Поділіться
Зміст

    Для реалізації амбітних цілей щодо розширення свого бізнесу за кордоном або розвитку свого проєкту в європейських країнах багато підприємців часто замислюються над тим, як розкрутити сайт у певному регіоні. Сьогодні вже стало реальністю те, що створення вебресурсу — це не кінцева мета, а лише початок нового напряму. Далі, щоб проєкт почав приносити прибуток, потрібно зайнятися його seo-оптимізацією.

    У цій статті пропонуємо вам дізнатися, на чому ґрунтується просування в Польщі. Країна розташована в центрі Європи і є цікавим ринком з високим потенціалом зростання. Понад 15 років членства в ЄС гарантують відповідність європейським стандартам та нормам.

    Особливості просування у Польщі

    Коротко про основні відмінності просування на польському ринку

    Щоб досягти успіху в розвитку свого комерційного проєкту в Польщі, потрібно знати основні особливості проведення робіт із розкрутки сайтів у цій європейській країні. Зокрема, фахівці рекомендують:

    • застосовувати для своїх проєктів домен у зоні. pl. Таким чином орієнтуємось на регіональних користувачів та домагаємося зниження конкуренції;
    • використовувати польську IP-адресу сервера;
    • зареєструвати свій e-commerce проєкт у каталогах. Цей спосіб популярний у Польщі та дає додаткові переходи на сайт;
    • розміщувати зовнішні посилання на авторитетних ресурсах, і бажано, щоб вони були також на польських доменах або функціонували в зоні .com та .eu . Це забезпечує приріст якісного трафіку.

    Також важливо зважати на те, що абсолютна більшість жителів Польщі користується для пошуку Google.pl. Тільки близько 5% починають свою роботу через WP і MSN, інших пошукових систем припадає менше 3%.

    Які seo-послуги найбільш затребувані у Польщі

    SEO включає набір спеціалізованих послуг і завдань, кінцевою метою яких є підвищення видимості сайту клієнта в результатах пошуку Google, залучення нових відвідувачів і, як наслідок, збільшення продажів.

    У портфель послуг більшості SEO-агентств на польському ринку входять:

    • SEO-аудит;
    • аналіз конкурентів;
    • налаштування Google-аналітики;
    • внутрішня оптимізація вебресурсу (опрацювання метатегів, створення оптимізованого контенту та ін.);
    • зовнішня оптимізація (створення посилань, налаштування профілю в Google My Business);
    • проведення робіт, спрямованих на зняття штрафних санкцій Google;
    • регіональне seo просування.

    Останнім часом зростає попит на послуги SEO у європейському регіоні. До того ж клієнти розуміють, що успішне SEO просування в Польщі потребує терпіння, послідовності та грамотного підходу.

    Які seo-послуги найбільш затребувані у Польщі

    Скільки часу потрібно, щоб досягти результатів просування сайту в Польщі

    Роботи з seo-оптимізації не дають негайних результатів, але ефект потім зберігається надовго. Адаптація неоптимізованого сайту під вимоги пошукових алгоритмів займає багато часу, що в основному йде на такі роботи.

    Перші результати просування онлайн-проєкту на польському ринку будуть помітні через:

    • 3-6 місяців для місцевої компанії, яка вже має досвід продажу в регіоні;
    • 3-6 місяців для проєктів у тематичній ніші з низьким чи середнім рівнем конкуренції;
    • щонайменше 6 місяців для компанії, яка просуває свої послуги у різних регіонах Польщі;
    • 2-8 місяців у невеликому інтернет-магазині;
    • 6-9 місяців в онлайн-магазині з широким асортиментом.

    Тільки після покращення показників ранжування сайту в пошукових системах збільшаться трафік і конверсія ресурсу. А це означає, що просування веб-сайтів у Польщі потребує терпіння та експертного підходу. Саме це гарантує своїм клієнтам наша компанія Elit-web, коли пропонує послуги з розкручування сайтів у Польщі.

    Пошукова оптимізація – основа просування проєкту на регіональному ринку

    Ні для кого не секрет, що хоча seo-заходи вимагають багато часу та праці, вони дають стабільні результати у довгостроковій перспективі. Дослідження показують, що 51% користувачів переходять за першим посиланням, яке відображається в пошуковій системі Google після введення певного запиту, тому є за що боротися.

    Серед основних робіт, які потрібно провести на сайті, щоб підкорити польський ринок, виділяють опрацювання метатегів з урахуванням регіональної специфіки. Для цього потрібно створити або відредагувати:

    • title, тобто назву сторінки (на сторінці результатів пошуку вона знаходиться над адресою сторінки);
    • метаопис, тобто короткий опис, який пошукова система Google відображає у результатах. Прочитавши його, користувач зробить висновок, чи варто переходити на вебресурс;
    • людинозрозумілі URL-адреси, у складі яких мають бути використані ключові фрази;
    • зображення, розміщені на сайті. Опис альтернативних зображень має включати ключові фрази.

    Особливу увагу варто приділити коректному підбору ключових слів (чим конкретніше фрази, тим більший шанс, що ми привернемо користувача, дійсно зацікавленого у пропозиції чи товарі). У розкручуванні комерційних проєктів на польському ринку часто використовуються фрази з «довгим хвостом». Ці запити рідше використовуються, але генерують цінний конверсійний трафік завдяки деталізації.

    Для просування в європейській країні важливо наповнити сайт цікавим та оптимізованим контентом. Причому необхідно детально вивчити та враховувати інтереси користувачів у регіоні. Для написання текстів варто звернутись до носіїв польської мови, які знають особливості національного менталітету.

    Однак варто пам'ятати, що контент – це не лише тексти, які містять ключові фрази. Елементами контент-маркетингу є також:

    • фото та інфографіка;
    • підкасти;
    • навчальні відео на YouTube та короткі InstaStory в Instagram;
    • послідовна візуальна комунікація в соціальних мережах;
    • просування контенту в різних каналах (платних та безкоштовних).

    При використанні аудіо- та відеоконтенту варто пам'ятати, що пошукові роботи не можуть розпізнати, що в них міститься. Для того щоб полегшити їм завдання та подбати про просування вебресурсу, потрібно опублікувати опис відео на сайті, використовуючи ключові слова.

    Для підвищення ранжування в пошукових системах та залучення користувачів варто приділити увагу створенню зручного та інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу сайту.

    Не можна забувати, що вебресурс може бути адаптивним, тобто коректно відображатись на пристроях з екранами різного розміру (смартфони, планшети, ноутбуки та десктопи). Щоб дізнатися, чи підходить сайт для мобільних пристроїв, можна використовувати інструмент Google Test Mobile Friendly. Фактором ранжування, що впливає на позицію сайту в пошуковій системі, є швидкість завантаження сторінки.

    Особливості реклами у Польщі

    Google AdWords — це інструмент, який дозволяє створювати контекстну рекламу, спрямовану на конкретного одержувача. Наприклад, запустити кампанію для людей з Варшави, які шукають послуги з прання килимів.

    Добре підготовлена та продумана кампанія AdWords багато в чому є чудовим способом швидкого залучення клієнтів на європейському ринку. Успіх залежить насамперед від цього, наскільки якісно зроблено попередні розрахунки дохідності реклами. Наприклад, зазвичай не рекомендується просувати низькомаржинальні товари або послуги через кампанію AdWords через те, що ціна за клік може бути занадто високою.

    Особливості реклами у Польщі

    Велика перевага AdWords для розкручування e-commerce проєкту в Польщі — те, що є всі можливості для перевірки ефективності реклами. З цією метою на сайт встановлюється спеціальний код, який зараховуватиме конверсії, наприклад, покупку в магазині або заповнення контактної форми. Завдяки цьому стає доступною інформація не лише про ціну кліка, а й про загальну вартість конверсії. Таким чином, можна визначити, чи є запущена контекстна реклама у Польщі прибутковою чи ні.

    Щоб успішно вийти на польський ринок, можна також обирати кампанії ремаркетингу або медійні. Ці інструменти дозволяють зміцнити позиції бренду у регіоні, сприяють розширенню його впізнаваності.

    Особливості інших методів інтернет-маркетингу для розкручування сайту в Польщі

    Окрім робіт з seo-оптимізації, для залучення трафіку на сайт у Польщі сьогодні активно використовуються інші методи інтернет-маркетингу.

    Реєстрація компанії в Google My Business для бізнесу в Польщі

    Google My Business – це безкоштовний інструмент, який дозволяє проінформувати про свій бізнес споживачів у конкретному регіоні. Для досягнення мети важливо у профілі розмістити дані про точне місцезнаходження, час роботи компанії. Таким чином, дані про організацію будуть відображатися в органічній видачі та на Google Maps для користувачів, які знаходяться поблизу.

    Також необхідно додати фотографії до профілю, щоб підвищити популярність сайту та збільшити кількість запитів. Створивши обліковий запис, підприємець отримує можливість відстежити, скільки людей переглянуло візитну картку і скільки зв'язалося по телефону.

    Такий спосіб просування ефективний для локального бізнесу:

    • ресторанів;
    • готелів;
    • перукарень та салонів краси;
    • кафе.

    Крім того, будь-які результати пошуку в пошуковій системі Google також пов'язані з картами, і завдяки оптимізації облікового запису Google My Business компанія може виявитися вищою в результатах пошуку. А клієнти, які шукають місцеві компанії, швидше по ній знайдуть.

    Ведення блогу на сторінках вебресурсу

    Цей формат розповіді про свій бізнес за допомогою цікавих та унікальних статей підвищує цінність сайту та генерує додатковий трафік.

    Ведення блогу означає, що бренд є експертом у своїй галузі. У Польщі найбільш популярними є блоги, пов'язані зі здоров'ям, схудненням та фізичними вправами, їжею, дизайном інтер'єру. Якщо ваш бізнес пов'язаний з наданням подібних послуг, варто приділити окрему увагу цьому напрямку контент-маркетингу.

    Найголовніше у веденні блогу для розкручування бізнесу в Польщі:

    • регулярність. Цей параметр залежить від галузі та можливостей компанії;
    • відповідність інтересам користувачів. Навіть якщо головна мета такого блогу — підтримка seo, не можна забувати про читачів, їх інтереси. Тільки так можна довести цінність вашого бренду;
    • цікавий зовнішній вигляд. Крім змістовної цінності, статтю з крутими фотографіями або якісною графікою буде оцінено вище;
    • відсутність прямолінійності та однобокості. Важливо утриматися від упередженості та прямої реклами. Пишіть правду, пишіть чесно, і ваші клієнти повірять вам та відплатять новими запитами;
    • терпіння. Це важлива риса під час ведення блогу, тому що спочатку його результативність може бути непомітною. Реальних переваг доведеться чекати близько 3 місяців або довше, залежно від галузі та її конкурентоспроможності.

    Хорошим рішенням для комерційних проєктів на польському ринку є ведення блогу в окремому розділі інтернет-магазину. Там, окрім статей, можна додавати записи з акціями на продукти, тестами та порівняннями товарів.

    Додавання посилань на сайт до популярних польських каталогів

    Каталоги компаній — це вебресурси, на які можна додати інформацію про інтернет-магазин, що просувається. Завдяки цьому компанія буде помітна в пошуковій системі конкретного каталогу і в результатах Google. Споживачі, які проживають у Польщі, звикли користуватися такими сайтами для пошуку інформації. А для e-commerce проєктів це є додатковим способом збільшити вагу свого вебресурсу.

    Більшість польських каталогів пропонують додавання записів для безкоштовних та платних пакетів. Різниця між пакетами в основному полягає в кращій видимості в самому каталозі та у великих можливостях для налаштування вкладки, наприклад, додавання більшої кількості телефонів, опису, фотографій товарів тощо.

    При додаванні візиток потрібно орієнтуватися на якість, а не на кількість. Іноді краще заплатити невеликий одноразовий внесок для розміщення у хорошому каталозі, ніж бути у десяти дуже слабких.

    Проблеми у просуванні сайтів у Польщі

    Основні проблеми найчастіше пов'язані із тим, що бізнесмен недостатньо чітко вивчив особливості польського ринку. Проведенню робіт із розкручування сайту обов'язково має передувати детальний аналіз тематичної ніші. Важливо зробити висновки про те, який попит на продукцію, що просувається в конкретному регіоні, які групи споживачів нею цікавляться більше. Також важливо розібратися в особливостях менталітету та культури цільової аудиторії. Зазвичай багато інформації пропонує конкурентний аналіз.

    Якщо всі ці роботи проведено якісно, то наступний крок – це розробка комплексної стратегії просування в Польщі.

    Труднощі можуть бути пов'язані з мовним бар'єром. Основні етапи, на яких базується seo-просування на Польщу (складання семантичного ядра сайту, кластеризація семантики, створення та оптимізація контенту) вимагають досконального знання польської мови. Якщо для проведення збору СЯ та його кластеризації можна скористатися спеціальними інструментами, то для написання контенту варто запросити авторів — носіїв мови.

    Проблеми у просуванні сайтів у Польщі

    Замість висновку

    Підбиваючи підсумки, наголосимо, що досягти результатів просування в європейській країні можна лише у співпраці з digital-агентством, де до робіт підключаються фахівці у конкретних галузях. Вони постійно відстежують та аналізують досягнуті результати та за необхідності оновлюють стратегію. Вибравши допомогу команди експертів з досвідом, ви можете бути впевненими, що розкрутка вашого проєкту на польському ринку буде проведена комплексно і результат буде оптимальним.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом