Просування онлайн-казино пов'язане з багатьма складнощами. Висока конкуренція у сфері потребує комплексних та забійних рішень, а закон ці рішення обмежує. Як розкрутити онлайн-казино та не потрапити під санкції, розповідаємо у цій статті.
Специфіка просування сайту ігрової тематики
У багатьох країнах реклама казино регулюється суворіше звичайної, а в деяких вона взагалі заборонена. Правила розмиті, порушення загрожує адміністративна чи кримінальна відповідальність. Тому розкручування казино вимагає роботи досвідчених та юридично підкованих фахівців.
Чому це важливо? Порівняйте 2 слогани:
- "У нас - найвищі коефіцієнти";
- «Завдяки нашим високим коефіцієнтам ви отримаєте високий прибуток».
Перший використати можна, а другий – не можна. Згідно із законодавством, він «створює враження, що участь у іграх є джерелом доходу». Штраф.
Digital-агентство Elit-Web має досвід у просуванні онлайн-казино та букмекерських контор. Детальна інструкція є у статті "SEO-розкрутка сайтів у заборонених тематиках".
Як розкрутити онлайн-казино?
Через високу конкуренцію просування онлайн казино має бути комплексним. Ми підібрали найнадійніші та найефективніші інструменти для маркетинг-стратегії грального бізнесу.
SEO просування інтернет-казино
Сайт готовий, софт куплений, ліцензія оформлена. Ви запускаєтеся, але через час розумієте, що в казино ніхто не заходить, окрім ваших працівників та людей, які мають пряме посилання. Справа в тому, що ваш сайт не видно в «Гугле».
У пошуковій видачі конкуренцію онлайн-казино складають не лише інші подібні майданчики, а й букмекери, тоталізатори, лотереї. Щоб з'явилися клієнти, необхідно запускати потужне просування ігрової тематики. Оптимальний варіант – розпочати роботу з тематичних низькочастотних запитів.
Перед тим, як просувати онлайн-казино, SEO-оптимізатор працює над структурою самого сайту. Необхідно, щоб відвідувачі не просто заходили на майданчик, а й ставали клієнтами. Для цього фахівець видає ТЗ щодо покращення структури, юзабіліті, дизайну, контентного наповнення ресурсу.
Партнерські програми
Партнерська програма – це розміщення рекламних матеріалів та посилань на сторонніх сайтах та майданчиках. Виконує функцію піару та SEO-просування, яке, серед іншого, потребує зовнішніх посилань.
Переваги партнерських програм для просування онлайн-казино:
- гарантія окупності інвестицій . Підрядники партнерських програм одержують гроші за результати. Це конверсії, продажі, трафік. Якщо виконавець не наводить клієнтів, то й винагорода не отримує;
- мінімізація ризиків . Дії виконавця обмежені ТЗ, у якому рекламодавець прописує вимоги до аудиторії, що залучається (стаття, вік, інтереси). Також можна описати, що можна і не можна використовувати в просуванні.
У вас вдасться досягти максимальної ефективності, якщо на старті ви задієте кількох виконавців, а через час виберете найбільш ефективного . Докладніше про партнерські програми читайте у статті «Що таке арбітраж трафіку?»
Просування інтернет казино у соцмережах
SMM – один із найефективніших каналів просування онлайн-казино. У соцмережах є безліч плюсів:
- мільйонна цільова аудиторія . Вона зібралася до Instagram та Facebook з однією метою – розважитися. Там легко продати послуги онлайн-казино під виглядом ще одного джерела насолоди;
- постійний контакт із передплатниками – середньостатистичний користувач інтернету віком до 29 років щодня проводить у соцмережах понад 3 години;
- націлення – опція показу рекламних оголошень певної аудиторії за заданими параметрами;
- можливість співпрацювати з блогерами – авторитетними особами, яким люди довіряють.
Для просування онлайн-казино у соцмережах потрібен SMM-фахівець. Що він робитиме? Складати план просування, вести бізнес-аккаунт і запускати рекламу, що таргетує.
контекстна реклама
Контекст – це оголошення, які демонструються в Інтернеті потенційним клієнтам. Google виставляє жорсткі вимоги щодо реклами онлайн-казино. Зокрема, текст оголошення має відповідати нормам місцевого законодавства, показуватись лише у певних країнах особам, які досягли 18 років.
До складання контекстного оголошення необхідно підходити обережно. З одного боку, заголовок має бути яскравим і зухвалим, з другого, не порушувати закони. Розкрутка ігрового сайту – справа складна. Доводиться балансувати на межі і краще довірити це фахівцеві. Гра коштує свічок – контекстна реклама наводить клієнтів миттєво.
CRM-система
Щоб отримати більше від Marketing-стратегії, краще дізнатися свою аудиторію. Для цього до сайту «прикручують» CRM-систему, яка збирає та структурує дані про відвідувачів. З її допомогою можна:
- автоматизувати роботу із популярними запитами клієнтів;
- створювати та сегментувати базу;
- прискорити обслуговування;
- розташувати аудиторію себе;
- контролювати роботу працівників закладу.
Найбільш популярними CRM-системами є SendPulse, KeyCRM, Corezoid, Salesforce. За умови коректного застосування програми здатні збільшити прибуток до 40-50%. З CRM просування сайту казино стає простіше.
Email-маркетинг
Пошта – це ще один спосіб спілкування з клієнтами. За допомогою email-маркетингу можна оперативно повідомляти про нові бонуси та програми, дарувати подарунки та всіляко стимулювати відвідувачів повернутися в онлайн-казино.
Щоб використати цей спосіб просування, необхідно зібрати базу клієнтів. Це можна зробити за допомогою CRM-системи, спливаючих вікон, лендингів та контекстної реклами. Оскільки користувачі не завжди охоче діляться контактами, їх стимулюють обіцянками (наприклад, отримання бонусних монет та фішок).
Програми лояльності
Для підвищення лояльності аудиторії та збільшення часу перебування на сайті використовують спеціальні маркетингові прийоми. Для онлайн-казино це може бути:
- доступ до VIP-турнірів;
- додаткові бонуси за поповнення віртуального рахунку;
- фріспіни;
- індивідуальні ліміти.
Часто йдуть розіграші прогресивних джекпотів.
Головні переваги SEO-просування для казино
СЕО просування казино має ряд важливих переваг.
- Підвищення видимості у пошуковій видачі. SEO допомагає сайтам ранжуватися вище у результатах пошуку за певними запитами. Відповідно, це збільшує шанси залучити нову цільову аудиторію.
- Залучення цільового трафіку. Для online casino SEO — це стратегія, спрямована саме на зацікавлених користувачів. Адже якщо людина шукає ту чи іншу інформацію, то вона вже досить захоплена.
- Економія коштів. Хоча просування онлайн-казино спочатку може бути досить витратним, в довгостроковій перспективі це набагато вигідніше і багатообіцяюче вкладення, ніж контекстна або таргетована реклама, яка, до речі, взагалі може бути заборонена за законом.
SEO для казино — це справді один із найкращих варіантів інтернет-просування, який дозволяє отримувати стабільний потік органічного трафіку та ефективно конкурувати на такому динамічному ринку. Тому якщо ви працюєте саме в цій ніші, SEO має стати одним із ключових інструментів розкручування.
Можливі складності SEO-просування iGaming сайтів
Попри явні переваги, просування гемблінг-сайтів може бути пов'язано з деякими складнощами та обмеженнями через специфіку ніші.
- Занадто висока конкуренція. Кількість конкурентів серед онлайн-казино може бути дуже великою. При цьому не всі вони працюють легально. Але вам так чи інакше доведеться з ними конкурувати. Принаймні поки що сайти «нелегали» не заблокують. А це часто не надто швидкий процес.
- Юридичні обмеження. У більшості країн, де азартні ігри легалізовані, діють різного роду правила та обмеження, через що просування інтернет-казино має власну специфіку. В Україні також є подібні обмеження. І в майбутньому вони можуть посилитися.
- Високі вимоги до безпеки та ліцензування. Для ранжування важливо, щоб сайт був повністю ліцензований та відповідав високим стандартам безпеки, що потребує додаткових зусиль.
- Можливі проблеми із посилальним просуванням. Багато вебмайстрів відмовляються розміщувати вихідні посилання на гемблінг-сайти або роблять це за збільшеною вартістю. Тому процес нарощування зовнішньої маси посилань може виявитися досить довгим і дорогим.
Також варто додати, що через суворість політики Google за недотримання чинних правил і рекомендацій є ризик потрапити під фільтри, через що СЕО для казино в результаті може виявитися неефективним. Однак (одначе), попри складності, грамотна і ретельно продумана SEO-стратегія здатна суттєво підвищити видимість та трафік iGaming сайтів за дотримання всіх правил та вимог.
Що потрібно мати на увазі при розкручуванні сайту в гемблінг-ніші
Якщо віддати свою стратегію SEO до рук недосвідчених фахівців, то занадто високі ризики, що сайт може бути заблокований Google або іншими пошуковими системами. Зокрема, алгоритми Google відстежують певний перелік ключових слів, які стосуються ніші азартних ігор, оскільки вони можуть випадково відображатись у запитах, наприклад, дітей.
SEO для онлайн-казино та інших подібних сайтів на Заході коштує дорого. Щоб отримати зворотні посилання з авторитетних джерел (наприклад, з інформаційних порталів або блогів із серйозним обсягом трафіку), потрібно витратити більше грошей для публікації, ніж в інших нішах. Власники таких ресурсів знають про специфіку бізнесу, високу конкуренцію, і деякі з них відмовляються додавати на сторінки своїх сайтів будь-які гіперпосилання, пов'язані з азартними іграми.
І ще одна порада: уникайте PBN (приватна закрита мережа блогів, що посилаються на ресурс, що просувається). Розробка такої мережі може здатися простим способом залучення трафіку, деякі агентства можуть запропонувати його. По суті, люди створюють декілька сайтів і намагаються наповнити їх контентом, але, на жаль, не завжди якісним.
Ми наполегливо не рекомендуємо так робити, тому що це буде марною тратою часу та грошей. З одного боку, це найпростіший спосіб створення зворотних посилань. Однак у цих вебресурсів буде низький авторитет, тому доведеться попрацювати, щоб підвищити їхній рейтинг. Існує небезпека, що алгоритми Google відстежать їх, оскільки PBN легко виявляються пошуковими роботами. Таким чином, як і у схемі швидкого збагачення, всі витрачені гроші та зусилля можуть зникнути в один момент.
Пропонуємо 10 порад про те, як покращити результати звичайного пошуку, пов'язані з онлайн-казино.
1. Опрацюйте ключові слова
Ключі необхідні в будь-якій ніші, а при просуванні гемблінг-сайтів є ще більше причин для їхнього глибокого дослідження. Найзручніше зібрати ключові запити за допомогою популярних сервісів Google Analytics, AhRefs та SEMRush. Проведення такої роботи — це реальний крок вперед до підвищення ранжування.
Зверніть увагу на середньо- та низькочастотні запити, тому що такі ВЧ-ключі, як «казино» або «ставки», швидше за все, спочатку будуть недоступні для новачків. Найкраще зосередитись на довгих ключових запитах, які підходять для конкретної цільової аудиторії.
Фрагмент прикладів ключових слів AhRefs, пов'язаних із casino online. Зверніть увагу на те, що poker near me має великий обсяг трафіку та низьку складність для просування, а ось із запитом casino online працювати важче.
У перспективі через нестабільний статус онлайн-пошуку важливо ставити собі за мету опрацьовувати найпопулярніші ключові слова в ніші. Це необхідно, тому що уподобання клієнтів змінюються досить часто. З'являються нові сайти, і конкурентна боротьба за місце на першій сторінці пошукової видачі Google часом ведеться агресивно.
Оскільки тематика азартних ігор змушує Google та інші пошукові системи з підозрою ставитися до просування подібних ресурсів, не додавайте ключові слова, пов'язані зі ставками. При розміщенні зворотних посилань намагайтеся зробити їх якомога природнішими і по можливості додавайте URL-адреси та назви брендів.
2. Оптимізуйте зміст
Багато експертів із SEO стверджують, що важливіше витрачати час на оновлення старих статей та підтримання їх актуальності, ніж на створення нового контенту. Сфера онлайн-казино та азартних ігор постійно рухається: змінюються коефіцієнти ставок, оновлюються ігри. Тому важливо доповнювати свої статті новою інформацією. SERP просканує сайт і помітить, що його було оновлено, тоді його рейтинг підвищиться.
Також можна оновити старі матеріали гіперпосиланнями на нові статті, що були створені нещодавно, на послуги або продукти, які додані. Переконайтеся, що у статтях немає посилань, які нікуди не ведуть, відсутні незручні для користувачів сторінки. Чим простіше переміщуватися між статтями, тим більша ймовірність того, що люди затримаються на сторінках і пізніше знову прийдуть на сайт.
3. Розвивайте свій ресурс
Крім щоденної оптимізації контенту, слід підготувати контент-план розвитку свого сайту. Це означає, що потрібно визначитися, як часто публікуватимуться нові статті. Регулярне оновлення матеріалів стане сигналом для відвідувачів, що бізнес не стоїть на місці, розвивається. Якщо не так багато ресурсів для щоденної публікації статей, виберіть оптимальний інтервал, що свідчить про те, що сайт є актуальним.
Пам'ятайте, що якість важливіша за кількість. Пошукові системи віддають перевагу оригінальному інформативному змісту, що відрізняється від решти. Не намагайтеся збільшити обсяг за рахунок порожніх слів. Якщо в текстах буде запропоновано інформацію по суті, то зрештою це принесе більше користі для ранжування.
4. Зверніть увагу на відгуки
Є одна річ, яка відрізняє нішу онлайн-казино та азартних ігор від інших — це важливість відгуків користувачів на сайтах. Як у готельному та ресторанному бізнесі, огляди вплинуть на те, що споживачі оберуть саме ваш бренд серед кількох із однаковим рейтингом.
Якщо розмістити відгуки про компанію на головній сторінці, це свідчить про якість послуг, а також допоможе власнику сайту побачити, які пропозиції та критичні зауваження виникли у ЦА під час перегляду контенту.
5. Швидко реагуйте на запити користувачів
Існує 3 типи ключових запитів: інформаційні, навігаційні та транзакційні. Перші відповідають на запитання «Що це таке?», другі — «Де знайти?», а треті знаходять рішення для питань «Скільки коштує?» та «Як придбати/скористатися послугою?».
Пошукові системи обробляють запити, які найчастіше шукають, і легко отримати цю інформацію. Якщо зайти на головну сторінку Google і ввести, наприклад, «онлайн казино», ви одразу побачите список питань, які люди ставлять у цій ніші.
Бонусна порада : щоб уникнути конфліктів із власними файлами cookie та налаштуваннями, використовуйте анонімну навігацію (CTRL+SHIFT+N).
Простий і зрозумілий спосіб відповісти на найчастіші питання, що стосуються тематичної ніші та пропонованих послуг/продуктів, — це заповнити сторінку з FAQ. Серед часто задаваних питань можуть бути, наприклад, такі: «З якого віку можна реєструватися на сайті онлайн-ігор», «Чи можна зіграти онлайн на реальні гроші». Все це збільшує шанси з'явитися на перших сторінках пошукової видачі.
6. Зробіть сайт доступним для пошукової видачі
Перед виконанням будь-яких кроків, згаданих у цій статті, потрібно переконатися, що сайт доступний для індексації пошуковими системами. Щодня Google, Bing, Yahoo та інші пошукові системи сканують інтернет у пошуках нового контенту.
Якщо сайт тільки нещодавно створений, буде потрібен деякий час, доки він буде проіндексований. Пропонуємо кілька порад щодо швидкої індексації вебресурсу:
- по-перше, слід оновити сторінки «Про нас» та «Контакти». Розміщення на сайті контактної та професійної інформації для пошукових систем є знаком того, що ви не робот, що сайт функціонує легально;
- по-друге, спробуйте розмістити посилання на свій ресурс на авторитетній сторінці, яка вже з'являється у пошуковій видачі Google. Наприклад, є сайт зі значним обсягом трафіку. Використання його для розміщення зворотного посилання підвищить довіру до вашого ресурсу, і він буде швидше проіндексований.
Крім того, отримайте доступ до інструментів Google Analytics та Google Search Console. З їхньою допомогою можна буде аналізувати дані про кількість відвідувачів та про те, коли востаннє сканувався ресурс.
7. Покращуйте CPR та зосередьтеся на KPI
CPR (Content Performance Rate) та KPI (Key Performance Indicators) — два основні інструменти для оцінки того, як працює сайт. Перший вимірює якість контенту з урахуванням ієрархії заголовків, метаописів та альтернативних текстів для зображень. KPI фокусується на числах та статистиці, які допомагають оцінити ефективність вебресурсу. Він включає кілька індикаторів, наприклад, стан трафіку, показник відмов, конверсія.
Дуже важливо стежити за цими показниками, використовуючи сучасні сервіси, які пропонують Google Analytics, AhRefs, SEMRush та багато інших. Можна встановити плагін WordPress Monster Insights, якщо блог працює на WP.
Під час опитування 2021 року, проведеного серед професіоналів з пошукової оптимізації (SEO) у всьому світі, 24,6% заявили, що точність контенту була одним із найважливіших факторів, що впливають на пошуковий рейтинг цього року. 32,8% респондентів підкреслили значення метатегів — заголовків та описів, поставивши їх на перше місце.
8. Зменшіть час завантаження сторінок
На висококонкурентному ринку онлайн-гемблінга скорочення часу завантаження — один із ключових факторів для просування.
Більше половини користувачів залишає вебсайт, якщо завантаження триває надто довго. Люди вважають за краще піти до конкурента, а не просто чекати. Ось чому важливо контролювати цей показник.
Рекомендуємо встановити Page Speed Insights. Це ще одна програма від Google. Інструмент допомагає оцінити час завантаження та пропонує поради щодо того, що можна зробити, щоб його зменшити.
Ще одна порада: завантажуйте відео mp4, а зображення — JPEG. Ці формати легші, вони скорочують час завантаження. Крім того, переконайтеся, що видалено непотрібний кеш, який може уповільнювати роботу сайту.
9. Використовуйте партнерський маркетинг
Партнерський маркетинг — один із найкращих способів просування онлайн-казино. По суті, ви розповідаєте про свій бізнес на інших ресурсах з високим авторитетом, при цьому кожна зі сторін отримує відсоток.
На практиці завдяки такому поділу доходів усі учасники виграють в плані прибутку. Як у і всіх транзакціях, цю систему запускає клієнт. Як? Коли споживач натискає на посилання та здійснює покупку, партнерський промоутер та початкове джерело отримують частки.
Через «делікатний» характер сайтів, пов'язаних із казино та ставками, партнерський маркетинг — це один із найцікавіших способів збільшити клієнтську базу. Встановивши партнерські відносини з іншими надійними ресурсами, що мають велику кількість підписників та стійкий трафік, ви збільшуєте шанси зробити собі ім'я та зміцнити довіру до бренду.
10. Переконайтеся, що сайт адаптований для мобільних пристроїв
В даний час більшість трафіку йде з мобільних пристроїв. У другому кварталі 2021 року 61% світового трафіку припадав на мобільні телефони, планшети та інші гаджети.
Це означає, що ігнорування мобільної сумісності на вебресурсі призведе до втрати більшої частини аудиторії, якою могла стати вашою.
Переконайтеся, що сайт має всі необхідні налаштування. Перед запуском протестуйте його на пристроях з Android та iOS. Переконайтеся, що всі сторінки та посилання працюють у правильному режимі.
Крім адаптації для мобільних пристроїв, дуже важливо, щоб сайти, що працюють у гемблінг-ніші, були скоординовані з програмами, що дозволяють користувачам з комфортом переглядати коефіцієнти, поточні результати, ігри та інші ресурси. Розробка доступної програми, що дає клієнту можливість робити ставки, сприятиме підвищенню лояльності до бренду та відвідуваності вебресурсу.
Часті помилки SEO-просування сайтів казино
Як ви вже зрозуміли, ніша онлайн-казино дуже специфічна з точки зору просування. Багато фахівців, навіть досвідчені, в принципі не дуже добре розуміють, як просувати сайт із іграми і де рекламувати гемблінг. Через це часто припускаються помилок.
Перша та головна з них — не враховувати законні вимоги та обмеження щодо онлайн-казино, що згодом може призводити до серйозних санкцій та навіть штрафів. Але трапляються й цілком класичні помилки просування:
- ігнорування технічної оптимізації;
- недолік якісного та оригінального контенту;
- переспам ключовими словами та фразами;
- ігнорування локального SEO;
- неякісні посилання;
- використання «сірих» та «чорних» методів SEO.
Щоб не допустити цих та інших помилок, потрібно шукати не просто кваліфікованих підрядників, а й фахівців, які мають релевантний досвід саме у гемблінг-ніші. І бажано у тій країні, де ви плануєте просувати свій сайт. Тому що регіональні правила та обмеження у різних країнах чи навіть регіонах можуть суттєво відрізнятися. Наприклад, в Україні по всій території діють одні норми, а ось у Сполучених Штатах Америки кожен штат має право самостійно регулювати сферу гемблінгу. А це може суттєво ускладнити просування сайту казино.
Чому варто звертатися до SEO-агентства?
Ознайомившись із нашими порадами, ви можете подумати, що тепер провідних позицій у рейтингах пошукових систем буде легко досягти. Можливо, ви навіть очікуєте, що завтра чи наступного тижня ваш сайт потрапить на першу сторінку Google. У нас для вас сумна новина: досягти цього буде непросто.
Але не все так страшно — працюючи з агентством, у вас в рази більше шансів досягти поставленої мети. Ми надаємо партнерські послуги з розкрутки вебресурсів, надаємо рекомендації щодо просування, відповідально підходимо до збору ключових слів для вашого сайту. Нижче — лише кілька причин довірити просування команді з релевантним досвідом.
Причина 1. Економія грошей
Раніше ми згадували, що SEO коштує недешево. Більшість інструментів для аналізу (AhRefs, SEMRush тощо) платні. Для доступу до всіх функцій необхідно придбати пакети Premium. При самостійному просуванні у вас з'явиться стаття з окремими витратами, на яких можна було б заощадити. Elit-Web має власний доступ до всіх цих сервісів. У зв'язку з характером роботи, ми завжди підбираємо нове програмне забезпечення, яке підвищує цінність наших послуг.
Працюючи з нами, ви заощаджуєте гроші на доступі до всіх сервісів, які, ймовірно, використали б лише один чи два рази. Ви платите лише за наші послуги.
Причина 2. Економія часу
Як кажуть, час — гроші, і ми знаємо, як наші партнери цінують вільні хвилини. Працюючи з професійним SEO-агентством, ви делегуєте завдання команді експертів у цій галузі, залишаючи собі час для того, щоб займатися іншими справами.
Пам'ятайте, що якість потребує тимчасових витрат. Тому проявіть скептицизм, коли побачите, що хтось обіцяє дешеві та дуже швидкі результати.
Причина 3. Досягнення поставленої мети
Поширені помилки при запуску SEO-кампанії — спроба отримати негайні результати та прагнення нереальних цілей. Якщо ви розраховуєте наступного тижня побачити у статистиці 100 тис. користувачів на день на своєму сайті, який запустили вчора, то ви повинні знати, що це малоймовірно.
Деякі фрілансери можуть розповідати про те, що вони досягають дуже високих результатів за короткий проміжок часу. Однак не забудьте поцікавитись, як їм вдасться цього досягти. SEO — наука. Тут потрібні час, досвід, безліч спроб та експериментів, які можуть працювати чи не працювати належним чином.
Співпраця з успішним SEO-агентством — це індивідуальний підхід до вашого проєкту. Ми спочатку визначаємо цілі, пояснюємо, як вишиковується весь процес. Ставимо реалістичні завдання щодо збільшення трафіку та підписників, а також щодо покращення KPI в цілому.
Крім того, Elit-Web вже має досвід роботи в гемблінг-ніші. Ми знаємо конкретні деталі, що характеризують просування у ній.
Базові маркетингові стратегії
Просування онлайн-казино — це комплексне завдання, що складається з безлічі складових. І обмежуватися лише однією маркетинговою стратегією точно не варто. Ринок занадто великий і динамічний, а кількість гральних закладів у мережі постійно зростає. Тому якщо ви націлені розкрутити казино та збільшити його конкурентоспроможність, необхідно використовувати різні методи просування.
Рекламні кампанії
Ефективна рекламна кампанія — один із ключових факторів успіху для будь-якого казино, що працює в інтернеті. Основними каналами просування можуть бути:
- контекстна реклама у пошукових системах для активного залучення цільової аудиторії;
- реклама в соціальних мережах з детальними налаштуваннями таргетингу;
- співробітництво з партнерськими сайтами та лідерами думок;
- email-маркетинг для підтримки комунікації з клієнтами.
Якщо ви шукаєте шляхи, як розкрутити онлайн-казино в мережі, почніть саме з цих методів — вони досить ефективні та за грамотного підходу дозволяють отримати відмінні результати.
Промоакції та бонусні програми
Залучення та утримання гравців часто досягається саме внаслідок створення різноманітних спецпропозицій. Наприклад:
- бонуси на перший депозит для нових гравців;
- програми лояльності із накопичувальною системою;
- промоакції з фріспінами, бездепозитними бонусами, збільшеними коефіцієнтами чи кешбеком;
- ексклюзивні бонуси для певних цільових груп (VIP-клієнтів).
Сьогодні просування інтернет-казино часто будується саме на подібних бонусних пропозиціях. Проте обмежуватись тільки ними не варто.
Лояльність гемблерів
Важливо не лише залучати нову аудиторію, а й утримувати існуючу. Для цього можна використовувати різні методи та інструменти:
- програми лояльності з накопичувальними балами, статусами та привілеями для активних гравців;
- персоналізовані пропозиції та бонуси на основі аналізу поведінки та переваг гравців;
- якісна служба підтримки для швидкого та ефективного вирішення питань та проблем;
- створення спільноти навколо бренду через форуми, соціальні мережі та заходи.
Все це дозволяє ефективніше утримувати аудиторію та запобігати її відходу до конкурентів. Важливо пам'ятати, що практично у всіх сферах бізнесу постійна аудиторія — це більш перспективне джерело доходу, ніж нові користувачі. У гемблінгу ця тенденція також спостерігається і є дуже вираженою.
Партнерські програми
Партнерські програми — це ще один ефективний інструмент для тих, хто шукає способи, як розкрутити інтернет-казино і водночас утримувати існуючу аудиторію. Основні стратегії:
- співпраця з блогерами та лідерами думок для просування через довірені джерела;
- конкурентні комісійні ставки для учасників партнерської програми;
- надання якісних маркетингових матеріалів та інструментів для партнерів;
- регулярна оптимізація партнерської програми з урахуванням даних аналітики.
Партнерські програми націлені насамперед на існуючу та активну аудиторію. Але вони можуть стати додатковим стимулом для нових потенційних клієнтів користуватися послугами саме вашого казино. Відповідно, з'являється можливість працювати одразу з кількома категоріями ЦА.
Нестандартні способи просування онлайн-казино індустрії
Ділимося неочевидними способами розкручування, які не раз показували ефективність у просуванні онлайн-казино:
- співпрацюйте з тематичними виставками та онлайн-конференціями. Домовитеся про розміщення активного посилання на сайт у видному місці;
- використовуйте бізнес-інструменти соцмереж, щоб відстежувати дії конкурентів. Це дозволить виявити найефективніші інструменти, які можна використовувати у власній бізнес-стратегії;
- адаптуйте веб-сайт під мобільний формат. Стає все більше користувачів, які серфлять в інтернеті через смартфони;
- витягайте вигоду з сезонного маркетингу – посилено просуйте сайт під час карантинів та відпусток, коли цільова аудиторія має у своєму розпорядженні вільний час.
Поринаючи у світ онлайн-казино, клієнт хоче бути впевнений, що все відбувається легально. Завантажте ліцензію та інші офіційні документи на сайт, щоб підвищити лояльність аудиторії.
Висновок
Розкручування казино – це тривалий та багатоетапний процес, який потребує знання законодавчих норм. Найкращий спосіб гарантовано окупити інвестиції в рекламу – це звернутися до фахівців. Digital-агентство Elit-Web має досвід роботи з проектами у ніші ігрової індустрії. Щоб дізнатися, скільки коштує просування гемблінг-сайтів, натисніть тут .
Використовуємо ефективні методи та стратегії для успішного просування вашого онлайн-казино

FAQ
Як розкрутити інтернет-казино?
Один із найефективніших способів – це SEO розкрутка казино. Довіряти її краще професіоналу, тому що тільки людина з досвідом і певними знаннями зможе запустити дійсно потужне просування. Ще один спосіб розповісти про свій бізнес – розкрутка в соціальних мережах. Для цього вам також буде потрібен фахівець, який буде вести ваш акаунт і запускати таргетовану рекламу. Також можна використовувати контекстну рекламу, email-маркетинг, партнерські програми та інше. Що більше інструментів ви використовуєте, то швидше вам вдасться залучити зацікавлених користувачів і перетворити їх на клієнтів.
Чи можна рекламувати казино в Інтернеті?
Просування онлайн-казино дозволене не скрізь. Воно вимагає роботи юридично підкованих фахівців, тому що в багатьох країнах до такого роду реклами пред'являються суворі вимоги, а в деяких вона й зовсім заборонена. Тому, щоб уникнути адміністративної або навіть кримінальної відповідальності, перед розкруткою необхідно вивчити всі нюанси.
Де рекламувати казино?
Найчастіше просування інтернет-казино здійснюється в пошуковій видачі. Не менш ефективне розкручування в соціальних мережах, а також на партнерських майданчиках і за допомогою e-mail-розсилки. Також можлива реклама офлайн – на листівках і буклетах, білбордах, будівлях, автомобілях тощо.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!