Багато хто недооцінює Google Карти як інструмент залучення клієнтів. І дуже даремно! Додавання компанії в картографічний сервіс Гугл — нескладне завдання. А профіт, який ви від цього отримаєте, — приплив активної аудиторії до 35 років, що регулярно використовує Google Maps для пошуку офлайн-точок продажів, закладів тощо.
Отже, ділимося з вами чеклістом з додавання картки компанії до Гугл Карт.
- Створіть і налаштуйте «Google Мій бізнес»
Для цього безплатно створіть акаунт на сторінці «Google Мій бізнес» і під час реєстрації обов'язково вкажіть фактичну адресу компанії, яка й буде показуватися на картах.
- Заповніть усі основні поля
За можливості надавайте максимум інформації: назва компанії (в ідеалі — з релевантною ключовою фразою), докладна адреса, телефон, категорія діяльності компанії, територія обслуговування (якщо у вас є прив'язка до певної території).
- Підтвердьте повноваження
Ваша компанія не показуватиметься на картах, поки ви не підтвердите повноваження. Вам необхідно в акаунті «Google Мій бізнес» вибрати пункти «Пошта» та «Надіслати листівку». Після цього протягом 7-14 днів до вас на вказану адресу має прийти паперовий лист із перевірковим кодом. Його необхідно ввести в «Гугл Мій бізнес» для підтвердження повноважень. У деяких випадках Google дозволяє зробити це за номером телефону.
- Додайте додаткову інформацію
Після підтвердження ви зможете додати опис компанії, графік роботи, фотографії й іншу інформацію, яка буде показуватися в Гугл Картах. Що більше корисних й актуальних даних ви надасте, то краще.
До речі, ви також можете надалі розширити доступ до акаунту «Google Мій бізнес», використовуючи три стандартні рівні з різним набором повноважень: власник, адміністратор або менеджер. У деяких випадках це допомагає зручно делегувати зобов'язання й оптимізувати робочий процес. Користуйтеся!
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!