0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Реклама меблевого магазину: добірка робочих способів та креативні приклади

Поділіться
Зміст

    Показуємо, як працює меблева реклама в реальному житті та онлайн, на які оголошення найчастіше кликають ваші потенційні клієнти. Розповідаємо, як ми продавали дивани в Україні, Великій Британії та США.

    Як працює реклама меблевого магазину

    Головна особливість реклами магазину меблів у тому, що товар не можна помацати. На намальованому дивані не полежиш, не оціниш якість та структуру матеріалу. Шорсткий чи гладкий? Пружний чи м'який, як пір'їнка?

    Як працює реклама меблевого магазину

    Особливо ця проблема є актуальною для інтернет-магазинів. Однак вони мають численну аудиторію, яку залучають вигідна вартість і широкий асортимент. Якщо офлайн-магазин вміщує до 15 диванів, то простори інтернету переносять нас у світ із тисячі моделей. Як зробити так, щоб з усієї різноманітності користувачі вибрали саме вашу компанію? Допоможе ефективний маркетинг, який перекрив би головний недолік ніші (пам'ятаємо про відсутність тактильності).

    Реклама меблів має бути такою, щоб у користувачів склалося враження, ніби вони ВЖЕ помацали та випробували цей розкішний диван. Якщо це офлайн-магазин або шоурум, оголошення має мотивувати його відвідування. Далі ми розповімо, як це зробити, за допомогою якихось каналів.

    Різновиди меблевої реклами

    Хоча реклама вже звична в онлайні, користувачі не завжди довірливо ставляться до інтернет-оголошень. Часто вони просто ігнорують. Натомість відвідувачі звертають увагу, якщо бачать у пошуковій системі назву, яку вже десь бачили. Наприклад, на вивісці біля будинку чи у брошурі, яку отримали на вулиці. Чим частіше перед користувачем з'являється бренд, тим з великою довірою він до нього ставиться. З цієї причини про методи офлайн-реклами не варто забувати і 2021 року.

    Друкована реклама меблевого магазину

    За наявності або швидкого відкриття меблевого офлайн-магазину можна роздавати листівки поряд із його місцезнаходженням. Метод логічно використовуватиме збільшення клієнтської бази. У цьому випадку інструментом для залучення стають купони знижок і подарунків.

    Друкарська реклама меблевого салону хороша тим, що дешево обходиться, швидко виготовляється. Недолік – у масовці. Складно виділити з натовпу вашу цільову аудиторію, тому більшість листівок вирушить до найближчої урни.

    Щоб збільшити ефективність, використовуйте добротні брошури та буклети з якісними фотографіями. Обов'язково вкажіть у рекламі вигоду, яку отримає клієнт. Це, наприклад, безкоштовна доставка, збирання, широкий асортимент, індивідуальний підхід. Роздавайте листівки біля новобудов, домовтеся із забудовником про рекламу.

    Друкована реклама меблевого магазину

    Ще приклад реклами меблевого магазину у брошурі:

    Приклад реклами меблевого магазину у брошурі

    Реклама для меблевого магазину в газетах

    Меблева реклама у друкованих ЗМІ – можливість отримати додатковий пул клієнтів віком від 60 років. Це люди, які рідко користуються інтернетом. Вони ще й читають газети. Тому рекламна стаття у місцевому журналі стане чудовим способом залучити цю вікову категорію.

    Реклама для меблевого магазину в газетах

    Переваги методу: низька вартість та оперативна публікація. Недолік: рекламу в друкованих ЗМІ часто перегортають.

    Реклама на радіо

    За статистикою, 20% людей слухають радіо в інтернеті. За допомогою невеликого ролика на місцевій радіостанції можна сповіщати потенційних клієнтів про швидке відкриття нового меблевого магазину, акції та розпродажі. Фахівці рекомендують робити аудіоряд не довше 10 секунд, оскільки на одинадцятому слухач «відключається», включаючи внутрішній блок на рекламу.

    Мінус у тому, що популярність радіо поступово знижується. Відсутність зображень, критично важливих для ніші меблів, впливає на ефективність каналу просування.

    Реклама на ТБ

    Через високу вартість цей спосіб підходить лише великим меблевим магазинам із мережею філій по всій країні. Якщо у вас невелика місцева компанія, реклама на ТБ просто не окупиться.

    Поцікавтеся вартістю роликів на місцевих каналах. Реклама для меблевого магазину на міському ТБ здатна вплинути на імідж компанії, підвищити її впізнаваність.

    Зовнішня реклама меблевої компанії

    Це один із найефективніших способів запам'ятатися місцевій аудиторії. Проїжджаючи повз білборд з рекламою магазину, людина мимоволі запам'ятовує бренд. Вивіска стає частиною його життя. Поступово він до неї звикає, переймається довірою до продавця.

    Зовнішня реклама меблевої компанії

    Варіанти зовнішньої реклами для магазину меблів:

    • сіті-формати, встановлені на зупинках або в кіосках.
    • білборди;
    • оголошення у громадському транспорті.

    Оптимально розміщувати оголошення у безпосередній близькості до офлайн-магазину або на шляху до нього.

    Мінус методу – у малій інформативності. Проїжджаючи повз білборд, людина поспіхом не зможе дочитати інформацію до кінця, навряд чи запам'ятає номер телефону.

    Просування меблевого магазину в інтернеті

    У вас є інтернет-магазин меблів, але він не дає продажу? Можливо одна з двох причин:

    • щось негаразд із товаром або його подачею;
    • інтернет-магазин не на першій сторінці видачі, а на другій чи далі.

    У першому випадку потрібно переробляти сайт. У другому доведеться піднімати інтернет-магазин до першої сторінки видачі за допомогою SEO. Це тривалий процес, який принесе перші результати за 6–12 місяців. Де ж брати клієнтів увесь цей час? Поки над сайтом працюють сеошники, можна запустити рекламу в інтернеті. Платні оголошення діють точково на цільову аудиторію та миттєво приносять ліди. Давайте розберемо детальніше кожен із каналів для реклами меблевого магазину.

    Інтернет реклама

    Це платні оголошення, які розміщуються на самому видному місці (блоки зверху, знизу або збоку видачі), а також на сайтах-партнерах. З'являються, коли користувач вже глумлять меблі. Це означає, що він заздалегідь зацікавлений у продукті. Найефективнішими для ніші меблів є контекстна реклама та Google Shopping.

    контекстна реклама

    Контекстна реклама налаштовується в сервісі Google.Ads. У налаштуваннях вказують ключові слова, які користувачі можуть вводити в пошукову видачу, щоб знайти потрібний товар. Приклади: стільці Київ, купити прямий диван, обідні столи на замовлення. У пошуку з'являться рекламні оголошення меблевих магазинів:

    контекстна реклама

    Оскільки реклама магазину меблів – це перше, що бачать користувачі у видачі, відвідуваність сайту поступово зростає, збільшується продаж.

    Особливості методу:

    • діє відразу;
    • для грамотного налаштування потрібен PPC-фахівець;
    • перестає працювати, як тільки ви перестаєте платити за рекламу.

    Останній пункт говорить про те, що роботи над сайтом скасовувати не можна. Якщо контекст приносить дохід лише за щоденних інвестицій, то інтернет-магазин, в який вклалися якось, надалі працює без солідних фінансових вливань.

    Google Shopping

    Це блоки із зображеннями товарів від різних інтернет-магазинів. Працюють за аналогією з контекстною рекламою, різниця – у візуалізації (картинки впадають у вічі) та у меншій вартості.

    Приклад блоку Google Shopping:

    Приклад блоку Google Shopping

    SMM-просування

    Соціальні мережі для інтернет-магазинів меблів – це додатковий спосіб отримати клієнтів та підвищити лояльність до бренду. Там можна спілкуватися з передплатниками, постити особисті історії для емоційної прив'язки, сповіщати клієнтів про поповнення асортименту, акції та розпродажі. А ще там замовляють рекламу у рамках соціальної мережі, співпрацюють із блогерами. Все це благотворно впливає на імідж та впізнаваність, на довіру до компанії.

    SMM-просування меблів

    Найкраща соціальна мережа для розкручування магазину меблів – це Instagram. Декілька порад:

    • створюйте якісні та нетривіальні фото. Мінімум – гарна камера, а максимум – залучення професійного фотографа. Зображення краще робити при денному освітленні. Спалах використовуйте з обережністю, особливо під час роботи з глянсовими поверхнями;
    • вказуйте ціну. Завжди. Якщо назвати точну вартість немає можливості, вкажіть цінову вилку, щоб користувач розумів, чи зможе собі дозволити товар;
    • опрацюйте цільову аудиторію. 85% людей купують меблі у двох випадках: при в'їзді в нову квартиру або раз на 10–15 років під час ремонту. Як правило, вибір роблять жінки;
    • аналізуйте контент, відзначайте пости з найменшою та найбільшою кількістю лайків, намагайтеся надалі створювати фото, які користуються популярністю.

    Можна зробити простіше – найняти SMM-фахівця , який знає, як підвищувати продажі в соціальних мережах.

    Меблі в Instagram

    SEO-просування інтернет-магазину меблів

    Щоб сайт відвідували, він має бути на першій сторінці видачі. Для цього SEO-фахівець проводить низку робіт:

    • робить аудит сайту та за необхідності дає завдання програмістам з доопрацювань. Сторінки повинні швидко завантажуватись та якісно відображатися як на ПК, так і на смартфонах;
    • збирає семантичне ядро з усіх можливих ключових слів, які стосуються бізнесу клієнта. Наприклад, «купити прямий диван Київ», «кухні на замовлення у Харкові»;
    • оптимізує каталог. Він продумує структуру сайту, додає сторінки під запити, створює окремі розділи під популярні товари, знижки та розпродажі, організовує фільтри та сортування за призначенням меблів, вартості, кольору, матеріалу;
    • прописує теги сторінок та наповнює їх оптимізованими статтями з ключовими словами;
    • перелінковує сайт, нарощує зовнішню масу посилань.

    Усі ці дії потребують певних навичок. Їх має виконувати професіонал. Бажано, щоб він мав досвід у ніші. Дізнатися більше про послугу можна на сторінці « Просування інтернет-магазину меблів ».

    Як сформувати рекламну пропозицію для меблевої компанії?

    Визначте цільову аудиторію. Як правило, основними покупцями меблів є жінки (70%) у віці 25-34 років (найчастіше) або 35-44 років (рідше). При цьому більшість зараз робить покупки через смартфони. Рівень доходу залежить від ніші товару (економ-клас, бюджетний або середній клас, преміум-сегмент). До опису слід додати регіон проживання, рід діяльності, сімейний стан. Дані про цільову аудиторію можна коригувати в міру роботи сайту, на якому слід переглянути аналітику відвідувачів та клієнтів.

    З урахуванням портрета ЦА та опорою на потреби клієнтів складіть УТП – унікальну торгову пропозицію. Це те, чим ви відрізнятиметеся від конкурентів.

    Акцентуйте увагу на товарі, а не на бренді, якщо у вас не відома компанія, а дрібна фірма.

    Приклад реклами дитячих меблів:

    Приклад реклами дитячих меблів

    Як писати тексти, що продають, для реклами меблів

    Дивани, кухні та шафи – це дорогий товар, який беруть на кілька років. Такі покупки не здійснюються імпульсивно. Їх планують заздалегідь, орієнтуючись на бюджет, інтер'єр кімнати та потрібні розміри. Тому у ніші меблів недоречно грати на емоціях. Варто зосередитись на описі вигод та переваг, які отримає клієнт.

    Щоб зробити рекламу меблів ефективною, використовуйте такі принципи тексту, що продає:

    • формування довіри . Розкажіть у рекламі про меблеве виробництво, про матеріали, штат співробітників. Підкріпіть текст зображеннями та відеороликами;
    • акцент на унікальності, користі . Розкажіть, чим товар відрізняється від інших. Можливо, ви використовуєте добротну імпортну фурнітуру, за рахунок якої меблі прослужать у 2 рази довше, або здійснюєте безкоштовне складання всім клієнтам, або ваші ліжка виконані з ДСП з підвищеним вологозахистом;
    • заклик до дії . Обов'язкова фінішна частина тексту, що продає.

    Усі статті повинні містити УТП (унікальну торгову пропозицію). Воно може бути універсальним чи окремим кожному за товару.

    Ключові слова у тексті для реклами меблів на сайті

    Статті мають бути не лише корисні, а й SEO-оптимізовані. У кожному тексті потрібно органічно вписати тематичні ключові фрази. Створенням таких статей займаються копірайтери. У digital-агентстві Elit-Web це входить у комплексну послугу SEO просування сайтів.

    Наш досвід реклами меблевого магазину

    Один із наших клієнтів у ніші – велика мережа з продажу меблів з гіпермаркетами по Україні та своїм інтернет-магазином. Хоча попереднім підрядником було налагоджено рекламну інфраструктуру, останнім часом спостерігалося неухильне падіння трафіку.

    Наш досвід реклами меблевого магазину

    Менш ніж за 4 місяці нам вдалося підвищити відвідуваність на 80% та збільшити прибуток від органічного каналу на 117%. Як ми цього досягли, читайте в нашому кейсі:

    Кейс просування магазину меблів DYBOK

    У цих матеріалах можна дізнатися про те, як ми просували закордонні меблеві магазини:

    Кейс : Просування інтернет-магазину меблів Великобританією

    Кейс : Просування інтернет-магазину меблів у США: зростання трафіку в 5 разів за 9 місяців

    Підбиваємо підсумки

    Для просування магазину меблів використовують три основні канали: SEO, контекстна реклама та SMM. У ході складання маркетингова стратегія може поповнюватися офлайн-інструментарієм.

    Продаж меблів – спеціальна ніша. У рекламі необхідно акцентувати увагу на практичності та вигоді, яку отримає клієнт, дати якнайбільше інформації технічного характеру, але так, щоб вона легко читалася, була зрозумілою. При просуванні у цій сфері важливий досвід, і він має команду digital-агентства Elit-Web.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом