, є інший чинник ціноутворення — популярність каналу та кількість переглядів.
Загалом не можна назвати показ відеореклами дешевим або надто дорогим. Бюджет все одно потрібний, як і супутні витрати на послуги спеціалістів. Але якщо підійти з розумом, то вийде правильно розрахувати і вписатися у виділену суму. Понад те, кампанія однозначно окупиться.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!