На сьогодні частка інтернет-продажів становить 17,5% від усієї роздрібної торгівлі у світі. А вже у 2023 році вона, за прогнозами фахівців, може досягти 22%. Тому очевидно, що підхід до онлайн-продажів сьогодні повинен бути особливо ретельним і комплексним. Зокрема, коли ми говоримо про оптимізацію карток товарів.
Цей чекліст якраз і покликаний допомогти вам ефективно та правильно працювати з товарними картками.
- Зробіть свої картки товарів продавальними
Проведіть SEO-оптимізацію, використовуйте заголовки рівнів H1 й H2, додавайте ключові слова, налаштовуйте перелінкування та мікророзмітку. Попрацюйте над UX-дизайном сторінки й використовуйте унікальний продавальний текстовий контент.
- Передайте цінність товару
Продемонструйте цінність саме вашої пропозиції. Це може бути більш доступна вартість, безплатна доставка, кешбек, знижка на наступну купівлю тощо. Головне — щоб ваш товар виглядав виграшно в порівнянні з аналогічними пропозиціями ваших конкурентів.
- Підкресліть переваги
Постарайтеся коротко та містко перерахувати всі головні переваги вашої пропозиції: Офіційна гарантія від виробника, кредит без відсотків, доставка власної кур'єрською службою, інше.
- Використовуйте тригери
Тригери — це елементи картки товару, які мотивують потенційного покупця оформити замовлення. Це може бути що завгодно — таймер зі спеціальною ціною, обмежена в часі пропозиція безплатної доставки, додаткова знижка на купівлю товарів суміжної категорії, інше.
Також не забувайте про оригінальне оформлення. Попри те, що картки товарів у більшості інтернет-магазинів мають дуже схожу структуру, це не привід сліпо копіювати чужі рішення. Використовуйте фірмові кольори, оригінальні шрифти, працюйте з наповненням, експериментуйте з дизайном. Тільки так можна створити дійсно унікальні та впізнавані картки товарів, які сподобаються вашим клієнтам.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!