Поділіться
Зміст

    Справжнім професіоналам у сфері запуску та оптимізації реклами в Google необхідно розвиватися та прагнути отримати доступ до ширших можливостей системи. Не менш важливо продемонструвати своїм клієнтам та Партнерам, що ваша компанія є справжнім експертом у цій галузі. Це можна зробити, якщо пройти сертифікацію та отримати статус Google Partners. Наша компанія вже пройшла цей шлях, і тому ми готові поділитися з вами своїм досвідом і розповісти про те, які вимоги висуваються до кандидатів і яких умов необхідно дотримуватися, щоб стати Партнером Google AdWords.

    Кого називають Партнером Google

    Для початку варто розібратися докладніше, Google Partners — що це. Це спеціальна програма, розроблена для компаній, що працюють у сфері рекламного просування, або фізичних осіб, які здійснюють керування рекламними акаунтами від імені інших організацій або брендів. До програми можуть приєднатися спеціалісти понад 60 країн світу.

    Google Partners передбачає 3 рівні співпраці: Учасник, Партнер та Провідний Партнер.

    Якщо digital-агентство набуває партнерського статусу, це підтверджує високу компетентність фахівців в управлінні рекламою через Google Ads. Згодом їхні можливості розширюються, і вони набувають право:

    • розмістити значок про партнерство з Google (залежно від рівня) на своєму сайті та інших інформаційних матеріалах про компанію;
    • взяти участь у програмі Google Partners Rewards. Виконавши завдання, які з'являються щокварталу, можна отримати бонуси;
    • приєднуватися до тренінгів, де розбираються особливості налаштування продуктів Google та надається доступ до навчальних матеріалів у Skillshop;
    • отримати спеціальні купони, якими можна частково оплатити рекламні витрати в акаунтах клієнта.

    Можливості взаємодії з Google для Провідних Партнерів розширюються. Вони можуть безпосередньо консультуватися з фахівцями з Google, їм дають доступ до бета-версій нових продуктів.

    Основні переваги партнерства Google

     

    Google Партнери в Україні можуть бути трьох рівнів, на кожному з яких є свій унікальний набір привілеїв, що дозволяє налагодити тісніше співробітництво з Google. Можливості, які надаються в рамках програми, розділені на три категорії: «Освіта та статистика», «Доступ та підтримка», «Заохочення та призи».

    Компанії, які мають статус Учасника, отримують такі привілеї:

    • доступ до навчання та сертифікатів за продуктами;
    • допомога в налаштуванні акаунту та технічну підтримку;
    • завдання та призи.

    На кожному наступному рівні до перерахованих можливостей попереднього рівня додаються нові. Про те, як стати Партнером Гугл Адвордс, ми розповімо в розділах цієї статті.

    Про набуття статусу Партнера свідчить занесення компанії до спеціального каталогу Google. Після цього організація чи фізична особа отримують право розмістити значок Партнера на своєму сайті. Додатково для них стають доступними:

    • звіти про тренди, які дозволяють краще розуміти споживачів;
    • спеціальні пропозиції;
    • рівень Провідного Партнера, що відкриває доступ до бета-версій продуктів Google, заходів для керівників (тільки за запрошенням).

    Такі компанії можуть після спеціального запиту отримати персональну допомогу в налаштуванні акаунту та взяти участь у конкурсі Premier Partner Awards.

    Що не дозволяється робити Партнерам Google?

    Якщо пошукові Партнери Гугл виконують дії, що порушують правила та стандарти програми, вони можуть втратити свій статус. До таких обмежень належать порушення:

    • етичних норм;
    • стандартів якості Google;
    • авторських прав;
    • правил безпеки та конфіденційності.

    На будь-якому рівні Партнери Google зобов'язані демонструвати високу якість своєї роботи та відповідати стандартам Google. До обмежень належать розміщення реклами, що містить віруси чи інший шкідливий контент, використання «чорних» методів SEO-просування.

    Також є певні обмеження щодо розміщення піктограми Партнера або Провідного Партнера Google. Зокрема, при його використанні у людей, які стикаються з цією інформацією про компанію, не має виникнути подвійної думки про те, що:

    • Google спонсорує чи рекомендує продукти, послуги компанії-партнера;
    • компанія Гугл або її співробітники є авторами контенту або поділяють думку Партнера;
    • Google контролює роботу організації з просування в пошуку.

    Крім того, не можна додавати значок на ресурси, де представлений контент сексуального характеру, реклама азартних ігор та продаж тютюнових та алкогольних виробів особам, які не досягли 21 року.

    Різновиди значків Google Partners

     

    Якщо компанія стає Партнером або Провідним Партнером Google, вона отримує право розміщувати у своїх матеріалах значок у таких форматах:

    • динамічному. Він може використовуватися на онлайн-ресурсах як HTML-фрагмент коду. При наведенні курсора на трикрапку на такому значку користувач зможе перейти в каталог Google Partners на сторінку агентства;
    • статичному. На цьому значку відразу видно інформацію про статус та рівень партнерства. Його легко додати на офіційний вебресурс, у буклети, на флаєри, у соцмережі та в інші інформаційні матеріали.

    Що потрібно зробити, щоб стати учасником програми Партнерства Гугл?

     

    Ми вже з вами обговорили, що статус Гугл Партнер присвоюється лише найкомпетентнішим організаціям. Для старту роботи в програмі необхідно зробити декілька простих дій:

    • перейти на сайт Google Partners;
    • на цьому вебресурсі є кнопка «Стати партнером Google», на яку потрібно клікнути;
    • після переходу за посиланням вам буде запропоновано авторизуватися в акаунті Google Ads і заповнити інформацію про себе.

    Після збереження змін реєстрація вважається завершеною, і вас можна вважати Учасником програми. Але це лише перший рівень, для переходу на наступні вам потрібно буде виконати додаткові вимоги, запропоновані в системі.

    Вимоги Google щодо Партнерів

    До компаній, які вирішили стати Партнером Гугл, висуваються вимоги, виконання яких регулярно перевіряється. Для участі в програмі важливо працювати над такими напрямами: бути ефективними в роботі, забезпечувати певний рівень витрат та мати в штаті сертифікованих співробітників. Пропонуємо їх розглянути докладніше.

    Про ефективність

    Статус Партнера та Провідного Партнера надається лише тим компаніям, які мають досвід у роботі та можуть найкращим способом налаштувати рекламні кампанії клієнтів у Google Ads. Високий рівень компетентності в цьому питанні підтверджує показник оптимізації акаунту, що управляє, — він повинен бути не менше ніж 70%.

    Про витрати

    Акаунт Google Ads, який пройшов реєстрацію в Google Partners, зобов'язаний забезпечувати загальні витрати на рекламу не менше ніж 10000 доларів США за останні 90 днів. Під час розрахунку сумуються витрати керованих акаунтів.

    Про сертифікацію співробітників

    Ця вимога орієнтована на сертифікацію в Google Ads окремих фахівців, які працюють у компанії. Причому мають бути представлені сертифікати, що підтверджують професіоналізм при налаштуванні реклами в пошуку, КМС, відео, у Гугл-шопінг та інших. Важливо, щоб був хоча б один сертифікат для кожного напряму, де загальні витрати становлять щонайменше $500 за останні 3 місяці.

    Що потрібно, щоб отримати статус Провідного Партнера?

     

    Починаючи з лютого 2022 року такий статус зможе мати обмежена кількість компаній у кожній країні — їх може бути лише 3% від усіх зареєстрованих. Перегляд відповідності вимогам відбувається щорічно, і компанія має підтвердити, що вона залишається експертом у своїй галузі.

    Для визначення якості роботи вивчаються показники того, наскільки успішно компанія:

    • збільшує обсяги співпраці з клієнтами. При цьому порівнюються їхні загальні витрати на рекламу в поточному та попередньому роках;
    • приваблює нових клієнтів. Для цього фіксуються рекламні витрати тих, хто скористався Рекламою Google за допомогою компанії-партнера вперше;
    • утримує поточних клієнтів. Для оцінки вимірюють відсоток користувачів, які залишаються активними рік у рік;
    • здатна диверсифікувати продукти. Предметом виміру стає обсяг інвестицій в інші продукти Google: відео-, медійні та торгові кампанії, а також кампанії для застосунків.

    Загалом оцінці підлягають витрати в усіх керованих акаунтах за кожен календарний рік.

    Висновки

    На наш погляд, контроль з боку Google необхідний для того, щоб компанії вибудовували свою роботу відповідно до правил, що регулюють розвиток інструментів Google Ads. Партнерський статус є конкурентною перевагою, здатною підтвердити експертність агентства. На своєму досвіді можемо сказати, що ми отримали доступ до багатьох корисних матеріалів та оперативних відповідей на запитання від Google.

    FAQ

    Як отримати статус Гугл Партнера?

    Щоб отримати такий статус, перший крок — реєстрація на сайті програми Google Partners. Після підтвердження свого акаунту в Google Ads ви станете Учасником програми, що є першим рівнем партнерства. Для переходу на наступні необхідно виконати певні вимоги.

    Що надає статус Гугл Партнер?

    Компанії, що мають статус Партнера Гугл, отримують безліч переваг та бонусів. Усі вигоди розподіляються за категоріями, пов'язаними з підвищенням професійного рівня, доступом до розширених можливостей платформи Google Ads, різними заохоченнями. Партнерський статус свідчить про експертність команди, що є конкурентною перевагою.

    Що таке Гугл Партнер?

    Це програма, що об'єднує компанії та окремих фахівців, які виконують завдання налаштування та керування кампаніями в Google Ads від імені своїх клієнтів. Приєднавшись до програми та ставши Гугл Партнером, така організація підтверджує свій професіоналізм і компетентність.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.