0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як просувати сайт за НЧ-запитами

Поділіться
Зміст

    Одна з головних цілей власника комерційного (і не лише) вебресурсу — підняти сайт у пошуковій видачі. Адже саме той, хто перебуває в топі, збирає найбільше органічного трафіку. Але як бути власнику молодого сайту або тому, хто не має багато часу та коштів на просування високочастотними ключовими словами та фразами? Відповідь очевидна: використовувати низькочастотні ключовики!

     

    Сьогодні пропонуємо вам дізнатися, як просувати сайт за НЧ-запитами, чому цей варіант розкрутки часто ефективніший і набагато дешевший, ніж високочастотне просування, а також розповімо, як правильно використовувати низькочастотні ключові слова на своєму інтернет-ресурсі. Інформація буде корисною не тільки для власників молодих сайтів, але й для тих, хто вже давно працює у своїй ніші, але не може конкурувати з найбільшими гравцями ринку. Обіцяємо: буде багато цікавого!

    Що означають низькочастотні запити

    Низькочастотний запит (або long-tail) — це ключова фраза з довгим «хвостом». Тобто тут містяться уточнювальні слова та словосполучення. Такі ключовики використовуються рідше, але вони більш точні та конкретні, складаються з 5–8 слів, а іноді навіть більше.

    Для кращого розуміння:

    • «купити телевізор» — високочастотна фраза;
    • «купити телевізор LG у Києві недорого в інтернет-магазині Rozetka» — низькочастотний запит.

    З точки зору SEO просування за низькочастотними запитами простіше й дешевше, ніж за високочастотними. Але водночас вони здебільшого дають менше трафіку. Тому варто розібратися, коли актуальним є просування сайту за низькочастотними запитами, чи підходить саме вам такий варіант.

    Переваги просування за НЧ-запитами

    Якщо ви читали нашу статтю «Швидке просування сайту», то вже знаєте про багато переваг низькочастотної розкрутки.

     

    Але все ж таки варто розглянути їх детальніше:

    1. Хороша конверсія. Просування НЧ-запитів відмінно працює для отримання цільового трафіку та залучення «теплих» клієнтів, які вже зацікавлені в товарі чи послузі, знають, чого хочуть. Застосовуючи низькочастотний запит, користувач шукає щось конкретне, а не просто вивчає варіанти. Ймовірність, що він виконає цільову дію, вища.
    2. Низька конкуренція. Швидше за все, вона все ж таки буде, але далеко не така велика, як за високочастотними фразами. Буквально кожне уточнювальне слово в низькочастотному ключі «зрізає» частину ваших конкурентів. А якщо ви використовуєте найменування свого сайту, то й повністю їх відсіває. Але в цьому разі запит приведе лише тих людей, які застосовують у пошуку вашу назву.
    3. Найменші фінансові вкладення. Просування сайту за низькочастотними запитами дійсно обійдеться дешевше. Крім того, у контекстній рекламі вартість за клік за такими ключовими словами також нижча. Це хороша можливість заощадити на залученні цільового трафіку.
    4. Значно швидший результат. Потрапити до топу пошукової видачі за низькочастотними запитами можна лише за 1–2 місяці. Як ви самі розумієте, з високочастотними словами та фразами такі терміни просто нереальні.
    5. Стабільність трафіку. Конкуренція в цьому разі нижча, але водночас стабільність вища. До того ж ви можете використовувати багато різних низькочастотних ключовиків, щоб залучати більше трафіку, поступово витісняючи конкурентів.
    6. Оптимізація під голосовий пошук. Вже сьогодні близько 20% пошукових запитів із мобільних телефонів користувачі роблять голосом. А це здебільшого завжди досить довга та конкретна фраза. Отже, просування низькочастотних запитів — це водночас оптимізація під голосовий пошук. Ще один вагомий плюс!

     

    Як бачите, переваг у такого способу розкрутки досить багато.

    Що краще — використовувати високочастотні або низькочастотні запити

    Насправді таке питання не зовсім коректне. З точки зору власника сайту, йому краще бути в топі за високочастотними словами та фразами, залучаючи якнайбільше трафіку. Але якщо говорити про просування, то саме НЧ-запити здатні дати максимум результату за мінімальні терміни.

    Отже, щоб вийти в топ за високочастотними ключовиками в популярній ніші, необхідно багато часу (іноді знадобиться більше ніж рік активного просування), коштів і зусиль команди професіоналів. І навіть коли сайт вийде в топ, позицію доведеться утримувати, тому що боротьба за перші місця в пошуковій видачі не припиняється ні на хвилину. І це постійні вкладення. З низькочастотними ключовиками все простіше: можна вийти в топ за один-два місяці й досить міцно закріпитися там. З іншого боку, ці запити приводять менше трафіку на сайт, адже користувачі застосовують їх рідше.

    До речі, багато несумлінних SEO-фахівців і студій йдуть на хитрощі, обіцяючи клієнту вивести сайт у топ за ключовими запитами за N-ну кількість часу, але не уточнюють, що йдеться саме про низькочастотні ключові слова. Цей момент завжди потрібно ретельно обговорювати з тими, у кого ви замовляєте просування.

    Відповідаючи на поставлене в підзаголовку питання, скажемо, що використовувати потрібно запити різної частотності: і низькочастотні, і середньочастотні, і високочастотні. А ось кількість тих чи інших ключових слів можна варіювати залежно від тематики сторінки, конкуренції у видачі та інших параметрів. Тут вже однозначної рекомендації бути не може, оскільки все дуже індивідуально.

    Частотність vs конкуренція — у чому різниця

    Між цими поняттями дуже часто виникає плутанина. А багато новачків і зовсім вважають, що це одне й те саме. Насправді частотність і конкуренція — різні речі, зв'язок між якими дуже посередній. Конкуренцію визначають деякі важливі критерії:

    • кількість основних сторінок у топі пошукової видачі;
    • загальне число сайтів конкурентів у пошуку;
    • кількість прямих входження запиту в Title сторінок.

    А частотність — це те, наскільки часто той чи інший ключовик застосовують користувачі, щоб знайти товар, послугу або сервіс у Google або іншому пошуковику.

     

    Проте зв'язок між цими поняттями все ж таки є. Чим вища конкуренція, тим активніше доводиться просуватися за низькочастотними ключовиками, тим довше використовуються «хвости» для уточнення запитів. Чим конкуренція нижча, тим простіше вийти в топ за менш довгими фразами, у тому числі середньочастотними та високочастотними. Важливо не плутати ці поняття, коли будете займатися розкруткою сайту самостійно або вирішите звернутися до фахівців з SEO-просування за допомогою.

    Як шукати низькочастотні запити

    У нас у блозі вже є чудова стаття на цю тему — «Що таке семантичне ядро та як його зібрати». Ознайомтеся, якщо ще не зробили цього, у ній є вся необхідна інформація щодо роботи з ключовими словами та фразами.

    Щоб не повторюватися, перерахуємо основні способи збору та систематизації низькочастотних запитів:

    • частину ключовиків придумайте самостійно, дотримуючись логіки рядового користувача;
    • підберіть синоніми до тематики та продукції вашого сайту;
    • використовуйте спеціалізовані сервіси (Keyword Planner від Google AdWords, Keyword Tool, Serpstat та інші);
    • дивіться на підказки пошуковиків під час введення запиту;
    • вивчіть, які ключові слова використовують ваші конкуренти.

    Варто додати, що низькочастотне просування сайту зазвичай передбачає роботу з багатьма пошуковими запитами. Це саме той випадок, коли треба брати кількістю. Тому не лякайтеся, якщо ваше семантичне ядро дуже швидко розростається, — це нормально!

     

    Як використати НЧ-запити на своєму сайті

    Важливе уточнення! Пам'ятайте, що SEO-просування за НЧ-запитами зовсім не означає відмову від високочастотних та середньочастотних ключових слів та фраз. Якраз навпаки, їх теж потрібно використовувати для розкручування разом із низькочастотними.

    Але як просувати сайт за НЧ-запитами та які нюанси є у цього процесу?

    Технічно просування за НЧ, СЧ та ВЧ-запитами відрізняється не дуже сильно. Але є певні нюанси, про які знають далеко не всі, але вони здатні відчутно вплинути на ефективність просування. Тому хочемо дати кілька корисних рекомендацій:

    1. Низькочастотні запити — це часом досить довгі та громіздкі фрази. По-перше, їх потрібно максимально органічно вписати в текст. По-друге, не дублювати занадто близько один до одного. Інакше це буде сильно впадати у вічі, заважатиме сприйняттю читачем тексту. Та й пошукові алгоритми не люблять переспаму ключовиками.
    2. НЧ-запити добре підходять для підзаголовків, Alt та Title зображень, підкатегорій продукції, послуг та статей, карток товарів та оптимізованих фільтрів пошуку.
    3. Щоб активніше та ефективніше працювати з низькочастотними запитами, буде корисно створити на сайті блог і регулярно публікувати SEO-оптимізований контент із ключовими словами різної частотності.

    Також не забувайте постійно проводити аудит та моніторити статистику пошукових запитів, щоб своєчасно коригувати стратегію низькочастотного просування. Якщо хочете детальніше дізнатися, як аналізувати ключовики і як просувати НЧ-запити ефективніше, читайте нашу статтю «Статистика пошукових запитів: сервіси для збору та аналізу голосового пошуку».

    Висновки

    Завдяки невисокій конкуренції та досить хорошій конверсії вивести в топ за низькочастотним ключовим словом можна навіть не дуже оптимізований сайт. Цей вид просування може бути вкрай ефективним і давати стабільні результати, якщо підійти комплексно. Але він водночас досить трудомісткий, вимагає розуміння специфіки такого способу розкручування.

     

    Все ж таки низькочастотне, середньочастотне та високочастотне SEO-просування необхідно поєднувати. Вони не взаємозамінні, дають кращі результати саме в комплексі. Якщо ви хочете замовити просування сайту «під ключ», фахівці Elit-Web — до ваших послуг. Звертайтеся!

    FAQ

    Як просувати низькочастотні запити?

    Головне правило — максимально природно впроваджувати релевантні НЧ-запити на сторінки сайту без переспаму, великої кількості вшитих посилань і самоповторів. Розумне рішення — створити на інтернет-ресурсі блог та регулярно публікувати тематичні матеріали з низькочастотними запитами. Це допоможе залучити більше цільового трафіку за короткий термін. Помітний його приріст спостерігається вже через 1–2 місяці.

    Як знайти низькочастотні запити?

    Шукати можна через спеціальні сервіси типу Keyword Planner від Google AdWords, Keyword Tool або Serpstat, використовувати підказки пошуковика, «підглянути» семантичне ядро у конкурентів або придумати пул запитів самостійно. Кожен метод по-своєму ефективний, і ми рекомендуємо застосовувати їх усі.

    Що таке низькочастотні запити?

    Це«довгі» ключові фрази з уточнювальними словами. Вони можуть складатися з 5–8 слів та більше. З їх допомогою користувач конкретизує параметри пошуку, а власник сайту здатний ефективніше просувати свій вебресурс. Залежно від ніші частотність низькочастотного ключа може відрізнятися, але зазвичай вона знаходиться в межах 100–500 запитів.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом