0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Реклама магазину одягу: як залучати клієнтів та підвищити продажі

Поділіться
Зміст

    Пандемія докорінно змінила онлайн-продаж. Щоб вижити, безліч офлайн-магазинів перебазувалося в інтернет, посиливши конкуренцію та напруженість у ніші. На плаву залишилися компанії, які зробили ставку на технологічність, і якщо раніше зручні фільтри товарів, спокусливі акції та якісна реклама для магазину одягу були скоріше з бажаного розряду, то тепер це обов'язкова умова, щоб бути на одній планці з конкурентами.

    Реклама одягу

    Що ще врахувати у правильному просуванні? У цій статті ми розповідаємо про те, які методи працюють у розкручуванні магазинів одягу, а на які не варто витрачати час. Ви дізнаєтесь, як правильно оформити рекламний текст і чому Prom.ua гарний для продавців-початківців, але не підходить надалі. Бонус – реальний приклад розкручування вузькоспеціалізованого магазину одягу із практики Elit-Web.

    Як залучати клієнта до магазину одягу?

    Вам знадобиться три складові:

    • якісний сайт, бізнес-аккаунт у соціальній мережі або сторінка на маркетплейсі – місце, де відвідувач може знайти потрібний товар та інформацію за кілька кліків;
    • чітка маркетинг-стратегія із зазначенням усіх каналів просування, які використовуватимуться;
    • опрацювання цільової аудиторії.

    Про останній пункт. Якщо у вас не LeBoutique і не LaModa, цільову аудиторію потрібно максимально звузити. Ніша одягу лідирує за кількістю конкурентів у e-commerce, причому змагатися доводиться не лише з українськими сайтами, а й із зарубіжними (GAP, H&M, Zara, Aliexpress тощо). Щоб виграти, необхідно чітко позиціонувати бізнес і максимально точно описати аудиторію, яку продаватимемо. Наприклад, рекламувати магазин одягу можна для таких категорій:

    • жінки-кар'єристки 25–40 років, з доходом вищим за середній, живуть у мегаполісах, вважають одяг засобом досягнення цілей, готові переплатити за якість та бренд;
    • домогосподарки 30–45 років, сімейні, рівень доходу середній або нижчий за середній, воліють вигідно один раз закупитися одягом на одному сайті для всієї родини, щоб не переплачувати за доставку, постійно стежать за акціями та знижками;
    • чоловіки 25–35 років, самотні, дохід середній, купують одяг лише тоді, коли це дійсно необхідно, хочуть знати, за що вони віддають гроші, потребують великої кількості даних про товар.

    Як залучати клієнта до магазину одягу

    Це витяги з маркетинг-стратегії, повні описи клієнтів займають не одну сторінку. Знайти свою аудиторію – перший та найважливіший крок перед тим, як рекламувати магазин жіночого одягу. Пропрацюйте потреби потенційних клієнтів та надайте їм готове рішення у вигляді товарів.

    Офлайн-реклама магазину одягу

    У світі, яким керує інтернет-простір, реклама інтенсивно йде в онлайн. Проте люди, за статистикою, частіше кликають на оголошення, якщо вони вже десь бачили цей бренд. Тому офлайн-реклама стає чудовим доповненням до комплексної маркетинг-стратегії.

    Вивіски

    Маркетологи стверджують: щоб запам'ятати бренд людині потрібно побачити рекламу не менше 20 разів. І в цьому плані безперечне лідерство одержують вивіски, розташовані в безпосередній близькості до ЦА.

    Це особливо актуально для нових магазинів, локального бізнесу з офлайн-представництвом або шоурумом у певному місті.

    Візитки

    Їх можна вкладати у поштові посилки та вручати клієнтам у офлайн-магазинах. Краще не економити на дизайні - все-таки основним ЦА одягу є жінки, а їм важлива естетична складова. Візитка має бути добротною, заламінованою, мати привабливий вигляд.

    Візитки

    Вказуйте мінімум інформації. Візитка – не той випадок, коли потрібно багато тексту. Достатньо контактів, згадки бренду, посилань на соцмережі та сайт, логотип. Вітається УТП – унікальна торгова пропозиція. У тренді розміщувати на візитках QR-коди з посиланням на сайт або сторінку в соціальних мережах.

    дисконтні картки

    Знижкові картки підходять для бізнесу з офлайн-магазином. Продумайте програму лояльності, згідно з якою покупець отримає фіксований відсоток знижки при накопиченні покупок на певну суму: наприклад, 5% від 1000 грн. та 7% від 3000 грн. Наступного разу, коли клієнту знадобиться річ, він згадає саме про ваш магазин.

    дисконтні картки

    Реклама у ліфтах

    Ефективний інструмент локального бізнесу за умови, що у оголошенні зазначено вигода для покупця. Не просто «відкрився магазин «Антошка», а «Приходьте та отримайте подарунок за першу покупку».

    Сарафанне радіо

    Пам'ятаємо ж? Основною аудиторією магазину одягу є жінки. Так, дитячої та чоловічої теж. А жінки полюбляють ділитися враженнями від покупок. Якщо ви залишите приємний смак від співпраці, покупця із задоволенням забезпечить безкоштовну рекламу в колі приятельок.

    Сарафанне радіо

    У сарафанного радіо є й мінус. Про погані враження розповідають набагато охочіше і частіше, і поширюється скандальна інформація зі швидкістю світла. Хочете багато клієнтів – тримайте репутацію чистої. Миттєво реагуйте на негативні відгуки в мережі, пропонуйте незадоволеним покупцям бонуси та подарунки.

    Телевізійна реклама магазину одягу

    Підходить виключно великим та вже розкрученим інтернет-магазинам. Іншим сайтам реклама на TV теж принесе клієнтів, але через колосальні ціни в цій сфері вкладення просто не окупляться.

    Як компроміс можна розглянути варіанти з рядком, що біжить, або коротким роликом на місцевому ТБ. Це підвищить впізнаваність бренду та зіграє на руку іміджу компанії.

    Онлайн-реклама магазину одягу

    Як правило, за основу для онлайн-розкручування магазину одягу беруть два канали: SEO сайту та контекстна реклама. Щоб зайняти сильне місце у висококонкурентній ніші, необхідно працювати комплексно, застосовуючи різні способи просування. В інтернеті високих конверсій домагаються шляхом експерименту: потрібно не просто втілювати в життя marketing-стратегію, а й безперервно аналізувати результати, змінювати тактику в тому випадку, якщо реальність не відповідає очікуванням.

    Ми підготували список ефективних способів реклами магазину одягу.

    Online-карти та міські інфопортали

    Офлайн-магазин важливо позначити присутність в регіоні – так покупцям буде простіше вас знайти. Реєстрація в Google Maps – це безкоштовний спосіб розповісти користувачам про послуги, контакти та графік роботи. Ви отримуєте свою точку на карті та автоматичну підв'язку георозташування до сторінки «Контакти». Відвідувачі зможуть читати та залишати відгуки, а ви вести комунікацію з клієнтами.

    Online-карти та міські інфопортали

    Інтернет-магазин «На діток»

    Докладніше про переваги та нюанси реєстрації читайте у статті " Як додати компанію на Google Maps ".

    Присутність на міських інфопорталах – чудовий спосіб підвищити впізнаваність та довіру покупців. Користувачі часто звертають увагу на такі майданчики, щоб підібрати магазин, що відповідає їх вимогам (розташування, графік роботи, асортимент, цінова політика тощо).

    Реклама одягу в Інтернеті

    Нижче йтиметься про три основні способи, які приносять покупців швидше і дешевше за інші. Саме їх рекомендується підключати для розкручування інтернет-магазину одягу насамперед, щоб миттєво отримати перших клієнтів.

    Контекстна реклама (PPC)

    Це платні оголошення, які пошуковик демонструє у пошуковій видачі, у додатках та на сайтах-партнерах. Реклама показується не всім користувачам поспіль, саме вашої цільової аудиторії. Сервіс контекстної реклами Google Ads дозволяє вказати такі параметри ЦА:

    • слова «ключи», які вводять відвідувачі у пошуковий рядок (наприклад, ви продаєте одяг у бохо-стилі, тому людина, яка вводить у пошук «купити сукню в стилі бохо» – ваш клієнт);
    • геотаргетинг – оголошення побачать мешканці певних регіонів;
    • соціально-демографічні чинники (стаття, вік, сімейний стан, рівень доходу тощо);
    • інтереси користувача – пошукові алгоритми вивчають поведінку потенційного клієнта в Інтернеті та демонструють йому оголошення, які гіпотетично можуть йому сподобатися. Наприклад, якщо жінка пригнічує шкільну форму, швидше за все, їй знадобиться ранець і канцелярське приладдя.

    Переваги контекстної реклами полягають у тому, що можна платити за кліки, а не за покази: гроші списуються з рахунку, тільки якщо користувач перейшов на сайт. PPC приносить перших клієнтів вже через 2-3 дні, проте ефект триває доти, доки ви платите за рекламу. Тому запуск контекстної реклами для інтернет-магазину одягу потрібно поєднувати з повноцінним SEO просуванням сайту.

    Кейс РРС-реклами одягу ALDIDI: нові ліди та заявки

    Google Shopping

    Google Shopping – товарна реклама в Google, порівняно новий для України інструмент просування, який уже встиг стати одним із найефективніших. Це добірка оголошень за пошуковим запитом, що складається з пропозицій різних продавців, зареєстрованих у Google Merchant. Вигідно відрізняється на тлі текстової видачі завдяки візуалізації: представлені товари містять картинки, ціну та короткий опис. Вартість оголошень в Google Shopping значно нижча, ніж у класичній контекстній рекламі.

    Ось як це виглядає у видачі:

    Google Shopping

    Вся інформація за цим методом є у статті " Налаштування Google Shopping ".

    Динамічний ретаргетинг та ремаркетинг

    Момент, коли користувач бачить контекстне оголошення, може бути не найкращим. Можливо, йому подобається ваш товар, але прямо зараз у нього немає грошей/часу/бажання його купувати.

    Ретаргетинг – технологія, яка дозволяє повернути відвідувачів на сайт. За допомогою налаштувань можна показувати рекламними блоками товари, якими вони цікавились.

    Медійна реклама

    Найпоширеніший варіант медійної реклами – канал на YouTube. Це третій за відвідуваністю сайт у світі, що дає можливість залучити солідну порцію клієнтів.

    Люди люблять ділитися креативними та смішними роликами, забезпечуючи творцям популярність. На YouTube-канал підписуються люди, які свідомо зацікавлені у ваших послугах, що дозволяє працювати відразу з «теплою» аудиторією. Варіанти виконання:

    • добірка аутфітів із ваших колекцій;
    • навчальні відео з наочними рекомендаціями щодо поєднання речей;
    • актуальні тренди у світі моди.

    Так виглядає анонс нової колекції «Літо-2021» від VOVK. 47 секунд ніжності у чистому вигляді. Бренд задіяв моделей з різними типажами, щоб підкреслити індивідуальність кожної жінки і показати, що одяг виглядає надзвичайно на будь-якій фігурі.

    Інтернет-магазин одягу RED на «Ютубі» знайомить клієнтів із працівниками, формуючи емоційну прив'язку до бренду.

    Недолік: для створення відеоконтенту потрібна маса ресурсів та знань, без фахівця не обійтися. У Elit-Web є команда, яка займається реалізацією та розкручуванням медійної реклами.

    Реклама у соціальних мережах (SMM)

    Найкращою соцплатформою для продажу одягу є Instagram. Акцент на фотодобірках та максимально зацікавлена аудиторія створюють безліч можливостей для просування. Ось кілька рекомендацій щодо ведення бізнес-акаунту в Instagram:

    • продумайте, чим ваша сторінка відрізнятиметься від конкурентних профілів. Індивідуальність бренду, емоційне залучення аудиторії, особисті історії, підбір образів на різні випадки життя – «Інстаграм» любить ексклюзивні акаунти;
    • мотивуйте клієнтів брати участь у створенні контенту. Наприклад, проводите конкурси на найкраще селфі в одязі бренду;
    • співпрацюйте з блогерами. Їхня багатотисячна аудиторія дозволить вам швидко здобути популярність. Необов'язково це буде реклама за гроші, з блогерами можна домовитися і за бартером: з них ефективна реклама для магазину одягу, з вас – товар;
    • спілкуйтеся з користувачами. Дякуйте за позитивні відгуки та нейтралізуйте негативні (просто видалити негативний коментар – не найкраща ідея. Щоб зберегти репутацію, улагоджуйте конфлікти примирливим спілкуванням та бонусами).

    Приклади ведення облікового запису інтернет-магазину одягу в «Інстаграмі»:

    Товари для жінок

    Реклама у соціальних мережах (SMM)

    Аккаунти дитячого одягу

    Аккаунти дитячого одягу

    Приклади ведення профілю з продажу чоловічого одягу:

    Приклади ведення профілю з продажу чоловічого одягу

    Про те, як вести бізнес у Instagram, можна почитати у статті

    « Інтернет-магазин в «Інстаграмі»: докладна інструкція з оформлення та просування ».

    Масова E-mail та SMS-розсилка

    Швидко сповістити клієнтів про акції та розпродажі можна за допомогою масових Email- та SMS-розсилок. Люди не щодня заходять на сайт інтернет-магазину або в соцмережі, проте регулярно перевіряють пошту та повідомлення. До того ж, спеціальні сервіси, такі як Mailchimp або Unisender, дозволяють персоналізувати меседжі – можна налаштовувати ланцюжки розсилок для різних категорій клієнтів: від холодних до теплих.

    Масова E-mail та SMS-розсилка

    У імейл-розсилках доступний і ремаркетинг. Наприклад, можна нагадувати користувачам про покинуті «Кошики» або переглянуті категорії.

    Нагадування про кинутий кошик

    Докладніше про особливості ремаркетингу читайте у статті

    « Покинутий кошик: як повернути клієнта на сайт ».

    Прайс-агрегатори та маркетплейси

    Торгові агрегатори та маркетплейс – гігантські майданчики, на яких зібрані товари різних інтернет-магазинів. Нагадує продуктовий ринок, де кожен продавець розхвалює свій товар і намагається поставити ціни нижчі, ніж навпаки.

    Саме маркетплейси найчастіше займають перші позиції у пошуковій видачі. Щоб обігнати їх, потрібно багато зусиль, грошей та часу. Інший варіант – піти на компроміс і замість боротися з ворогом, приєднатися до нього.

    Реєстрація на маркетплейсах дає продавцю-початківцю одягу безліч переваг:

    • не потрібно витрачати великі суми в розвитку. Тут уже є команда сеошників, програмістів та дизайнерів, які працюють над просуванням сайту;
    • щоб зареєструватися, потрібно підтвердити «справжність» магазину. Це не займає багато часу, проте автоматично формує довіру покупців до всіх представників маркетплейсу;
    • як правило, у агрегаторів високий трафік, тому за наявності затребуваного товару отримувати вагомий прибуток не складе труднощів.

    Робота на маркетплейсах спокушає простотою, що здається. Але насправді все не так казково: доводиться працювати в умовах жорсткого демпінгу цін і дотримуватися суворих правил агрегатора. Будь-яка зміна вартості, введення акцій та спеціальних умов доводиться узгоджувати з адміністрацією ресурсу. Тут немає можливості повертати користувачів за допомогою ремаркетингу, робити SMS- та E-mail розсилки, в принципі, як і повноцінно спілкуватися з клієнтами. Немає свободи дій, а люди йдуть у бізнес саме для того, щоб бути господарем своєї справи.

    Ми рекомендуємо використовувати прайс-агрегатори продавцям-початківцям, коли потрібен стрімкий старт. Тут можна швидко зібрати першу клієнтську базу та отримати прибуток для інвестицій у розвиток власного інтернет-магазину. А потім настане час рухатися далі.

    Ось так виглядає будь-яка сторінка магазину на Prom.ua.

    Сторінка магазину на Prom.ua

    Сайт інтернет-магазину

    Це один із найдорожчих і одночасно найефективніших способів підвищити продажі. Як і при відкритті звичайного магазину, власник спочатку інвестує солідні суми у будівництво, щоб забезпечити стабільний прибуток на 10 років наперед. За однієї умови: сайт дійсно буде привабливим та корисним для користувача. Що це означає? Ось топ критеріїв, за якими клієнти обирають інтернет-магазини одягу:

    • асортимент . Чим більше трендових речей на будь-який смак, тим вищий шанс, що відвідувач підбере щось для себе;
    • юзабіліті сайту . Це означає, що користувачеві легко орієнтуватися в інтернет-магазині: підібрати потрібну річ за допомогою зручних фільтрів та навігації, знайти інформацію про умови доставки, повернення та оплати;
    • блок знижок та розпродажів . Підвищує лояльність покупців, збільшує охоплення аудиторії з різним ступенем платоспроможності;
    • детальні описи товарів . Тут не можна приміряти річ перед покупкою, тому потрібно дати максимум інформації та вимірів. Можна створювати готові образи та поєднувати одяг із різними деталями гардеробу та аксесуарами, щоб допомогти користувачеві прийняти остаточне рішення;
    • різні варіанти доставки та оплати . Важливо надати клієнтам можливість купувати зручним для них способом, у тому числі і готівкою при отриманні замовлення. Це підвищить довіру до інтернет-магазину.

    Німецький дизайнер Дітер Рамс стверджує: «Гарний дизайн інтернет-магазину одягу – це якнайменше дизайну». Сайт повинен бути мінімалістичним, увагу необхідно зосередити на товарі, фон повинен вигідно підкреслювати його переваги, а не затьмарювати.

    Приклади вдалого дизайну інтернет-магазинів одягу:

    Приклади вдалого дизайну інтернет-магазинів одягу

    На скрині видно, що користувачу немає необхідності відкривати масу вкладок окремо, щоб підібрати відповідний варіант: йому вже видно забарвлення та розміри в наявності.

    Сайт інтернет-магазину

    Яскрава головна сторінка в інтернет-магазині FIGARO

    Стиль інтернет-магазину OXOUNO

    Лаконічність та стиль інтернет-магазину OXOUNO

    SEO-оптимізація

    Отже, у вас привабливий сайт, він має сподобатися відвідувачам, якби не одне "але". Ніхто не заходить. Причина – не у сайті, а в тому, що його не видно у видачі. Зазвичай користувачі запитують (наприклад, «купити одяг Україна») і відкривають посилання на першій сторінці. Якщо вашого сайту там немає, відповідно, на нього не зайдуть.

    Підкорити першу сторінку видачі під силу SEO-фахівцям.

    Зростання трафіку та конверсійності для армійського інтернет-магазину Pancer

    Як писати текст для реклами одягу в інтернет-магазині?

    Контент повинен закрити всі питання, які можуть вплинути на рішення про купівлю. У сфері одягу це може бути:

    • ціна;
    • якість;
    • умови доставки та оплати;
    • відмінність від конкурентних товарів, унікальна торгова пропозиція;
    • вигода від придбання;
    • актуальність.

    Якісні та корисні тексти впливають не лише на рішення покупців, а й на місце сайту у видачі. Пошукові алгоритми цінують сайти з цікавим контентом, просуваючи їх у топ.

    Заголовок в рекламі одягу

    Саме від заголовка залежить, чи читач буде читати далі статтю і чи відкриє взагалі посилання. Він має виділятися на тлі конкурентних пропозицій у пошуковій видачі та стимулювати відвідати сайт. Завдання ускладнюється обмеженою кількістю слів – у Google користувачам видно не всю частину заголовка, а 48–62 знаки з пробілами. Ліміт є і у соціальних мережах, а також на інфосайтах.

    Приклади заголовків рекламних текстів для інтернет-магазину:

    Приклади заголовків рекламних текстів для інтернет-магазину

    Заголовок інтригує – хочеться отримати заповітні 100 грн.

    Як писати текст для реклами одягу в інтернет-магазині

    Необов'язково, щоб заголовок був меншим за 62 символи – головне, щоб вдалося вмістити найціннішу інформацію, наприклад, про безкоштовну доставку.

    Заклик до дії рекламного тексту одягу

    Обов'язкова частина будь-якого контенту, що продає, – заклик до дії. Зазвичай його ставлять наприкінці оголошення, відеоролика чи статті, наприклад:

    Акція 30% на усі сукні до 20:00. Встигни, поки не розкупили!

    Замов 2 блузки та отримай у подарунок ексклюзивну брошку.

    Підберіть свій індивідуальний образ цієї осені із нової колекції [назва магазину].

    Яка реклама інтернет-магазину одягу не працює?

    На ці неробочі способи не варто витрачати час та гроші:

    • радіо, друковані газети та журнали – як канал для просування одягу неефективні;
    • повноцінні TV-ролики та білборди – працюють, але не окупаються;
    • оголошення у громадському транспорті – малоефективні для будь-якої сфери, дають незначний іміджевий ефект, заради якого не варто обклеювати всі маршрутки України за умови, що ви працюєте з доставкою по всій країні;
    • реклама на місцевих інфосайтах та в Google Maps. Тут можна і потрібно реєструватися безкоштовно, але незабаром вам почнуть пропонувати «козирні» місця на платній основі. У сфері одягу такі оголошення є малоефективними.

    Більше інформації про способи просування можна знайти тут:

    « Просування інтернет-магазину: методи розкручування з нуля ».

    Наш досвід у налаштуванні реклами магазину одягу

    Клієнт звернувся до нас із новим сайтом, послуга – реклама магазину жіночого одягу. Мета – отримати перших лідів та підвищити впізнаваність бренду. Найшвидшим способом набрати базу клієнтів цієї ніші є контекстна реклама.

    Наш досвід у налаштуванні реклами магазину одягу

    Ми діяли за планом:

    • перезбирали семантичне ядро;
    • розробили нову структуру рекламних кампаній;
    • написали кілька варіантів рекламного тексту для пошукових оголошень та вибрали найклікабельніший – методом A/B тестування;
    • налаштували покази реклами у Google Shopping.

    Стратегія спрацювала, контекстна реклама принесла добрі в рамках ніші результати: вартість 1 кліка склала 2,98 грн., CPO – 480 грн., конверсія сайту – 0,36%. Для старту у сфері продажу одягу це оптимальні цифри. Зараз ми працюємо над стратегією зменшення ціни кліку та оптимізації бюджету на рекламу. За рахунок використання нових marketing-інструментів та регулярного тестування вартість залучення клієнта поступово знижується. Впевнені: ми виграємо у ніші одягу і цього разу.

    Скільки коштує реклама інтернет магазину одягу?

    Ніша одягу є однією з найскладніших у плані контекстної реклами. Через колосальну конкуренцію залучення одного клієнта коштує в середньому 300–500 грн. Тому головним завданням інтернет-магазинів одягу стає збільшення середнього чека. А це можна досягти за допомогою грамотної бізнес-стратегії.

    Фахівці digital-агентства Elit-Web розроблять та втілять у життя комплексну marketing-стратегію, яка дозволить ефективно витрачати бюджет та швидко окупити інвестиції.

    Висновок

    Ніша одягу посідає друге місце за кількістю покупок в Інтернеті. Через шалену конкуренцію пропозиція значно перевищує попит. Гонку робить більш напруженою і мода: одяг потрібно продати швидко, поки він у тренді. В іншому випадку залишки торішньої колекції доведеться реалізовувати за безцінь.

    Щоб отримувати від інтернет-магазину одягу стабільний дохід, потрібно постійно розвивати сайт, стежити за трендами та інвестувати в рекламу. Тут важливим є комплексний підхід з використанням різних каналів. В агентстві Elit-Web є все, що потрібно для вибудовування рекламної стратегії для інтернет-магазину одягу: команда із кваліфікованих SEO-оптимізаторів, PPC-фахівців, SMM-щиків, маркетологів та копірайтерів. Залишіть запит на сторінці послуги « Реклама та просування інтернет-магазину одягу » – і ми зв'яжемося з вами для обговорення деталей.

    PS До речі, заощадити на рекламі можна і за допомогою конкурентів (щоправда, непрямих). Детальніше читайте у статті

    « Крос-маркетинг для інтернет-магазинів ».

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом