0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс розкрутки інтернет-магазину Lillyshop.pro в умовах війни

Поділіться
Зміст

    SEO-просування комерційного проєкту в умовах війни – це складне завдання. Нашій команді вдалося підвищити показники трафіку інтернет-магазину товарів для нігтьового сервісу Lillyshop.pro у порівнянні з лютим 2022 року майже на 60 %, а кількість транзакцій зросла майже на 155 %.

    Загальна інформація щодо проєкту

    Назва компанії: інтернет-магазин lillyshop.pro

    Мета клієнта: вийти на довоєнні показники, підвищити загальну конверсію ресурсу

    Реєстрація домену: 2018

    ПослугаSEO-просування

    Тематика компанії: товари для манікюру

    Особливості ніші: наявність сильних конкурентів

    Регіон просування: Україна

    Результат роботи: з березня по червень 2022 домоглися збільшення трафіку на сайт у 1,6 раза

    Інтернет-магазин Lillyshop.pro займається цілком «мирним» бізнесом – пропонує своїм клієнтам професійну продукцію для манікюру та педикюру. Основний спектр пропозицій компанії – найрізноманітніші товари для майстрів, які працюють у nail-індустрії.

    На сайті представлений великий асортимент товарів, призначених для догляду за нігтями, створення стильного покриття. Крім того, в магазині є можливість придбати стартовий набір для професійного манікюру, який включає базові матеріали, сушильну лампу та необхідні інструменти.

    Для клієнтів інтернет-магазину Lillyshop.pro товари розподілені за категоріями:

    • гелі та акрили;
    • засоби для кутикули;
    • допоміжні рідини (знежирювачі, засоби для зняття лаку, праймери та багато іншого);
    • засоби для стерилізації та дезінфекції;
    • лосьйони, креми для рук та тіла.

    Окремо представлені різноманітні інструменти – фрезери та насадки, лампи, затискачі, прищіпки, одноразова продукція. Одним словом, майстер знайде на цьому сайті буквально все для своєї роботи в галузі нігтьового сервісу.

    Як і всі в нашій країні, цей бізнес після 24 лютого 2022 практично зупинився, хоча до війни нашій команді вдалося домогтися досить високих показників SEO-просування сайту Lillyshop.pro. Більш ніж за пів року було виконано велику роботу.

    З квітня 2022 року розпочався новий етап розвитку нашого спільного проєкту, метою якого було відновлення роботи інтернет-магазину та вихід на новий рівень.

    Загальна інформація щодо проєкту

    Основна проблема клієнта

    На старті роботи над проєктом Lillyshop.pro були проведені ретельний аудит сайту та конкурентний аналіз ніші.

    Серед основних проблем, виявлених у нашого клієнта, були такі:

    • слабкий профіль посилання;
    • неінформативні та дубльовані метатеги;
    • відсутність кількох комерційних чинників;
    • дублі сторінок.

    У зв'язку з цим позиції щодо конкурентів були досить низькі.

    Спочатку перед нами була поставлена ​​мета збільшити якісний органічний трафік на сайт та вивести у топ ключові запити. Після початку воєнного стану ми більше сконцентрувалися над тим, щоб отримати стабільний потік нових клієнтів із сайту та підвищити продажі.

    Основна проблема клієнта

    Наша стратегія

    Під час детального аудиту сайту та аналізу конкурентів було визначено точки зростання проєкту. Ми вирішили зосередитись на таких напрямках.

    Усунення технічних помилок

    Наявність технічних недоробок – це сигнал пошуковим роботам про те, що ресурс недостатньо якісний і не може конкурувати за перші місця пошукової видачі. Виправлення таких проблем значно впливає на становище сайту у пошуку. При цьому важливо було зробити такі роботи:

    • підвищити швидкість завантаження сайту для мобільних пристроїв. З одного боку, це могло б підвищити ранжування, з іншого — поліпшити поведінкові чинники;
    • виправити помилки з мікророзміткою, що дозволить пошуковим системам «краще розуміти» інформацію на сторінках та формувати розширені сніпети;
    • усунути дублі сторінок;
    • опрацювати метатеги, особливо звернувши увагу на title, description.

    Проведення робіт із зовнішньої оптимізації

    За статистикою на момент початку роботи над проєктом сайт вже мав сформовану масу посилань, але вона нарощувалася стрибкоподібно, була не особливо якісною, що могло призвести до накладання штрафних санкцій з боку пошукових систем.

    Проведення робіт із зовнішньої оптимізації

    Щоб зайняти верхні позиції в пошукових системах і підвищити трастовість сайту, необхідне регулярне і плавне нарощування маси посилань. Стратегія, розроблена нами для реалізації цього завдання, була спрямована насамперед на закупівлю «вічних» посилань статей, підбір якісних доменів-донорів.

    Зміцнення позиціонування бізнесу

    Цей напрямок — один із найважливіших для підвищення продажів. Клієнт швидше вирішує придбати товар, коли йому знайомий бренд і зручно зробити замовлення на сайті. Для цього ми запланували опрацювати комерційні фактори — вказати час прийому дзвінків, додати телефони додатків (Telegram, WhatsApp, Viber), форму онлайн-консультанта та внести інші зміни, що покращують взаємодію з клієнтами.

    Також ми порадили нашому клієнту розширити асортимент, тому що у пошуку спочатку показуються компанії з ширшим каталогом, щоб користувач швидше знайшов необхідні товари.

    Розширення структури сайту

    Додатковий трафік можна отримати завдяки створенню додаткових сторінок. Для цього потрібно розширити семантичне ядро, виділити підкатегорії брендів, реалізувати сторінки фільтрів, включити їх в індексацію та прописати відповідні метатеги.

    Виявлені проблеми та слабкі місця клієнта

    На момент звернення до нашої компанії сайт Lillyshop.pro отримував основну частину трафіку з пошукових систем, прямих заходів та платного пошуку. Статистика відвідуваності мала негативну динаміку. Також виявлено, що у порівнянні з конкурентами трафік із пошуку недостатній для розвитку.

    Також ресурс має більшу частину запитів за межами основної трафікогенерованої зони топ-10.

    Причинами такого стану справ були:

    • технічні недоліки – низька швидкість завантаження для мобільних пристроїв, проблеми у верстці окремих сторінок, помилки валідації HTML та CSS, пагінації, дублі сторінок;
    • відсутність багатьох комерційних факторів – важкодоступність адреси електронної пошти та фізичної адреси, відсутність сторінки «Про нас», непрезентабельні картки товарів;
    • недостатньо широка структура сайту, малий асортимент.

    Усунення цих недоліків дозволило покращити позицію ресурсу нашого клієнта.

    Наше рішення

    Крок 1. Виконали технічну оптимізацію

    На першому етапі ми поставили перед нашими технічними фахівцями завдання максимально підвищити швидкість завантаження сайту (наскільки дозволяють CMS і хостинг). Вони внесли зміни на програмному рівні та скористалися техпідтримкою хостингу. Внаслідок цього сайт став швидше індексуватися та краще ранжуватися в пошукових системах.

    Також на цьому етапі впровадили мікророзмітку, що підвищило клікабельність сніпетів, CTR.

    Робота з метатегами Title та Description дала можливість підвищити релевантність запитів сторінкам.

    Крок 2. Впровадили стратегію щодо покращення посилального профілю

    Наші фахівці обрали шлях з плавного нарощування посилальної маси анкорними посиланнями за пріоритетними ключовими словами, а також безанкорними посиланнями за пріоритетними сторінками.

    Також постаралися збільшити медійну присутність проєкту у Мережі. Для цього публікували пресрелізи на тематичних майданчиках, а також великих регіональних порталах новин для підвищення трастовості сайту, відповідно, і позицій у пошукових системах.

    Крок 3. Пропрацювали комерційні чинники

    Цьому приділили велику увагу. Були додані сторінки «Про нас», форма зворотного зв'язку. Для зручності пошуку розмістили email та фізичну адресу у шапці та у футері сайту, щоб користувач міг його легко знайти. Також виділили в окремий блок телефони, найпопулярніші месенджери.

    На сайті були додані сторінки «Акції», «Новинки», «Хіти продажів», що підвищило активність клієнтів і призвело до збільшення продажів.

    Пропрацювали комерційні чинники

    Крок 4. Відновили трафік на сайт після паузи, викликаної воєнними діями на території України

    Повномасштабне вторгнення військ рф не могло не позначитися на розвитку проєкту нашого клієнта. Трафік впав майже до нуля. Але через місяць наші фахівці запровадили стратегію відновлення роботи інтернет-бізнесу. Для цього виконали таке:

    • виправили деякі технічні помилки;
    • опрацювали посторінково пріоритетні категорії;
    • розширили семантичне ядро ​​з інформаційних запитів;
    • попрацювали над посилальним профілем (трастові посилання, вічні посилання, крауд).

    Особливу увагу приділили мультимовності. На тлі всіх подій, що відбулися у нашій країні, ми вирішили доопрацювати україномовну та англомовну версії сайту, пріоритетом при завантаженні поставили українську версію.

    Коментар нашого експерта

    Наш досвід свідчить про те, що в умовах воєнного стану, якщо це можливо фізично, все ж таки потрібно запускати свій бізнес і намагатися його розвивати. Ми спостерігаємо сьогодні, з одного боку, зниження конкуренції, з іншого боку — купівельний попит на достатньому рівні.

    Велике значення мають також впровадження грамотної стратегії SEO-просування, наголос на розвитку української версії сайту, покращення параметрів usability. Все це дасть змогу запустити свій бізнес після вимушеної паузи.

    Ерік Клюєв, Head of SEO

    Результати проєкту

    У зв'язку з тим, що інтернет-магазин Lillyshop.pro продовжував функціонувати під час воєнного стану, а практично вже в березні були відновлені роботи з SEO-оптимізації, ми спостерігали стабільне зростання трафіку.

    Впровадження грамотної стратегії SEO-просування дозволило збільшити кількість переходів з пошуку в 1,6 раза за 3 місяці роботи.

    Також були покращені позиції в Google за основними запитами:

    Також були покращені позиції в Google за основними запитами

    Вищі показники зростання за позиціями у Google ми зафіксували в українській версії сайту.

    Вищі показники зростання за позиціями у Google ми зафіксували в українській версії сайту.

    За квітень-травень 2022 року ми спостерігаємо стабільне зростання заявок через сайт.

    За квітень-травень 2022 року ми спостерігаємо стабільне зростання заявок через сайт.

    Отримані дані дозволяють стверджувати, що інтернет-магазин нашого клієнта у травні не лише вийшов на довоєнні показники за кількістю заявок та продажів, а й збільшив їх.

    Висновки та подальші плани щодо проєкту

    Висновки та подальші плани щодо проєкту

    Досвід просування сайту в умовах воєнного часу показує, що хороших результатів можна досягти, якщо роботи з SEO-оптимізації вже велися раніше за добре продуманим планом.

    На сьогодні є всі перспективи таких комерційних інтернет-проєктів, які якомога раніше зважуються на відновлення або запуск свого бізнесу в інтернеті і будуть проводити всі роботи в тандемі з професіоналами.

    Тільки разом ми втримаємо економічний фронт у нашій країні та переможемо!

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом