0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс просування інтернет-магазину БАДів

10 травня 2018
2931
0
Поділіться
Зміст

    На початку літа до нас звернувся за допомогою інтернет-магазин із проблемою практично повної відсутності пошукового трафіку (на той момент відвідуваність із пошукових систем становила 15-20 осіб на добу).

    інтернет-магазину бадів - відвідуваність із пошукових систем становила 15-20 осіб на добу

    Відповідно про продажі з таким трафіком не могло бути й мови.

    До того ж, перед заходом на просування, сайт мав явні проблеми з безпекою. У цей період він був зламаний і заражений шкідливим кодом, який самостійно генерував тисячі сторінок із стороннім контентом рекламного характеру та перенаправляв користувачів на сторонні сайти з рекламою.

    Початкові дані

    • Вік домену: WebArch: Лип 2013 (тобто домен з історією).
    • Вік поточного сайту: від Грудня 2016 року.
    • Асортимент товарів: 320 товарів.
    • Кількість інших сторінок (категорії/підкатегорії сайту): 100шт.
    • Кількість сторінок в індексі ПС: 125 тис. сторінок (з вірусними, дорвейними).
    • Система керування сайтом: CMS OpenCart 2.0.

    Такі проблеми були у сайту в момент зараження вірусом у травні 2017 року (125 тис. сторінок):

    інтернет-магазину бадів - вихідні дані

    План та Стратегія

    Найпершим завданням у нас було почистити сайт від шкідливого коду та усунути можливі варіанти подальших заражень вірусами.

    Ну а загалом, початкова стратегія виглядала так:

    1. Вилікувати сайт від вірусів та шкідливого коду;
    2. Сформувати структуру сайту;
    3. Зібрати СЯ;
    4. Зробити Внутрішню Оптимізацію;
    5. Зробити ТЗ програмістам;
    6. Зробити ТЗ Автору на тексти;
    7. Скласти та внести метатеги з СЯ;
    8. Розмістити тексти на веб-сайті;
    9. Створення та впровадження безпечної стратегії нарощування маси сайту.

    Як уже згадувалося вище, на той момент сайт був заражений вірусом, і при перевірці індексації сайту в Google Google ми постійно знаходили у видачі частину сторінок з китайськими символами:

    сайт був заражений вірусом

    під час перевірки індексації сайту в пс google - сайт заражений вірусом

    З цієї проблеми було складено технічне завдання програмістам усунення цієї проблеми.

    Внаслідок перевірки на сайті дійсно було знайдено один шкідливий скрипт, який генерував тисячі сторінок подібного виду. Після його повного видалення проблему було вирішено.

    Але нам ще залишалося якнайшвидше видалити всі зайві елементи з індексу, і залишити лише основні сторінки категорій/підкатегорій та товарів нашого сайту. Для видалення ми використовували інструмент " Індекс Google - Видалити URL-адреси" в " Google Search Console"

    індекс google - видалити URL-адресу в google search console

    Побудова взаємодії з клієнтом

    На етапі формування структури сайту, товарних категорій та підкатегорій велася досить тісна робота із клієнтом. Регулярно проводилися консультації SEO-фахівців щодо застосування та призначення тих чи інших товарів. Це дозволило нам створити максимально повну та правильну структуру основних розділів, категорій та підкатегорій сайту.

    Розробка структури та збирання СЯ

    Завдяки глибшому вивченню тематики, на сайті було впроваджено декілька розділів, за допомогою яких ми могли охопити максимально повний пул запитів у цій ніші:

    • за типом БАДу (Амінокислоти, Мінерали, Вітаміни, Олії і т.д.);
    • за симптомами (Цукровий діабет, Порушення сну тощо);
    • за призначенням (Для чоловіків, Для жінок, Для спортсменів тощо).

    Це дозволило нам розкласти товарний асортимент на максимальну кількість напрямків, за якими ми змогли зібрати семантичне ядро ключових запитів (близько 3 тис запитів для 295 посадкових сторінок), 70% з яких склали саме товари та їх ключові запити.

    Виконані роботи

    Якщо узагальнити, то з основних робіт, які безпосередньо вплинули на досягнутий результат, можна виділити такі:

    1. Усунення наслідків та вразливостей з безпеки.
    2. Охоплення максимально повного СЯ зібраних ключових запитів та подальша робота з ними (вживання цих слів у потрібній кількості та з потрібною щільністю/релевантністю на посадкових сторінках: мета тегах, заголовках, текстових описах). виконані роботисемантичне ядро
    3. Виконання робіт з технічної оптимізації сайту , усунення дублів за мета тегами, формування шаблону автогенерації мета тегів, що дозволило нам відразу на всіх тих сотнях товарів впровадити читабельні оптимізовані мета теги, та й виконання низки інших операцій, спрямованих на безперебійну індексацію сайту в ПС.
    4. Далі для всіх категорій і для всіх товарів, на підставі зібраних ключів, вже вручну було складено та внесено оптимізовані мета теги.
    5. На підставі тих самих запитів було складено техзавдання авторам, де після написання тексти ретельно перевірялися на відповідність ТЗ і далі по ланцюжку вичитувалися коректором і редактором. Такий підхід дозволив нам на виході отримати справді якісні тексти для людей.
    6. Завершальним етапом (яка до речі в роботі у нас і зараз) було впровадження безпечної і продуманої стратегії формування природної маси сайту, де посилальне з'являлося рівномірно, без різких стрибків і загасаючих падінь. впровадження безпечної стратегії формування природної маси сайту

    Кожен пункт із цього списку дуже важливий. Ці завдання можна виконати з різним рівнем якості, що безпосередньо впливатиме на результат.

    У нашому випадку робота була зроблена на відмінно, і не довелося довго чекати на результат.

    На сьогоднішній день інтернет-магазин відвідує близько 7000-9000 чоловік на місяць. Це 250-300 осіб на день, з яких 170-200 осіб переходять із пошукових систем. Це дає інтернет-магазин щодня по 3-5 замовлень через кошик сайту і приблизно стільки ж замовлень через телефон.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    У вас проект у цій ніші і ви хочете таких самих результатів?