
Атрибути hreflang і alternate: що це і в яких випадках використовувати
Сьогодні глобальна присутність є однією з важливих умов успіху для багатьох компаній.…
Докладніше

Як подивитися історію сайту у Веб-архіві (Web Archive)
В останні роки всіх вражає швидкість, з якою розвивається простір в інтернеті.…
Докладніше

Що таке тизерна реклама і як її створити
Тизерна реклама — це один із найбільш динамічних інструментів інтернет-маркетингу…
Докладніше

Що таке піддомени (субдомени) і як їх використовувати в SEO
Структура домену є дуже важливою для пошукової оптимізації. Піддомен і субдомен — це…
Докладніше

Секрети персоналізації у B2B інтернет-магазині: як налаштувати ціни і пропозиції для різних категорій клієнтів
Успіх продажів онлайн в сегменті B2B значною мірою залежить від того, чи може продавець…
Докладніше

Як налаштувати динамічні пошукові оголошення (DSA)
Уявіть ідеальний світ, де ваші рекламні оголошення генеруються автоматично та…
Докладніше