
Що таке колаборація брендів і чому вона необхідна бізнесу
Колаборація брендів — це співробітництво, вигідне всім учасникам. При грамотному…
Докладніше

Хто такий веб-аналітик і чим він займається
Ключове завдання вебаналітика — оптимізувати роботу сайту або мобільного додатка. З…
Докладніше

Як знайти цільову аудиторію у Instagram?
Перед просуванням або рекламуванням товарів, послуг, особистого блогу в Інстаграм…
Докладніше

Що таке зовнішні фактори ранжування сайту
Зовнішні фактори ранжування — це такий спосіб оцінки якості, який обумовлений умовами…
Докладніше

Як провести аудит рекламного кабінету Facebook
Запустити рекламу у Facebook нескладно. Складно зробити її по-справжньому ефективною!…
Докладніше

Футер сайту: що це як і як оформити підвал на сайті
Нижній колонтитул сайту, тобто нижня частина вебресурсу, може здаватися другорядним…
Докладніше