0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як підвищити відвідуваність інтернет-магазину

Поділіться
Зміст

    Ви витратили свій час і гроші на розробку сайту інтернет-магазину, але прибутку не отримуєте? З такою проблемою стикаються багато власників онлайн-бізнесу. І правда, щоб фінансові показники вашої компанії росли, потрібно зайнятися її активним просуванням. При цьому нагадаємо, що конкуренти не дрімають, тому доведеться використовувати найрізноманітніші канали, щоб зробити свій ресурс відвідуваним і конверсійним. Пропонуємо вам шпаргалку, як збільшити відвідуваність інтернет-магазину.

     

    Чому у інтернет-магазину низька відвідуваність

    Безсумнівно, причиною низького трафіку та, відповідно, невисокої конверсії може бути висока конкуренція в ніші або низька купівельна спроможність споживачів. Але, з іншого боку, проблема може бути й у самому сайті, у його налаштуваннях. А також часто власники бізнесу не особливо піклуються про впізнаваність свого бренду. Розгляньмо детальніше причини низьких показників трафіку інтернет-магазину.

    Серед зовнішніх факторів, які істотно впливають на видимість сайту в мережі, його коректну роботу та приплив нових користувачів, називають:

    • проблеми з хостингом. Це питання необхідно вирішити раз і назавжди, інакше ви ніколи не досягнете високих показників просування;
    • незнання аудиторії про існування вашої компанії. Це найчастіше пов'язано з використанням різних каналів комунікації з клієнтами;
    • фільтри пошукових систем. Перевірте, чи все на вашому ресурсі відповідає вимогам Google.

    Відвідуваність інтернет-магазину може бути низькою через некоректні налаштування самого сайту.

     

    Найчастіше зустрічаються такі недоробки:

    • низька клікабельність сніпету. Неефективне оголошення, яке стає помітним у пошуку, не приваблює людей;
    • слабкий посилальний профіль. Такі вебсайти низько ранжуються та рідко потрапляють на перші сторінки видачі;
    • погане usability. Питання, наскільки зручно користуватися сайтом, актуальне як для самих користувачів, так і для пошукових систем. Як відомо, це один із важливих факторів ранжування. Тому цьому напрямку варто приділити особливу увагу.

    Мабуть, найголовнішою причиною безсистемності роботи над проєктом і, як результат, низького трафіку та малої конверсії є нерозуміння особливостей ЦА. Тому починати свою роботу в цьому напрямку варто все-таки з аналізу тематичної ніші й детального вивчення ЦА.

    Які канали інтернет-маркетингу допоможуть підвищити відвідуваність

    Щоб підняти відвідуваність інтернет-магазину, необхідно визначитися з двома важливими питаннями:

    1. Як працює сам сайт — чи все в порядку з його структурою, семантикою, контентом, технічними факторами й подібними питаннями.
    2. З яких каналів інтернет-маркетингу споживачі дізнаються про інтернет-магазин і продукцію.

    Про те, як налагодити роботу в цих напрямках і вирішити проблему з трафіком, ми й розповімо далі.

    SEO-оптимізація інтернет-магазину

     

    68% усіх кліків на сайт ідуть із перших п'яти позицій у результатах пошуку. Тому якщо ви хочете обійти конкурентів і роздумуєте над питанням, як підвищити відвідуваність інтернет-магазину, то SEO-просуванням вам належить зайнятися впритул. У цьому допоможуть класичні етапи:

    • усунення технічних недоробок;
    • створення або розширення семантичного ядра;
    • опрацювання актуальних ключів і написання оригінальних текстів;
    • поліпшення поведінкових факторів;
    • зовнішня оптимізація.

    Якщо всі ці заходи виконувати в системі, то хороший результат не за горами. Детальніше про те, як розкрутити ваш сайт в Google, ми розповідали в іншій нашій статті.

    Оптимізований сайт завжди вище ранжується в пошуку, і на ньому затримуються відвідувачі. Тому шанси на підвищення конверсії теж ростуть. Але разом із тим SEO — це робота, на виконання якої потрібні час і залучення фахівців, що мають дуже специфічні навички. І ще один нюанс — підвищення відвідуваності можна буде спостерігати тільки через кілька місяців.

    Контекстна реклама

     

    Цей платний канал онлайн-маркетингу передбачає запуск рекламних кампаній через Google AdWords. Рекламодавець платить тільки за цільову дію користувача. При правильних налаштуваннях ви зможете збільшити відвідуваність інтернет-магазину та підвищити видимість вебресурсу.

    Одна з головних помилок, яку допускають рекламодавці-початківці, — це готовність витратити гроші на саму рекламу, але неготовність систематично аналізувати її результати. Це призводить до низької рентабельності.

    Тому при виборі цього каналу будьте готові створити цільову сторінку, розібратися в налаштуваннях рекламного кабінету й відстежувати результати.

    SMM-просування

     

    Соціальні мережі (Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, LinkedIn, YouTube тощо) є дуже ефективним маркетинговим каналом, який можна швидко налаштувати, щоб з їхньою допомогою поліпшити впізнаваність бренду та привести нових користувачів в інтернет-магазин. Найголовніше — те, що це один із способів самостійного залучення трафіку на сайт, про які детальніше ми говорили раніше. З іншого боку, ведення публічних акаунтів вимагає часу, регулярності публікацій, розуміння особливостей ЦА.

    Використовуйте соціальні мережі як засіб поширення контенту, наприклад, постів у блогах і тематичних досліджень. Також можете виконати таке:

    • використовуйте брендований візуальний контент;
    • приділіть більше уваги емоціям. Соцмережі — це канал, куди люди приходять саме за цим;
    • підштовхуйте своїх підписників до взаємодії — важливі коментарі, репости, лайки.

    І, звичайно, не забудьте зв'язати акаунти з сайтом інтернет-магазину — додайте на ресурс кнопки, а на сторінку в соцмережі — посилання на сайт. Усе це допоможе вам залучити трафік в інтернет-магазин.

    YouTube

     

    Сьогодні вже не рідкість для інтернет-магазину — наявність свого власного каналу в YouTube. Завдяки формату відеоконтенту можна більше розповісти про пропоновану продукцію, про особливості товарів. Є можливість показати продукт в дії — наприклад, як виглядає одяг або які насадки можна використовувати для нарізання різних продуктів в овочерізці. Для розвитку каналу створюйте різні рубрики — з відеооглядами, рейтингами товарів, корисними порадами щодо догляду за товарами. Не забудьте додати відео з відгуками клієнтів і відповіді на популярні питання.

    Але з цим маркетинговим каналом теж є нюанс — доведеться розщедритися на купівлю або оренду якісної апаратури, інакше результату не досягти.

    Email-маркетинг і SMS-розсилки

    Що б не говорили, email-маркетинг залишається ефективним каналом для розвитку активності наявних клієнтів, перетворення нових користувачів на покупців. Добре налаштовані кампанії пропонують непоганий результат і не вимагають занадто великих вкладень. Вважається, що інформаційні розсилки добре підходять для бізнесу, що пропонує послуги, допомагають залучити трафік в інтернет-магазин.

    Щоб ваш email-маркетинг й SMS-розсилки були ефективними, скористайтеся нашими порадами:

    • заохочуйте користувачів залишити вам свою адресу електронної пошти. Так ви розширите свою клієнтську базу;
    • використовуйте автоматичні сервіси для налаштування. У цьому вам допоможуть MailChimp, Constant Contact та інші;
    • визначтеся з періодичністю й тематикою.

    Загалом пишіть коротко та не набридайте своїм клієнтам.

    Просування на майданчиках-агрегаторах і маркетплейсах

    Цей спосіб продажу своїх товарів особливо вигідний на старті проєкту. Якщо ви розмістите свою продукцію на розкручених онлайн-майданчиках, ви відразу отримаєте доступ до великої аудиторії з високою лояльністю. Також маркетплейси й агрегатори запропонують платне просування продукції, детальну аналітику. Але за все це доведеться платити якийсь відсоток від продажів.

    Найкраще продаються на таких майданчиках електроніка, одяг і взуття, косметика, автомобільні товари, текстиль для дому. Реклама на прайс-агрегаторах спрацює набагато ефективніше, ніж контекстна, тому варто використовувати цей канал просування.

    Крауд-маркетинг

    Крауд-маркетинг — це інструмент SEO та маркетингу, за допомогою якого цілком реально привернути увагу аудиторії до продукту, отримати зворотний зв'язок від своєї цільової аудиторії, збільшити реферальний трафік на сайт. Суть цього способу полягає в тому, щоб залишати відгуки про товар на тих майданчиках, де є розміщення матеріалів і/або коментування, — форуми, маркетплейси, відгуковики. Але пам'ятайте, що цей метод вимагає швидкого реагування. Якщо з'явиться негативний коментар, ваш співробітник повинен буде швидко вирішити проблему.

    Контент-маркетинг

    В основі цього способу просування — створення цікавого, інформативного та привабливого контенту. Від відео й подкастів до посібників та електронних книг — у вашого бізнесу є нескінченні можливості для того, щоб ваша мета — збільшення відвідуваності інтернет-магазину — була досягнута.

    Оригінальний контент поліпшить позиціювання компанії як лідера галузі та зміцнить ваш бренд. Контент-стратегія бізнесу може охоплювати все, що ваші клієнти можуть вважати доречним або цікавим. При цьому не обмежуйтеся тематикою, яка фокусується тільки на продукції.

    Контент-маркетинг також допоможе вашому магазину піднятися в пошуку, якщо ви будете використовувати актуальні ключові запити.

    Реферальний маркетинг

    Рекомендації — один із найважливіших компонентів успішної маркетингової стратегії. Немає кращого органічного способу розвитку будь-якого бізнесу, ніж сарафанне радіо. Реферальна програма — це систематичний і розумний варіант для збільшення продажів. Зазвичай понад 90% людей довіряють рекомендаціям своїх друзів і сім'ї більше, ніж торговим представником або рекламним оголошенням. Реферальний маркетинг не тільки допомагає підвищити трафік інтернет-магазину, але й підвищує цінність вашого бренду.

    Для цього розкажіть про свій бізнес в журнальних публікаціях, запустіть програму лояльності, що дозволяє клієнтам отримати бонус за те, що привели нового покупця.

    Телеграм-канал

    Останнім часом компанії почали активніше використовувати Телеграм як спосіб для залучення уваги до свого бренду. Створивши один або кілька Телеграм-каналів різної тематичної спрямованості, ви можете публікувати в них матеріали, цікаві для користувачів. Якщо ви періодично будете розміщувати посилання на сайті, це стане ще одним способом залучення відвідувачів на вебресурс. Працюючи в Телеграмі, враховуйте таке:

    • публікуйте пости регулярно;
    • намагайтеся бути корисними для своєї аудиторії;
    • використовуйте різні способи збільшення кількості читачів самого ТГ-каналу — робіть партнерські публікації, запускайте рекламу.

    Використовуючи можливості Телеграма, ви зможете не тільки підняти відвідуваність інтернет-магазину, але й підвищити лояльність аудиторії.

    Дошки оголошень

    Цей спосіб комунікації залишається актуальним для просування інтернет-магазинів, що працюють у певній тематиці. Перш за все це автомобільні товари, дитячий одяг, взуття, коляски та інші необхідні речі для малюків, будівельна продукція.

    Серед дошок для комерційних оголошень в Україні найбільш популярні:

    • OLX.ua;
    • IZI.ua;
    • RIA.com;
    • OGOLOSHA.ua;
    • OBYAVA.ua;
    • KIDSTAFF.com.ua.

    У більшості випадків розміщення оголошень на таких майданчиках безкоштовне, тому гріх не скористатися таким каналом комунікації.

    Про інші способи просування інтернет-магазину з нуля читайте в нашій публікації.

    Висновки

    Підбиваючи підсумки, ще раз підкреслимо, що збільшення трафіку покупців і розкрутка інтернет-магазину — нескінченний процес. Отже, запустивши свій онлайн-бізнес, налаштуйтеся на це. А якщо вам знадобиться допомога фахівців, звертайтеся до нас.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом