0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Скільки коштує розкрутка інтернет-магазину

Поділіться
Зміст

    На вартість розкручування інтернет-магазину впливає безліч факторів, більшість з яких залежить від індивідуальних особливостей комерційного сайту. Навіть досвідчені фахівці можуть розрахувати місячний бюджет на просування лише після детального аналізу ніші та сайту. У цій статті ми хочемо розповісти, як формується ціна на просування комерційних сайтів.

    Чому розкручування інтернет-магазину не може коштувати дешево

    Важливість рекламних вкладень для бізнесу одного разу проілюстрував Генрі Форд, він сказав: «Якби я мав 4 долари, 3 з них я б віддав на рекламу». У сучасних реаліях зовсім не потрібно витрачати 3/4 доходу на розкручування. Але важливо розуміти, що просування у конкурентному середовищі як e-commerce – складний і трудомісткий процес, а тому він не може коштувати дешево. Розглянемо основні причини.

    По-перше, інтернет-магазини мають досить складну функціональність через інтеграцію з платіжними системами та іншими сервісами, необхідними для їх роботи. При цьому розробники не завжди проводять первинну пошукову оптимізацію, створюючи сайт. Тому для внутрішньої оптимізації інтернет-магазину часто потрібні масштабні програмні доробки, що підвищує вартість.

    Другий важливий аспект – масштабність інтернет-магазинів. Як правило, такі ресурси включають сотні або навіть тисячі карток товарів та десятки посадкових сторінок, кожну з яких слід оптимізувати:

    • створювати та оптимізувати контент;
    • прописувати метатеги;
    • налаштовувати мікророзмітку та перелінкування;
    • усувати технічні помилки.

    Чим більший інтернет-магазин, тим вища його видимість у пошуку та більше можливостей для ефективного просування, оскільки він ранжується за багатьма запитами. Але й обсяг робіт через це збільшується, що також впливає на вартість.

    Розрахувати вартість просування для Вашого інтернет-магазину

    Адреса сайту

    Третя причина – конкуренція. В інтернет-торгівлі завжди висока конкуренція, при цьому часто доводиться змагатися зі справжніми гігантами, як Rozetka, OLX та Prom.ua, які охоплюють тисячі різних категорій товарів. У таких умовах необхідний значний бюджет на закупівлю маси посилань, яка дозволить сайту обігнати конкурентні ресурси у видачі.

    Чому розкручування інтернет-магазину не може коштувати дешево

    Від чого залежить вартість просування інтернет-магазину?

    У сфері SEO немає і не може бути фіксованих цін. Ціна просування інтернет-магазину залежить від безлічі нюансів. Щоб розрахувати бюджет, фахівець має заглибитись у специфіку ніші, провести аналіз сайту, визначити шляхи досягнення бажаних результатів, розробити та реалізувати індивідуальну стратегію.

    Ціна на просування інтернет-магазину складається з цілого списку дій, які залучають клієнтів, – з моменту вибору ними посилання в результатах пошуку Google і до натискання кнопки «Замовити». На кожному з етапів взаємодії з онлайн-майданчиком користувача потрібно мотивувати, залучати, наголошувати на перевагах пропозиції. А ще залишається багато роботи «під капотом» — оптимізація сайту, виправлення помилок, прискорення завантаження та багато іншого…

    Бюджет на просування включає два основні аспекти витрат:

    Оплата роботи фахівців.

    Плата за розміщення зворотних посилань іншими ресурсами.

    Над кожним проєктом працює окрема команда фахівців, кожен з яких виконує власну частину робіт:

    • менеджер забезпечує постійний зв'язок між клієнтом та виконавцем, проводить консультації, бере участь в організації внутрішнього робочого процесу;
    • аналітик збирає дані про особливості ніші, конкурентів та аудиторії, що використовуються для формування стратегії просування;
    • оптимізатор виконує основну частину робіт з пошукового просування: складає план завдань, збирає семантику, шукає помилки на сайті, готує ТЗ для інших спеціалістів та ін.;
    • програміст вносить технічні доопрацювання;
    • UX/UI-дизайнер допомагає підвищити зручність інтерфейсу користувача і привабливість дизайну сайту, оформляє форми захоплення та інші елементи, що підвищують конверсію та поведінкові фактори;
    • копірайтер створює контент для сайту, а також для публікацій на сторонніх майданчиках для зовнішньої оптимізації.

    Також команди можуть включати маркетологів, фахівців з SMM, таргетованої та контекстної реклами, редакторів, перекладачів, фотографів та інших залежно від завдань просування та інструментів, що використовуються.

    Залучення фахівців на аутсорсі – це додаткові витрати. Тому для комплексного розкручування краще вибирати агентства, що надають повний спектр необхідних послуг. Це не лише підвищить якість роботи, оскільки команда вже спрацювалася та ефективніше виконує спільні завдання, а й дозволить заощадити бюджет.

    У разі роботи з агентством загальна ціна послуги більше залежить не від кількості залучених фахівців, а від обсягу та складності їхньої роботи. Розглянемо основні чинники, що впливають на неї.

    Рівень конкуренції в ніші

    Процес зовнішньої оптимізації чимось нагадує перегони: сайти регулярно нарощують профіль, що сприяє зростанню позицій. Чим більше якісних посилань щомісяця отримують конкуренти, тим більший бюджет на їхнє нарощування потрібний і вам, щоб обігнати такі ресурси чи утримати позиції.

    Звісно, сучасний процес зовнішньої оптимізації вже не схожий на масову закупівлю посилань. Важливішими є тематика і траст доменів і сторінок, що посилаються, ніж їх кількість. Але, щоб отримати такі беклінки, необхідно знайти відповідні сайти-донори, обговорити умови розміщення з вебмайстрами та підготувати якісний контент, в якому розміщуватимуться посилання. Все це вимагає праці та оплати.

    Регіон просування

    Чим більший регіон просування інтернет-магазину – тим вища конкурентність ніші. Якщо ваші потенційні покупці розташовані в межах однієї області чи міста, ви можете зосередитись на локальному SEO. Завдяки такому підходу ви отримуєте переваги у ранжуванні за геозалежними запитами та в персональній видачі користувачів, розташованих у регіоні просування. Також це позбавляє необхідності змагатися у видачі з магазинами, розташованими в інших містах.

    Якщо ж ви надаєте послуги на території всієї країни, то насамперед це підвищує бюджет, необхідний для зовнішньої оптимізації. Крім того, для ефективної конкуренції з геозалежних запитів потрібна оптимізація додаткових посадкових сторінок, орієнтованих на покупців із різних міст.

    Технічний стан інтернет-магазину

    Технічні доопрацювання часто становлять значну частку бюджету на внутрішню оптимізацію. Від них залежать швидкість індексації, позиції сайту, показники конверсії в покупки, а часто і працездатність самого ресурсу.

    Робота програмістів оцінюється в годинах: що більше часу потрібно для вирішення завдання, то вище вартість. Тому кількість доопрацювань безпосередньо впливає на вартість.

    Асортимент товарів

    Від кількості товарних позицій залежать розмір сайту і масштаб робіт з оптимізації. Все починається ще з кластеризації семантичного ядра, при якому оптимізаторам необхідно кластеризувати тисячі ключів та вручну виключити нерелевантні запити. Також розмір сайту впливає на обсяг контенту, технічних доробок та кількість зовнішніх посилань, необхідних для ефективного просування.

    Асортимент товарів

    Читайте також

    Ціна просування сайту – вартість SEO розкрутки?

    Частота пошукових запитів

    Просування інтернет-магазину за запитами – один із форматів співпраці інтернет-магазинів із SEO-компаніями. Ви платите за зростання позицій вашого сайту лише за вибраним списком ключів. В цьому випадку вирішальну роль відіграє частотність таких ключів: чим вона вища, тим більше зусиль необхідно докласти, щоб потрапити на перші позиції видачі.

    Команда проєкту

    Тут існує закономірність: від вашого бюджету залежить професіоналізм команди для просування, а від професійних якостей команди залежить вартість послуг. Таке ось замкнене коло.

    Але якщо розібратися, можна непогано знизити вартість розкручування інтернет-магазину, не жертвуючи якістю послуг. Існує кілька основних організаційних схем, які використовують залежно від масштабів проєкту:

    • project-менеджер + сеошник;
    • project-менеджер + аккаунт-менеджер + сеошник;
    • project-менеджер + аккаунт-менеджер + сеошник + молодший сеошник тощо.

    Радимо вам спочатку визначити, хто реально має бути в команді для виконання всіх поставлених завдань. Від цього залежить, скільки коштує розкручування інтернет-магазину і в які напрями ви реально вкладете кошти.

    Терміни просування

    Ми вже неодноразово говорили, що SEO-просування — це не дуже швидкий процес. Особливо якщо йдеться про молодий сайт (менше пів року з моменту запуску). Потрібно бути готовими до того, що перші відчутні результати від просування ви отримаєте лише через 1–2 місяці. А часом навіть згодом. І весь цей час просування потребує вкладень.

    Ціна на просування інтернет-магазину та терміни робіт, своєю чергою, залежать від наступних факторів:

    • цілі та завдання просування;
    • орієнтовний бюджет;
    • активність конкурентів та загальний рівень конкуренції;
    • стан проєкту на цей час та інше.

    Жоден фахівець не відповість, скільки коштує просування інтернет-магазину на первинному етапі обговорення співпраці. Без занурення у проєкт цифри будуть розмиті.

    Що включає робота з просування інтернет-магазину

    Роботи з оптимізації неможливо виконати миттєво, а деякі з них, такі як зовнішня оптимізація та створення інформаційного контенту, слід проводити регулярно. Тому формат оплати, у якому клієнт платить щомісяця за виконаний перелік робіт, найпоширеніший. Розглянемо основні етапи, які припадають на перші місяці просування.

    Вибір та розробка стратегії

    Як правило, цілями стратегії SEO-просування стає зростання позицій у видачі, збільшення цільового трафіку або обидва показники відразу. Цілі можна також уточнити. Наприклад, «увійти до топ-10», «вийти в лідери за заданим списком запитів», «конвертувати клієнтів з інфотрафіку» та інше.

    Що стосується самої стратегії, вона вибудовується на підставі кількох складових:

    • цілі та завдання проєкту;
    • семантичне ядро;
    • конкуренція;
    • профіль посилань конкурентів.

    Пам'ятайте, що просування заради просування — це не стратегія. У вас має бути чітке розуміння, яких результатів ви прагнете досягти і за який період. Інакше це не працює!

    Технічний аудит

    З аудиту починаються роботи з SEO для будь-якого сайту, оскільки він дозволяє виявити та виправити основні помилки внутрішньої оптимізації. Виконується аудит протягом 1–2 робочих днів, а його тривалість та вартість залежать від регіону просування та розміру ресурсу.

    Семантичне ядро та структура

    До збору семантики приступають відразу після завершення аудиту. Семантичне ядро максимально розширюють, щоб включити всі релевантні запити користувача. Після цього їх групують, виключають нецільові та розподіляють по сайту.

    Кожну групу ключів спеціалісти розміщують на окремій сторінці ресурсу. За необхідності такі сторінки необхідно створити, оптимізувати та наповнити контентом. Для ранжування важливим є розташування кожної зі сторінок щодо Головної та категорій. Тому при розширенні СЯ часто доопрацьовують структуру, щоб ефективно розподілити статичну вагу по сайту і підвищити зручність користувальницької навігації.

    Кейс з просування інтернет-магазину насіння

    Створення контенту

    Створення текстового контенту – це не лише написання текстів. Перед тим як відправити ТЗ копірайтеру, SEO-фахівці проводять аналіз видачі за потрібними групами запитів, збирають семантику статті, визначають оптимальний формат та довжину тексту. Після цього технічне завдання відправляється в роботу автору, який враховує необхідні вимоги SEO та мету користувача, який читатиме текст.

    Також для оптимізації карток товарів дуже важливими є фото. Чим більше детальних зображень товару зможе побачити потенційний покупець, тим менша ймовірність, що він піде до конкурентів у пошуках додаткової інформації. Для створення фотографій додатково залучаються фотографи. Після цього SEO-фахівець оптимізує фото, щоб не знижувати швидкість завантаження сторінок, і розміщує їх на сайті.

    Метатеги

    Генерація унікальних метатегів налаштовується автоматично, але для найважливіших сторінок їх слід писати вручну. Від цього залежить, наскільки релевантним вважає пошукова система ваш контент. Крім того, метатег description може брати участь у формуванні сніпетів, які користувачі бачать у видачі, а значить, завдяки йому ви можете вплинути на кількість переходів із пошуку.

    Аналіз юзабіліті

    Від зручності сайту залежить прибуток, отриманий із залученого трафіку. Якщо більшість робіт із SEO націлена на зростання відвідуваності, то основне завдання фахівця з юзабіліті – підвищити показник конверсії (перетворити відвідувачів на покупців).

    Для цього UI/UX-дизайнер проводить аналіз інтерфейсу та відстежує активність користувачів на різних етапах взаємодії з інтернет-магазином. Після цього готує список правок для покращення юзабіліті, ефективність яких перевіряють за допомогою A/B-тестування.

    Зовнішня оптимізація

    Зовнішня оптимізація ресурсу проводиться постійно. Фахівці з лінкбілдингу складають анкор-лист, домовляються про оплату з власниками сайтів-донорів, після чого забезпечують щомісячне розміщення нових посилань на сайт.

    На закінчення

    Основні роботи з SEO виконуються протягом перших кількох місяців просування. А тому вартість оптимізації на початкових етапах завжди вища. Далі бюджет включає лише оплату посилань та роботу лінкбілдерів, а також регулярне створення контенту та невеликі доопрацювання, якщо ви розширюєте асортимент.

    Вартість розкручування інтернет-магазину в Elit-Web

    Мінімальна вартість просування інтернет-магазину у нашому агентстві починається від 18 тис. грн на місяць. Це приблизна сума, яка дозволяє покрити всі витрати на просування невеликого інтернет-магазину.

    Щоб точніше дізнатися вартість розкручування власного сайту, ви можете звернутися до нашого менеджера. Ми зможемо швидко визначити основні витрати, ґрунтуючись на досвіді роботи зі схожими проєктами. Але для точного розрахунку вартості потрібен аналіз комерційного сайту та ніші.

    Тарифи на SEO-просування (ціна 2021)

    Тип пакету послуг

    Кількість ключових запитів

    Ціна (на місяць)

    SEO «Інтернет-магазин М»

    до 1000

    від $699

    SEO «Інтернет-магазин L»

    до 2000

    від $799

    SEO «Інтернет-магазин XL»

    від 3000

    від $999

    Висновки

    Сподіваємося, тепер ви краще розумієте, чому немає чіткої відповіді на запитання, скільки коштує просування інтернет-магазину. Існує дуже багато об'єктивних чинників, через які сформувати єдиний прайс для всіх фізично неможливо.

    Мало того, у SEO далеко не завжди працює правило «більше вкладаєш – більше отримуєш». І ефективніше просувається не той, хто більше вкладає, а той, хто підходить до питання комплексно та обирає правильні напрямки розкручування. Тому не поспішайте вкладати необґрунтовано великі суми грошей у SEO. Зв'яжіться з менеджером Elit-Web та обговоріть варіанти досягнення бажаних результатів без надбюджету. Деколи все простіше і дешевше, ніж здається!

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    Отримайте детальний прорахунок бюджету для ефективного просування вашого сайту