0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Залучення аудиторії до соціальних мереж

Поділіться
Зміст

    Рівень залучення — один із найважливіших показників для будь-якого бренду чи інфлюєнсера, який веде обліковий запис у соціальних мережах. Чим цей показник вищий, тим, по суті, активніша аудиторія і тим вона більша. Отже, більше й кількість потенційних клієнтів. Тому логічно, що просування брендів у соцмережах — це перш за все роботи, покликані збільшити показник залученості. Але що це саме? Як змінюється залучення у соцмережах? І як узагалі зрозуміти, що SMM-маркетинг працює? Саме про це й йтиметься сьогодні!

    Залучення аудиторії до соціальних мереж

    Що таке залучення до соціальних мереж?

    Коефіцієнт залучення у соціальних мережах (або Engagement Rate) — це показник, що оцінює якість та ефективність публікацій. При цьому враховується відразу безліч параметрів:

    • кількість публікацій на день;
    • кількість користувачів, які відвідали спільноту/акаунт протягом дня;
    • кількість передплатників, які потенційно можуть побачити вашу публікацію;
    • фактична кількість переглядів публікації;
    • відгук користувачів у вигляді лайків, коментарів та репостів.

    Чим вище Engagement Rate, тим краще для вас та вашого проекту. Зрозуміло, важлива позитивна залученість. Ніхто не хоче збирати тонни хейту у свій бік та свого бренду. Хоча часом навіть чорний PR – це все-таки PR. Але з ним варто бути особливо обережними.

    Чому залучення в соціальних мережах таке важливе?

    Найбільша помилка багатьох початківців SMM-фахівців та власників бізнесу — орієнтуватися лише на кількість передплатників та темпи їхнього зростання. Це, безумовно, важливий показник, але не єдиний.

    Не варто розглядати окремо кількість передплатників, лайків та коментарів до постів. Оцінюйте загальне залучення — тільки так можна побачити об'єктивну картину. А працюючи над підвищенням її рівня, ви додатково отримуєте кілька важливих переваг:

    • зростання позицій у результатах пошуку усередині соцмереж;
    • підвищення впізнаваності бренду;
    • покращені показники у так званому «усному маркетингу».

    Та й головне — зростання довіри. Покупці обирають Apple не тільки через хороші комплектуючі та пророблену до дрібниць операційну систему, але й через довіру до бренду.

    З чого складається залучаючий пост

    З чого складається залучаючий пост

    Сучасний інтернет-користувач за своєю лінивою природою, це факт. Він не читатиме «рушник» тексту. Щоб привернути його увагу, утримати її та ще й мотивувати до певної дії, над постами потрібно працювати комплексно. Ось лише деякі поради, які допоможуть вам зробити свої публікації кращими і тим самим збільшити показники залученості:

    1. Не забувайте про зображення . Ніколи не публікуйте текст. Картинки привертають увагу, задають настрій та доносять більше інформації. Використовуйте!
    2. Публікуйте відео . Демонстрації товару чи послуги, «внутрішня кухня», просто тематичні ролики що завгодно. Це урізноманітнить ваш контент і приверне більше уваги.
    3. Задавайте питання . Кожне питання змушує не просто замислитися, а відповісти на нього у коментарях, поспілкуватись з вами чи іншими користувачами. Обговорення під постом – це завжди добре.

    Ну і пам'ятайте якість самого тексту. Він має бути ємним, зрозумілим, цікавим і без води. Якщо ви не впевнені, що зможете самі створювати якісний контент та ефективно просуватися в соцмережах, довірте це завдання професіоналам. У компанії Elit-Web послуга SMM — це не так вже й дорого і завжди ефективно. Звертайтесь!

    Як підвищити залучення у соціальних мережах?

    Як підвищити залученість до соціальних мереж

    Якщо ви все ж таки вирішили самостійно збільшити показник залучення і не звертатися до експертів, дотримуйтесь наших рекомендацій. Для вас ми зібрали кілька ключових правил, дотримання яких сприяє зростанню Engagement Rate.

    Визначення цілей

    Публікації заради публікацій – це шлях у нікуди. Перше, що ви повинні зробити, – це чітко визначити свої цілі. Навіщо ви взагалі ведете облікові записи в соцмережах і які результати хочете від цього отримати? Варіанти можуть бути різними:

    • підвищення впізнаваності;
    • комунікація з цільовою та навколоцільовою аудиторією;
    • поширення контенту (вірусний маркетинг, сарафанне радіо);
    • продажу та лідогенерація;
    • клієнтська підтримка, інше.

    Якщо ви самі не визначилися з цілями, то і контент у соцмережах буде хаотичним, що погано поєднується між собою і не зовсім зрозумілим вашою ЦА. Попрацюйте над цим, і показник залучення почне зростати. Та й контент-план розроблятиме набагато простіше.

    Створення якісного контенту

    Власне, тут все очевидно. Чим якісніший і релевантніший контент ви публікуєте, тим краще. Не заощаджуйте час та кошти на контент. Відповідайте на актуальні запитання аудиторії, працюйте з її болями та запереченнями, розповідайте про щось нове, демонструйте свою експертність, покажіть, що ви найкращі у своїй справі!

    Буде великою перевагою, якщо ви розробите власну стилістику фотографій та авторський склад. Коли ваші публікації почнуть дізнаватися, не дивлячись, що це пост із вашого профілю, вважайте, ви вже досягли успіху в роботі над контентом.

    Підходящий час для публікацій

    Підходящий час для публікацій

    Часом публікації постів важливіше наповнення цих постів. У цьому плані без тестування не обійтись. Але загальні наші рекомендації такі:

    1. Публікуйте пости вранці та ввечері, коли передплатники їдуть на роботу або повертаються додому.
    2. Менш значні публікації можна розміщувати під час обідньої перерви вашої ЦА. Але деяка їх частина все ж таки буде втрачена.
    3. Для B2C-сегменту найкращі дні публікацій – вихідні, а ось для B2B – будні.

    Ці правила можуть виявитися на 100% робітниками для вас, а можуть стати зовсім неефективними. Все залежить від вашої ЦА, її режиму дня та стилю життя, вашої пропозиції та безлічі інших параметрів. Без А/В тестування не обійтись.

    Зворотній зв'язок із аудиторією

    Ви повинні всіляко залучати передплатників до діалогу. Задавайте питання, цікавтеся їхньою думкою, влаштовуйте голосування, проводьте конкурси тощо. Це важливо і для алгоритмів соцмереж, і підвищення впізнаваності вашого бренду.

    Корисна порада : спілкуйтеся з передплатниками у коментарях. Якщо аудиторія розуміє, що пише нікуди, вона просто перестає реагувати на ваші публікації.

    Публікація сторіс та прямі ефіри

    Повідомлення про прямі ефіри приходять миттєво до вашої аудиторії. І навіть якщо передплатники не будуть їх дивитися тут і зараз, це є непоганим нагадуванням про вас. Теж плюс!

    Stories багато маркетологів і SMM-фахівців взагалі називають більш важливими матеріалами, ніж публікації в стрічці. Вони залучають більше аудиторії та краще утримують увагу. Та й вшиті в них посилання це дуже зручно. Користуйтесь!

    Зворотній зв'язок із аудиторією

    Просування постів

    Найочевидніший спосіб – використовувати релевантні хештеги. Але останніми роками особливих результатів це не дає. Набагато ефективніше себе показує націлення в соцмережах. Це порівняно недорогий, але чудово працюючий спосіб охопити цільову аудиторію та привернути увагу до свого бренду. До речі, націлення - це ще й чудовий метод просування сайту компанії в соцмережах.

    Партнерство

    Ну і остання наша порада – працюйте з партнерами, займайтеся взаємопіаром. Тільки не співпрацюйте з прямими конкурентами, це провальна витівка. Намагайтеся знаходити компанії чи інфлюєнсери, так чи інакше пов'язані з вашою тематикою. Домовляйтесь про взаємне просування, пропонуйте співпрацю по бартеру або замовляйте рекламу безпосередньо. Все це при грамотному підході добре працює і допомагає в найкоротші терміни охопити величезну аудиторію.

    Як розрахувати коефіцієнт залучення?

    Існують дві прості формули, щоб розрахувати Engagement Rate:

    Для всієї спільноти/профілю:

    Як розрахувати коефіцієнт залучення

    Для окремого посту:

    Для окремо взятого посту

    Тут варто врахувати, що ці формули не дають на 100% об'єктивної оцінки, тому що не враховують користувачів, які взаємодіють із публікаціями, не будучи передплатниками сторінки. А їхня частка в загальній масі часом буває дуже суттєвою.

    Який ER у соцмережах вважається добрим?

    Оптимальний рівень залучення — поняття вельми розмите. Багато залежить від специфіки акаунту та бізнесу, складу цільової аудиторії, алгоритмів роботи окремо взятої соцмережі, самого продукту та іншого. Тому ми можемо дати лише приблизну оцінку, яким має бути рівень залучення за 30 календарних днів:

    • менше 1% - дуже низький показник, необхідно вживати заходів;
    • 1-3,5% - середній, але є куди зростати;
    • 3,5-6% - високий показник, добрий результат;
    • від 6% і вище - відмінний, ви все робите правильно.

    Звичайно, показники залучення можуть змінюватися від місяця до місяця з об'єктивних причин. Наприклад, якщо ви просуваєте в соцмережах сезонний продукт, спади інтересу передплатників цілком логічні. У подібних випадках зовсім не варто панікувати, якщо коефіцієнт раптом просів із 4% до 1–2% або навіть нижче. Це нормально!

    Висновки

    Рівень залучення – один із ключових параметрів, які враховуються при просуванні в соціальних мережах. Ви повинні постійно стежити за аналітикою, дивитися, які публікації залучають більше аудиторії, коли доби та дні тижня передплатники найбільш активні, як взагалі вони реагують на ваші пости.

    І найголовніше! Не варто недооцінювати соціальні мережі як канал просування та продажу. Це, по-перше, дуже зручна та дешева платформа для розкручування. А по-друге — чудовий майданчик для зворотного зв'язку із цільовою аудиторією. Якщо вашого бренду все ще немає в соцмережах, то у нас лише одне питання: «Чому?».

    FAQ

    Що таке залучення до соцмереж?

    Це показник, що вказує відсоток аудиторії, що виявляє активність під публікаціями: лайки, коментарі, репости.

    Як розрахувати рівень залучення?

    Коефіцієнт залучення у соціальних мережах розраховується за простою формулою: кількість реакцій ÷ число передплатників × 100%. Що показник, то краще.

    Як можна підвищити рівень залучення у соцмережах?

    Існує багато способів підвищити коефіцієнт залученості: працювати з якістю контенту, вибирати потрібний час для публікацій, просувати пости, покращувати зворотний зв'язок з аудиторією, інше.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом