0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як просувати високочастотні запити

Поділіться
Зміст

    Якщо ви читали нашу публікацію «Що таке семантичне ядро та як його зібрати», то вже знаєте, чим відрізняються високочастотні, середньочастотні та низькочастотні ключові слова. Сьогодні наша мета — детальніше розповісти, як здійснюється просування за високочастотними запитами, у чому його переваги, недоліки та специфіка. Якщо ви плануєте виводити сайт у топ саме за такими ключовими словами, настійно рекомендуємо ознайомитися з подальшою інформацією.

    Що означає високочастотний запит

    Високочастотні запити — це слова та фрази, що вводяться користувачами в пошуковий рядок браузера найчастіше. Зазвичай до цієї категорії належать ключовики, які мають понад 1–3 тисячі показів на місяць.

     

    Наприклад:

    • «тури Єгипту» — високочастотний запит;
    • «гарячі тури до Єгипту з Києва вересень 2022 року замовити онлайн» — низькочастотний ключовик.

    Зазвичай високочастотні пошукові фрази складаються з 2-3 слів, а інколи взагалі з одного. Це одночасно їхня перевага та недолік. Але про плюси та мінуси ВЧ-запитів ми поговоримо трохи згодом.

    Де подивитися частотність запиту

    Щоб визначити високочастотні запити та безпомилково дізнатися про їхню частотність, можна використовувати спеціалізовані сервіси:

    • Google Ads (планувальник ключових слів Google);
    • Serpstat;
    • Key Collector та інші.

    Крім того, знайти високочастотні запити можна безпосередньо через пошук. Чим більше результатів видачі пошуковик показує за вашим ключовиком, тим більшою мірою він високочастотний. Наприклад, при введенні фрази «Тури до Єгипту» Google видає більше ніж 6 млн результатів. А на запит «Гарячі тури до Єгипту з Києва вересень 2022 року замовити онлайн» — всього 39 тисяч. Але такий метод пошуку ВЧ-запитів далеко не найточніший, тому використовуйте його лише як допоміжний.

     

    Читайте також статтю «Статистика пошукових запитів».

    Які переваги та недоліки використання високочастотних слів

    Плюси просування ВЧ-запитів

    Просування ВЧ-запитів має ключову перевагу — значні охоплення аудиторії та можливість залучити на сайт великий потік відвідувачів. Ось тільки звідси випливає також безліч недоліків, про які не можна не згадати.

    Мінуси просування ВЧ-запитів

    Мало цільової аудиторії

    Якщо порівнювати високочастотні та низькочастотні запити, варто зазначити, що перші більшою мірою розмиті й неточні. А тому нерідко приводять на сайт нецільову аудиторію. Розглянемо на прикладі. Людина вводить запит «iPhone 14 Pro». Як пошуковику зрозуміти, що саме її цікавить? Вона хоче купити телефон? Чи подивитися його огляд? Чи глянути фото? Відсутність конкретики означає, що ВЧ-запити завжди приводитимуть на сайт багато нецільових користувачів. А ті, не отримуючи бажаного результату та швидко йдучи зі сторінки, можуть погіршити поведінкові фактори вебресурсу, що здатне знизити рейтинг сайту в пошуковій видачі. Виходить довгий ланцюжок, у якому головна перевага ВЧ-запитів насправді перетворюється на серйозний недолік.

    Низька конверсія

    Конверсія — це співвідношення цільових дій та загальної кількості відвідувачів сайту. Як стає зрозуміло з попереднього пункту, цільових дій у цьому разі на тлі великих обсягів трафіку буде вкрай мало. А причина криється в нецільових показах та переходах на сайт.

    Висока конкуренція

    Незважаючи на очевидні недоліки, конкуренція в просуванні за ВЧ-запитами надзвичайно висока. Усі хочуть бути в топ-3 за високочастотними ключами, щоб залучати максимум трафіку на сайт. Обійти конкурентів, особливо в популярних нішах, — завдання дуже складне. А втриматися в топі ще важче.

    Повільний результат

    Якщо просування за низькочастотними ключовиками здатне дати відчутні результати вже через 3–4 тижні, то розкрутка за високочастотними фразами — це процес довжиною в місяці й навіть роки. Вийти в топ-3 у висококонкурентній ніші за ВЧ-запитами практично неможливо за 2–3 місяці й більше. Багато компаній роками займаються просуванням, вкладають серйозні суми в розкрутку за високочастотними ключами, але все одно не виходять у топ-3, залишаючись у топ-5 або топ-10. Це теж хороші позиції, але все-таки не топові.

    Велика вартість

    Не кожен бізнес може дозволити собі просунути ВЧ-запит до топ-3. Через надвисоку конкуренцію та великі трудовитрати це дійсно дорого, причому часто невиправдано. Ці засоби можна спрямувати на просування за середньочастотними та низькочастотними ключовими словами та фразами, щоб залучити більше саме цільового трафіку. Про те, як якнайшвидше досягти результатів, ми детально розповіли в статті «Як швидко просунути сайт у топ».

     

    Особливості просування сайту за ВЧ-запитами

    Фактори ранжування сайту

    Ми не будемо детально описувати кожен фактор ранжування, адже вже неодноразово обговорювали це питання в попередніх публікаціях. Тому лише перерахуємо їх:

    • вік сайту;
    • якість контенту;
    • релевантність;
    • зручність навігації;
    • адаптивність;
    • швидкість завантаження сторінок;
    • комерційні фактори.

    Всі ці та інші критерії ранжування важливі при просуванні не тільки ВЧ-запитів, а й менш частотних. Отже, їх треба враховувати завжди!

    Стратегія просування за ВЧ-запитом

    Насамперед скажемо, що намагатися просувати відразу всі сторінки сайту за ВЧ-запитами — це не найкраща ідея. Починайте з головної сторінки та основних розділів, а вже потім переходьте до другорядних. Пам'ятайте, що розкрутка вимагатиме від вас часу та вкладень. Тому діяти треба виважено та планомірно.

     

    Перед тим як просунути високочастотний запит, необхідно розробити комплексну стратегію розкрутки. Це дуже важливий етап, від якого залежить успіх усіх подальших заходів.

    1. Проведіть глибокий аналіз ЦА та ринкового потенціалу

    Аналіз ринкового потенціалу повинен враховувати обсяг ринку, умови виходу на нього, структуру конкурентів, правила ціноутворення в ніші та, звичайно ж, портрет вашої цільової аудиторії. Такий аналіз допоможе не лише зрозуміти, як вести подальше просування, а й приблизно визначити, скільки це коштуватиме.

    1. Зберіть пул пошукових запитів, відсійте всі нецільові та навколоцільові

    Підбір високочастотних запитів має бути дуже ретельним. Зберіть всі релевантні ключові слова за вашою тематикою, після чого виключіть нецільові та навколоцільові, щоб вони згодом не приводили на сайт невідповідну аудиторію.

    1. Детально вивчіть конкурентів із топ-10

    Оцініть якість їхніх сайтів, вік, кількість сторінок, зміст, контент та інше. Чим більше ви дізнаєтеся про конкурентів та їхні вебресурси, тим ефективніше зможете обходити їх під час розкрутки, використовуючи сильні сторони та відсікаючи слабкі.

     

    Що стосується безпосередньо просування, технологія практично та сама, що й для низькочастотних запитів: внутрішня та зовнішня оптимізація сайту, робота з контентом, виправлення помилок, інше. Це питання більш індивідуальне, воно завжди опрацьовується з нуля.

    Висновки

    Розкрутка сайту за ВЧ-запитами – можливість залучити максимум трафіку та зробити компанію відомою. Але трафік цей далеко не завжди буде цільовим, а вихід у топ-3 або навіть у топ-10 за високочастотними ключами — це довго, дорого й іноді недоцільно.

    Звідси випливає головний висновок нашої сьогоднішньої статті: починайте розкрутку за низькочастотними та середньочастотними ключовими словами, щоб скоротити бюджет на просування, швидше й дешевше залучати цільовий трафік. І тільки після цього за необхідності кидайте сили та засоби у високочастотну розкрутку. Починати просування саме з ВЧ-запитів здебільшого недоцільно.

    FAQ

    Як просувати високочастотні запити?

    Технологія просування загалом стандартна: внутрішня та зовнішня оптимізація ресурсу, робота з контентом та інше. Але вартість розкрутки в цьому разі буде вищою, а результати стають помітними пізніше.

    Що таке високочастотні запити?

    ВЧ-запити — це пошукові ключі, які мають понад 1 000 показів на місяць. Як правило, являють собою короткі фрази, що складаються з 2-3 слів, а іноді й зовсім з одного.

    Як знайти високочастотний запит?

    Для пошуку високочастотників можна використовувати Google Ads, Serpstat, Key Collector та інші сервіси для роботи з семантичним ядром. Також можна скористатися звичайним пошуком Google, щоб подивитися, за якими ключовими словами спостерігається найбільше результатів у видачі. Але цей метод не найточніший.

    Кому підходить просування за ВЧ-запитами?

    Таке просування насамперед є актуальним для великих компаній та мультитоварних інтернет-магазинів. А ось для малого чи середнього бізнесу цей варіант не підійде через високу ціну та повільне досягнення результатів.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом