Ефективність роботи сучасного інтернет-магазину безпосередньо залежить від його впізнаваності та позицій у результатах пошукової видачі. Хто знаходиться в топі Google, той отримує більше замовлень. Все просто!
Але як оптимізувати інтернет-магазин, щоб вивести його в топ?
- Зберіть і систематизуйте семантичне ядро
Використовуйте комерційні та некомерційні пошукові запити. Особливу увагу приділіть ключовикам зі словами «купити», «замовити» тощо. Такі запити важливі для залучення «теплої» аудиторії, яка вже націлена на купівлю.
- Попрацюйте над структурою інтернет-магазину
Керуйтеся перш за все зручністю для користувача. Віддайте перевагу ієрархічній або деревоподібній структурі. Це найбільш зрозумілі й інтуїтивні для користувача варіанти. Якщо потрібно — додавайте нові сторінки.
- Оптимізуйте метатеги
Насамперед пропишіть унікальні Title і Description для кожної сторінки. Уникайте дублів. Намагайтеся, щоб кожен метатег максимально передавав сенс і тематику сторінки, до якої він належить.
- Налаштуйте картки товарів
У них має бути максимум основної інформації — опис товару, його характеристики, фотографії, вартість, доступні способи оплати та доставки, оцінки, відгуки тощо.
- Доопрацюйте функціонал
Додайте пошук сайтом, фільтри товарів, порівняння позицій. Також обов'язково налаштуйте інтеграцію з різними платіжними системами.
- Налаштуйте «хлібні крихти»
Це елемент структури сайту, який допомагає відвідувачу бачити шлях через систему категорій до головної сторінки й тим самим забезпечує зручнішу навігацію. Плюс «хлібні крихти» важливі з погляду ранжування сайту.
- Додайте оригінальні зображення та тексти
Графіка та текст — основні складові сторінок інтернет-магазину. Вони повинні бути оригінальними, зрозумілими, корисними для користувача й оптимізованими з погляду SEO та юзабіліті.
Очевидно, що оптимізація інтернет-магазину — складний і комплексний процес, який неможливо реалізувати за кілька днів. Рекомендуємо виконувати всі перераховані роботи поетапно та підходити до справи комплексно. Для сучасного інтернет-магазину це критично важливо.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!