
Що таке розширені оголошення Google Ads і навіщо вони потрібні
В умовах зростаючої конкуренції дуже важливо знати, як підвищити видимість своєї…
Докладніше

Що таке асоційовані конверсії та як їх відстежувати
Будь-який маркетолог стикається з питанням, як підвищити ефективність своєї реклами. І…
Докладніше

Налаштування ремаркетингу на покинутий кошик: інструкція
Розкрутка інтернет-магазину може спричинити перешкоди. Часто власників сайтів…
Докладніше

Що таке крос-мінусовка Google Ads і як її налаштувати
Фахівці в галузі digital-маркетингу постійно шукають способи оптимізації рекламних…
Докладніше

Як налаштувати 404 сторінку, щоб утримати клієнта
Вебсторінка з помилкою 404 може стати важливим елементом взаємодії з користувачем, якщо…
Докладніше

Що таке Cost Per Lead (CPL) у рекламі: плюси та мінуси моделі
Вартість за лід (CPL) — один із найважливіших показників, який може відслідковувати…
Докладніше