У результатах пошуку часто зустрічаються кілька сайтів суміжної тематики, які належать одному власнику. Подібні ресурси створюються для залучення додаткових переходів за певними ключовими словами з першої сторінки пошуку.
Сайти-афіліати – додаткові веб-ресурси, які належать одному власнику. Їхній вміст практично ідентичний головному сайту, і створюються вони для заповнення перших місць у ТОП пошуку.
Пошуковики накладають афіліат-фільтр на такі веб-ресурси і занижують їх позиції, залишаючи лише відповідні запити користувачів.
Афіліат-фільтри знаходять сайти, що належать одній компанії, за такими критеріями:
- розміщені контакти;
- IP-адреса;
- аналогічні товари та розцінки;
- власник доменів;
- назви;
- схожа структура;
- наповнення;
- оформлення.
У нас було все дуже очевидно – сайт, який клієнт захотів просувати (далі site1); 3 сайти з ідентичним дизайном, контентом та контактами (далі site2 та site3); ще 2 зі схожим дизайном, такими ж назвами компаній, контактними телефонами, логотипами та тематикою
Провівши поверхневий аналіз стану сайту site1, з яким звернувся клієнт, ми виявили, що він є неголовним дзеркалом іншого сайту (site2) клієнта.
До того ж, site1 та site2 були склеєні на хостингу як дзеркала, оскільки всі редагування з одного сайту автоматично відображалися і на другому.
Розібравшись у ситуації, ми її змалювали клієнту та запропонували кілька варіантів розвитку подальших подій:
1. Якщо просувати site1 – необхідно розклеювати сайти на хостингу, закривати від індексації site2, для site2 та site1 у директиві Host файлу robots.txt вказати site1 та налаштовувати 301 редирект із site2 на site1. У вебмайстрі для site2 вибрати переїзд на site1
Однак, в даному випадку, доведеться чекати від 2 тижнів до 1.5 місяців для розклеювання/переклеювання сайтів
2. Якщо просувати site2 – необхідно розклеювати сайти на хостингу, закривати від індексації site1. У директиві host-файлу: robots.txt, вказати site2 і налаштовувати 301 редирект із site1 на site2. У вебмайстрі для site1 вибрати переїзд на site2.
У такому разі зможемо швидше побачити результат
3. Якщо просувати обидва ресурси, або не закривати один із них – необхідно розклеювати сайти на хостингу, для одного з них міняти:
- дизайн;
- структуру;
- контактні дані;
- контент;
- логотип та фавікон;
- назва товарів та їх відображення на сайті;
- ЧПУ та метатеги;
- картинки (можна унікалізовані за рахунок водяних знаків).
Тобто. сайти не повинні перетинатися за критеріями: контент, дизайн, контакти.
Клієнт обдумав запропоновані нами варіанти і вирішив діяти за першим сценарієм:
- Розклеїли сайти site2 та site1 на хостингу.
- Для всіх чотирьох сайтів афіліатів прописали вміст файлу robots.txt.
- З сайту site3 налаштувати 301 редирект на site1.
- З сайту site2 налаштувати 301 редирект на site1.
- Для site2 та site3, вибрали в панелі Вебмайстра переїзд на site1.
Через 1-1.5 місяці, прийшли повідомлення про зміну головного дзеркала для site2 та site3.
Ручна перевірка Google також підтвердила зміну головного дзеркала.
Помітно зросла видимість сайту.
І збільшення візитів із ПС (невелике просідання у квітні пов'язане з проблемами працездатності сайту, переїздом на https та ін. факторами).
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!