0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Хто такий SEO-фахівець та які його обов'язки?

Поділіться
Зміст

    Перманентне зростання конкуренції, зміна алгоритмів пошуку, «банерна сліпота» — ось кілька причин, чому компаніям, які ведуть свій бізнес в інтернеті, не обійтися без SEO-оптимізації .

    З якими цілями проводять роботу з SEO:

    • Підвищити видимість сторінок сайту пошуковими системами.
    • Підвищити релевантність сторінок сайту до конкретних пошукових запитів.
    • Підвищити конверсійність сторінок сайту.

    Роботи з SEO

    Для вирішення всіх цих завдань потрібен виконавець, який не механічно щось налаштовує, а аналізує та прогнозує свої дії. Хто цей виконавець? Це SEO-фахівець, він оптимізує код та контент сайту відповідно до вимог пошукових систем, йому відомі принципи роботи та ранжування пошукових систем, він мислить аналітично, використовує для просування спеціальні інструменти.

    Хто такий SEO фахівець?

    Хто такий SEO фахівець

    SEO спеціаліст — це експерт пошукової оптимізації та виведення сайту в ТОПи пошукових систем. Пошукова оптимізація включає роботу з вебсторінками сайту для отримання ними пріоритетних позицій у пошуку, генерацію трафіку на сайт, збільшення кількості потенційних клієнтів та популяризацію бренду.

    SEO-фахівець високого рівня добре знайомий з алгоритмами ранжування, він знає, яким чином пошуковики вибудовують сайти у видачі. Сеошник також володіє знаннями у сферах маркетингу, реклами, продажу, копірайтингу.

    Чим займається Seo спеціаліст?

    Мета seo спеціаліста — досягти максимальної конкурентоспроможності сайту в інтернеті та хороших результатів ранжування.

    Просування сайту складається з внутрішньої та зовнішньої оптимізації.

    Роботи із зовнішнього SEO сайту спрямовані на підвищення його репутації у пошукових системах та включають нарощування вхідних посилань на сайт (зовнішніх). Значення має якість посилань та їх кількість.

    Внутрішня оптимізація передбачає впорядкування структури інтернет-ресурсу, внутрішні посилання, прописування тегів заголовків, сніпету, створення якісного та релевантного контенту.

    Від кваліфікації сео фахівця залежить швидкість та ефективність просування сайту, його конверсійність, а відповідно, і кількість лідів.

    Досліджуючи фрази-ключовики та використовуючи SEO-інструменти на кшталт Google Analytics, сеошник може підвищити видимість сайту в Google, що стане великою перевагою для будь-якої компанії. Він також може тісно співпрацювати з маркетинговою командою для розробки нових ініціатив або більш ефективного управління обліковими записами у соціальних мережах, щоб підвищити залучення користувачів та трафік.

    Чим займається Seo спеціаліст

    Посадові обов'язки SEO спеціаліста?

    SEO фахівець розробляє стратегію просування сайту у пошукових системах.

    Отже, з яких кроків складається робота, що робить seo фахівець, щоб досягти поставленої мети:

    1. Технічний аудит ресурсу.
    2. Складання семантичного ядра.
    3. Відстеження тенденцій та аналіз конкурентів.
    4. Складання ТЗ для створення контенту.
    5. Лінкбілдінг.

    Результатом цього має бути стабільне зростання відвідуваності сторінок сайту. Чим вищий його рейтинг, тим більше лідів отримає власник ресурсу, що просувається, а це призведе до нових можливостей для бізнесу.

    Як розпізнати гарного сеошника?

    Як розпізнати хорошого сеошника

    Робота SEO спеціаліста особлива тим, що в ній непросто однозначно визначити вклад оптимізатора в кінцеві результати. До того ж ті, хто аналізує результат, не можуть дати вичерпну відповідь на запитання: що спрацювало, а що завадило.

    SEO фахівця можна оцінити за кількістю залученого трафіку, якщо він відповідає за трафік із пошуку. А можна рахувати ROI і по ньому оцінювати, якщо SEO спеціаліст працює переважно на збільшення прибутковості сайту.

    Якими навичками повинен володіти seo фахівець, щоб бути затребуваним?

    Хороший сео фахівець знає основи програмування, знається на сучасному маркетингу, у нього є розуміння основ копірайтингу та роботи з контентом.

    У сеошника також розвинене аналітичне мислення, він вміє розставити пріоритети, самостійно ухвалити рішення, готовий змінювати стратегію та підходи, знає інструменти, які допомагають автоматизувати рутинні процеси.

    Професійні навички SEO фахівця

    Сьогодні від SEO-фахівця хочуть наступних знань:

    • Бути «на ти» зі спеціалізованим софтом (Google Analytics, Screaming Frog та ін.).
    • Вміння працювати з гугл-таблицями.
    • Основні знання HTML, CSS.
    • Розуміння принципів роботи та ранжування пошукових систем.
    • Грамотне складання ТЗ.
    • Знання азів UI/UX.

    Вимоги до професії SEO фахівця сильно зросли останнім часом. Пошукові системи вдосконалюються та змінюють свої алгоритми, професіоналам потрібно завжди тримати руку на пульсі, швидко вчитися та переймати тренди.

    Особисті якості сео фахівця

    Враховуючи специфіку роботи, SEO має займатися людина з посидючим характером, логічним мисленням, зосереджена та уважна до деталей.

    Водночас йому не завадить креативність, адже справа не лише у технічних моментах. SEO-фахівець допомагає формувати лояльну аудиторію навколо бренду.

    Переваги та недоліки роботи SEO-фахівцем

    Переваги

    • Затребуваність професії. Бізнеси прагнуть просувати свої сайти.
    • Великий дохід у професіоналів.
    • Кар'єрні можливості — стрімке зростання всередині професії чи перекваліфікація на іншу спеціальність у галузі онлайн-маркетингу.

    Недоліки

    • Досить рутинна та механічна робота.
    • Відповідальність за чужий вебресурс та за бюджет, виділений на просування.
    • Немає загальних правил роботи, часто доводиться продумувати власний підхід.

    Де вивчитися на SEO-фахівця

    Як стати сео фахівцем, якщо дипломів за спеціальністю «SEO-спеціаліст» у вишах не видають? У сферу ви можете увійти з освітою маркетолога або пов'язаною з інтернет-технологіями. Це очевидна і хороша база для професійного зростання, але не єдино можливий спосіб.

    Ще один швидкий спосіб увійти до професії — закінчення профільних курсів, семінарів, воркшопів. При великому бажанні навчитися можна і самостійно: вивчати платні та безкоштовні матеріали на тему, посібники з пошукової оптимізації від Google, блоги, взагалі цікавитися всім, що відбувається в індустрії.

    Робота seo спеціаліста — це готовність до безперервного самонавчання та постійне відстеження трендів розвитку ніші. Відмінно, коли увійти до професії допомагає досвідчений практикуючий фахівець — зробити це значно легше.

    Один із непоганих способів увійти до сфери просування — стати помічником сео фахівця з можливістю навчання та подальшого кар'єрного розвитку.

    Скільки заробляють SEO спеціалісти?

    Зарплата сеошника залежить від багатьох речей. Розглянемо фактори, що формують діапазон зарплат для фахівців із SEO.

    Рівень кваліфікації. Насамперед рівень винагороди SEO-фахівця залежить від рівня його кваліфікації: він може бути стажером, джуніором, мідлом, сеньйором або тимлідом.

    На практиці фахівець дуже швидко виростає зі стажера/джуніора у вищу категорію. А багато компаній беруть стажистів та вирощують спеціаліста всередині компанії.

    Локалізація роботодавця. Різні компанії у різних країнах платять по-різному. На початку своєї кар'єри SEO-фахівець, наприклад, у США отримуватиме приблизно 42 тис. доларів на рік. Зрозуміло, що в країнах Східної Європи це трохи менше сума.

    Тому місцезнаходження роботодавця, ринок, на який працює сеошник, сильно впливають на те, скільки він зароблятиме.

    Знання іноземної мови. Мова, звичайно ж, про англійську, знання якої підвищить конкурентоспроможність фахівця на ринку, дозволить йому заробляти на західних проєктах та отримувати більше.

    При складанні вартості послуг сеошника важливо також брати до уваги вплив рівня його професіоналізму на те, наскільки успішно вестиме свою діяльність компанія і який вплив все це матиме на прибутковість.

    Як знайти SEO-фахівця?

    Як знайти SEO-фахівця

    Вимагаючи від кандидатів володіння конкретними інструментами та тактиками, ми сильно звужуємо свою вибірку талантів. У цій сфері набагато важливіше приділяти більше уваги інтелекту.

    Тому намагайтеся дивитися не так на досвід, як оцінити стратегічну та інтелектуальну гнучкість кандидата.

    Які якості важливо оцінити у кандидаті:

    1. Схильність до швидкого навчання

      Пошукові системи постійно оновлюються. Фахівець, у якого висока швидкість навчання, опанує новий інструмент швидше.

    2. Вміння розпізнавати закономірності

      Чим краще спеціаліст з seo вловлює закономірності, тим більше буде успішних кейсів, які він зможе реалізувати.

    3. Готовність приймати новий досвід

      Оцініть, наскільки просто кандидат здатний переглянути свої переконання та поміняти їх з урахуванням нових даних.

    4. Здатність мислити стратегічно

      Дивіться на те, як кандидат знаходить та пропонує шляхи та способи вирішення завдань, як дивиться на витрати та ризики для кожного з варіантів.

    5. Швидкість виконання завдань

      Цей критерій показує, наскільки швидко людина готова перейти від ідеї до дії.

    6. Соціальний інтелект

      У роботі seo фахівця важливо розуміти, як поведе себе користувач, вміти моделювати свідомість і поведінку онлайн-аудиторії.

    Замість висновків: які перспективи роботи seo спеціалістом

    Наразі інтернет-маркетинг неможливий без SEO. Оптимізація допомагає сайту покращити свої позиції в пошуковій видачі та працювати: наводити клієнтів, продавати і тощо. Тому сео фахівці потрібні бізнесу будь-якого напряму, якщо він присутній у мережі та хоче нарощувати трафік та продажі.

    SEO оптимізація — це тривалий процес, що вимагає копіткої роботи та якісної аналітики. Щоб знайти хорошого спеціаліста для такої роботи, звертайте увагу на здатність мислити аналітично та відкритість до нових знань кандидата. Є конкретні обов'язки seo спеціаліста та вимоги до них, але в даній сфері не можна ігнорувати також гнучкість мислення.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом