Зростання з 340 до 930 унікальних відвідувачів на місяць на ресурсі, що надає послуги SMS-розсилки – результат, якого вдалося досягти за 5 місяців.
Початкові дані
- вік домену: 2 роки;
- CMS : MODX;
- послуга : просування сайту ;
- трафік із пошуку з початку робіт: 340 на місяць;
- санкції пошукових систем: ні;
- специфіка Сайт створювався під контекстну рекламу;
- Завдання за проектом: запустити роботи з SEO, не знизивши при цьому відсоток конверсій від PPC.
Ресурс зайшов на просування у серпні 2017 року. Спочатку клієнт вже отримував хороший трафік за рахунок рекламної кампанії та хотів підключити додатковий канал у вигляді SEO.
Основна робота з проекту
1. Збір семантичного ядра
Аналіз ніші показав високу конкуренцію за досить низької кількості та частотності пошукових запитів. Вирішили відмовитися від збору НЧ трафіку з допомогою розширення структури, т.к. клієнт був проти створення нових посадкових сторінок. Усі ключі посадили на 4 сторінки.
2. Аудит технічної оптимізації сайту
Список усіх знайдених на сайті помилок надіслали програмістам для усунення.
3. Оптимізація контенту
Працюючи з текстами зіткнулися із серйозною проблемою: внесення звичайного SEO-тексту порушить дизайн сайту та знизить ефективність рекламної кампанії. Відмовившись від текстів, ми отримали б результату, т.к. не змогли б врахувати ключові слова лише у мета тегах.
Вирішили продумати корисний наочний функціонал, куди ми змогли б вписати ключові слова. Зупинилися на варіанті блоку “запитання-відповідь”.
Цей блок зараз відмінно індексується пошуковими системами, займає небагато місця. Більше того, клієнт відзначив зростання конверсій від рекламної кампанії.
4. Розробка стратегії роботи з масою посилань
До початку робіт з нами клієнт періодично публікував прес-релізи у різних ЗМІ, довідкова історія була хороша.
Прийняли рішення продовжити планомірне нарощування «подушкової подушки» за рахунок природних лінків з форумів, за допомогою крауд-маркетингу. Також поступово розбавляли їх анкорними посиланнями на ВЧ ключах з трастових майданчиків. Вибиралися максимально тематичні донори для вічних посилань.
У результаті вдалося досягти рівномірного приросту посилань, а також допомогти сайту ранжуватися за високочастотними запитами.
1 серпня – початок робіт над сайтом.
Результати за проектом
1. Збільшення трафіку з 340 унікальних відвідувачів (серпень 2017 року) до 930 (січень 2018 року).
2. Сайт впевнено "сидить" у ТОП за ключами "розсилка whatsapp", "viber розсилання" та іншим.
3. Спостерігається стабільне зростання.
4. Усі проведені роботи з контентом непомітні для користувача. Ключі органічно вписані без використання SEO текстів. Впровадження блоку питання-відповідь на сторінках, що просуваються, дозволило навіть підняти конверсії, за словами клієнта.
У проекті очікується додаткове зростання, т.к. контент щодо “молодої” та з часом позиції зростатимуть навіть без проведення додаткових робіт.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!