Що таке асоційовані конверсії та як їх відстежувати
Будь-який маркетолог стикається з питанням, як підвищити ефективність своєї реклами. І…
Докладніше
УТП (унікальна торгова пропозиція) - що це і як її скласти, приклади
У вас може бути фантастичний продукт або послуга, яка перевершує всі інші пропозиції в…
Докладніше
Мікророзмітка. Посилання, на які хочеться кликати
Мікророзмітка - це універсальна мова пошукових роботів. Інакше вона ще називається…
Докладніше
Що таке воронка продажів: особливості та види, етапи побудови
У цій статті ви дізнаєтесь, як правильно вибудовувати робочу воронку продажів на…
Докладніше
Вірусний маркетинг: реклама, за яку не потрібно платити
Вірусна реклама – це контент, який спонтанно стали масово розповсюджувати по…
Докладніше
Хто такий трафік-менеджер?
Трафік-менеджер - це спеціаліст, який займається залученням цільової аудиторії на…
Докладніше