0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс просування для армійського інтернет-магазину Pancer: Зростання трафіку та конверсійності

Поділіться
Зміст

    Насправді нашим спеціалістам часто доводиться вирішувати нестандартні завдання. Однією з таких було SEO просування армійського інтернет-магазину в топ-10. Потрібно було досягти і проміжних цілей: усунути проблеми з індексацією, збільшити охоплення. За 10 місяців роботи ми отримали майже 50% позитивну динаміку трафіку. Показник конверсії збільшився на 46%.

    Загальна інформація щодо проекту

    Загальна інформація щодо проекту:

    Назва компанії : Военторг Панцир

    Цілі клієнта : +15% у топ10, вирішення проблем з індексацією

    Реєстрація домену : 2014

    Послуга : SEO-просування сайту

    Тематика компанії : армійський інтернет-магазин

    Особливості ніші : не кожний донор посилань готовий розмістити беклінки на категорії про зброю.

    Регіон : Україна

    Результати роботи : збільшення охоплення запитів, приріст видимості в топі видачі, позитивна динаміка трафіку

    З якими проблемами звернувся клієнт

    В інтернет-магазині нашого замовника продавалися різноманітні товари тактичної сфери та військового побуту: армійський одяг та взуття, польові аксесуари. Це була вузькоспрямована тематична ніша, яка вимагала особливої уваги SEO-фахівця.

    На сайті регулярно оновлювався асортимент товарів, зростала структура ресурсу, що призводило до опрацювання великого пулу запитів щомісяця. Однією з проблем була тривала реалізація технічних доробок та рекомендацій щодо юзабіліті.

    Наша стратегія з урахуванням унікальної тематики компанії

    Для досягнення поставленої мети було вирішено вжити таких заходів:

    1. Опрацювати структуру веб-ресурсу. На сайті клієнта динамічно вносились зміни, оновлювався контент. З'являлися нові товари, відповідно, розширювалася структура, видалялися старі вкладки та сторінки з описами неактуальних позицій. Усе це призводило до збоїв індексації на ресурсі загалом.
    2. Проаналізувати тематичну нішу. Щоб покращити позиції в топі, необхідно було точно знати, як представлені в Мережі конкурентні ресурси. Тематика досить специфічна, вузькоспрямована. Таке дослідження допомогло знайти унікальні «фішки», які не використовувалися іншими компаніями.
    3. Оптимізувати посадкові сторінки. Для точкового просування необхідно було перевірити їхній стан: під які ключові слова вони створені, чи налаштовані метатеги, чи є перспективи для розширення їхньої кількості під середньо- та низькочастотні запити, чи ведуть на них посилання з авторитетних ресурсів. Все це важливо було зробити для виконання наступного етапу – зовнішня оптимізація сайту.
    4. Виконати аудит посилальної маси та розробити стратегію її нарощування. У комплексному просуванні це один із важливих напрямків, оскільки пошукові системи з підозрою належать до сайтів, на які веде мало посилань. Однак і різке збільшення кількості останніх могло призвести до посилального «вибуху» та блокування окремих сторінок. У разі важливо було розширити кількість сторінок, куди вели переходи.

    Зазначимо, що всі роботи було виконано якісно, що дало позитивні результати.

    Наша стратегія з урахуванням унікальної тематики компанії

    Виявлені проблеми сайту армійського інтернет-магазину

    У процесі роботи було знайдено одну з важливих технічних проблем, яка призводила до того, що не були проіндексовані всі сторінки сайту. Це знижувало його ранжування у пошукових системах.

    Власне, коли користувач вводить запит у рядок пошуку, він шукає індекс. Якщо є технічні недоробки у цьому напрямі, то, звичайно, необхідна сторінка не відображатиметься у пошуковій видачі. Індексування відбувається циклічно, тобто періодично пошукові роботи повертаються на сайт, щоб перевірити та оновити базу даних. Якщо на веб-ресурсі регулярно з'являються нові блоки, або оновлюється контент, то збільшується ймовірність того, що подібні перевірки пошуковими системами відбуватимуться частіше, і вони швидше відобразять ресурс у видачі. Докладніше про цей процес можна прочитати тут .

    Наші технічні фахівці виявили, що проблема з індексацією сторінок pancer.com.ua виникла через помилки в xml-карті сайту та нестабільність відповідей сервера.

    Виявлені проблеми сайту армійського інтернет-магазину

    Крім цього, було виявлено інші недоліки:

    • слабкі позиції окремих розділів у структурі;
    • низька динаміка у посилальному просуванні;
    • недоробки у юзабіліті.

    Вирішенню цих завдань було приділено значну увагу.

    Наші дії

    Крок 1. Налагодження доступності до індексації всіх цільових сторінок

    У ситуації з нашим клієнтом цей напрямок був найактуальнішим. На його ресурсі відображалося регулярне оновлення асортименту, з'являлися нові сторінки. Насамперед перевірка індексації проводилася за допомогою Google Search Console. У роботі використовувалися й інші онлайн-сервіси, розроблені для автоматизованого контролю цього параметра (докладніше про інструменти див. у публікації « Як просто перевірити індексацію сайту »).

    Фахівці усунули помилки у xml-карті сайту, стабілізували відповіді сервера.

    Крок 2. Оптимізація контенту та посилальне просування пріоритетних розділів із слабкими позиціями.

    Наступним етапом стало опрацювання нових посадкових сторінок. Вирішили, що ними стануть сторінки з фільтрами. За умовчанням вони такими не були, тому що зазвичай рідко індексуються, на них недостатньо контенту, немає релевантних метатегів. Але в нашому випадку саме вони стали джерелом розширення структури сайту та засобом зменшення числа конкурентів за рахунок використання середньо- та низькочастотних запитів. Зазначимо, що застосування фільтрів паралельно покращує юзабіліті ресурсу загалом.

    Оптимізація контенту та посилальне просування

    Таким чином, на цьому етапі було зроблено наступне:

    • ґрунтовно опрацьовано сторінки з фільтрами (створені нові, оптимізовані існуючі);
    • виділено розділи зі слабкими позиціями, створено новий текстовий контент для сторінок, що просуваються;
    • розширено структуру сайту.

    Крім того, була виконана робота із зовнішньої оптимізації з використанням різних типів посилань (детальніше про це див. тут ).

    Крок 3. Залучення корисного досвіду від топових конкурентів у ніші

    У ході аналізу тематичної ніші, у якій реалізуються предмети армійського спорядження та військового побуту, ми виділили ключові моменти, не враховані конкурентами. Були налаштовані елементи, що покращують юзабіліті: кнопка з телефоном безкоштовного номера для клієнта, повністю заповнена сторінка зворотного зв'язку з формою для дзвінка (для кожного офлайн-магазину), мітки з акціями та розпродажами. Все це дало змогу виділитися на тлі конкурентів та підвищити конверсію ресурсу.

    Крок 4. Оптимізація контенту української версії сайту

    У процесі роботи було виявлено, що український варіант нашого клієнта практично повністю не працював. Створено технічне завдання для копірайтерів, щоб оновити контент на цих сторінках, оптимізувати його під можливі ключові запити. Практика показувала, що зростає кількість користувачів, які використовують українську для роботи в пошукових системах.

    Коментар від нашого експерта

    Проект унікальний тим, що сайт був дуже великим і мав розгорнуту структуру. Динаміка змін призводила до того, що кожні 1–2 тижні потрібно перевіряти індексацію сторінок, що ускладнювало нашу роботу. Крім того, купівля військового спорядження – це дуже специфічна тема. Зокрема ми зіткнулися з тим, що не на всіх доменах-донорах були готові розмістити посилання на Pancer» (Роман Манзенко, SEO-оптимізатор).

    Результати проекту

    Порівняння безкоштовного пошукового трафіку з часу початку роботи над проектом (липень 2020 р.) з результатами за останній повний місяць (квітень 2021 р.) показує збільшення кількості нових користувачів на 40%. Інші показники дивіться нижче.

    Результати проекту

    Далі представлено зростання показників по конверсії сайту з органічного пошуку (відповідно до налаштованих цілей відстеження за аналогічний період).

    Зростання показників за конверсією сайту

    Висновки та подальші плани щодо проекту

    У процесі нашої співпраці клієнт переконався, що технічна оптимізація сайту раніше проводилася недостатньо чітко та практично безсистемно, а мізерне вкладення у посилання малоефективне. У цьому допоміг аналіз топових конкурентів та орієнтовний розрахунок їх витрат на комплексне просування.

    Цей проект дав нам додатковий досвід співпраці із замовником, який має чітко сформовану свою думку. У таких випадках найкращою стратегією взаємодії є ретельне вивчення тематичної ніші та демонстрація експертної переваги у технічних питаннях.

    Наші спеціалісти налаштовані працювати далі. Попереду опрацювання структури для української версії сайту та оптимізація контенту.

    Інтернет маркетинг

    Комплексное продвижение сайта поможет вашему ресурсу встать в ТОП выдачи и привлечет на сайт целевую аудиторию и увеличить популярность бренда.

    Стоимость от 15 000 грн.

    Узнать больше
    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом