0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як ми підвищили позиції та відвідуваність інтернет-магазину рукоділля

18 квітня 2018
1975
0
Поділіться
Зміст

    Тематика: Інтернет-магазин рукоділля

    Регіон: Київ, Україна

    Рівень оптимізації: Технічно сайт був дуже «сирий», і по юзабіліті значно поступався своїм конкурентам

    Цілі: Зростання позицій та відвідуваності, виявлення причин спаду органічного трафіку

    Виконані роботи

    Сайт був уже із готовою структурою. Ми вирішили її не розширювати, а натомість коректно за пріоритетами клієнта щомісяця обробляти.

    Для цього сформували максимально повне семантичне ядро (за пріоритетом клієнта) із різних джерел (Google Adwords, пошукові підказки, а також фрази конкурентів) та простежили частотність ключових слів. Після цього проаналізували ефективність ключових слів і провели роботи з сортування та угруповання семантичного ядра сайту. Ключові фрази розгрупували на смислові групи запитів, кожної призначили відповідну релевантну посадкову сторінку.

    виконані роботи - повне семантичне ядро

    Внутрішня оптимізація

    Насамперед застосували для товарів автоформування метатегів, щоб отримати заходи щодо НЧ запитів. Тож ми за короткий проміжок часу отримали збільшення трафіку на сайт.

    Паралельно складали метатеги для розділів та ТЗ із написання текстів для копірайтерів.

    Прописали атрибути alt та title для картинок сайту.

    Також сформували ТЗ з юзабіліті, так наш сайт значно поступався дизайну та зручності користування своїми конкурентам.

    Зовнішня оптимізація

    Провели аналіз та чищення посилальної маси:

    1. Зібрали всі домени, що посилаються на сайт;
    2. Проаналізували ресурс за низкою критеріїв (тематичність, трастовість, відвідуваність, країна).

    В результаті аналізу домени розподілили на групи:

    • відзначили домени на відмову (список з ними завантажений у Google.Webmaster для скасування їхнього обліку в ранжируванні сайту);
    • відзначили прийнятні за своїми характеристиками домени.

    було проведено відмову від неякісних посилань

    Далі розробили стратегію нарощування посилальної маси за допомогою краду та вічних посилань. Посилальна маса продовжує зростати.

    посилальна маса продовжує зростати

    Технічна оптимізація

    Провели роботи з технічної оптимізації + оптимізації сайту з юзабіліті з метою збільшення конверсій сайту.

    Наприклад:

    • налаштували глобальний редирект з www на без;
    • налаштували редирект з index.html на головну;
    • налаштували глобальний редирект з множинного "/";
    • налаштували глобальний редирект з великих літер на малі;
    • налаштували на всіх сторінках можливість редагувати метатеги (title+description+h1)+seo-text+URL;
    • доопрацювали форму пошуку по сайту, привели по функціоналу до наступного виду: превью результатів пошуку повинні мати зображення + назву + ціну, а при натисканні на "лупу" повинна відкриватися повноцінна сторінка з усіма результатами пошуку;
    • додали на сторінках виробників фільтр за ціною та закрили його meta robots noindex, follow;
    • додали на сторінках категорій фільтр за ціною та брендом та закрили його meta robots noindex, follow;
    • додали на сторінках виробників та категорій сортування для зручності користувача (за ціною, новизною, популярністю, ім'ям);
    • додали хлібні крихти на сайт (на всі сторінки, крім головної) та оформили в мікроформат breadcrumb;
    • привели всі посилання сайту до абсолютного вигляду (з входженням домену в коді посилання): в меню (верхньому, бічному), тексті, інших блоках;
    • створили сторінку 404 та оформили в дизайні сайту + налаштували роботу (спрацьовує при приписці до URL на будь-яких рівнях вкладеності);
    • підключили автогенеровану карту сайту sitemap.xml (до якої на автоматі будуть додаватися нові сторінки сайту);
    • підключили автогенеровану карту сайту картинок images_sitemap.xml (до якої на автоматі будуть додаватися нові зображення);
    • створили карту сайту html і додали посилання на неї у футер сайту, вивели на неї посилання на основні сторінки – виробники, категорії, сторінки верхнього меню.
    • провели доопрацювання за мобільною версією сайту згідно з рекомендаціями Google;
    • оформили всі відгуки на сайті до мікроформату;
    • додали на сторінку контактів інтерактивну картку Google;
    • оформили всі новини на сайті до мікроформату;
    • вивели сео-тексти на сторінках категорій та виробників під товар;
    • налаштували глобальні редиректи з протоколу https (бо дані сторінки присутні в індексі пошукових систем);
    • на сторінках пагінації, де в урлі зустрічаються ?page=2, ?page=3 і т. д. або в УРЛ є inline=true:
    1. прибрані теги description та keywords;
    2. тегу title в кінці додані Сторінка 2, Сторінка 3 і т. д.;
    3. у хедер повісили код;
    4. <link rel="canonical" href="АБСОЛЮТНЕ ПОСИЛАННЯ НА НАШУ ПЕРШУ СТОРІНКУ ПАГІНАЦІЇ" />;
    5. з перших сторінок пагінації, де присутні page=1 зробили редирект 301 на кореневу сторінку розділу;
    • оформили сторінки товару у мікроформат Products;
    • оформили всі відеоролики на сайті у мікроформат;
    • додали до шапки сайту зворотний дзвінок з полями «Ім'я» та «Телефон»,
    • допрацювали футер - вивели посилання на основні сторінки (просуваються + службові), у футері дублюється контактна інформація + графік роботи + фізична адреса + логотип + посилання на соціальні мережі + значки способів оплати;
    • зробили назву товару активним посиланням на сторінку товару;
    • додали кнопку «Купити в 1 клік» на прев'ю та сторінку товару з мінімальними полями, як у зворотному дзвінку «Ім'я» + «Телефон»;
    • додали на сторінку товару та його картку прев'ю перемикач кіл-ва, щоб можна було відразу дещо додавати в кошик;
    • додали на сторінку товару шаблонні блоки з короткою інформацією про оплату/доставку;
    • додали блок «Супутні товари» на сторінці самого товару та розташували під його описом;
    • усунули всі посилання сайту на сторінки 404.

    Результати

    Як видно з представлених графіків, спостерігається позитивна динаміка щодо трафіку з ПС:

    візити днями

    результати - візити днями

    візити по тижнях

    результати – візити по тижнях

    візити по місяцях

    результати - візити по місяцях

    Видимість сайту в ПС також зростає:

    СЯ за першим пріоритетом

    ся за першим пріоритетом

    СЯ за другим пріоритетом

    ся за другим пріоритетом

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    У вас проект у цій ніші і ви хочете таких самих результатів?