Поділіться
Зміст

    Ефективність роботи сучасного інтернет-магазину безпосередньо залежить від його впізнаваності та позицій у результатах пошукової видачі. Хто знаходиться в топі Google, той отримує більше замовлень. Все просто!

    Але як оптимізувати інтернет-магазин, щоб вивести його в топ?

    • Зберіть і систематизуйте семантичне ядро

    Використовуйте комерційні та некомерційні пошукові запити. Особливу увагу приділіть ключовикам зі словами «купити», «замовити» тощо. Такі запити важливі для залучення «теплої» аудиторії, яка вже націлена на купівлю.

    • Попрацюйте над структурою інтернет-магазину

    Керуйтеся перш за все зручністю для користувача. Віддайте перевагу ієрархічній або деревоподібній структурі. Це найбільш зрозумілі й інтуїтивні для користувача варіанти. Якщо потрібно — додавайте нові сторінки.

    • Оптимізуйте метатеги

    Насамперед пропишіть унікальні Title і Description для кожної сторінки. Уникайте дублів. Намагайтеся, щоб кожен метатег максимально передавав сенс і тематику сторінки, до якої він належить.

    • Налаштуйте картки товарів

    У них має бути максимум основної інформації — опис товару, його характеристики, фотографії, вартість, доступні способи оплати та доставки, оцінки, відгуки тощо.

    • Доопрацюйте функціонал

    Додайте пошук сайтом, фільтри товарів, порівняння позицій. Також обов'язково налаштуйте інтеграцію з різними платіжними системами.

    • Налаштуйте «хлібні крихти»

    Це елемент структури сайту, який допомагає відвідувачу бачити шлях через систему категорій до головної сторінки й тим самим забезпечує зручнішу навігацію. Плюс «хлібні крихти» важливі з погляду ранжування сайту.

    • Додайте оригінальні зображення та тексти

    Графіка та текст — основні складові сторінок інтернет-магазину. Вони повинні бути оригінальними, зрозумілими, корисними для користувача й оптимізованими з погляду SEO та юзабіліті.

    Очевидно, що оптимізація інтернет-магазину — складний і комплексний процес, який неможливо реалізувати за кілька днів. Рекомендуємо виконувати всі перераховані роботи поетапно та підходити до справи комплексно. Для сучасного інтернет-магазину це критично важливо.

     

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом