Google Мій бізнес — дуже корисний і при цьому абсолютно безплатний інструмент для просування компанії в мережі. На цьому сервісі можна створити профіль організації, внісши найважливіші дані, що дозволяють потенційному споживачу швидко ознайомитися з основною інформацією та прийняти рішення на користь компанії. Головне — правильно заповнити й оптимізувати картку в Google Мій бізнес. У цьому вам допоможе наш чекліст.
- Після заповнення картки основною інформацією додайте філіали в Google Мій бізнес
Якщо у вас є кілька представництв у різних містах, вкажіть дані за кожним із них. Можна використовувати стандартний шаблон: код філії, фактична адреса та контакти. Постарайтеся надати якомога більше інформації про кожне з представництв.
- Налаштуйте доступи для інших користувачів
Це може бути дуже зручно, якщо ви не хочете особисто вести профіль в Google Мій бізнес і готові делегувати повноваження. Доступно кілька варіантів: власник (тобто ви, особа, що створила картку компанії та повністю нею керує), адміністратор, який може контролювати практично всі дані, а також менеджер із більш обмеженими можливостями: публікація фотографій, розміщення відповідей на відгуки тощо.
- Наповніть картку компанії всією необхідною інформацією
Вкажіть режим роботи й вихідні дні, завантажте логотип організації для більшої впізнаваності, додайте корпоративні фото та відео, опишіть особливості послуг, що надаються.
- Постійно працюйте з відгуками та коментарями
Якщо відгук негативний, постарайтеся дізнатися у клієнта причину його невдоволення й запропонувати варіанти врегулювання питання. Якщо позитивний — подякуйте за оцінку та попросіть порекомендувати вас друзям і знайомим. Активність компанії у відгуках дуже важлива.
- Обов'язково дивіться статистику Google Мій бізнес
Переглядайте загальне число та динаміку відвідувань, перевіряйте джерела переходів (Google Карти або пошук), вивчайте дії на картці (прокладання маршруту, перегляд фотографій, інше).
Багато хто з різних причин недооцінює роль Гугл Мій бізнес у просуванні бренду. Але це дійсно дуже корисний, зручний та ефективний інструмент, який можна й потрібно використовувати. Особливо якщо ви активно пропонуєте послуги та товари саме в офлайні.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!