0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Чому саме зараз варто приділити увагу контент-маркетингу, навіть якщо ваш бізнес на паузі

Поділіться
Зміст

    Криза, яку переживає Україна з самого початку 2022 року, не могла не позначитися на онлайн-бізнесі. Змінилося багато, зокрема і тактика просування. Сьогодні акцент робиться на контент-маркетингу, причому раніше цей напрямок не входив до числа пріоритетних для багатьох компаній. Чому ж сьогодні підхід змінився і чи є сенс взагалі займатися просуванням – розповімо у цій статті.

    Чому саме зараз варто приділити увагу контент-маркетингу

    Суть контент-маркетингу

    Content Marketing є технологією, спрямованою на створення та розповсюдження контенту, актуального для відвідувачів ресурсу. Основною метою є залучення ЦА та стимулювання до замовлення. Простими словами, ця технологія за своєю суттю є інформацією, яку клієнти отримують у потрібний час.

    Проте є нюанс. Незважаючи на простоту визначення, дана інформація є потужним маркетинговим інструментом і працює ефективніше, ніж пряма реклама. Але таке можливо лише за умови, що створено та впроваджено грамотну стратегію.

    5 основних завдань контент-маркетингу

    Ми згадали, що дана технологія є потужним інструментом просування. Виражається це у завданнях, які можна вирішити за допомогою контент-маркетингу:

    1. Поліпшення впізнаваності компанії чи бренду.
    2. Залучення відвідувачів, причому не лише на поточному етапі розкручування, а й у перспективі.
    3. Генерація лідів.
    4. Підвищення конверсії.
    5. Утримання покупців та мотивація до повторних замовлень.

    Ми перерахували основні завдання контент-маркетингу, але вони можуть доповнюватися й іншими, такими як апсел, підвищення лояльності, організація перехресних продажів, збільшення ЦА, поліпшення ефективності інших інструментів маркетингу тощо.

    Зі всього вищенаписаного стає зрозуміло, як працює контент-маркетинг і в чому його користь. Але не всі власники компаній чи інтернет-магазинів розуміють, навіщо витрачатися на просування зараз, коли бізнес чи на паузі, чи працює не на повну потужність. Обговоримо цей аспект нижче.

    Навіщо потрібний контент-маркетинг, якщо бізнес на паузі

    Війна, як і будь-яка криза, – це переломний момент для підприємництва. У когось не вдається залишитися на плаву, і бізнес закривається, завдаючи втрат. Інші, навпаки, використовують цей час для старту та розвитку. Чому в них виходить? Все просто – вони вміють дивитися у перспективу, тобто розуміють, що криза рано чи пізно закінчиться, і вже зараз починають працювати над задоволенням потреб ЦА.

    Так і з контент-маркетингом для бізнесу зараз. Реалізація цього інструменту – це довгострокова стратегія. Через це, до речі, він і не популярний у мирний час, коли пріоритет при просуванні віддавали більш швидким методам. Наразі «зливати» бюджет на рекламу немає сенсу. Тому на передній план виходять довгострокові інструменти як контент-маркетинг.

    Оскільки активний розвиток бізнесу не є пріоритетом, перед власниками стоїть важливе завдання – не дати йому померти. При цьому потрібно не просто формально підтримувати існування магазину чи компанії, а й працювати на перспективу – над подальшим розвитком, який буде необхідний після війни.

    Так, уже зараз, у кризу, можна отримати пріоритет перед тими, хто взагалі поставив бізнес на паузу чи збирається розвивати його згодом, у мирний час. Коли настане цей період, їм доведеться починати просуватися з нуля або з низів рейтингу, куди сайти поваляться без постійної підтримки. У тих же, хто впровадить контент-стратегію, сайт не просто краще ранжуватиметься в умовах зниженої конкуренції, а й почне приносити дохід. У чому фокус? Саме у довгостроковій перспективі контент-маркетингу як інструменту просування. Але треба вміти правильно використовувати його.

    Нюанси формування стратегії контент-маркетингу

    Щоб цей інструмент забезпечив очікуваний результат у такий непростий час, важливим є правильний підхід. Зараз актуальним є не лише контент на військову тему, про кризу чи благодійність. Потрібно мислити ширше та подумати, з якими проблемами зіткнеться клієнт через пару місяців, півроку чи рік? Які рішення йому потрібно підібрати, щоб після кризового періоду бізнес ожив і став приносити дохід? Відповіді на ці питання давати слід у вигляді експертного контенту, до того ж формат його може бути будь-який – інфографіка, статті, відео.

    Насамкінець зазначимо, що, незалежно від ніші, для успішного розвитку бізнесу в посткризовий період потрібна основа – лояльна аудиторія, впізнаваність на ринку, позиції в рейтингу видачі. Усе це забезпечує контент-маркетинг. Стратегію щодо його впровадження ми в Elit-Web розробляємо індивідуально для кожного клієнта, зважаючи на такі параметри, як напрям та стан бізнесу, актуальність тематики та щільність конкуренції. Нашою метою є формування міцного ком'юніті серед відвідувачів сайту, які в майбутньому перетворяться на висококонверсійну аудиторію і будуть приносити дохід.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом