0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Безкоштовні способи просування в інтернеті

Поділіться
Зміст

    У нинішніх умовах скорочення бюджетів багато власників бізнесу в інтернеті все частіше замислюються про те, як безкоштовно розкрутити сайт. Звичайно, через високу конкуренцію вийти на високі показники ранжирування без допомоги спеціалістів та платного просування дуже важко. Але знання деяких лайфхаків допоможе вам підвищити відвідуваність свого сайту та покращити конверсію. Про це і йтиметься далі в нашій статті.

    Як просунути сайт у пошукових системах безкоштовно

    Як просунути сайт у пошукових системах безкоштовно?

    Однією з найважливіших умов успіху є розуміння того, що саме SEO може стати основою для розвитку бізнес-проєкту. Якщо ви хоч трохи орієнтуєтесь у тому, як працюють пошукові алгоритми, зможете за допомогою нашого чек-листа зробити перші кроки в просуванні в інтернеті. Отже, у дорогу!

    Технічна підготовка сайту

    На старті проєкту, а втім, і на наступних його етапах, багато залежить від того, як налаштована робота самого сайту. Зокрема, для просування сайту безкоштовно важливо перевірити:

    • чи якісно складене семантичне ядро. Важливо зібрати ключові запити та розподілити їх на посадкові сторінки;
    • чи прописані метатеги H1, Title та Description на кожній сторінці. Це допоможе пошуковим роботам краще ідентифікувати розміщену інформацію;
    • як індексується сайт. Для цього має відбуватися автоматичне оновлення карти сайту;
    • чи налаштовані зрозумілі людині URL-адреси, що дає інформацію про зміст сторінки.

    Також важливо перевірити, чи доданий сайт до пошукової системи. Без цього кроку він ніколи не буде показаний у пошуку.

    Професійне SEO просування виконують фахівці нашого агентства.

    Створення правильної структури сайту

    Сучасний користувач дуже вимогливий. Якщо йому доведеться витратити якийсь час на пошук інформації на сайті, він, швидше за все, надасть перевагу іншому ресурсу, де все просто та зрозуміло. Саме тому якісна логічна та інтуїтивно зрозуміла структура сайту — це надзвичайно важлива складова його оптимізації. До того ж такі проєкти швидше індексуються й займають високі позиції в пошуку.

    Створення правильної структури сайту

    Для правильно оптимізованої для SEO структури характерно:

    • наявність двох рівнів для невеликого сайту та трьох-чотирьох для більших проєктів;
    • доступність практично будь-якої сторінки всього за 3 кліки;
    • видимість усіх навігаційних елементів у шапці;
    • робоча система пошуку на сайті;
    • наявність внутрішніх посилань.

    Також важливо простежити за якістю мікророзмітки, що дозволить пошуковим алгоритмам «підтягувати» потрібну інформацію в сніпети, що підвищить їхню клікабельність. Знаючи ці нюанси, ви переконаєтеся, що безкоштовне SEO-просування є цілком реальним.

    Перевірка сайту на дублі сторінок та биті посилання

    Для коректної індексації в пошукових системах дуже важливо, щоб на вебресурсі не було проблем із дублюванням контенту та інших грубих технічних недоробок. Також знижують показники ранжирування неробочі посилання (помилка 404).

    З битими посиланнями можна попрацювати за допомогою інструменту SEO Spider, який безкоштовно сканує до 500 URL-адрес.

    Для ідентифікації дубльованого контенту ефективний Siteliner. Він показує, скільки сторінок на сайті мають схожий контент у внутрішніх URL-адресах. Наприклад, якщо у вас є абзац у повідомленні, котрий скопійований до іншого повідомлення, Siteliner покаже вам цю інформацію.

    Виявлення технічних недоліків є важливою частиною SEO-аудиту вашого сайту та подальшого розвитку ресурсу.

    Встановлення лічильника статистики

    Вміння відстежувати статистику вебресурсу — це одна з найважливіших навичок, яку повинен мати керівник проєкту e-commerce. Отримані дані допоможуть зрозуміти, у яких напрямах у вас усе працює добре (отже, є приплив нових клієнтів), а що ще вимагає поліпшення.

    Один із найсучасніших сервісів, призначених для вивчення трафіку, поведінкових факторів та багато іншого, — Google Analytics. Ця платформа використовується більше ніж у 80% з 10 000 найкращих сайтів в інтернеті. Вона дозволяє оцінити конверсійні дії, які відвідувачі роблять на сайті, допомагає краще дізнатися про своїх потенційних клієнтів.

    Ще кілька відмінних сервісів і плагінів — Statcounter, WPS Visitor Counter Plugin, Visitor Counter Plugin, Live Visitor Counter та інші.

    Збільшення швидкості завантаження сайту

    Ще один спосіб безкоштовного розкручування сайту в пошуку — збільшення швидкості його завантаження. Для найпопулярнішого пошуковика Google це один із важливих сигналів, які використовуються його алгоритмами для ранжування.

    Швидкість сайту варіюється від сторінки до сторінки, залежить від атрибутів кожної вкладки, можливостей браузера, пристрою та швидкості інтернету. Вебресурси, які завантажуються швидко, мають найкращі показники маркетингу та SEO. Протестувати свій сайт можна за допомогою комплексного інструменту Google PageSpeed ​​Insights.

    Для збільшення швидкості завантаження скористайтеся нашими підказками:

    • оптимізуйте зображення та відео, оскільки вони збільшують час завантаження вебсторінки та займають значну частину її загального розміру;
    • увімкніть режим стиснення, аби зменшити розмір великих файлів CSS, HTML та JavaScript;
    • використовуйте кешування браузера, щоб у тому випадку, коли відвідувач повертається на сайт, браузеру не доводилося перезавантажувати всю сторінку;
    • зменшіть кількість переадресацій, тому що користувачеві доведеться додатково чекати завершення циклу HTTP-запит-відповідь.

    Усе це не тільки вплине на роботу алгоритмів, а й покращить поведінкові фактори, адже, як відомо, користувачі не люблять чекати, поки сторінка завантажиться повністю.

    Адаптація сайту під мобільні пристрої

    Рішення про використання адаптивного дизайну (наприклад, такі методи, як сітки на основі плавних пропорцій та зображення, котрі адаптуються до змін роздільної здатності екрана, орієнтації, макета сторінки або ширини пристрою) на сьогодні виявилися ключем до успіху для тисяч компаній. Ідеальний мобільний вебсайт — це те, за що варто боротися.

    Адаптація сайту під мобільні пристрої

    Це зумовлене тим, що 67% користувачів визнали: коли вони відвідують вебресурс, оптимізований для мобільних пристроїв, то з більшою ймовірністю здійснять там покупку. З іншого боку, 61% потенційних клієнтів сказали, що якщо вони не зможуть швидко знайти те, що шукають на конкретному сайті, то перейдуть на інший.

    Отже, адаптація ресурсу під мобільні пристрої — це відмінний спосіб безкоштовної розкрутки сайту, яким варто обов’язково зайнятися.

    Додатковим методом інформування потенційних клієнтів про свої послуги є РРС-реклама, яку допоможуть налаштувати фахівці Elit-Web.

    Реєстрація сайту в каталогах та на сервісах

    Ніколи не пізно зареєструвати свій вебресурс у тематичних каталогах, довідниках організацій та популярному сервісі Google Мій Бізнес. До того ж цей спосіб безкоштовного просування сайту актуальний і сьогодні.

    Подібні ресурси самі по собі мають найвищий рейтинг у пошуку, і ваша пропозиція може опинитися на верхніх позиціях у видачі. Також у такі каталоги заходить багато користувачів, що приверне до вас нових клієнтів.        

    Додавання сайту на карти

    Безкоштовне розкручування сайту на Google Картах є ще одним надійним способом розповісти про свою компанію регіональним користувачам. Багато людей у ​​пошуках найближчої автозаправки, ресторану, клініки, косметологічного салону або будь-якого іншого бізнесу звертаються до Google Карт. Розміщення там інформації про себе та посилання на сайт стануть додатковими джерелами трафіку.

    Спочатку потрібно внести свій бізнес до списку Google Maps. Це роблять при налаштуванні картки компанії Google My Business. Важливо стежити за якістю інформації, яка демонструється користувачам, регулярно редагувати та оновлювати її. Завжди актуальними мають бути:

    • контактні дані;
    • години роботи;
    • категорія бізнесу;
    • фото;
    • відгуки.

    Після того як обліковий запис Google My Business буде запущений, вас зможуть знаходити в пошуку за назвою компанії.

    Гостьові пости

    Сьогодні це одна з найкращих стратегій онлайн-маркетингу. Такий спосіб безкоштовного розкручування сайту забезпечує збільшення цільового трафіку й підвищує ваш авторитет в інтернеті. Говорячи простими словами, гостьовий пост — це стаття, написана вами чи вашим партнером та опублікована на іншому сайті на комерційних умовах або на умовах обміну публікаціями.

    Гостьові пости

    Це дає бізнесу доступ до нової аудиторії та дозволяє допомогти потенційним клієнтам побачити вашу пропозицію. Завдяки цій стратегії бізнес приваблює більше людей, створює свій бренд, а також отримує низку інших переваг:

    • компанія позиціонує себе як експерта у своїй галузі;
    • зростає кількість переходів на сайт, що позитивно впливає на масу посилань;
    • збільшується впізнаваність у соцмережах;
    • зав’язуються нові корисні знайомства.

    Це стає причиною включення даного елемента в маркетинговий план компанії.

    Крауд-маркетинг

    Це спосіб безкоштовної розкрутки сайту, який містить у собі зв’язок із потенційними клієнтами в каналах, котрі регулярно відвідує величезна кількість користувачів. Такими майданчиками можуть бути відгуки, форуми, тематичні платформи, соціальні мережі. Йдеться про розміщення оглядів, рекомендацій та коментарів користувачів зі зворотним посиланням на сайт. Крауд-маркетинг — один із таких аспектів цифрової оптимізації, який потребує послідовності.

    Робота з відгуками

    Відгуки клієнтів про бізнес відіграють важливу роль у створенні бренду. Переважна більшість клієнтів використовує їх як критерій якості та надійності. Налаштувати отримання відгуків можна через Google Мій Бізнес, в акаунтах у соцмережах. Спростіть доступ своїх клієнтів до написання подібних повідомлень та мотивуйте їх до цього.

    Якщо ви використовуєте спеціальну форму для відгуків, переконайтеся, що вона проста та зручна. Можна також розмістити відповідну вкладку на вашому сайті.

    Не забувайте оперативно реагувати на відгуки. Подякуйте клієнтові за те, що він знайшов час написати повідомлення, та переконайтеся, що ви усунули всі проблеми, які в нього могли виникнути. Це також допоможе завоювати довіру нових користувачів. Відповіді особливо важливі для негативних відгуків.

    Реєстрація на дошках оголошень

    Тематичні дошки оголошень продовжують функціонувати в інтернеті, тому варто використовувати цей спосіб безкоштовного просування сайту. Розміщуйте на них інформацію про свої пропозиції та отримуйте додатковий трафік.

    В Україні працюють такі майданчики:

    • Besplatka.ua;
    • Obyava.ua;
    • Ogolosha.ua;
    • Ria.com;
    • Kloomba.com.

    На цих та інших подібних ресурсах можуть попросити невелику суму за реєстрацію компанії, але можна знайти безкоштовні варіанти.

    Додавання товарів у каталоги та маркетплейси

    Зараз продовжує зростати популярність маркетплейсів та розширених каталогів. Вибір одного або кількох таких торговельних майданчиків допоможе безкоштовно розкрутити сайт і без особливих зусиль подвоїти чи потроїти ваш прибуток від продажу.

    При цьому потрібно враховувати, що в кожного маркетплейсу є своя аудиторія та власна структура оплати, але переваг значно більше, наприклад, з’являються можливості для:

    • стратегічного партнерства;
    • розширення бази постійних клієнтів компанії серед користувачів маркетплейсів;
    • старту свого бізнесу;
    • довгострокового зростання.

    В Україні це можуть бути Rozetka, «Епіцентр», «Аптека 911», Kasta та інші.

     

    Робота з агрегатами новин

    У наш інформаційний вік неможливо обійтися без сайтів-агрегаторів новин. Інформації не тільки багато, але вона ще й розкидана в інтернеті. Щоб заощадити час користувачів, творці таких платформ збирають усі новини, оновлення, ідеї, поради, посібники, статті в одному місці.

    Подібні сайти не мають нічого спільного з плагіатом, вони вигідні для бізнесу. По-перше, з’являється можливість отримати достатньо інформації про конкурентів, щоб розробити стратегію, яка допоможе зробити сервіс популярним та фінансово вигідним. По-друге, розміщення на агрегатах новин дає доступ до широкої аудиторії, розширює клієнтську базу, що безпосередньо веде до підвищення конверсії. Отже, безкоштовна розкрутка сайту в такий спосіб дуже актуальна.

    Один із найбільших агрегаторів на сьогодні — це Google News. Щоб додати свій сайт на цю платформу, знадобиться обліковий запис Google, а далі потрібно попрацювати в розділі News-Tools.

    Просування сайту в соцмережах

    Маркетинг у соціальних мережах уже давно використовується досвідченими маркетологами для просування своїх інтересів. Багато платформ дають можливість користувачам вносити точні географічні, демографічні та особисті дані, водночас рекламодавці орієнтуються на цю інформацію.

    Просування сайту в соцмережах

    Ведення облікового запису в Facebook і Instagram може бути безкоштовним до моменту запуску таргетованої реклами. Але водночас цей спосіб взаємодії з клієнтами допомагає сегментувати свою аудиторію, налагодити з нею прямий персоналізований контакт, отримати живі відгуки. Налагодити роботу з вашою цільовою аудиторією та запустити SMM-просування допоможуть наші співробітники.

    Просування за допомогою контент-маркетингу

    Сьогодні контент-маркетинг витісняє інші традиційні маркетингові тактики, пропонуючи новий та цікавий спосіб зв’язку з потенційними клієнтами, не застовуючи при цьому надмірної самореклами. Його основна мета — залучати, зацікавлювати та утримувати аудиторію, надаючи послідовний, цінний та актуальний контент, призначений для усунення больових точок, розваги та навчання. Це збільшить органічний трафік, покращить впізнаваність бренду, підвищить конверсію.

    Щоб переконатися, що безкоштовні способи просування сайту є цілком реальними, скористатися всіма перевагами контент-маркетингу, зробіть наступне:

    • дізнайтеся про запити споживачів;
    • зверніть увагу на відеоконтент;
    • запустіть блог із корисною інформацією;
    • розміщуйте ключові запити у своїх текстах.

    Звичайно, не забудьте про інфографіку, зображення, подкасти.

    Створювати вірусний контент

    Вірусні кампанії — це «вогняні кулі емоцій». Якщо ви використовуєте їх для свого брендингу, це зробить диво. При цьому вам не доведеться вкладати мільйони у свою розкрутку.

    Створювати вірусний контент

    Натомість потрібно зробити привабливе відео або інший контент та розмістити його в соціальних мережах. Якщо це сподобається вашій аудиторії та викличе гарні емоції, результат може бути феноменальним: вашим контентом будуть ділитися в групах, а ви отримаєте мільйони переглядів, лайків та коментарів.

    Складність полягає в тому, щоб знайти ідею для вірусного контенту. Це може бути зворушлива історія, оригінальний погляд на звичні речі, емоційний відгук на поточні події.

    Один із секретів вірусного контенту полягає в тому, що він не повинен прямо рекламувати ваші послуги, оскільки це може призвести до того, що аудиторія швидко втратить цікавість до нього й перестане ділитися.

    E-mail розсилки та розсилки в месенджерах

    Цей спосіб безкоштовного просування сайту продовжує бути актуальним. Надсилайте своїм потенційним клієнтам інформацію про нові продукти, привертайте увагу до акцій, просувайте статті в блозі, пропонуйте коди знижок для постійних покупців, щоб мотивувати їх повернутися до вашого онлайн-магазину.

    Щоб дизайн електронних розсилок відрізнявся від інших, використовуйте сучасний шаблон для банера, який розміщуйте завжди зверху.

    Робота над покращенням поведінкових факторів

    Від того, наскільки затримуються користувачі на сторінках вашого вебресурсу, залежить рівень ранжування. Щоб покращити ці показники, простежте, щоб не було сторінок із помилкою 404, працюйте над зменшенням показника відмов, регулярно виправляйте технічні помилки. Звичайно, варто попрацювати над комерційними факторами: вставити кнопку швидкого замовлення, спростити навігацію, налаштувати внутрішню перелінковку. Це все у ваших силах.

    Висновки

    Як ви самі могли переконатися, існує безліч способів, як безкоштовно розкрутити сайт. Але все-таки, щоб обійти конкурентів та зайняти верхні позиції в пошуку, ми пропонуємо звернутися за допомогою до професіоналів. Фахівці Elit-Web готові виконати аудит вашого вебресурсу та запропонувати індивідуальну стратегію його розвитку. Ми з вами визначимо зони відповідальності та зможемо розумно поєднувати платні та безкоштовні способи розкручування вашого проєкту.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом