0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс: комплексне просування сайту Foodex24 у Польщі

Поділіться
Зміст

    Завдяки нашому комплексному підходу та досвіду просування онлайн-проєктів на Заході за 4 місяці нам вдалося збільшити пошуковий трафік молодого сайту Foodex24 на 35%. Більше половини затверджених ключових запитів було виведено у ТОП-10 Google.

    Загальна інформація щодо проєкту:

    Назва проєкту: Foodex24.pl

    Цілі клієнта: залучити відвідувачів на новий сайт, вивести до ТОП-10 ключові запити, забезпечити стабільний приріст конверсії

    Вік домену: 1 рік

    Послуга: SEO-просування

    Тематика компанії: роздрібна торгівля із сусідніх країн

    Особливості ніші: середній рівень конкуренції у ніші

    Регіон просування: Польща

    Результати роботи: пошуковий трафік збільшився на 35%, 50% запитів вийшли в ТОП-10 пошукової видачі Google

    Foodex24.pl — один із сайтів у Польщі, який спеціалізується на продажі товарів з Росії, України та інших країн. Асортимент має попит серед споживачів у Польщі. Після вдалого запуску українського Foodex24 для розвитку польського проєкту компанії знадобилося переналаштувати багато процесів, переоснастити свою онлайн-платформу, врахувати вимоги багатьох європейських систем автоматизації. Хоча була ціла низка технічних та юридичних нюансів, пов'язаних із просуванням на Заході, через 2 місяці після старту Foodex24.pl середній чек виявився на рівні з показниками по Києву — 45 євро.

    Загальна інформація щодо проекту

    Сьогодні у каталозі Foodex24.pl близько 2 тис. найменувань, причому більшість товарів випущено в Україні. Покупцям пропонують продукцію від улюблених торгових марок: «Рошен», «Торчин», «Квас Тарас» та ін. Особливу увагу компанія приділяє внутрішньому контролю. Вона співпрацює лише з перевіреними постачальниками та дотримується всіх умов транспортування, зберігання та доставки продукції споживачам.

    Для зручності клієнтів розроблено онлайн-платформу, на якій доступний актуальний каталог товарів. Відвідувачі можуть в один клік додати продукт, що сподобався, у «Список бажань» або в «Кошик». На сайті легко оформити замовлення, доставку, здійснити оплату. В «Особистому кабінеті» клієнту надається можливість простежити за комплектацією. Там він може відстежувати доставку товарів.

    Щоб розкрутити онлайн-проєкт та організувати просування сайту в Польщі, компанія звернулася до нас. Домогтися поставленої мети за обмежений термін можна було за допомогою SEO-оптимізації вебресурсу. Наші фахівці вже працювали над розкручуванням сайтів під локальну видачу в європейських країнах, так що ця справа не була для них новою, певний досвід був.

    Стратегічні цілі проекту

    Стратегічні цілі проєкту

    Просування в Польщі передбачає знання специфіки ніші та особливостей роботи з онлайн-проєктами на західному ринку. Зокрема нашій команді довелося зіткнутися з відносно високою конкуренцією в ніші, жорсткими вимогами до якості контенту з боку ЦА. Крім того, на сайті постійно змінювався асортимент товарів, що також потрібно було враховувати. Оскільки це був новий бренд для регіону, якість нашої роботи залежала від його позиціонування.

    Основні цілі, які клієнт поставив перед нами:

    • збільшення трафіку на вебсайт;
    • зростання конверсії;
    • виведення 50% запитів у топ пошукової видачі.

    З одного боку, просування в ніші роздрібної торгівлі на Заході – складне завдання, а з іншого –цікаве, оскільки можна було брати участь у виході українських брендів на європейський ринок.

    Основна проблема, з якою звернувся клієнт

    Сайт Foodex24.pl був досить молодим проєктом. Майже відразу після запуску клієнт звернувся до нас за послугою SEO-просування. Цілком природно, що показники відвідуваності були низькими порівняно з параметрами інших гравців ринку. Посилальна маса була набагато меншою, ніж у основних конкурентів.

    Серед інших особливостей проєкту зазначимо такі:

    • це молодий сайт із нещодавно зареєстрованим доменом, пошукове просування ще не проводилося;
    • бренд, який виходив на польський ринок, також був новим для споживачів;
    • під час комплексного аудиту виявились технічні недоробки;
    • більшість сторінок категорій та картки товарів не були оптимізовані під регіональну видачу.

    Наша команда грамотно спланувала свою роботу з урахуванням цих особливостей і досягла високих результатів.

    Основна проблема, з якою звернувся клієнт

    Наші плани щодо розвитку ресурсу клієнта

    Щоб досягти високих позицій під час ранжування молодого сайту в конкурентній ніші в іншому регіоні, необхідно діяти комплексно. У стратегії пошукової оптимізації Foodex24.pl були основними такі напрямки.

    Внутрішня оптимізація

    SEO для Польщі, як і для інших країн, неможливе без ретельного опрацювання всіх деталей на сайті, налаштування його роботи відповідно до вимог алгоритмів пошукових систем. При цьому важливо звернути увагу на технічні параметри вебресурсу та якість контенту. Первинне налаштування та усунення технічних помилок значно покращують видимість сайту, прискорюють його роботу. Від якості контенту залежать покази у видачі та формування ставлення споживачів до бренду. Тож цей напрямок став для нас одним із ключових.

    Детальний аналіз ніші та робота з зовнішніми факторами

    Нашій команді потрібно було досягти високих показників у західному регіоні, де діють свої правила, є безліч деталей, з якими не зустрінешся при розкручуванні сайтів в Україні. Тому детальне вивчення ніші роздрібної торгівлі в Польщі, аналіз робіт із SEO, які виконували конкуренти, вивчення їх топових сторінок – все це стало основою для уточнення наших подальших планів. Крім того, потрібно було знайти авторів, які змогли б підготувати текстовий контент з урахуванням особливостей сприйняття споживача-іноземця. Загалом просування у Польщі зажадало від нас серйозної аналітичної роботи.

    Моніторинг та утримання досягнутих результатів

    Контроль результатів - це одна з основних особливостей, що відрізняє нашу команду. Ми чітко розуміємо, що без регулярного моніторингу важко досягти позитивних змін. Тільки так можна перевірити, чи є стратегія успішною, чи є в ній якісь недоліки. З інформацією на руках можна швидко ухвалити рішення та відкоригувати свої дії. Дивитися, як ведуться роботи, міг і сам клієнт, оскільки йому було надано доступ до SEO-кабінету.

    Моніторинг та утримання досягнутих результатів

    Наші дії

    Етап 1. Технічна оптимізація

    Просування сайту в Польщі ми розпочали з його детальної перевірки та формування ТЗ щодо виправлення технічних недоробок. Зокрема, ми:

    • видалили биті посилання, виправили помилки 404;
    • оновили мапу сайту;
    • усунули дублі метатегів на сторінках карток товарів;
    • проаналізували індексацію. Було усунуто всі помічені помилки.

    Окрім цього, наші спеціалісти сформували чек-лист, як покращити показники usability. Це стає важливим з урахуванням оновлень алгоритмів пошукових систем.

    Етап 2. Аналіз конкурентів

    У процесі впровадження SEO для Польщі ми детально проаналізували, як організовано роздрібну торгівлю в регіоні. Особлива увага була спрямована на такі параметри:

    • позиції конкурентів у пошуку;
    • контент і його структура на посадочних сторінках сайтів, які знаходились у топі;
    • потреби в онлайн-продажах продуктових товарів у регіоні;
    • нюанси сприйняття ЦА, яка мешкає у Східній Європі.

    Це дослідження дало нам можливість отримати достовірні дані, щоб скласти і потім коригувати стратегію успішного SEO. Сьогодні ми повністю впевнені, що, займаючись просуванням сайту Foodex24.pl у Польщі, діяли правильно. Ми будемо використовувати набутий досвід в інших проєктах.

    Етап 3. Внутрішня оптимізація

    Цей етап став ключовим у досягненні поставленої мети. У його рамках ми виконали такі роботи:

    • склали максимально повне СЯ;
    • оптимізували метатеги для всіх сторінок сайту;
    • додали перелінкування із категорій товарів;
    • склали ТЗ і підготували тексти для всіх товарних категорій, що просуваються;
    • оптимізували головну та посадкові сторінки за першим пріоритетом. Таким чином, було розширено охоплення комерційних запитів;
    • почали наповнювати статтями блог. Ми намагалися розширити кількість інформаційних ключів;
    • додали мікророзмітку для сторінок карток товарів;
    • впровадили Google AMP.

    Далі наші фахівці розробили план змін до юзабіліті та зайнялися додаванням зовнішніх посилань із трастових доменів-донорів.

    Коментар нашого експерта

    Очікувань, що позиції у пошуковій видачі покращаться у найкоротші терміни, у нашого клієнта не було. Він розумів, що з огляду на молодий вік вебресурсу потрібен час для виходу бренду на новий регіональний ринок, для результативної SEO-оптимізації. У Польщі в ніші роздрібних онлайн-продажів у ТОП-10 Google були сайти, які мали багаторічну історію та стійкі посилальні профілі. Отже, обійти конкурентів було досить складно. Наша команда змогла досягти поставленої мети вчасно.

    Ми розуміли, що у конкретній ситуації для Foodex24.pl SEO є найбільш ефективним способом збільшити приплив потенційних клієнтів на сайт. Спочатку трафік був на рівні 3 тисяч осіб на місяць. Перед нами було поставлено мету: через 3 місяці показники мають збільшитися до 4 тисяч. Результатом стало перевиконання плану у 1,5 раза.

    Олександр Вострецов, SEO Team Lead

    Результати проєкту

    По суті, нам довелося починати з досить низьких показників. Лише за перший місяць реалізації нашої стратегії проєкт Foodex24.pl збільшив пошуковий трафік на 15%.

    Далі майже до 4,5 тис. збільшилася кількість відвідувачів сайту, відповідно, стали зростати продажі. За 4 місяці просування на новому ринку збуту відвідуваність стала вищою на 35%.

    Результати проекту

    Ще одним важливим досягненням став висновок у ТОП-10 ключових запитів, які були визначені як пріоритетні для просування.

    Позитивні зміни в динаміці позицій помітні на наступній діаграмі.

    Позитивні зміни в динаміці позицій помітні на наступній діаграмі

    Загальна кількість користувачів досягла майже 30 тисяч, і кількість продовжує зростати.

    Загальна кількість користувачів досягла майже 30 тисяч, і кількість продовжує зростати

    Завдяки зусиллям нашої команди став покращуватись і посилальний профіль сайту.

    став покращуватись і посилальний профіль сайту

    Висновки та подальші плани щодо проєкту

    Набутий досвід просування сайту в Польщі ще раз підтвердив, що роботами в цьому напрямку варто займатися регулярно. При цьому важливо враховувати тематику ніші та аналізувати дії основних конкурентів. Тоді SEO дає результати. Сайту вдається протягом тривалого часу утримувати свої позиції в топі Google.

    Перші позитивні результати розкручування Foodex24.pl з'явилися вже за місяць роботи над проєктом. Через 4 місяці наш клієнт вийшов у лідери з приросту пошукового трафіку в Польщі. Цей висновок зроблено виходячи з аналізу більшості тематичних високочастотних ключів.

    Сьогодні роботи над проєктом продовжуються, тож у перспективі ми очікуємо щомісячне зростання пошукового трафіку на рівні 30–50%. У зоні нашої граничної уваги є всі основні показники вебресурсу. За потреби ми зможемо швидко та точково відкоригувати свою стратегію.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом