Що таке крос-мінусовка Google Ads і як її налаштувати
Фахівці в галузі digital-маркетингу постійно шукають способи оптимізації рекламних…
Докладніше
Як налаштувати 404 сторінку, щоб утримати клієнта
Вебсторінка з помилкою 404 може стати важливим елементом взаємодії з користувачем, якщо…
Докладніше
Що таке Cost Per Lead (CPL) у рекламі: плюси та мінуси моделі
Вартість за лід (CPL) — один із найважливіших показників, який може відслідковувати…
Докладніше
Зовнішні посилання
Зовнішні посилання необхідні просування. Але використовувати їх потрібно грамотно,…
Докладніше
Оператори пошуку Google: вичерпний список з прикладами
При виникненні будь-яких питань люди найчастіше звертаються до Google. Однак обсяг даних…
Докладніше
Як у 2025 році швидко запустити E-commerce проєкт
У 2025 році швидкий запуск e-commerce проєкту стає все більш досяжним завдяки розвитку…
Докладніше