
Як скласти маркетингову стратегію
Рано чи пізно кожне підприємство замислюється у тому, як скласти маркетингову…
Докладніше

Кейс із контекстної реклами для косметичного бренду RevitaLash Cosmetics
Робота над просуванням бренду RevitaLash Cosmetics показала, що за допомогою контекстної…
Докладніше

Як вибрати SEO-підрядника
Пошук хорошого фахівця в будь-якій сфері – процес зазвичай складний та витратний за…
Докладніше

Статистика в соцмережах: ключові метрики для відстеження
Статистичні дані із соціальних медіа – це не сухі цифри, а ключ до розуміння та…
Докладніше

Кейс контекстної реклами для сайту британського бренду космецевтики Medik8
Основна мета, яку поставив перед нами клієнт, була спрямована на збільшення продажу та…
Докладніше

Що таке конверсія і як її розрахувати
Конверсія – це вчинення користувачем сайту цільової дії: реєстрації, замовлення,…
Докладніше