Що таке показник відмов Google Analytics та як його зменшити
У цій статті ми хочемо розповісти про те, що таке показник відмов і чому високий…
Докладніше
YMYL — контент із високими ставками: як відповідати стандартам
Якість контенту відіграє важливу роль у SEO-просуванні. Особливо це стосується…
Докладніше
Робота зі згадками без посилань: стратегія підвищення видимості
Компанії згадуються в інтернеті без прямого посилання на сайт набагато частіше, ніж ви…
Докладніше
Як працюють алгоритми AI-цитування: ChatGPT, Gemini, Perplexity та Google AI Overviews
Сьогодні ШІ-алгоритми фактично формують першу сторінку результатів пошукової видачі.…
Докладніше
Ідеальний Black Friday Flow: як підготувати ефективну серію листів до та після Чорної п’ятниці
Чорна п’ятниця — це не просто день великих знижок. Це один із найгарячіших періодів у…
Докладніше
Зростання ROAS у 4,6 рази: успішна стратегія масштабування контекстної реклами для медичної лабораторії ДІЛА
Стратегія системної оптимізації рекламних кампаній і масштабування, запроваджена у…
Докладніше