Поділіться
Зміст

    Статистика показує, що понад 68% інтернет-сеансів розпочинаються з пошукових систем Google, Bing або Yahoo. Знаючи такі цифри, як ніколи важливо зайняти одне з перших місць у результатах пошуку.

    Для підвищення показників ранжування на сайті потрібно розмістити таку інформацію, щоб надати ідеальну відповідь споживачеві на його запит, закликати здійснити покупку або почати будувати цінні відносини з клієнтами. Але як же зрозуміти, за чим саме прийшов конкретний користувач на ваш вебресурс? Відповідь на це питання допоможе дати інтент запиту — це, іншими словами, розуміння внутрішнього наміру чи мотиву споживача. У цій статті ми розповімо, як визначити його і як використовувати seo.

    Інтент пошукового запиту у SEO

    Що таке інтент запиту?

    Цей термін використовується для опису того, що насправді шукають користувачі, вводячи запит у пошуковий рядок. Тобто так називають намір користувача.

    Фактично, внутрішні цілі та мотиви людини дуже сильно впливають на те, які ключові слова вона введе в пошуковий рядок. Наприклад, якщо споживач набере у рядку пошуку «як зробити морозиво» , він, швидше за все, не шукатиме місця, де його можна купити. Йому потрібна буде інформація, як готується ця страва.

    Під час проведення дослідження ключових запитів, збору семантичного ядра та кластеризації ключів спеціалісту потрібно розуміти різницю в підході потенційного клієнта до інформації та використовувати у своїй роботі.

    Детальніше про те, як збирати дані про бажання користувачів та як покращити поведінкові фактори, ми розповідали раніше.

    Чому інтент запиту користувача так важливий для SEO?

    Коли доходить до залучення аудиторії, визначення інтенту дозволяє охопити конкретну аудиторію. Розібравшись з тим, якими є інформаційні цілі окремих користувачів, ми отримаємо більш чітке уявлення про те, на якому етапі воронки продажів знаходяться потенційні клієнти, і можемо створити оптимізований контент для їх залучення.

    Як правило, користувач не витрачає багато часу на пошук нової інформації та занурення в неї. Він хоче максимально швидко знайти відповідь на своє запитання. Отже, контент, призначений для різних категорій людей, має відрізнятися. Наприклад, на сайт можуть зайти люди, які:

    • нічого не знають про ваші товари/послуги;
    • готові придбати представлену продукцію;
    • шукають специфічні товари чи хочуть детальніше розібратися в особливостях того чи іншого продукту.

    Для всіх цих груп підхід до написання контенту має бути різним.

    Також важливо враховувати особливості роботи алгоритмів пошукових систем. Зокрема, Google використовує задоволення користувачів, авторитет і релевантність для ранжування сайту або контенту. Тому покращення таргетингу за ключовими словами відповідно до пошукових намірів користувачів може суттєво підвищити рейтинг вебресурсу.

    Для пошукових роботів важливі:

    • релевантність контенту. Цей параметр ґрунтується на показниках відмов, рейтингу кліків та інших. Користувачі з меншою ймовірністю повернуться до результатів пошуку Google протягом кількох секунд і переглянуть їх, якщо на сайті є потрібна інформація. Цьому допоможе контент, який відповідає пошуковим намірам;
    • авторитетність. Більшою мірою цей показник ґрунтується на зворотних посиланнях. Тим не менш дуже важливо створити надійну стратегію внутрішнього перелінкування, яке посилає сигнал у Google, інформуючи його про те, що контент добре ранжується та відповідає пошуковим вимогам;
    • задоволеність користувачів. Працюючи у цьому напрямі, важливо переконатися, що ви створюєте цінний контент, актуальний для потенційної аудиторії.

    Отже, визначення інтенту та приведення інформації, розміщеної на сайті відповідно до запитів користувачів, є дуже важливими для seo-просування.

    Основні типи наміру користувача

    Щоб визначити наміри користувача та націлитись на них, ми повинні спочатку розібратися, у чому особливості кожного типу.

    Інформаційний

    Користувачі, які прагнуть інформаційного пошуку, хочуть знайти більше інформації по темі, яка їх цікавить. Цей інтент запитів зазвичай містить такі слова, як «як», «що це» або «навіщо робити…».

    Якщо ви орієнтуєтеся на інформаційний пошук, зверніть увагу на шість ключових питань.

    Основні типи наміру користувача

    Преференційний

    Ці наміри використовуються, коли клієнти вже виконали первинний інформаційний пошук та хочуть звузити коло своїх запитів. Такі користувачі часто шукають конкретний продукт або послугу і використовують пошукові запити, щоб знайти найкраще рішення.

    У цих запитах часто зустрічаються такі фрази, як «краще морозиво поряд зі мною». Пропозиція безкоштовного продукту – чудовий спосіб звернутися до преференційних запитів.

    Транзакційний

    Такі запити демонструють готовність користувача до покупки. Люди, які мають транзакційний інтент, вже провели дослідження, знають, який продукт їм найбільше підходить, і готові здійснити покупку, відвідати магазин, підписатися на розсилку або зателефонувати.

    Прикладами таких ключових запитів можуть бути купити морозиво поруч зі мною або купити морозиво певної марки.

    Транзакційний

    Навігаційний

    Ціль таких запитів — перейти на певний сайт або цільову сторінку. Це часто робиться, коли вводити точну URL-адресу онлайн-ресурсу незручно чи складно. Приклади цього включають введення Facebook або назви бренду в рядку пошуку, пошук окремих сторінок, наприклад, Вхід у WordPress.

    Як видно, кожен з цих типів цілей користування впливає на пошукову видачу. Таким чином, щоб охопити потрібну аудиторію, потрібно створювати контент для тих типів намірів, які відповідають цілям вашого бренду.

    Як пошукові системи визначають наміри користувача?

    Інтент запитів – це тема, яку кожен маркетолог хоче глибоко зрозуміти та застосувати, тому що кожен бізнес прагне пропонувати послуги/продукти, необхідні користувачам.

    Зі змінами алгоритмів BERT, Google RankBrain та Google Hummingbird пошукові системи можуть точніше визначати пошукові наміри користувачів та показувати лише релевантні результати пошуку.

    Як пошукові системи визначають наміри користувача

    Пошукова система досягає цього, використовуючи розширені результати знань про користувачів та інші сучасні технології, наприклад, Knowledge Panel або Answer Box.

    Тут може виникнути зустрічне запитання, як визначити інтент запиту. Для цього можна використовувати різні інструменти, наприклад, Keyword Magic Tool або Key Collector. З їхньою допомогою в процесі збору СЯ можна визначити різні наміри користувачів і перевірити їх на відповідність конкретним ключовим словам.

    Оптимізація контенту для інтента користувача

    Відповідність з інтентом метаданих і типу контенту

    Кожен бізнес прагне перетворити відвідувачів на постійних клієнтів. Однак важливо відзначити, що всі потенційні ліди не перебувають на етапі воронки продажу «купити зараз». Онлайн-сторінка із повідомленням, орієнтованим на продаж, може залучити лише користувачів із транзакційними намірами, а не користувачів із інформаційними очікуваннями. Тому важливо детально вивчити свою цільову аудиторію та створити окремі сторінки на своєму сайті для задоволення різних запитів.

    Створюючи контент для розпізнавання пошуковими алгоритмами, важливо оптимізувати метадані. Саме останні дадуть цінні підказки пошуковим системам. Варто включити основні ключові слова у метаописи, щоб підвищити свій рейтинг у пошуковій видачі. Крім того, важливо намагатися використовувати просту мову, щоб підвищити трафік.

    Про те, як підняти сайт у пошуку, читайте в нашій іншій публікації.

    Вивчення конкурентів

    Можна ідеально знати особливості свого власного бізнесу, але не до кінця розуміти, що саме шукають потенційні клієнти. Щоб зрозуміти ціль пошуку за запитом, важливо вивчити результати конкурентів на першій сторінці Google. Грунтуючись на цьому, можна побачити, що користувачі очікують знайти. В результаті саме на це потрібно орієнтуватися у своїй роботі.

    Якщо не зробити детальний аналіз конкурентів, то можна піти неправильним шляхом і зрештою не отримати хороших позицій за ключовими словами, на які було зроблено ставку.

    Відформатуйте свій контент для відповідних SERP

    Алгоритми Google не перестають розвиватись, тому неможливо оптимізувати сторінки свого сайту один раз і назавжди. Якщо ви помітили стагнацію або навіть падіння рейтингу пошукового запиту, знову оцініть SERP, щоб побачити, чи щось змінилося. Можливо, доведеться провести додаткову оптимізацію або навіть змінити питання чи теми, які представлені на цій сторінці, оскільки Google може виводити на високі позиції статті в іншому стилі.

    Функції SERP – це будь-який додатковий елемент на сторінці результатів пошукової системи, який додає щось нове до типового формату результатів пошуку. Google називає ці типи результатів функціями результатів пошуку або функціями пошуку. Компанія часто тестує та покращує ці функції, щоб забезпечити зручність роботи пошукової системи та представляти користувачам релевантні результати.

    Ось деякі з найпоширеніших функцій SERP, які можна побачити в Google:

    • місця – демонструється карта з кількома локаціями;
    • Knowledge Panel — інформація про певні об'єкти;
    • FAQ – вибрані відповіді на конкретні питання у вигляді абзацу, списку або таблиці;
    • люди також задають питання, пов'язані з вихідним запитом;
    • новини – статті з популярних джерел новин;
    • зображення — ряд, блок або карусель пов'язаних зображень.

    Google завжди додає нові функції SERP та тестує відповіді пошукових систем. Вони постійно намагаються з'ясувати, чи корисні нові функції для людей.

    Відформатуйте свій контент для відповідних SERP

    Висновки

    Ми сподіваємося, що, прочитавши нашу статтю до кінця, ви зрозуміли, що настав час проаналізувати розроблений сайт та виконати якісний аналіз інтенту – порівняти наміри користувачів із контентом на існуючих сторінках. Починайте дослідження ключових слів і переконайтеся, що ціль пошуку відповідає інформації, розміщеній на вашому вебресурсі. А якщо складно самому розібратися в цих питаннях, то фахівці Elit-web готові вам допомогти.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом