0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс з просування сайту оренди літаків з екіпажем

03 червня 2019
2562
0
Поділіться
Зміст

    Клієнт звернувся до нас із новим, нещодавно створеним сайтом. Не було ні позицій у пошукових системах, ні трафіку, ні замовлень. Більше того, дизайн бажав кращого.

    Нашою метою було в максимально короткий термін доопрацювати дизайн під вимоги цільової аудиторії та надати клієнту перші замовлення.

    Що було зроблено

    1. Доопрацьовано дизайн

    Цільова аудиторія хоче отримати розкіш, надійність та комфорт. Потрібно уникати "колгоспних рішень" при виборі елементів та написань офферів. На основі глибокого аналізу конкурентів та поведінки користувачів на сайті було запропоновано низку змін функціоналу:

    На першому екрані була безлика форма замовлення:

    доопрацьований дизайн - безлика форма замовлення

    Було підібрано більш відповідне фото та впроваджено зручну форму бронювання, щоб користувач не витрачав багато часу на оформлення замовлення:

    підібрано більш відповідне фото та впроваджено зручну форму бронювання

    Прибрані будь-які згадки про знижки та ранні бронювання:

    прибрані будь-які згадки про знижки та ранні бронювання

    Замість знижок реалізували зручну форму зворотного зв'язку, блок переваг:

    замість знижок реалізували зручну форму зворотного зв'язку

    блок переваг

    Крім цього, підібрано яскраві соковиті фото, усунено дрібні баги верстки, додано віджети онлайн-консультанта, іконки соціальних мереж.

    Сайт був готовий до обробки лідів.

    2. Технічні рекомендації щодо сайту

    Тут роботи довелося проводити практично з нуля. Окрім виправлення помилок із редиректами, непрацюючою англійською версією та дрібнішими багами, довелося повністю змінювати стратегію просування.

    Попередній підрядник наголошував на сторінках по містах. Тобто. під багато з можливих напрямів було створено окремі посадкові сторінки.

    Сторінки були погано оформлені та, найголовніше, не мали сформованого попиту. Тобто. Користувачі просто не шукають чартери за напрямками. Вирішили повністю відмовитися від них і сконцентруватися на головній сторінці та сторінках основних послуг, наприклад “Оренда вантажного літака”.

    В підсумку:

    • повністю перероблено структуру сайту;
    • на сторінках прописані короткі тексти та мета-теги з урахуванням цільової аудиторії;
    • усунуто технічні помилки сайту, зайві редиректи та баги у формах замовлення.

    Найскладнішим завданням цьому етапі була робота із замовником, т.к. потрібно було переконати його кардинально змінити підхід до просування сайту .

    3. Робота з масою посилань

    Тут також були проблеми. На сайт активно закуповувалися тимчасові посилання на низьку якість. Динаміка була “на межі фолу”, т.к. раптово їх просто забули продовжити:

    робота з масою посилань

    Було прийнято рішення проаналізувати якість донорів, що залишилися, по максимуму відмовитися від нецільових посилань.

    Далі, на основі аналізу основних конкурентів, відібрали майданчики, на яких варто було закупитись у перші місяці, сформували стратегію закупівлі з урахуванням бюджетів та упором на якісні статейні посилання, в основному, аутрич. Додатково, на початковому етапі довелося компенсувати просідання старих посилань за рахунок крауд-маркетингу.

    4. Запуск рекламної кампанії

    На додаток до SEO було ухвалено рішення запустити рекламну кампанію. З урахуванням специфіки ніші, SEO краще відпрацьовувала ПС Google, якість трафіку з неї було краще. Тому роботи розпочали у Google Adwords. Запущено пошукову кампанію + ремаркетинг для повернення старих користувачів на сайт.

    Клієнт зміг виділити дуже обмежений бюджет на кампанію, тому обрано всього близько 30 найперспективніших запитів.

    Важливо було підібрати правильний оффер. У результаті зупинилися на таких варіантах:

    запуск рекламної кампанії

    запуск рекламної кампанії - пошукова видача

    Що вийшло в результаті

    SEO

    Період роботи: 20 серпня 2018 – 24 квітня 2019
    Динаміка позицій за період:

    Запитів у ТОП:

    ТОП 3 (0% - 4%) Динаміка: +4%
    ТОП 10 (1% - 20%) Динаміка: +19%
    ТОП 30 (5% - 59%) Динаміка: +54%

    Динаміка органічного трафіку:

    динаміка органічного трафіку (Яндекс + Google)

    Динаміка посилального профілю за останній місяць:

    динаміка профілю посилання за останній місяць:

    Повністю вдалося зупинити просідання маси посилань і вийти на стабільний приріст кількості доменів-донорів.

    • Час просування: 7 місяців;
    • Підсумковий бюджет на SEO: 4500 $;
    • За цей час клієнтом отримано 14 підтверджених замовлень;
    • Маржа: від 1000 $ за замовлення;
    • Орієнтовне значення ROI 310%.

    PPC

    • Період роботи: 22 березня – 22 квітня;
    • Покази – 631 557;
    • Кліки – 1487;
    • Бюджет – 15 000 грн;
    • Конверсій – 35.

    платний трафік - статистика

    ppc - результат за проектом

    З них підтверджених заявок: 2
    Орієнтовне значення ROI: 400%

    Що далі?

    1. Дотягнути до топ3 пошукові запити, що відстають;
    2. Підключити рекламну кампанію;
    3. Налаштувати наскрізну аналітику на сайті;
    4. Запустити таргетовану рекламу у соціальних мережах.
    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    У вас проект у цій ніші і ви хочете таких самих результатів?