0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Чекліст оптимізації картки компанії в Google Мій бізнес

31 січня 2023
761
0
Поділіться
Зміст

    Google Мій бізнес — дуже корисний і при цьому абсолютно безплатний інструмент для просування компанії в мережі. На цьому сервісі можна створити профіль організації, внісши найважливіші дані, що дозволяють потенційному споживачу швидко ознайомитися з основною інформацією та прийняти рішення на користь компанії. Головне — правильно заповнити й оптимізувати картку в Google Мій бізнес. У цьому вам допоможе наш чекліст.

    • Після заповнення картки основною інформацією додайте філіали в Google Мій бізнес

    Якщо у вас є кілька представництв у різних містах, вкажіть дані за кожним із них. Можна використовувати стандартний шаблон: код філії, фактична адреса та контакти. Постарайтеся надати якомога більше інформації про кожне з представництв.

    • Налаштуйте доступи для інших користувачів

    Це може бути дуже зручно, якщо ви не хочете особисто вести профіль в Google Мій бізнес і готові делегувати повноваження. Доступно кілька варіантів: власник (тобто ви, особа, що створила картку компанії та повністю нею керує), адміністратор, який може контролювати практично всі дані, а також менеджер із більш обмеженими можливостями: публікація фотографій, розміщення відповідей на відгуки тощо.

    • Наповніть картку компанії всією необхідною інформацією

    Вкажіть режим роботи й вихідні дні, завантажте логотип організації для більшої впізнаваності, додайте корпоративні фото та відео, опишіть особливості послуг, що надаються.

    • Постійно працюйте з відгуками та коментарями

    Якщо відгук негативний, постарайтеся дізнатися у клієнта причину його невдоволення й запропонувати варіанти врегулювання питання. Якщо позитивний — подякуйте за оцінку та попросіть порекомендувати вас друзям і знайомим. Активність компанії у відгуках дуже важлива.

    • Обов'язково дивіться статистику Google Мій бізнес

    Переглядайте загальне число та динаміку відвідувань, перевіряйте джерела переходів (Google Карти або пошук), вивчайте дії на картці (прокладання маршруту, перегляд фотографій, інше).

    Багато хто з різних причин недооцінює роль Гугл Мій бізнес у просуванні бренду. Але це дійсно дуже корисний, зручний та ефективний інструмент, який можна й потрібно використовувати. Особливо якщо ви активно пропонуєте послуги та товари саме в офлайні.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.