У нашому кейсі ми розповімо про те, як збільшили кількість відвідувачів інтернет-магазину товарів для майбутніх мам зі 150 візитів на добу до 1200. Термін досягнення результату 2 роки клієнт успішно продовжує співпрацю з нашим агентством і сьогодні.
Початкові дані
Вік домену : 5 місяців
Органічний трафік до старту : 150 відвідувачів на добу
Зворотні посилання : на момент старту – менше 10 доменів посилалося
Послуга : SEO-просування сайту
Внутрішня оптимізація :
- структура сайту не охоплювала повноцінно всі товари;
- первинна оптимізація була;
- контент був не на всіх посадкових;
- відписано метатеги за новим СЯ;
- відсутня перелінковка.
Завдання за проектом:
1. Максимально збільшити пошуковий трафік.
2. Доопрацювати конверсію сайту.
Основна робота з проекту
1. Налагоджено системи статистики (відстежуються конверсії та їх джерела).
2. Відредаговано первинну оптимізацію (сайт доданий до довідників організацій, налаштовано основне дзеркало, відредаговано robots.txt, згенеровано карти xml та додано до вебмайстра та ряд інших робіт).
3. На основі аналізу ніші сформовано та впроваджено розширену структуру сайту.
4. Відповідно до структури сформовано максимальне семантичне ядро.
5. Проведено технічний аналіз ресурсу, а також аналіз юзабіліті – всі рекомендації оформлені у технічне завдання для розробників проекту.
В основному помилки виду:
- створити мапу сайту html;
- доопрацювати сторінку 404;
- налаштувати виведення текстів;
- налаштувати шаблонизацію метатегів для товарів;
- запровадити основні мікроформати;
- підвищити швидкість завантаження сайту;
А також доопрацювати мобільну версію та нюанси за ПК-версією.
6. Сформовано індивідуальні мета теги на посадкові сторінки згідно з СЯ.
7. Підготовлено технічні завдання на тексти авторам, щомісячно ведуться роботи з замовлення та публікації контенту.
8. Проводиться аналіз (відбір анкорів/сторінок) та ведуться щомісяця роботи з нарощування профілю профілю сайту (крауд-маркетинг + статейні посилання).
9. Щомісячно проводиться звітність щодо виконаних робіт (з трафіку/позицій).
10. Спільно з розробниками ведуться роботи з реалізації всіх правок сайту.
У цьому проекті грає роль, як внутрішня оптимізація, і зовнішня.
Результат оптимізації сайту
Загальна відвідуваність днями:
Пошуковий трафік днями:
Відвідуваність по місяцях:
Органіка по місяцях:
Показники по ahrefs:
За ключовими словами:
Динаміка з посиланням на профіль:
Бюджет за проектом
Роботи ведуться за закритою схемою, розподіл ресурсів на розсуд спеціалістів. Щомісячна абонплата становить 50 000 рублів.
В підсумку
Зростання трафіку +800%. Сайт знаходиться в ТОПі по всіх основних ВЧ ключах по обох пошукових системах. Продовжується розвиток інтернет-магазину, розширюється структура, вносяться правки на сайт, оновлюється контент та маса посилань.
За проектом основним джерелом трафіку залишається органіка з дуже хорошими факторами поведінки, конверсія також не засмучує клієнта, що дозволяє йому успішно вести бізнес і працювати над іншими проектами в різних нішах з нами вже не перший рік.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!