Промокод: XXXXXX
Просування інтернет-магазину квітів

Просування інтернет-магазину квітів

Ми точно знаємо, як розкрутити інтернет-магазин квітів у пошукових системах

Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Особливості просування магазину квітів в інтернеті

Успішність онлайн-торгівлі залежить від кількості покупців, які приходять на сайт. Грамотно вибудована стратегія просування магазину квітів дозволяє залучити максимум відвідувачів, зацікавлених у купівлі квітів, і доопрацювати сайт таким чином, щоб більша частина їх робила покупки саме у вас, а не у конкурентів.

Просування магазину квітів – досить складний процес, де успіх залежить від досвіду та умінь одразу кількох фахівців, які працюють над сайтом. Саме тому важливо обирати виконавців, яким уже неодноразово доводилося працювати над спільними проектами.

Ознайомтесь з нашою комерційною пропозицією
Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Етапи робіт

Оскільки SEO-просування інтернет-магазину квітів – це копітка та довга робота, бажано відразу починати з нього. Фахівці роблять таке:

Проводиться аудит.

Докладніше Згорнути

 Аналізують сайт, знаходять проблеми та усувають їх;

Збирається семантичне ядро.

Докладніше Згорнути

 Формують ключові запити під кожну сторінку з товаром та послугами;

Внутрішня оптимізація

Докладніше Згорнути

Створюють яскраві описи, корисні статті із використанням ключових слів. За ними користувачі знаходитимуть магазин у пошуковій системі. Особлива увага приділяється фотографіям, оскільки у випадку квіткових магазинів вони значно впливають на рішення покупця;

Зовнішня оптимізація.

Докладніше Згорнути

Розміщуються посилання якісних тематичних ресурсах. Посилальна маса збільшується природно, щоб не допустити санкцій пошукових систем.

Зрозуміла та зручна звітність

Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.

У будь-який час ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проєктом.

Вартість послуги

Точний бюджет на просування магазину квітів рахується щомісяця. Він включає основні роботи, які проводять спеціалісти, та додаткові витрати: оплата сервісів, написання контенту, платні публікації. Тому щоб розрахувати вартість послуги, потрібно сформувати список робіт.

Зробити це можна за допомогою аудиту, який дозволить виявити основні внутрішні недопрацювання сайту та сформувати основний обсяг завдань щодо просування.

Замовити просування магазину квітів

Дослідження – один із найважливіших кроків у розкручуванні. Якщо ви вирішили замовити просування у Elit-Web, то платити за них не доведеться, оскільки це обов'язковий аспект нашої роботи.

SEO-просування магазину квітів – завдання, з яким ми вже не раз стикалися. Кожен із проєктів у цій ніші починав приносити власникам у рази більший прибуток після того, як наші фахівці зайнялися просуванням.