0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс просування сайту пошуку роботи Jobs.ua

Поділіться
Зміст

    Займаючись seo-просуванням сайту Jobs.ua, наші фахівці продемонстрували вміння планувати оптимальну стратегію розвитку ресурсу з урахуванням різних чинників. До початку загальнонаціонального локдауну сайт наростив пошуковий трафік на 85%. Протягом усього часу роботи над проектом нам вдавалося утримувати напрацьовані позиції у складній тематичній ніші.

    Кейс seo-просування сайту пошуку роботи Jobs.ua

    Загальна інформація щодо проекту:

    Назва компанії : Jobs.ua

    Мета клієнта : зберегти свої позиції у тематично складній ніші

    Тематика компанії : сайт пошуку роботи в Україні

    Послуга : комплексне просування сайту

    Регіон просування : Україна

    Результат роботи : вдалося не лише утримати напрацьовані позиції, а й збільшити кількість візитів на 33%

    Портал Jobs.ua сьогодні входить до п'ятірки лідерів серед сайтів з пошуку роботи в Україні. Компанія працює у своїй сфері з 1996 року. За цей час було накопичено серйозний досвід та працевлаштовано понад 15 млн фахівців. Для своїх клієнтів компанія намагається надати максимально зручний сервіс, регулярно оновлювати вакансії, перевіряти їхню актуальність.

    На порталі «Робота Плюс®» користувач може вибрати пропозиції, що його цікавлять, з актуального переліку. На сайті задаються критерії відбору — назва організації, тематична рубрика, населений пункт. Є можливість розмістити власне резюме, причому можна переглянути приклади його складання, прочитати поради досвідчених кадровиків. За потреби вносяться зміни до документа.

    Загальна інформація щодо проекту

    Одна з конкурентних переваг Jobs.ua — наявність розширеного розділу з інформаційними матеріалами для HR-фахівців, де розміщені:

    • сучасна література для менеджерів із персоналу;
    • бланки, форми, що використовуються у кадровому обліку;
    • статті з психології підбору кадрів;
    • контакти Центрів зайнятості у містах України.

    Окрім усієї необхідної інформації для шукачів та роботодавців, на порталі Jobs.ua є рубрики «Освіта», яка створена для абітурієнтів, та «Тренінги», де представлені матеріали про заплановані бізнес-заходи в різних містах України.

    На порталі Jobs.ua є рубрики

    Ринок пошуку роботи в період пандемії трохи зменшив свої оберти. Протягом останнього року перед нашою компанією стояло завдання утримати напрацьовані позиції. Для функціонування інтернет-ресурсу в тематично заповненій ніші цей напрямок був одним із найзначніших.

    Основна проблема, з якою звернувся клієнт

    Співпрацю з компанією Jobs.ua ми розпочали ще у 2019 році. Тоді наш клієнт ставив за мету відвоювати частину трафіку у серйозних конкурентів. На старті роботи над проектом сайт нашого клієнта мав більшість ключових запитів у зоні навколо трафіку. Тобто у топ-10 було близько 86% ключів, але при цьому у топ-3 лише 15%.

    В результаті впровадження нашої стратегії веб-ресурс став показувати відчутне зростання, починаючи вже з третього місяця, що в цій ніші є добрим показником. А за 9 місяців ми збільшили пошуковий трафік, який був на момент початку робіт, на 85%.

    Після початку карантину в 2020 році через об'єктивні причини було прийнято взаємне рішення перейти на мінімальний формат, щоб не втратити напрацьовані позиції.

    На сьогодні було поставлено мету зберегти представництво у віртуальному просторі на колишньому рівні, посилити позиції у топі пошукової видачі.

    Наша стратегія

    На підставі детального аудиту сайту, під час якого ми детально вивчили особливості цієї тематичної ніші, було визначено точки зростання веб-ресурсу нашого клієнта та сформовано детальну стратегію розвитку порталу Jobs.ua. Як основні напрями було визначено такі:

    1. Аналіз поведінкових факторів, технічні доопрацювання на сайті.

    Детальне опрацювання цього напряму давало нам можливість зрозуміти, чому претендент іде до конкурента, у чому недоліки порталу нашого клієнта порівняно з аналогічними. Крім того, при ранжируванні сайтів у провідних пошукових системах акцентується увага на поведінкових реакціях користувача. Ми поставили такі цілі:

    • проаналізувати рівень юзабіліті порталу;
    • виміряти статистичні дані (час, проведений на сайті, глибину перегляду та кількість відмов) та порівняти з конкурентами;
    • виконати технічний аудит.

    Вирішення цих завдань дозволило б посилити позиції сайту.

    2. Розширення структури сайту з допомогою диференціації вакансій.

    Для просування сайту в складній тематичній ніші від нашої команди була потрібна серйозна увага до опрацювання семантичного ядра. Коли на сайті зростає кількість посадкових сторінок, разом з цим збільшується відвідуваність. Але при цьому важливо було не просто створити нові цільові сторінки, а вбудувати їх у логічну структуру та не зруйнувати семантичних зв'язків. На наш погляд оптимальним варіантом було диференціювати вакансії.

    3. Перевірка всього контенту на посадкових сторінках сайту, заміна (редагування) проблемних.

    Оскільки сайт вже був заповнений різноплановою інформацією, потрібно перевірити текстовий контент на унікальність і підготувати рекомендації щодо його оновлення. Проведення цих робіт дозволило б покращити ранжування, підвищити конверсію ресурсу.

    4. Розробка стратегії нарощування посилальної маси з урахуванням стратегії дотягування позицій у топ-3.

    Практика показує, що цей стратегічний напрямок теж має велике значення для комплексного просування веб-ресурсу. Ми запланували провести аудит конкурентів, щоб оцінити позиції нашого клієнта порівняно з суперниками. Далі заплановано підібрати якісні майданчики-донори, скласти анкор-листи та підготувати тексти для розміщення на трастових ресурсах.

    5. Розвиток блогу сайту, оптимізація його під інформаційні запити.

    Робота у ніші пошуку роботи передбачала формування лояльності користувачів стосовно бренду. Цьому могло допомогти наповнення блогу на сайті якісним контентом із корисною інформацією. Тож було вирішено цим зайнятися.

    Виявлені проблеми та слабкі місця клієнта

    Аудит, проведений нашими фахівцями, дозволив виявити кілька проблем нашого клієнта. Аналіз видимості з семантики показав, що в навколотрафіковій зоні знаходилася велика кількість ключів - 86%, у той час як у топ-3 - 15%. Для порівняння: конкуренти мали у першій трійці пошукової видачі понад 50% ключових запитів.

    Було виявлено технічні недоробки:

    • некоректно настроєно роботу сервера;
    • проблеми з налаштуванням http-заголовків Last-Modified, Vary;
    • помилки у мікророзмітці BreadcrumbList;
    • порушення логіки у структурі ланок «хлібних крихт» на сторінках вакансій та резюме.

    Крім цього, були виявлені проблеми з юзабіліті веб-ресурсу, наповненням контентом, профілем посиланням.

    Наші дії

    Крок 1. Опрацювання внутрішньої структури сайту. Заповнення актуальним контентом.

    Весь час роботи над проектом наша команда приділяла велику увагу цьому напрямку. Було складено розгорнуте семантичне ядро, у якому всі ключові запити було розподілено за сторінками та пріоритетами. Кількість та обсяг текстів щомісяця узгоджувалися індивідуально, залежно від потреб просування у конкретний період. Паралельно проводився контроль унікальності контенту на сторінках, що просуваються.

    Було приділено увагу створенню та наповненню контентом блогу корисною інформацією для претендентів та HR-фахівців.

    Крок 2. Поліпшення параметрів юзабіліті.

    Було сформовано ТЗ із доопрацювань у плані зручності користування порталом пошуку роботи. Зокрема поставлено та реалізовано такі завдання:

    • закріпити шапку сайту при скролі;
    • додати на головну сторінку блок із рубриками зі сторінки;
    • запровадити блок схожих вакансій;
    • переробити сторінки вакансій у конкретному місті.

    На цьому етапі було проведено технічну оптимізацію сайту, усунено технічні недоробки.

    Крок 3. Зовнішня оптимізація сайту.

    Головним орієнтиром при побудові стратегії з нарощування маси посилань було проставлення посилань на пріоритетні сторінки (пошук роботи по містах). Таким чином, ми розраховували піднятися в топі пошукової видачі за ключами, складеними за принципом «робота + місто». Додатково було вирішено опрацювати поєднання виду «вакансії + місто», на таких типах сторінок теж вдалося наростити посилальну масу.

    Наші дії

    Як допоміжний інструмент використовувався контент-маркетинг. Були написані експертні статті у блог, які спонукали користувачів ділитися ним та нарощувати частку природних посилань.

    Коментар нашого експерта

    Проект, над яким ми працюємо, був досить складним. Нам доводилося оперативно реагувати на загальну економічну ситуацію в країні, вносити зміни до текстового контенту з огляду на це.

    Основна складність була пов'язана з опрацюванням семантичного ядра, що вимагало від нашої команди особливої уваги та деталізації.

    Антон Синявський , Керівник відділу Performance-маркетингу

    Результати проекту

    За час роботи над проектом ми спостерігали спад активності відвідувачів сайту Jobs.ua. Це було з об'єктивними причинами — запровадженням загальнонаціонального локдауну навесні 2020 року. Після цього було обрано стратегію утримання досягнутих позицій.

    Але на сьогодні нам вдалося не лише досягти збереження відвідуваності на колишньому рівні, а й збільшити трафік.

    За період з квітня 2020 до листопада 2021 року кількість візитів зросла у 1,3 раза, кількість переглядів – у 1,42 раза.

    Трафік збільшився практично у всіх каналах. Кількість переходів із реклами зросла у 2,5 раза, з пошуку – у 1,47 разу.

    Коментар клієнта

    Висновки та подальші плани щодо проекту

    Робота над проектом Jobs.ua була досить складним завданням, оскільки потрібно було увійти в суперництво з лідерами у тематично складній ніші. Наша команда поставленої мети досягла. На сьогодні співпраця продовжується. Ключовими напрямками роботи визначено: контроль унікальності контенту з урахуванням позиції та релевантності ключів, проведення внутрішньої та зовнішньої оптимізації, підбір майданчиків та розміщення посилань. Щомісяця звіт про виконану роботу та отримані результати надсилається клієнту.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом